Kirjoittaja Aihe: Keskustelua Garnierin väreistä  (Luettu 122243 kertaa)

ftw

• Vieras
Vs: Keskustelua Garnierin väreistä
« Vastaus #90 : 11.01.10 - klo:10:30 »
Mä kyselen täälläkin..

Kukaan kokeillut sitä Garnierin Luonnolliset Sävyt sävyä 111, eli se kaikkein vaalein tuhka?

Tuliko siitä se "luonnollisen näköinen ja vivahteikas väri"?

Poissa tiikeri

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #91 : 11.01.10 - klo:13:48 »
Olen käyttänyt kauan näitä carnierin Nutrisse hiusvärejä ja olen tykännyt kovin. Nyt ajattelin tehdä "kevyen" värinpoiston ja löysin sen päälle juuri oikean sävyn Garnierin hefbashine sarjasta (copper mahongramy) .

Mulle ei vaan garnierin sivuilta selvinnyt että onko kyseessä siis ihan tavallinen kestoväri vaikka vaikutusaika onkin lyhyempi? Uskallanko siis laittaa tämän värinpoiston päälle? Sävy vaan on olisi niin kiva. Vaikka onhan tossa Nutrisee sarjassakin vähän siihen suuntaan väri olemassa.
Olkamittainen hennattu paksu, kuivahko ja taipuisa tukka. Kasvatus käynnissä.

Poissa eveleen

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #92 : 11.01.10 - klo:20:18 »
Herbashine on kevytväri, vaikka siinä onkin vain kymmenen minuutin vaikutusaika. Jännä sinänsä kun itsekin koitin Garnierin sivuilta katsoa, mutta siellä ei ollut asiasta minkäänlaista mainintaa.
2b F ii

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #93 : 21.04.10 - klo:12:08 »
Osaatteko sanoa tuleeko Nutrissella yleensä tummempi vai vaaleampi väritulos? Kun jollain väreillä esim. 6-asteisesta tulee helposti vähintään 5-asteinen. Yritän päästä omaan sävyyn, joka on 6- ja 7-asteisen välistä ja mietin pitäisikö kokeilla 7.0 vai 6.0 -sävyistä.

edit. Ok, kiitos salamanteri! Taidan sit uskaltautua ottamaan tuon 6-asteisen. :)
« Viimeksi muokattu: 21.04.10 - klo:12:22 kirjoittanut SuperHotFemale »
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Salamanteri

• HAIRahtanut
  • 2b/2c/3a M ii
« Vastaus #94 : 21.04.10 - klo:12:14 »
Olen kerran värjännyt 6.0 ja ei tullut mielestäni tummempaa kuin paketissa. Nämä värit tahtoo haalistua aika helposti, joten ehkä sen perusteella suosittelisin 6.0 ennemmin. Tai sitten ostat molemmat ja pistät 50-50 :)

edit. Muitakin sävyjä ole kokeillut ja mun mielestä aina tullut tupsua vastaava tulos, nutrisse on itseasiassa ollut aina mun mielestä se luotettavin kaupan väri tummuuden puolesta, ei helposti käy vahinkoja.
« Viimeksi muokattu: 13.05.10 - klo:09:18 kirjoittanut salamanteri85 »
Luonnonkihara 7-8-asteinen käsittelemätön hiuksisto, kasvatus käynnissä. Nyt lyhyt polkka, tavoitteena solisluumitta. Pääasiassa käytössä luonnonkosmetiikkaa.

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
« Vastaus #95 : 10.05.10 - klo:16:57 »
Ostinpa tossa Herbashine 500- värin. Mulla on tarkoitus kasvattaa kokonaan pois kestoväreillä värjätty osa hiuksista, mutta nyt ystävän yo- juhlien lähestyessä olisi kait pakko pistää tähän karmeeseen päähän jotain...
Mulla on tarttunut kestoväritkin aina tosi huonosti hiuksiin joten kauankohan tuota uskaltaisi pitää? Ei haittaa vaikka meniskin liian tummaksi, mikä on harmillisen epätodennäköistä.

7.44wannabe

• Vieras
« Vastaus #96 : 05.06.10 - klo:13:48 »
Minulla on ollut Garnierin 6.60 väri. Se otti kiinni enimmäkseen latvoihin ja tarttui huonosti juurikasvuun. Tämä ei tietenkään ole varmaan pelkkä Garnier-ilmiö, vaan yleisestikin tarttuvuus latvoihin on parempi jos niitä on käsitelty enemmän. Sen jälkeen värjäsin mahongiksi kampaamosta ostamallani 6.5-Majirelilla ja yllätys! Tarttui juurikasvuunkin. En tiedä johtuiko se kampaamotuotteen yhteydessä ostamastani voimakkaammasta (6%) hapetteesta vaiko siitä että Garnierissa olisi ollut joku "vika". Garnierin shampootuotteilla on hiukan puolihuono maine, tosin en ole itse kokeillut.  Voi olla ettei merkille saa asettaa liian kovia vaatimuksia kun se sijoittuu hintahaarukan alempaan reunaan. Ainakin silloin kun bongasin edellämainitsemani 6.60-värin (Garnier) , otin sen hinnan perusteella kun se sattui olemaan marketin halvin. (Nojoo Elea olisi tietenkin ollut vielä halvempi.)
« Viimeksi muokattu: 06.06.10 - klo:22:04 kirjoittanut 7.44wannabe »

