Kirjoittaja Aihe: Kulmakarvat  (Luettu 221904 kertaa)

Siru

• Vieras
Vs: Kulmakarvat
« Vastaus #135 : 02.08.06 - klo:16:17 »
Täällä yksi kulmakarvaongelmainen. Nimittäin kulmakarvani ovat niin tylsän malliset ja lähes mahdottomat muokata, että olen tyytynyt pelkän kulmavärin käyttöön, kaiken kukkuriaksi kulmat jotenkin loppuvatkin ihan kesken. Kulmavärillä olen yrittänyt saada niihin vähän kaartuvampaa muotoa, mutten ole onnistunut. Ehkä pitää repäistä vain kaikki karvat pois ja laittaa viivat tilalle  ;D

Nannis

• Vieras
« Vastaus #136 : 03.08.06 - klo:08:42 »
Minun kulmakarvaongelmani on karvojen vähäisyys. Karvat on pitkiä ja kulmat jatkuu tarpeeksi pitkälle, mutta kun lopussa on vaan yksi tai kaksi karvaa. Jos vahingossa nyppäisee yhden irti.. Sitten on puoli kulmaa poissa.

Pitää kokeilla lakkaa, joskus karvat sojottavat sinne sun tänne.

Valerius

• Vieras
« Vastaus #137 : 03.08.06 - klo:14:33 »
Täällä yksi kulmakarvaongelmainen. Nimittäin kulmakarvani ovat niin tylsän malliset ja lähes mahdottomat muokata, että olen tyytynyt pelkän kulmavärin käyttöön, kaiken kukkuriaksi kulmat jotenkin loppuvatkin ihan kesken.

Näin minullakin. Ja kaiken lisäksi ihailen sellaisia pitkiä linnunsiipikulmia.  :(

Poissa Lorena

• HAIRahtanut
« Vastaus #138 : 09.08.06 - klo:20:15 »
 Olen nimittäin jo vuosia käyttänyt Lumenen harmaanruskeaa kulmakynää, mutta nykyään se ei enää iske. Olen hyvin vaalea, iho todella vaalea ja kulmakarvat luonnostaan aivan värittömät. Värjäillyt niitä olen ja siihen olen tyytyväinen mutta näitä pitäisi "värittää" meikatessa vähän lisää että ne erottuisivat hieman enemmän. Tuolla kynällä vaan tulee jotenkin niin kova jälki ja väri on kuitenkin ehkä liian tumma. Tulee todella luonnoton lopputulos  :-\ Mietin vain, että puuterimainen väri voisi olla parempi, haluisin nimittäin korostaa näitä, ilman kovaa loputulosta. Eli nyt mietin missä sarjalla olisi todella vaalean harmaita kulmavärejä (puuterimaisia). Onko tuo MUSin kulmaväri (3 värin paletti) miten vaalea?

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #139 : 09.08.06 - klo:20:37 »
Kulmakarvaneuvoja tarttis täälläkin.

Mulla on tosi vaalea iho mutta mustat kulmakarvat. Nuorempana ne oli tosi tuuheat mutta nyt nyppimisestä johtuen eivät ole enää kasvaneet niin paksuina, nyt tulee lähinnä yksittäisiä hajakarvoja. Oon tosi laiska nyppimään ja kulmat onkin lähes aina aika karseen näköset.

Mutta, vaikka ne ois kuinka nypityt niin ne on tosi rumat. Oon yrittäny kulmaväreillä saada jotain aikaseks mutta en oikein tajua että mitä sävyä mun pitäis käyttää. Mustalla värillä tulee aivan järkyttävä lopputulos ja tuntuu että ruskea on taas vähän outo kun tulee "kaksiväriset" kulmat. Aattelin että jos noita sais jotenkin kuriin enemmän niin ehkä toi kulmavärikin toimis paremmin. Leikkaako joku kulmiaan nyppimisen lisäksi? Mistähän sellasia soveltuvia saksia löytäis?
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #140 : 09.08.06 - klo:20:39 »
^ Minä leikkaan välillä kynsisaksilla. Saattahan siinä mennä joskus hieman liikaa, mutta sitten kynällä paikkaa. Nyt taidan taas kasvattaa ihan perusmuotoon siitä kohdasta mistä leikkaan, ei nimittäin jaksa tehdä tuota toimenpidettä.  :P

caringiscreepy

• Vieras
« Vastaus #141 : 14.08.06 - klo:19:57 »
Olen aina Audrey Hepburnia ihaillut, ja nykyään kulmakarvani muistuttavatkin hänen paksuja kulmiksia. Jos on aikaa tummennan matalla luomivärillä silmänrajauskynän Q-tippia käyttäen, mutta kiireessä kelpaa rimmelin meikkikynä, tummanruskea. Oon nyt lomalla jättäny kulmiksia nyppimättä ja ne ovat ihanan paksut ja luonnollinen kaari on sittenkin löytyny :D olen huomannut että pärjään hienosti vähemmällä silmämeikkimäärällä, kun  kulmikset on hyvin meikatut. eli suosittelen kaikille tota bush outia, jos on lomaa sitten onkin helpompi arki kun ei tarvii olla koko ajan nyppimässä.

