Kirjoittaja Aihe: Keskustelua Garnierin väreistä  (Luettu 122057 kertaa)

Poissa Liina

• Hiushörhö
Vs: Keskustelua Garnierin väreistä
« Vastaus #75 : 26.08.09 - klo:13:36 »
Olen nyt yrittänyt pari päivää etsiä vastausta kysymykseeni vaikka mistä siinä kuitenkaan onnistumatta, joten turvaudun teihin! Eli; Onko kukaan käyttänyt tuota Garnier Nutrisse Blonde Aphrodite 9.0-väriä ja millaisin tuloksin? Omat hiukseni ovat vaalennetut, ehkä  n. 9-10 asteiset (tyvessä vähän tummempaa, lämpimämpää josta EN pidä), ja haluaisin tietää minkälainen tulos näihin tulisi tuolla värillä?

Pliiiiiiis vastatkaa joku jolla on kokemusta tästä väristä!!! :)

Mä oon kokeillu joskus monta vuotta sitten 7-8 asteiseen hiukseen. Tasainen lopputulos, mutta mulla jäi aika kullansävyseksi. Siirryinkin L'orealin vastaavaan väriin, jolla sai neutraalimman vaalean. Mulla tosin oli aina ongelmia liian lämpivän/kellastuvan värin kanssa, kun oli vaaleat hiukset.
1aFii Hiukset piikkisuorat ja lasimaiset, paljon pyörteitä. Pituus vaihtelee lyhyestä polkasta olkapäille. Suosikkeja: Faith in Nature sh&c, Forme muotoilutuotteet

Poissa octagon

• HAIRahtanut
« Vastaus #76 : 04.09.09 - klo:10:50 »
Lähteekö Garnierin Nutrisse-väri helpostikin hiuksista pois? Halusin viikko sitten vaihtaa väriä, ja värjäsin 8-asteisen kuparikullanvärisen tukkani huomattavasti tummemmaksi kuparinruskeaksi Garnier Nutrissen 5.5 sävyllä. Sävy oli tosi hyvä juuri laitettuna, mutta nyt 3 pesun jälkeenkin sitä lähtee pesuissa niin että ruskea vesi vaan valuu lavuaariin. Ja ennen värjäämättömistä hiusten tyvistä on erityisesti haalistunut vaaleammaksi punasävyksi jo selvästi kuin mitä oli aluksi. Olisin tykännyt sävystä juuri sellaisena kuin se oli heti, mutta ilmeisesti täytyisi valita tummempi jossa on haalistumisvaraa. Tai joku toinen värimerkki.

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #77 : 08.09.09 - klo:19:47 »
^Itselläni Nutrisse pysyy todella hyvin hiuksissa, tosin omat hiukseni ovat siitä mainiot, että niissä pysyy väri kuin väri. Mutta Garnierin hiusvärit ovat ehdottomia suosikkejani, niistä löytyy toimivia sävyjä omiin hiuksiini ja väritykseeni. Nyt on kokeilussa Luonnolliset Sävyt ja odottelen, millainen lopputulos tässä on. Näin alkukatsauksella vaikuttaisi vielä erittäin hyvältä, mutta odotellaan että tukka ehtii kuivua. :)

Edit. nyt olen pari päivää tätä väriä katsonut ja täytyy sanoa, että aivan ihana! Hiukset ovat vaaleammat mutta silti hyvin luonnollisen näköiset ja vivahteikkaat. Latvoista tämä peitti suurimman osan keltaisuudesta muttei ihan kaikkea. Kaiken kaikkiaan väri on hyvin kaunis, luonnollinen ja kiiltävä. Lööv it!
« Viimeksi muokattu: 12.09.09 - klo:13:43 kirjoittanut Mella »
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-

Poissa Reeta-

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #78 : 13.09.09 - klo:16:24 »
Minä olen tykännyt Garnierin väreistä, en ole monesti muilla värjännytkään. Garnier Nutrisse Cream sävyllä 7 olen värjännyt jo pitkään, mutta se tuntui aina hieman liian tummalta, vaikka laitankin aina raitoja. Kokeeksi ostin sitten Garnies Luonnolliset Sävyt sävyn 7, joka näytti kuvassa vaaleammalta kuin Nutrisse. Aivan loistava väri, tykkään.

Ja samaan aikaan oli lähisittariin tullut Garnier Nutrisse Blond-värejä, joissa oli huppu mukana. Tämä raitaväri pysyi paremmin kuin aiemmin käyttämäni Garnierin raitaväri.

Mutta siis kysymys kuuluu, että miten riittoisaa toi aine on, riittääkö about BSL-mittaisiin, ei-ihan-ohuisiin, kerrostettuihin hiuksiin yksi paketti? Haluaisin tänään värjätä, mutta mietityttää että riittääkö tuo yksi ja mitä jos ei riitäkään, että tuleeko rumaa jälkeä.

