Kirjoittaja Aihe: Kulmakarvat  (Luettu 215768 kertaa)

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
Vs: Kulmakarvat
« Vastaus #15 : 09.02.06 - klo:16:16 »
Sitä mä vaan hieman ihmettelen, että miten tuolla kulmakarvavärillä tai kynällä voi tulla luonnollinen lopputulos, jos sillä kerran myös jatketaan ja täydennetään kulmakarvaa. Silloinhan se väri levitetään iholle. Ja kyllähän sen huomaa, jos väri on iholla eikä itse karvassa. ??? Kiinnostaisi kyllä silti kokeilla.

Sen takia sitä kulmakarvaa jatketaan "karvamaisesti", eikä tehdä yhtä suoraa viivaa, joka jatkaa kulmakarvaa. Oikea sävyn valinta ja hyvä sivellin ovat ehdottoman tärkeitä välineitä tällaisen luonnollisen lookin aikaan saamiseksi.
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #16 : 09.02.06 - klo:16:21 »
Ookoo, uskotaan  :) Kiitos vaan neideille. Nyt ainakin tiedän, mihin seuraavaksi rahani tuhlaan  ;D On se hyvä, ettei missään vaiheessa päästä itseään tilanteeseen, jossa ostoslistalla ei olisi yhtikäs mitään...

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #17 : 09.02.06 - klo:16:27 »
Esim. Lumenen kulmakynät ovat olleet hyviä hitnaansa nähden. :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #18 : 09.02.06 - klo:16:39 »
Mulla on ihanat kulmakarvat. Mustat, huomattavasti eri tasoilla (oikeasti, korkeuseroa on ainakin sentti) ja luonnostaan aivan eri malliset. Tekisin aika paljon jos saisin vaihdettua ne toisiin.

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #19 : 09.02.06 - klo:16:50 »
Kaikkein parhaiten kulmakarvat saa pysymään muodossaan hiuslakalla. Eli joko suihkaus lakkaa sormeen ja kuljettaa sormea pitkin kulmia tai sitten lakkaa kulmakarvaharjaan ja sitten vain sohimaan kulmakarvoja. Ja kyllä pysyy!  :D
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa michelangelo

• Hiushörhö
« Vastaus #20 : 09.02.06 - klo:16:55 »
Tuo on ihan totta. En vaan omista hiuslakkaa (uskokaa pois :D) joten käytän tuota perusvoidetta ;D
Mieluummin käyttäisin hiuslakkaa kuin kulmakarvageeliä..sormi on parempi kuin mascara.

Poissa Liane

• Hiushörhö
« Vastaus #21 : 09.02.06 - klo:17:04 »
Kulmakarvat ovat nykyään meikäläisen tavaramerkki. Olen nyppinyt ne itse pois luonnollisesta, aika paksusta ja suorasta mallistaan sirommiksi ja kaartuvammiksi ( = alkupäästä matalalla ja kohoavat jyrkästi "siiveksi"). Karvat ovat suht tummat, mutta vaativat silti lisää väriä ja täydennystä, joten aika harvoin astun ihmisten ilmoille kulmat meikkaamattomina.

Luonnollisuuden kanssa näillä kulmakarvoilla ei ole kyllä mitään tekemistä... ;D

Jos karvoja nimenomaan puuttuu jostakin kohdasta, kannattaa ne piirtää paikoilleen nimenomaan kulmakynällä eikä esim. vain meikkikynällä. Meikkikynä on paljon kulmakynää pehmeämpi, joten jälki ei ole yhtä pysyvää.

Itselläni on käytössä meikkikynä juurikin tuon pehmeyden takia; esim. Lumenen kulmakynä oli niin kova, että sillä piti melkein hinkata saadakseen haluamansa jäljen ;D En löytänyt niistä oikeata sävyäkään, olivat liian vaaleita. Tämä nykyinen (tällä hetkellä en muista, mikä merkki kyseessä) tosin pehmeytensä takia leviääkin helposti, mutta joudun aika harvoin sellaiseen tilanteeseen, jossa väriä hangattaisiin.

Mulla on ihanat kulmakarvat. Mustat, huomattavasti eri tasoilla (oikeasti, korkeuseroa on ainakin sentti) ja luonnostaan aivan eri malliset. Tekisin aika paljon jos saisin vaihdettua ne toisiin.

