Kirjoittaja Aihe: Keskustelua Garnierin väreistä  (Luettu 122096 kertaa)

Poissa Liina

• Hiushörhö
Vs: Keskustelua Garnierin Väreistä
« Vastaus #30 : 20.10.08 - klo:18:17 »
Olen nyt värjännyt kaksi kertaa Luonnoliset sävyt 6.3:lla. Nyt toisen värjäyksen jälkeen olen oikein tyytyväinen! Ekalla kerralla väristä tosiaan tuli hyvä, mutta se vaaleni aika paljon värjäyksen jälkeen. Nyt toisen värjäyksen jälkeen väri on vaalentunu vain vähän. Pohjana mulla oli Nutrisse 7.3, jolla värjäsin ainakin vuoden putkeen.

Hunajapupu: Toi Luonnollisten sävyjen 7 näyttää ainakin purkinkyljessä tosi vaaleelta. Mun mielestä lähes samalta kun Nutrissen 8.?? Tossa 6.3:ssa vaaleemmat päällihiukset jää vaaleemmiksi ja vaalenee vielä värjäyksen jälkeen, joten saattaa olla, että pieni tummennus ei onnistu (mutta ei siis omakohtaista kokemusta). Itse kokeilisin Nutrissen 7.3:sta.
1aFii Hiukset piikkisuorat ja lasimaiset, paljon pyörteitä. Pituus vaihtelee lyhyestä polkasta olkapäille. Suosikkeja: Faith in Nature sh&c, Forme muotoilutuotteet

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #31 : 20.10.08 - klo:22:19 »
^Oon kans ihmetellyt tuota, että toi Garnierin luonnollisten sävyjen 7 on kuvassa niin vaalea. Laitettiin sitä sitten miehelle tässä yhdessä vaiheessa ja haalistumisen jälkeen sen hiukset on yhtä vaaleat kuin mun Lorealin 8-asteisella värjätyt hiukset. Jätän tuon Garnierin 7-asteisen pois laskuista kun haluan kokeilla jotain hieman tummempaa ja värjään Lorealin Excellencella.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

vaalentaja

• Vieras
« Vastaus #32 : 21.10.08 - klo:22:40 »
Tänään kävin ostamassa tuon garnier nutrisse cream värin 7 !

Tarkotus ois huomenna pistää päähän, ku on nyt vaalentanu ekana ja hiukset ihan haaleen orassit, että katto nyt tarttuuko ja voin sitten tänne lopputulosta tulla varmaankin kehumaan !  ;)

taenuska

• Vieras
« Vastaus #33 : 22.10.08 - klo:20:09 »
Tänään kävin ostamassa tuon garnier nutrisse cream värin 7 !

Tarkotus ois huomenna pistää päähän, ku on nyt vaalentanu ekana ja hiukset ihan haaleen orassit, että katto nyt tarttuuko ja voin sitten tänne lopputulosta tulla varmaankin kehumaan !  ;)

Noh, mimmonen tuli?
Itselläni on kaapissa Garnier luonnolliset sävyt 7, ja sinne se varmaan jää... :( Kaunis on sävy ja marketin väreistä lähimpänä omaa väriä (kai..  :D) mutta ei toimi halutulla tavalla. Kai mulla on hius vielä väärää sävyä ettei se tartu / vaikuta mitään, tyven veti melko harmaaksi kun tein koevärjäyksen.

Näyttää ainakin kuvassa hieman tummemmalle se Nutrisse cream sävy 7, jos kokeilisi sitä sitten. Saman sarjan 7.3 näyttää kuvassa ainakin kovin kupariselle (tupsuja en ole päässyt hiplaamaan), onko kukaan tätä koettanut? Millainen sävy tuli?

vaalentaja

• Vieras
« Vastaus #34 : 22.10.08 - klo:21:18 »
Tulos tosi hyvä, juuri sellainen kuin väritupsussa kaupassa eli ei oikeastaan minkäänlaista vivahdetta mihinkään suuntaan, perus tumman vaalea, kieltämättä vähän vaaleempaa odotin, kun 7 kumminkin oli, mutta seuraavalla kerralla sitten..  ::)

Hiukset edelleen todella hyvässä kunnossa, vaikka maanantaina tein ekan värinpoiston, tiistaina toinen ja tänään tämä väri !  :)

Voin vielä sanoo lopuks, että tykkään tosi paljon näistä garnierin hoitsikoista, jotka tulee värin mukana, hiukset ihanan sileet ja pehmeet !  :D

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
« Vastaus #35 : 25.10.08 - klo:20:34 »
Suomessa ei vissiin ole Movida- sarjaa? Vai onko Luonnolliset sävyt vastaava sarja?
http://www.garnier.co.uk/_en/_gb/our_products/products_haircolor.aspx?tpcode=OUR_PRODUCTS^PRD_HAIRCOLOR^MOVIDA^MOVIDA_DISCOVER&prdcode=P56001&varcode=5021044005856

Ihanan näköisiä  :D

Muokkaan taas. Hiuslaatuketjusta löytyy sivulta 20 kuvaa hiusten nykyisestä väristä. Millaistakohan tulosta voisi odottaa luonnollisten sävyjen sävyllä 6.3 tähän päähän? Onko pelkoa, että menee latvoista vihreäksi?
« Viimeksi muokattu: 26.10.08 - klo:21:03 kirjoittanut Tease »

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #36 : 27.10.08 - klo:16:20 »
Mä olen pettynyt. Värjättiin viime torstaina mun tyvikasvu 100% Colorin mustalla värillä ja vieläkin on päänahka mustana.  :( Jää kynsien alle mustaa jos rapsutan päätä. Ja tukka on pesty kyllä kolme kertaa jo sen jälkeen.

lipgloss

• Vieras
« Vastaus #37 : 02.11.08 - klo:14:00 »
Olen nyt värjännyt pariin otteeseen garnierin luonnolliset sävyt 7:lla ja siitä on molemmilla kerroilla tullu aluksi jotenkin harmahtava..Harmaus on sitten suunnilleen viikon päästä lähteny ja väristä on tullu ihan mukiin menevä.Onko jollain muulla tehny tää väri samaa vai mistä se harmaus johtuu  ???