peppi

• Vieras
« Vastaus #142 : 14.09.06 - klo:21:51 »
Lainaus
Oon nyt lomalla jättäny kulmiksia nyppimättä ja ne ovat ihanan paksut ja luonnollinen kaari on sittenkin löytyny :D olen huomannut että pärjään hienosti vähemmällä silmämeikkimäärällä, kun  kulmikset on hyvin meikatut. eli suosittelen kaikille tota bush outia, jos on lomaa sitten onkin helpompi arki kun ei tarvii olla koko ajan nyppimässä.

Hyvä vinkki, kun vaan pystyisi toteuttamaan. En tiedä onko muilla mutta mulla on kamala pakkomielle  ;D nyppiä kulmakarvani joka aamu, yksikin karva luomen puolella ja aaaaarrg, pinsetit esille! Pakko myöntää että joskus kannan pinsettejä mukanani laukussa jos vaikka ostosreissulla huomaa karvan..tiedän sairasta! Ja joskus tekisi mieli nyppiä jonkun kulmat.

Onko muuten nuo kulmavärit sellasia (luomivärin tapaiset siis) että pysyvät karvoissa? Jos vaikka kädellä pyyhkäisee niin lähteekö ruskea viiva karvoista??  ;D

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #143 : 14.09.06 - klo:21:58 »
Leikkaako joku kulmiaan nyppimisen lisäksi? Mistähän sellasia soveltuvia saksia löytäis?

Mie leikkaan säännöllisesti, kun karvat alkavat olla niin pitkiä, että kasvavat ulos muotista, eikä niitä voi nyppiä poiskaan, koska ovat niin harvassa. Leikkaaminen auttaa tuohon ongelmaan täydellisesti ja täältä taisin tuon vinkin joskus bongatakin :-*. Saksina käytän meidän koiran saksia (mitkä lie hoitosakset), mutta sellaset pienet ja näppärät ja terävät kuitenkin, just sopivat tuohon käyttöön :D Fiskarsin keittiösaksilla vois ainakin tulla melko rajua jälkeä ;D

Poissa Rosey

• Hiushörhö
« Vastaus #144 : 15.09.06 - klo:14:10 »
Leikkaan satunnaisesti ja nypin pari kertaa viikossa. Koloja täytän Lumenen kulmakynän sävyllä harmaanruskea.

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #145 : 15.09.06 - klo:16:26 »
OT, mut Paronitar, sulla aivan järjettömän ihanan väriset silmät! Olen kade.

Kauniit on, oiskohan piilarit..?

Kauniit kulmat myös.   :)
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Rosey

• Hiushörhö
« Vastaus #146 : 15.09.06 - klo:16:43 »
Joo, Aryan värilinssit. Vähän turhankin pistävän vihreät, mutta nuo ovat luonnollisimmasta päästä mitä olen löytänyt. Menipäs ohi aiheen.  :)

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #147 : 15.09.06 - klo:22:53 »
Peppi ei lähde viivaa kulmakarvoista (ei ainakaan pitäisi).

Se MUSin kulmaväritrio on tosi tumma. Siinä on kolme väriä, yksi on aika vaalea, sitten tumman ruskea ja musta (ei ihan puhdas musta, mutta siis aivan sama).
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

peppi

• Vieras
« Vastaus #148 : 16.09.06 - klo:02:38 »
Ahaa, no hyvä. Täytyy kokeilla kun aiemmin olen käyttänyt kynää mutta luulen että tuollainen väri voisi olla mulle parempi. Toivottavasti vaan ei ole vaikeampi laittaa ettei tule ihan kamala näky, no jospa nuo kaupassa neuvoisivat alkuun  ;D
Ihanat nuo Paronittaren kulmat!!
Telkkarista tuli kerran ohjelma venäläisestä naisesta joka muutti Usaan ja tuli kuuluisaksi kulmakarvojen laittotaitojensa ansiosta, monien julkimoiden kulmat  muotoilee. Ensin vahasi muodon ja sitten kampasi karvat pystyyn ja leikkasi kynsisaksien näköisillä saksilla liian pitkät karvat pois...

Poissa Rosey

• Hiushörhö
« Vastaus #149 : 16.09.06 - klo:11:59 »
Jossain ohjelmassa nainen muotoili kulmia valmiiden sabluunoiden avulla. Kätevää  :D