Juu, minullakin vasen kulma hivenen ylempänä kuin oikea, alkaa kauempaa ja karvatkin kasvavat harvemmassa. ::) Muotoon nyppiminen ja kynällä tasoitus auttavat minulla jonkin verran, mutta eivätpä ne siltikään aivan samanlaiset ole.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #22 : 09.02.06 - klo:17:10 »
Joo pitää käydä kaupassa kattelemassa noita kyniä.. TBS:n kulmaväriä olen kuullut ennenkin kehuttavan, mutta mulla toi aukko on enemmänkin tossa kulmakarvojen alkupäässä eikä niinkään siellä keskellä olevina aukkoina. Jotenkin luotan kynän pysyvyyteen paremmin. Tuli kanssa mieleen se, että kun aina sanotaan että kulmakarvojen pitäis olla tukkaa vaaleammat (?), no mulla se on just toisinpäin. Luonnostaan kulmat on aika tummat eikä oo todellakaan himoja mennä tuhlaamaan rahojani jonnekki kosmetologille niitä blondailemaan ;D Pelkään että jos valitsen oikeesti kulmieni värisen kynän niin ilmeestä tulee jotenkin vihainen..
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #23 : 09.02.06 - klo:17:16 »
Minä olen aina kuullut sanottavan, että kulmat voisivat olla tummuusasteeltaan samat kuin tukka ja vaaleampihiuksisilla paria astetta tukkaa tummemmat. En ole koskaan kuullut, että pitäisi olla vaaleammat.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Liane

• Hiushörhö
« Vastaus #24 : 09.02.06 - klo:17:16 »
Tuli kanssa mieleen se, että kun aina sanotaan että kulmakarvojen pitäis olla tukkaa vaaleammat (?), no mulla se on just toisinpäin. Luonnostaan kulmat on aika tummat eikä oo todellakaan himoja mennä tuhlaamaan rahojani jonnekki kosmetologille niitä blondailemaan ;D

Ai, minä olen puolestani kuullut, että kulmakarvojen pitäisi olla vähän hiuksia tummemmat. En usko, että voit mennä vikaan ostamalla täsmälleen kulmiesi värisen kynän. :)

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #25 : 09.02.06 - klo:17:17 »
Mun kulmat on oikeata hiustenväriä monta astetta tummemmat, kun omaväri on maantienvaalea ja kulmat on mustanharmaat. Lapsena olin aika hauskan näköinen, kun oli ihan vaalea tukka ja paaksut mustat kulmakarvat.

Poissa si3nna

• HAIRahtanut
« Vastaus #26 : 09.02.06 - klo:17:34 »
Multakin pointsit tolle TBS:n kulmakarvavärille. Sillä saa helposti luonnollisesti korostetut kulmat, vaalein duo on just hyvän sävyinen ainakin mulle vaaleatukkaisena, kulmani luonnostaan melko vaaleat. Pakkauksen sutikin tosiaan varsin hyvä. Varmasti riittoisakin, valitettavasti en itse sitä pitkään ehtinyt käyttää ennekuin kadotin baarissa ( ::) :-X), vielä en oo raaskinut uutta ostaa mutta pakko kai tuo on piakkoin hommata :)

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #27 : 09.02.06 - klo:19:48 »
Mua ärsyttää kun kulmat on ihan eri korkeudella. Ja niitä on tosi vaikea millään kynälläkään saada luonnollisen näköisesti samalle tasolle .. Pitäisiköhän tehdä Saimit, ja ajaa kokonaan kulmat veks ;D.
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa michelangelo

• Hiushörhö
« Vastaus #28 : 09.02.06 - klo:19:55 »
No minä pönttö menin leikkaamaan ylhäältä oikean puolemmaista kulmaa (joskus syksyllä..tiedän) ja siitä lähti se luonnollinen siipimäinen uloke. Onneksi se nyt on kasvamassa pikkuhiljaa ennalleen niin ei tartte murehtia tipan tippaa sitä enää.

Onkos kellään kuvia naisista joiden kulmat on veetty veke? Mielenkiintonen ehotus ;D

Poissa EVS

• HAIRahtanut
« Vastaus #29 : 09.02.06 - klo:20:38 »
Suurin ongelma kulmakarvoissani on niiden vähäinen määrä. Olemassa olevat on ihan vahvoja ja suht tummia, mutta näyttää että olisin nyppinyt itselleni tosi ohuet kulmakarvat. Nypin ne muutamat linjasta poikkeavat karvat pois, muuten kulmakarvojen muoto on ihan luonnostaan tällainen. Eipä näitä voi oikein mihinkään muotoonkaan nyppiä, kun ovat jo valmiiksi niin ohuet. Voisin kyllä ottaa pari karvariviä lisää kulmakarvoihin! Vahvat kulmat on mun mielestä tosi nätit, mutta milläs näitä lisää kasvattelee.

Kulmakarvavärin valinta on myös vähän ongelmallista, mun iholla kun tuppaa kaikki näyttämään joko punaiselta tai useimmiten epäluonnollisen kellertävältä. Bourjoisin kulmakynä on hyvä, tarpeeksi kova ja hyviä sävyjä. Mulla on käytössä blondeille tarkoitettu kynä, liian tummat kulmat näyttävät tosi raskailta ja luonnottomilta mun naamassa.
1a F ii