Paka-08

• Vieras
« Vastaus #38 : 02.11.08 - klo:21:06 »
Olen nyt värjännyt pariin otteeseen garnierin luonnolliset sävyt 7:lla ja siitä on molemmilla kerroilla tullu aluksi jotenkin harmahtava..Harmaus on sitten suunnilleen viikon päästä lähteny ja väristä on tullu ihan mukiin menevä.Onko jollain muulla tehny tää väri samaa vai mistä se harmaus johtuu  ???

Harmaus johtuu värin taittovivahteesta jota hiuksesi on imaissut liiankin hyvin. Oletko käsitellyt hiuksiasi paljon väreillä tai vaalennuksilla? Mitä enemmän hiuksia käsittelee hapeteväreillä ja vaalennusaineilla niin sitä huokoisemmaksi ne ajan myötä tulevat(huokoisuuteen vaikuttaa myös fööni,hiusten kuluminen ym). Huokoisuus edesauttaa siihen että värjäystulos on epäonnistunut, koska hiukset saattavat imaista vivahdetta liian paljon. Esim. jos värjää huokoisia hiuksia ruskealla värillä jossa on vivahteena mahonki tai punainen niin saattaa käydä niin että se punertavuus voimistuu jolloin tuloksena on hyvin punertava ruskea. Huokoisista hiuksista kuitenkin väri haalistuu kuitenkin nopeasti joten siksi harmaus lähtee pesujen myötä.
« Viimeksi muokattu: 02.11.08 - klo:21:08 kirjoittanut Paka-08 »

lipgloss

• Vieras
« Vastaus #39 : 15.11.08 - klo:15:07 »
Oon nyt vuden ajan värjänny vaaleilla sävyillä parin kuukauden välein,mutta sitä aikasemmin vaan satunnaisesti ottanu jotain raitoja.Onko sitä huokoisuutta mahdollista saada pois hiuksista?

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #40 : 16.11.08 - klo:12:39 »
Minulla on hienoinen ongelma.. Tapahtui tässä vähän aikaa sitten värjäystapaturma, josta voi lukea omasta ketjustaan.. Ja väri korjattiin goldwellin kevytväreillä.. Nyt sitten alkaa juurikasvu olla todella häiritsevä ja haluaisin värjätä garnier luonnolliset sävyt 6.3.sella.. Pelkään vain että reagoiko se mahdollisesti tämän goldwellin värin kanssa.. Epäilen mutta silti jännittää että mitä tuleman pitää.. Ja tämä on nyt tehty 6-7 asteisilla väreillä, silti vaikuttaa tummemmalta kuin tuo garnierin 6.3.. noh katsotaan mitä käy.. Juurikasvu pitää tosiaan värjätä ja myös muutamia raitoja levittää että mahdollinen sävyero saataisiin tasoitettua..

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #41 : 20.11.08 - klo:16:46 »
Mun tekis mieli värjätä seuraavaks Garnier 100% sävyllä 7.43
Onko kokemuksia?
Kuinka vahva hapete noissa väreissä on?
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Retro

• Vieras
« Vastaus #42 : 20.11.08 - klo:17:30 »
^ Mä värjäsin tuolla just pari viikkoa sitten ja omalla kokemuksella tälle tukalle tuo on paras kupariväri, mitä marketista saa. Eli ehdoton lemppari.  :-*  Vedin tuon värinpoiston päälle, jolloi tukasta tuli melko räikyvän oranssi. Vielä ei ole kovin pahaa haalistumistakaan näkyvissä, kun esim. Ferian Color Booster Pure paprikalla värjätessä oranssi oli kahden viikon jälkeen jo pahasti haalistunut. Hapetteesta en valitettavasti osaa sanoa, kun en asian päälle kauheasti ymmärrä.  :)

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #43 : 20.11.08 - klo:17:42 »
Kiitti Retro!
Oon värjännyt tolla ferialla kanssa, mutta mun mielestä se on alkuun ihmeen punainen.. Haalistuneesta väristä pidän.
Ostan ton sit seuraavaks, toivottavasti luottoväri olisi nyt löytynyt!

Edit: Voi kemuli!!
Tajusin just et ei toi varmaan onnistukkaan ihan noin simppelisti.. kiitos valkoisen juurikasvun. Siitä tulee varmaan kirkas oranssi tyvestä ja pituuksista kuparisempi..  >:(
« Viimeksi muokattu: 22.11.08 - klo:13:50 kirjoittanut Luscious »
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

lipgloss

• Vieras
« Vastaus #44 : 24.11.08 - klo:14:28 »
Värjäsin nyt pelkän juurikasvun luonnolliset sävyt numerolla 7 ja  siitä tuli ihan hyvä..Ei yhtään harmahtava  ;D