Kirjoittaja Aihe: Kulmakarvat  (Luettu 221886 kertaa)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
Vs: Kulmakarvat
« Vastaus #105 : 11.07.06 - klo:18:40 »
Onkohan kukaan muu testannut Cailapin kulmakarvaveitseä? Tuli sellainen Prismassa eteen ja pakkohan sitä oli heti testata   ;D Sain sillä häiritsevät vaaleat karvat kulmien ympäriltä pois ja aika tarkasti myös yksittäiset tummat karvat kulmien alta.

Minulla oli joskus tuo. Kyllä sillä ihan hyvin lähti haituvat, mutta paksumpia en uskaltanut ottaa kun pelkäsin, että alkavat kasvaa sisään tai jotain. Tiedä sitten, että onko teoriassa edes mahdollista, mutta vähän hirvitti.  :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #106 : 11.07.06 - klo:20:23 »
Onkohan kukaan muu testannut Cailapin kulmakarvaveitseä? Tuli sellainen Prismassa eteen ja pakkohan sitä oli heti testata   ;D Sain sillä häiritsevät vaaleat karvat kulmien ympäriltä pois ja aika tarkasti myös yksittäiset tummat karvat kulmien alta.

minulla on tuo ja aiemmin käyttelinkin sitä ahkerasti. Pysyi yllättävän terävänä pitkän aikaa. Enää en kuitenkaan viitsi sitä käyttää, kun sen jälkeen karvat kasvavat nopeammin takaisin. MIeluummin siis nypin kulmat, jotta ne  eivät kasva niin nopeasti takaisin. Mutta ei tuo mikään susi ole tuo vehje, ihan hyvä jos pitää nopeesti saada häiritsevät kulmakarvat pois :)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #107 : 11.07.06 - klo:22:16 »
Erityisen kätevä tuo on nyppimisen jälkeen kun haluaa esim. jotain tilaisuutta varten kulmat todella siistiin kuntoon, mutta tuntuu, etteivät kaikki pienet tyngät lähde pinseteillä.
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #108 : 11.07.06 - klo:22:22 »
Mie käytän poikakaverin partakonetta. Itse asiassa jaksan nyppiä kulmiani tosi harvoin ja turvaudun nopeaan höylään usein. ::) Semmosta isoa ja kömpelöä terää käyttäessä kyllä helposti ajaa vähän liikaa.

Mullakin on tuo Cailapin veitsi, mutta en uskalla käyttää sitä kun tuntuu, että se tekee haavoja (vaikkei olekaan tehnyt).
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #109 : 14.07.06 - klo:16:13 »
Mikäs merkki myy nykyään kulmakarvageeliä, joka on väritöntä? Lumenekaan ei sitä enää myy.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #110 : 14.07.06 - klo:17:10 »
Mikäs merkki myy nykyään kulmakarvageeliä, joka on väritöntä? Lumenekaan ei sitä enää myy.

Tarkoitatko sellaista ripsivärin näköistä kirkasta geeliä? Monilla sarjoilla on noita, itselläni on Oriflamen.
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #111 : 14.07.06 - klo:22:26 »
Pitäs varmaan hommata jotain geeliä. Mulla oli nuorempana siistit nätit kulmat, mutta kiitos varmaan geenien minulle on vanhemmiten alkanut kasvaa tosi einsteinit, pitkää, alaspäin sojottavaa karvaa, ja harventuneet ihan selvästi. Yhdestä kohdasta ikään kuin hävinneet kokonaan, tai sitten sellaista vaaleaa "untuvaa". Tosi kauniit. Enkä onnistu värittämään onnistuneesti feikkiä tilalle :-[

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #112 : 14.07.06 - klo:22:50 »
Eikös TBS vielä valmista läpinäkyvää?

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #113 : 14.07.06 - klo:22:52 »
^ Juu, minä ainakin ostin n. kuukaus sitten tuota TBS:n läpinäkyvää geeliä, mutta on sekin yhtä tyhjän kanssa :-\

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #114 : 14.07.06 - klo:22:59 »
Pystyneeköhän kaikkia kulmia nyppimään kauniisti linnunsiiviksi?

Tuntuu, että omat kulman kasvavat liian alhaalla ja ovat liian suoralinjaiset, että niistä mitään näyttävää muotoa saataisiin esille. Kosmetologiaa, anyone?

Kaikkia kulmia ei saa kaikkiin muotoihin, sillä kaikilla eivät vain kasva karvat siellä, missä muoto edellyttäisi niiden kasvavan. Esim. omiani ei saa koskaan linnun siiven mallisiksi. Mutta kosmetologi auttaa kyllä löytämään sen parhaan mahdollisen sopivan ja toteutettavissa olevan muodon. :)

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #115 : 15.07.06 - klo:08:58 »
Niin tai sitten se kosmetologi vaan nyppii viivat, kun se oli trendiä silloin kun se aloitti hommat ;D Mä en anna kosmetologien nyppiä kulmia, ihan liian monta kauhutarinaa kuulleena.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #116 : 15.07.06 - klo:16:47 »

Tarkoitatko sellaista ripsivärin näköistä kirkasta geeliä? Monilla sarjoilla on noita, itselläni on Oriflamen.

Tuommoista juuri tarkoitinkin, mutten Oriflamea ostaisi, koska en tilaile meikkejä. Ajattelin siis, että tietäiskö joku mistä saa suoraan ostettua?

TBS kylläkin, mutta on aika kallista, kai sitä pitää ostaa sitten, jos muilla merkeillä ei ole. Ei haittaa vaikka olis halpiskin, kyllä mun kulmat pysyy muutenkin helposti rivistössä :D

edit. Aijoo sitä piti kysyä, että onko noi riittoisia?
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Axamit

• Tukkaguru
« Vastaus #117 : 15.07.06 - klo:17:31 »
En tiedä, kuulostaako tää kaikkien mielestä hullulta, mutta itse olen aina käyttänyt hiusvahaa kulmakarvageelinä, siis jo ennen kuin edes tiesin, että sellaistakin ainetta on olemassa. Kaikki vahat ei välttämättä sovi, mutta mulla käytössä oleva Klippoteketin oranssipurkkinen on just hyvää.

maikku

• Vieras
« Vastaus #118 : 15.07.06 - klo:18:35 »
Jossain lehdessä kerrottiin että hiuslakkaa voi myös käyttää kulmiin. Suihkaisee vähän kulmaharjaan ja harjaa kulmat muotoon. Toimii ainakin minulla melkein paremmin kuin kulmageeli, joka saa aikaan ikävän märän tunteen. Olen tosin käyttänyt vain (muistaakseni) Lumenen geeliä.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #119 : 15.07.06 - klo:18:51 »
Joo, mä muistelin tuota samaa kikkaa, mitä maikkukin. Siinä on vain se, etten käytä hiuslakkaa niin en omistakaan sitä ;D Enkä hiusgeeliäkään enkä vahaa. Eli siksi tartten semmoisen kulmakarvagellin. Kaipa sitä TBS:n kyseistä vois testata sitten. Mutta kertokaa toki, jos löytyy edullisemminkin.