Minulla on lähes bsl-pituiset kerrostetut hiukset, joiden ponnarinympärys on noin 7,5-8 senttiä + etuhiukset. Luulin pärjääväni yhdellä paketilla ja iski kauhea paniikki, kun väri loppui kesken. Säästellen sitä oli käyttänyt ja paljoa värjättävää ei enää olisi ollut. Jo värjätyistä hiuksista sain levitettyä väriä kuiviin kohtiin, mutta vahingosta viisastuneena ostan aina kaksi pakettia.
« Viimeksi muokattu: 13.09.09 - klo:16:27 kirjoittanut Reeta- »
1a/b F ii

ANTILOOPPI

• Vieras
« Vastaus #79 : 16.09.09 - klo:01:17 »
onko herbashinen kaikki sävyt myynnissä suomessa? lähinnä ajattelen 8- ja 9-asteisia sävyjä.

Poissa Katariina

• Tukkaguru
« Vastaus #80 : 19.09.09 - klo:14:08 »
Herbashine 5.10 testattu juuri. Lähinnä mustalta tää näyttää  :-\ mutta katellaan muutaman pesun jälkeen josko ois vaalentunut kivaks.

Kiitos tiedosta, enpä siis taida uskaltaa kokeilla. Mulla kun on projektina saada tukka selkeästi ruskeaksi, EI mustaksi.

Olispa tullu luettua nämä ennen ostopäätöstä. Tossa yksi paketti 510:aa pöydälllä. Noh, jos yritän olla nopea.
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me

Poissa Mena

• Tukkaguru
Vs: Keskustelua Garnierin Väreistä
« Vastaus #81 : 26.09.09 - klo:14:24 »
Tuli värjättyä Luonnolliset sävyt -sarjan mustalla tyvikasvu. Tosi löysää väriä, meinas roiskua pitkin kylppärin seiniä. Mutta lähti yllättävän nopeasti hiusrajaan jämähtänyt väri ja tyvessä viikonkin päivittäispesujen jälkeen edelleen kuin vasta värjätty.  :-*
Huhhuh, en muistanutkaan kaupassa että olen jo näitä Luonnolliset Sävyt -värejä testannut. Otin siis mielestäni ekaa kertaa testimielessä tuon samaisen mustan värin (oli muuten melkein halvin väri siinä hyllyssä) ja nyt onnistuin olemaan sotkematta pitkin seiniä tuota väriä. Ei tuntunut niin löysältä kuin esim Ferian geelimäiset, lieneekö sitten koostumusta muutettu kiinteämmäksi vai onko mun kädet oppineet levittämään värin paremmin... Lopputuloksesta antaisin arvosanaksi täyden kympin. Tää taitaa olla ainoa musta kaupan väri joka ei värjää ihoa ollenkaan.  :ts

Ja mun tuurilla nyt kun on lempparimusta löytynyt niin tää väri lopetetaan tyyliin ens kuussa...  ::)

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #82 : 18.11.09 - klo:11:31 »
Voi Garnier minkä teit! Mun oli tarkoitus värjätä Nutrissen 5.1:llä kun se täsmää suurinpiirtein pidennyksiin ja taittaisi vähän tätä kultaista pois mun tukasta. Ei sitten ollut hyllyssä sitä joten otin 100% color 5.01 ja sehän vetäskin latvat melkein mustiksi!  >:( Annoin olla latvoissa 10min ja siltikin ehti tummua ihan liikaa... Nooh, onneks nää ei yleensä kestä kauaa ja eiköhän toi Joicon Rekku aika nopeasti sen haalistele. Jatkossa ostan kiltisti Nutrissea, vaikka sitten pelkkä 5. Ei muuten tarttunut tuo 100% color tyvikasvuun juuri ollenkaan, kaiken muun vetikin sitten tummemmaksi kuin piti...

zirbula-

• Vieras
Vs: Keskustelua Garnierin Väreistä
« Vastaus #83 : 09.12.09 - klo:21:54 »
Hei joku joka on kokeillut noita Garnier 100% colorin XL-1 ja/tai 10.1 niin vois kertoo vähän kokemuksia, ku ei näyttäny mistään löytyvän.

Ja sitten, että mitä eroo noissa on, ku väritupsut oli oikeestaa saman väriset..?

Ja paljonkohan noi sitten vaalentaa hiusta, ku ois tarkotus ihan pikkase saada vielä vaalennettua (1-2 astetta noin).
Tossa XL-1 lukee ''extra lightening'' ja tuossa 10.1 ''voimakkaasti vaalentava'', niin onko niissä sitten oikeesti jotain eroa, kun kummassakaan ei ole edes vaalennusjauhetta(?) ?

Oli Sittarissa tarjouksessa 7e purkki, mutta en sitten tota 10.1 viittiny ostaa ja XL-1 ei ollu, niin jos täällä selviäis, että onko oikeesti jotain eroja..