7.44wannabe

• Vieras
« Vastaus #97 : 06.06.10 - klo:22:02 »
Tänään päätin kokeilla vielä kertaalleen Garnierin punaisenpunaista 6.60 väriä, aikaisemmin se ei tarttunut kun latvoihin. Kampaamotarvikeliikkeessä sanottiin että väri kyllä tarttuu kun laitetaan voimakkaampi hapete. Se piti paikkansa! nyt minulla on aivan tasaisenpunaiset hiukset ja sävy presiis kuin Garnierin pakkauksen mallissa.

Garnierin putelissa ei mainittu hapetevahvuutta. Otin pienen riskin ja lurautin sekaan 9% Corona Cosmetics hapetetta umpimähkään pienen lurauksen. Ja sehän auttoi!

Poissa Janda

• HAIRahtanut
« Vastaus #98 : 07.06.10 - klo:08:34 »
Lainaus
Mä kyselen täälläkin..

Kukaan kokeillut sitä Garnierin Luonnolliset Sävyt sävyä 111, eli se kaikkein vaalein tuhka?

Olen kerran kokeillut tuota 111 savya, yleensa kun kaytan Garnierin varinpoistoa. Varista tuli ihan OK, en nyt sanoisi vivahteikas  ;D mutta luonnollinen ilman keltaisuutta ainakin. Oma vari siis melko vaalea maantienharmaa.
Hiukset: 1b, F, ii. Vaalennetut, olkapäälle asti. Suosikkeihin kuuluu L'anza ja Tigi.

Poissa Liina

• Hiushörhö
« Vastaus #99 : 28.09.10 - klo:16:30 »
Onko kellään kokemuksia uusista Nutrissen 6-asteisista väreistä: 6.3, 6.23 ja oliko kolmas 6.13?

Miten Nutrisse 6.23 ja Preference 6.23 eroaa toisitaan?
1aFii Hiukset piikkisuorat ja lasimaiset, paljon pyörteitä. Pituus vaihtelee lyhyestä polkasta olkapäille. Suosikkeja: Faith in Nature sh&c, Forme muotoilutuotteet

Poissa hanzu84

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #100 : 29.10.10 - klo:20:43 »
Hei !
Onko kukaan täällä värjännyt Garnierin luonnolliset sävyt 6.3 -värillä? Tein värinpoiston ja päälle värjäsin 5.3, joka on nyt ok. Pelkään kuitenkin, että kun laitan tähän tummempaan uudestaan 5.3, niin siitä tulee aivan liian tumma. Tuo 6.3 voisi toimia. Onko kokemuksia? Kuvia? Millainen lopputulos?  :)

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
« Vastaus #101 : 03.03.11 - klo:10:37 »
Mä kyselen täälläkin..

Mä oon! Se on mun lemppari kaupan vaaleista hiusväreistä.  :l  Tulee tosi luonnollisen ja oikeesti vivahdeikas väri. Kaikki kyselee aina onko mulla raitoja tai sitten luulee, että on oma väri. Oon kokeillu välillä muitakin, mutta tähän päädyn aina uudestaan. Mä voin ainakin suositella sitä lämmöllä. :)
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.

Poissa heijji

• HAIRahtanut
  • Feet don't fail me now Take me to the finish line
« Vastaus #102 : 06.04.11 - klo:10:30 »
Onko kukaan käyttänyt Garnier Herbashine hiusvärin sävyjä 700 Tummanvaalea tai 730 Tummanvaalea kulta? Suunnitelmissa olisi värjätä vaalennettu tukka lähemmäksi omaa luonnollista (maantie) sävyä ja nämä sävyt näyttävät hyvältä ainakin purkin kyljessä.. Toinen vaihtoehto olisi Luonnolliset sävyt- sarjan 700 Keskivaalea, onko tästä väristä kokemuksia?
Ylikasvanut pixie omalla 8- asteisella värillä. Kasvatus käynnissä, tavoitteena hartiamitta.

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #103 : 06.04.11 - klo:14:29 »
^Mulla ainakin platinanvaaleaan hiukseen toi 730 oli just sitä, miltä paketissa näytti. :) Koostumus kyllä oli ihan kamalan paksua, en tiedä olisiko pitänyt märkiin hiuksiin laittaa? No, en värjännyt kuin alahiukset sillä, eli sain kuitenkin paketin riittämään. :D

Poissa Salamanteri

• HAIRahtanut
  • 2b/2c/3a M ii
« Vastaus #104 : 06.04.11 - klo:22:57 »
Heidijii, Poly Colorin keskivaalea 15 on myös kevytväri jolla moni on päässyt lähelle omaa väriä!
Luonnonkihara 7-8-asteinen käsittelemätön hiuksisto, kasvatus käynnissä. Nyt lyhyt polkka, tavoitteena solisluumitta. Pääasiassa käytössä luonnonkosmetiikkaa.