Kirjoittaja Aihe: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet  (Luettu 275808 kertaa)

Poissa SH

• Tukkaguru
Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet
« Vastaus #480 : 15.12.12 - klo:15:13 »
^Onkohan noita sit myös ihan Anttilassa ja Kodin ykkösessäkin? Siis cloud 9:n lämpörullia.

edit. NetAnttilassa ei taida olla.
« Viimeksi muokattu: 15.12.12 - klo:15:15 kirjoittanut SH »

Poissa greenlife

• Haiven
  • *
« Vastaus #481 : 15.12.12 - klo:16:54 »
No nyt on hyvä rauta! Hairstore Malmilla on puoleen hintaan erilaisia rautoja. Ostin Eclipse'n "Professional NANO-SILVER Hair straightener" / "Tourmaline Ceramic Hair Straightener" raudan. Kampaajamyyjä sanoi, että käyttävät itse niitä kampaamossaan. Tämän pitäisi olla täyskeraaminen, on lämmönsäätö, lämpenee välittömästi, pyörivä johto. Tämä on myös mukavan kevyt ja pieni, tuntuu jotenkin hyvältä kädessä. Hinta alennuksen jälkeen n. 44€. Takuu (vain) vuosi.

Nyt pitää vielä opetella käyttö, välillä kihara onnistuu hyvin, välillä ei...  ;D

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #482 : 15.12.12 - klo:17:07 »
^Onkohan noita sit myös ihan Anttilassa ja Kodin ykkösessäkin? Siis cloud 9:n lämpörullia.

edit. NetAnttilassa ei taida olla.

Voi käydä kysymässä, mutta kyllä niillä pitäs suurimpiirtein olla sama valikoima. Eli jos Anttilassa ois Cloud ysiä, niin ois varmaan niitten verkkokaupassakin. Pitääpä lähettää asiakaspalautetta, että ottaisivat sen valikoimaansa :D

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #483 : 17.12.12 - klo:21:29 »
Babylissin rotaatioharja osoittautui oikein mainioksi tyvikohottajaksi lyhyelle tukalle. Vaikka harjaosa on melkoisen paksu, niin se toimii kuitenkin hienosti alle 10:kin sentin mittaisissa, kerroksittain leikatuissa hiuksissa. Hiukset ovat kiiltävät ja pehmeät ja aivan kuin kampaajan föönauksen jäljiltä. Harja on tosi miellyttävän tuntuinen, sillä harjakset ovat pehmeät ja kahdesta vaihtoehdosta se miedompi lämpö ei tunnu yhtään liian kuumalta. Tämä siis ensimmäisen kokeilukerran tulos.  :)

Onko tuo varsi hankalan paksu mötikkä pideltäväksi kädessä? Hirveästi kiinnostaisi ostaa tuo. Meinaan ottaa pehmennyksen tukkaan lähikuukausina ja ajattelin, josko tuolla voisi kuivata ja muotoilla, kun en tykkää säkkäränä pitää. Mistähän löytäisi edullisimmin?

Poissa juuriska

• HAIRahtanut
« Vastaus #484 : 18.12.12 - klo:22:31 »
^ Onhan se varsi paksu, mutta ei mitenkään hankala kädessä. Ainoa miinus lopputuloksessa on omalla kohdallani se, että hiuksista tulee vähän liiankin kevyet ja höttöiset. Paksummalle tukalle harja varmaan tekee hyvän lopputuloksen.
5 dollarin alekoodi iHerbistä ensi kertaa tilaaville: VAM480.

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #485 : 21.12.12 - klo:13:06 »
Mä olen aivan ihastunut Pearl Wandiini. Se on ihan yllättävän helppokäyttöinen, enkä ole palovammojakaan saanut aikaiseksi. ;D Se tuossa on parasta, että kiharasta tulee paljon eläväisemmän näköistä kuin tasapaksuilla rullilla tehtynä.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa hedgehog

• Haiven
  • *
« Vastaus #486 : 08.01.13 - klo:21:37 »
Pakko minunkin hehkuttaa Pearl Wandia. Aivan mahtava väline! Mulla ei ole juuri minkäänlaista kokemusta kihartimista, mutta tällä sain jo ekalla kerralla todella nätit kiharat aikaan.  Hanska oli vähän tumpulan tuntuinen, joten kiharsin mielummin paljain sormin, enkä oikeastaan edes onnistunut polttamaan sormiani kun sauvan pää pysyy viileämpänä.

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #487 : 11.01.13 - klo:22:40 »
^Mäkään en sitä hanskaa käytä, jotenkin kömpelöä pitää sitä kädessä. Pitkään aikaan en ole mitään lämpövälineitä huonokuntoisten latvojeni takia käyttänyt. Viimeksi jouluaattona sain tehtyä nopeasti rennot kiharat hiuksiin Pearl Wandilla ja kesti kyllä ihan iltaan ja joulusaunoihin asti. Tykkään, että se puikko on niin paksu, näytän mielestäni ihan idiootilta, jos päässä on sellaista pientä kiharaa :D
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa Joanna

• HAIRahtanut
« Vastaus #488 : 14.01.13 - klo:10:23 »
Millä lämpötilalla pidätte tuota Pearl Wandia? Mä nimittäin oon saanu sillä sellaiset palovammat aikaan että harkitsen jo koko kapineesta luopumista...

