Kirjoittaja Aihe: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet  (Luettu 234313 kertaa)

Poissa riinam

• HAIRahtanut
Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet
« Vastaus #600 : 12.07.17 - klo:11:19 »
Mää mietin jotain tämän tyylistä. Tuo kyseinen yksilö on aika hinnakas, mutta vaikuttaa just siltä mitä mulla oli mielessä: saa suoristettua ja siloitettua ja taivutettua latvojakin hieman. Mietin että pelkkä suoristusharja voisi olla turhan kömpelö ja käy pelkästään suoristamiseen, tuollainen pyöreämpi olisi monikäyttöisempi, jos vaan toimii niinku pitää  ;D

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #601 : 07.08.17 - klo:19:40 »
Näin mainoslehdessä suoristusharjan ja aloin harkita sellaisen hankkimista. Netissä vertailin hintoja, mutta olisikohan pyöröharjamalli suoralle tukalle parempi kuin litteä harja? Vai olisiko uusi ilmakiharrin sittenkin parempi hankinta? Käytän yleensä hiustenkuivaajaa. Minulla on kuitenkin jo laitteita hiusten laittamiseen  ::).
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #602 : 07.08.17 - klo:20:41 »
Mää hommasin sitten tuollasen harjan minkä linkkasin ylempänä. Mun hiuksia sillä ei suorista, siloittaa kyllä, niskahiukset on liian vaikeat. Mutta nätit ja kestävät kiharat sillä kyllä tekee! Jotenkin ihan omaa luokkaansa ne.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #603 : 07.08.17 - klo:21:55 »
^ Miten ne kiharat sillä oikein saa tehtyä? :o Olen ikuinen täydellisen kihartimen metsästäjä...
1bMii, vaalennettu.

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #604 : 08.08.17 - klo:08:28 »
Ihan niinkuin vaikka suoristusraudalla. Alkaa harjaamaan suortuvaa, niin vaan pyöräyttää harjaa ja vetää hitaasti hiusten läpi. Yritän katsoa ettei suortuva mene kuin kerran harjasten läpi, mutta harja on mahdollisimman käännetty niin että hiukset jäähtyvät sen takana kiharan muotoon. Millään muulla en ole saanut yhtä kauniisti käännettyä kasvojen vierestä hiuksia ja ovat kestäneet kyllä pesuun asti.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #605 : 08.08.17 - klo:20:02 »
^ No niinpä tietysti. Mietin vaan että eikös tuo vaan suorista, mutta loogista, että kihartaakin samalla tavoin kuin suoristusrauta. Kuulostaa kyllä tosi hyvältä, tuota voisin harkita. Aiempi kihartimeni hajosi viime talvena ja olen siitä asti pähkäillyt, millä sen korvaisin. Kiharrinpuikko löytyy, mutta en oikein sitä tykkää käyttää. Olen tosi laiska laittamaan hiuksia, joten helppous ja kiharoiden kestävyys on oleellista.  :)
1bMii, vaalennettu.

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #606 : 08.08.17 - klo:20:55 »
https://www.youtube.com/watch?v=TP3BNQUSaI0 Mun mielestä tässä videossa näkyy aika hyvin, millaista jälkeä saa aikaan. Mulla on siis itsellä bob/lob, ulottuu just ja just hartioille, joten toi kihara alkaa jo heti juuresta, pidemmillä hiuksilla ei varmaan jaksa vielä sieltä asti kihartua, mikä näkyy videolla. Just tollasta isoa glamour-kiharaa tulee mulla.