^Oletko kokeillut kihartaa Pearl Wandilla isompia hiusosioita kerrallaan?
Mulla on sekä perussauva että se muhkea. Se iso on periaatteessa ihana, mutta kuitenkin se on jäänyt kyllä aika vähälle käytölle, kun tuntuu, että pitäisi olla ihan valtavan pitkä tukka, jotta se toimisi optimaalisesti. Mun hiukset on hiukan bsl-mittaa pidemmät, ja tuntuu, että ne vaan eivät riitä sen paksun mötikän ympärille tarpeeksi monelle kierteelle, että lopputulos olisi varsinaisesti kihara, eikä vain vähän lainetta. Jos näpertää ihan pikkuruisista hiusnipuista koostuvia osioita, lopputulos on kiva, mutta siihen ei tahdo kärsivällisyys riittää. Mun hius on kihartumistaipuvaista ja karheaa ja pitää yleensä kiharrukset hyvin, mutta nämä jäävät näpertämälläkin niin loivaksi, että suoristuvat myös aika vauhdikkaasti. Voisi kuvitella, että vielä lyhyemmässä ja luontaisesti suorassa tukassa lopputulos voisi olla vielä miedompi.
Googlasin jonkun satunnaisen kuvan Pro wand -tuloksesta, tämä vastaa aika paljon omaani. Onhan se nätti - sen hetken minkä pysyy. Perussauvalla tai suoristimella tehdyt kiharat pysyvät minulla helposti seuraavaan pesuun.