Kiitos kumminkin jo etukäteen ! PS. Tämän viikonlopun ainaka ois kiva saada keskustelua !  :)

Itekin oon miettiny samaa, et paljonko nuo sit vaalentaa hiusta ja onko niillä eroa. Tarkoitus ois laittaa tuo XL 1 jo valmiiksi vaaleeseen päähän. Jospa sitä vklna uskaltais kokeilla..

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #84 : 10.12.09 - klo:16:43 »
^Edelleenkään väri EI vaalenna väriä. Jos on aikaisempia värikäsittelyjä tukassa (vaalennuskin on värikäsittely), toisinsanoen ei ole luomutukka niin siihen tarvitaan vaalennusjauhe+hapete, että tapahtuu mitään vaalenemista.

Luulen, että tuo XL1 on jokin erikoisvaalennusväri, tarkoitettu tummemmalle pohjalle josta lähdetään vaalentamaan. 10.1 sit on tavallinen vaalennusväri. Tai sitten molemmat vaan vaalentavat sen 3-4 astetta maksimissaan, mene tiedä kyllä se varmasti siinä purkin kyljessä jossain lukee. Mutta niillä on ihan turha kummallakaan rääkätä jo ennestään vaalennettua/värjättyä tukkaa.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

zirbula-

• Vieras
« Vastaus #85 : 10.12.09 - klo:22:05 »
^
Ahaa, kiitos neuvosta! Olisiko tuo Garnierin värinpoisto sitten fiksumpi valinta? Mulla on jo melko vaaleat hiukset, mutta haluaisin asteen-parin vaaleammat. Tällä hetkellä ovat kultaisen sävyiset. Saako tuolla värinpoistolla tämän kultaisuuden pois? Tuleeko vielä enemmän kultaiset/keltaiset?

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #86 : 10.12.09 - klo:22:19 »
^ Jos on vaaleankeltainen, lähtisin taittamaan sitä suoravärillä tai hopeashampoolla/hoitoaineella. Riippuu paljon siitä, mikä on tavoittelemasi vaaleusaste. Jos haluat siis kirkkaamman vaalean -> värinpoistoa. Jos vaaleusaste on hyvä, mutta ongelmana on vain taitto joka on väärä (kultainen, keltainen), korjaa vastavärillä, eli keltaiseen violetti. Kannattaa katsoa hopeashampooketju.

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #87 : 23.12.09 - klo:21:08 »
Oon nyt useamman kerran värjännyt tukkani tuolla Luonnolliset Sävyt 6.3 värillä. Mulla tuo tarttuu hyvin ja ihan kohtuullisesta väri myös pysyykin tukassa. Mulla oli tummempi tukka kun aloin tuolla värjäämään eli tottakai väri näkyy paremmin juurikasvua värjätessä. Koko tukan haluaisin tuolla vetää eli pitäisi tehdä sitten värinpoisto ja laittaa tuota.. Latvat kun ovat kuitenkin aika tummat, toki nekin ovat haalistuneet. Mutta kaikenkaikkiaan olen tuohon tosi tyytyväinen, kuitenkin kohtuu lähellä omaa väriä, joten se juurikasvun näkyminen ei niin hirveästi haittaa.
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

ohuthius

• Vieras
« Vastaus #88 : 29.12.09 - klo:20:51 »
Onko kellään kokemuksia tuosta Herbashinen sävystä 535 Golden Mahongany Brown? Epätoivoisesti etsisin suurinpiirtein keskiruskeaa, punertavaa sävyä kevytväreistä.  Vetääkö tuo kultamahonki tummemmaksi kuin tuon pakkauksen kuva?  Hieman ehkä vaaleampi kuin tavoitevärini..  Mutta kun aina kehotetaan valitsemaan vaaleampi ja täällä olen lukenut noista kokemuksista, että monella on tullut paljon tummempi kuin tarkoitus.. ::)

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #89 : 09.01.10 - klo:12:04 »
Pyh ja pah. Täältä tulee nyt kokemuksia Herbashinesta. Sävy 510.

Ei haissut juuri miltään levityksen aikana. Oli to-del-la tönkköä kamaa, oisi auttanut suuresti jos hiukset oisi vaikka kostuttanut ensin, koska aine ei meinannut levittyä tasaisesti. No, värin lopputulos ei kyllä miellytä mitenkään. Ei peittänyt juurikasvua toivotusti (vaikka pidin ensin juuressa väriä suositellun ajan yli) ja latvaankaan ei tuntunut tarttuvan väriä juuri ollenkaan. Kylmänruskeaa tämä väri ei ole nähnytkään. Plussaa kyllä siitä, että hiukset eivät tunnu kuivahtaneen ollenkaan ja että antoi hyvin kiiltoa. Pitikin ostaa kaksi tarjouksesta, nyt tuo toinen jää kaappiin pyörimään tai sitten pistän sillä vain tyven ja annan vaikuttaa ainakin 20min.

edit. ihmettelen hyvinkin erilaista kokemusta samasta sävystä ylempänä.. :o
« Viimeksi muokattu: 09.01.10 - klo:12:07 kirjoittanut keesha »