Riippuu tietenkin hieman hiustyypistä ja mitä käsittelyjä sulla on pohjalla, mutta kyllä normaalien hiusten pitäisi kestää lämpökäsittelyä silloin tällöin, ilman että ne lahoaa

Minulla on lämpörullat itsellänikin ja vuosien aikana olen käyttänyt niitä enemmän ja vähemmän. Vuosi sitten oli varmaan aktiivisinta, käytin niitä 2-3 kertaa viikossa. Nyt koitan vähentää taas ja käytän ehkä vain kerran kuussa, jos sitäkään. Tämä sen takia, että mun hiusten kasvu tuntuu olleen stopissa jo pari vuotta ja nyt tosissani koitan helliä niitä ja katsoa, josko saisin tuon pituuden vyötäröön asti.
Minulla on myös Pearl Wand jolla saa aivan ihanat kiharat, mutta luulen että se kuluttaa latvojani hieman enemmän. Mutta minulla on luonnonkiharaa, jonka takia latvat on aina vähän kuivan ja takkuisen oloiset.
Minulla on myös n. 4 vuotta vanha suoristin, mutta se taisi kyllä pilata latvat enemmän tai vähemmän. Siinä on kyllä lämmönsäätö ja oli aika kallis, mutta joku Cloud Nine -rauta olis varmaankin hellempi hiuiksille. Ajattelinkin, että suoristimen käyttöä koitan välttää kokonaan, kunnes hiukset ovat kasvaneet vielä n. 20 senttiä, sitten leikkaan 10 senttiä pois että on tasaiset ja terveet hiukset, hankin Clould Ninen ja katon mitä se tekee latvoille.