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #489 : 14.01.13 - klo:10:50 »
^Tuleehan niitä palovammoja alhaisemmillakin lämpötiloilla, pitää vain olla varovainen ja kyllä mulla onnistuu kihartaa käsinekin kädessä. Lämpötila on ollut 180 astetta, kun näköjään siinäkin tulee ihan ok kiharat, niin mitäpä tuota kuumemmalla pitämään.
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Joanna

• HAIRahtanut
« Vastaus #490 : 14.01.13 - klo:12:04 »
^ Ok, 180 asteessa minäkin olen pitänyt ja käsineen kädessä. Noita palovammoja vaan on sit mm. korvassa, kaulassa, niskassa, päänahassa... Ehkä vika on siis enemmän käyttäjässä ja tekniikassa.  ;D

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #491 : 20.01.13 - klo:16:16 »
^ Onhan se varsi paksu, mutta ei mitenkään hankala kädessä. Ainoa miinus lopputuloksessa on omalla kohdallani se, että hiuksista tulee vähän liiankin kevyet ja höttöiset. Paksummalle tukalle harja varmaan tekee hyvän lopputuloksen.

No, kävin sitten tuollaisen Babyliss rotaatioilmakihartimen ostamassa. Ei huono laite ollenkaan vaikka aluksi pelkäsin takuttavani hiukset harjaan mutta ei, pehmeä on harja ja antaa vähän nostetta tyveen ja ilmavuutta pituuksiin.
Mulla on hyvin lyhyt kerrostettu polkka ja vaikka harjaosa voisi olla kapeampikin saa sillä hyvän otteen pituuksista.
Ihan asiansa ajava laite.
« Viimeksi muokattu: 20.01.13 - klo:16:19 kirjoittanut babylissa »

marsuzioni

• Vieras
« Vastaus #492 : 22.01.13 - klo:09:51 »
Pakko kysyä tätä täällä  kun en tiedä minne muuallekaan laittaisin. Haluisin siis muotoilla tätä tukkaa enemmän, mut sit tulee se pelko että se ottaa lämmöstä itseensä ja lahoo käsiin. Kui paljon te sit käytätte näitä lämpövälineitä? lämpörullat itteä himottais tosi paljon hankkia ja kokeilla  :l

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #493 : 22.01.13 - klo:11:55 »
Riippuu tietenkin hieman hiustyypistä ja mitä käsittelyjä sulla on pohjalla, mutta kyllä normaalien hiusten pitäisi kestää lämpökäsittelyä silloin tällöin, ilman että ne lahoaa :)

Minulla on lämpörullat itsellänikin ja vuosien aikana olen käyttänyt niitä enemmän ja vähemmän. Vuosi sitten oli varmaan aktiivisinta, käytin niitä 2-3 kertaa viikossa. Nyt koitan vähentää taas ja käytän ehkä vain kerran kuussa, jos sitäkään. Tämä sen takia, että mun hiusten kasvu tuntuu olleen stopissa jo pari vuotta ja nyt tosissani koitan helliä niitä ja katsoa, josko saisin tuon pituuden vyötäröön asti.

Minulla on myös Pearl Wand jolla saa aivan ihanat kiharat, mutta luulen että se kuluttaa latvojani hieman enemmän. Mutta minulla on luonnonkiharaa, jonka takia latvat on aina vähän kuivan ja takkuisen oloiset.

Minulla on myös n. 4 vuotta vanha suoristin, mutta se taisi kyllä pilata latvat enemmän tai vähemmän. Siinä on kyllä lämmönsäätö ja oli aika kallis, mutta joku Cloud Nine -rauta olis varmaankin hellempi hiuiksille. Ajattelinkin, että suoristimen käyttöä koitan välttää kokonaan, kunnes hiukset ovat kasvaneet vielä n. 20 senttiä, sitten leikkaan 10 senttiä pois että on tasaiset ja terveet hiukset, hankin Clould Ninen ja katon mitä se tekee latvoille.

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #494 : 22.01.13 - klo:11:57 »
Niin ja netissä, vaikkapa googlettamalla taikka youtubesta etsimällä löytyy vaikka mitä kikkoja non-heat -hiustenmuotoiluun ja kiharoiden tekoon :) Sellaisia kantsii opetella ja käytää vaikka sitten joka toinen kerta lämpörullia ja välillä hellempiä metodeja.

Muistaakseni täällä juurikasvussakin on keskusteltu näitä non-heat -kiharrustavoista.