Kirjoittaja Aihe: Kulmakarvat  (Luettu 227341 kertaa)

Poissa Manna

• Tukkaguru
Vs: Kulmakarvat
« Vastaus #150 : 16.09.06 - klo:13:16 »
Telkkarista tuli kerran ohjelma venäläisestä naisesta joka muutti Usaan ja tuli kuuluisaksi kulmakarvojen laittotaitojensa ansiosta, monien julkimoiden kulmat  muotoilee. Ensin vahasi muodon ja sitten kampasi karvat pystyyn ja leikkasi kynsisaksien näköisillä saksilla liian pitkät karvat pois...

Kyseessä taitaa olla Anastasia Soare, joka esiintyi myös Oprahin ohjelmassa? On kylläkin romanialainen eikä venäläinen:

http://www.oprah.com/health/beauty/slide/20060522/slide_20060522_350_201.jhtml

Jossain ohjelmassa nainen muotoili kulmia valmiiden sabluunoiden avulla. Kätevää  :D

Yllä mainittu täti teki juuri samassa ohjelmassa kulmien muotoilun sabluunalla.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #151 : 16.09.06 - klo:17:29 »
Ja noita sablunoitahan saa ihan suomestakin, merkki on Tana. :)

Voih, minäkin voisin kyllä palkata yksityisen henkilön pitämään kulmistani huolta, ovat sen verran eriparia ja hankalat.  :P
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

peppi

• Vieras
« Vastaus #152 : 18.09.06 - klo:21:11 »
Lainaus
On kylläkin romanialainen eikä venäläinen

Ok, romanialainen sitten  ;D Mutta hyvät rahat käärinyt tuolla bisneksellä....ja ennen kaikkea hienoja kulmia tosiaan muotoili. Edellyttäen että on karvaa mistä muotoilla.

Korjasin lainauksen

Ulpu
« Viimeksi muokattu: 19.09.06 - klo:18:33 kirjoittanut Ulpu »

HannaGe

• Vieras
« Vastaus #153 : 20.09.06 - klo:20:36 »
Mä yleensä värjään kulmat tummalla, joten harvemmin tulee mitään meikkiä niihin sitten laitettua. Sillon tällöin kyllä laitan sitä henkkamaukan kulmaväriä, joka on noin harvempaan käyttöön ihan mukavaa :) Kuitenkin mun mielestä luomivärillä saa kulmiin hiukan luonnollisemman näköisen tuloksen :)

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #154 : 31.10.06 - klo:19:13 »
Minulla on ongelma kulmieni kanssa. Ne ovat tummat, suuret ja näyttävät ihan värjätyiltä vaikka eivät sitä ole, hallitsevat siis naamaa aika lailla. Kesällä ne olivat paljon vaaleammat, varmaan auringon haalistamat, mutta nyt kun naamakin alkaa olla aika valkoinen niin kulmat erottuvat mielestäni liikaa. Ensimmäistä kertaa elämmässäni olen alkanut nyppimään niitä koska tuntuu että ne suurentuvat koko ajan! En kuitenkaan uskalla nyppiä paljoa, vain sen verran että ne näyttävät edes joten kuten siistimmältä.
Ja nyt päästäänkin toiseen ongelmaan.. Kulmakarvani ovat kuitenkin harvan näköiset, eli lakalla kiinnityksen lisäksi ne tarvitsevat väriä joka karvojen takia on pakko olla tummaa --> näyttää entistä enemmän värjätyltä. ARGH!
Mieluummin ottaisin siskoni vaaleat ja läpinäkyvät untuvaiset kulmat jotka saa laitettua mihin malliin ja minkä sävyisiksi itse haluaa.. Pitäisi varmaan olla kiitollinen tummista ja vahvoista kulmista mutta menetän kohta järkeni näiden kanssa  :-\
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #155 : 21.11.06 - klo:18:35 »
Minulla on ongelma kulmieni kanssa. Ne ovat tummat, suuret ja näyttävät ihan värjätyiltä vaikka eivät sitä ole, hallitsevat siis naamaa aika lailla.

Täällä täsmälleen sama ongelma. Olen vaaleahiuksinen, mutta kulmakarvat ja muu ihokarvoitus onkin sitten TODELLA tummaa..

petomaani

• Vieras
« Vastaus #156 : 21.11.06 - klo:19:14 »
Mie nypin AINA kun huomaan, että on tullu häiritseviä karvoja taiteilemani kulman "ulkopuolelle" eli siihen sivuun niitä nypittyjä takasin. Ennen en pahemmin kulmiani kattellut, mutta joskus 2001 kun kävin kauneudenhoitajalla ja hän sitten nyppi kulmani ekaa kertaa (ai että sitä tuskaa!!), huomasin, mikä ero siisteillä kulmilla oli niihin omiin vanhoihin rehuihin :D Siitä se sitten lähti.. Nyt en vois enää antaa kulmieni rehottaa.

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #157 : 21.11.06 - klo:19:19 »
Tuli nypittyä kulmia kultaisella 90-luvulla niin ohueksi, että nyt on ollut aikamoinen kasvattaminen takaisin... Pikkuhiljaa olen niitä kasvatellut paksummiksi, mutta löytyy pahoja kolokohtia. Käytän tällä hetkellä kulmakyniä, löytyy eri merkkisiä ja eri sävyisiä - siltikään mikään niistä ei ole sopiva: ovat joko liian tummia tai liian punertavia. Kulmien väri on himpun tummempi kuin oma hiusten väri, joten tarvitsen kulmakynää lähinnä niiden kolojen värittämiseen.

Mulla kasvaa myös kulmien välissä karvoja (yli vuosikymmenen nyppimisen jälkeen koko ajan vähemmän), joten teininä tietämättömänä vetäsin razorilla ne veks ja kerran lähti toisesta kulmasta varmaan puolet pois! Kuljin pari viikkoa muodikas hikinauha kulmien kohdalla  ;D
« Viimeksi muokattu: 21.11.06 - klo:19:28 kirjoittanut funky_chicken »

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #158 : 21.11.06 - klo:19:23 »
Joskus vuonna nakki ihonpuhdistuksen yhteydessä kosmetologi nyppi kulmat ja olen siitä lähtien ottanut tavaksi aina nyppäistä pois kun kasvaa eli siis pysyy koko ajan suhteellisen siistissä kunnossa. Ja samalla tietysti tuli sellainen malli, että kehtaa niissä näyttäytyä. Yläasteaikoinani en juuri kulmia nyppinyt tai värjäillyt... nyt sitä miettii miten on kehdannut sellaisessa lookissä julkisesti liikkua... Itsellä ainakin niin värittömät kulmat että pakko hieman värjäillä ja laittaa...
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #159 : 09.12.06 - klo:22:57 »
Mä olen jämähtänyt kulmakyniin, vaikka värilla ja siveltimellä sais kai luonnollisemman lopputuloksen. Jos laitan meikkiä naamaan, ihan miten vähän vaan, aina on pakko laittaa kulmatkin. Oon jääny koukkuun tarkkoihin kulmakarvoihin ;D

En oo koskaan käyny kosmetologilla tms laitattamassa kulmia, ihan itse aloitin ja olin myöskin tyytyväinen lopputulokseen. Vielä lukion alkuaikoina en tajunnu kulmista mitään vaikka jonkin verran meikkasinkin, mutta jossain vaiheessa heräsin nyppimään. Nyt en kyllä kehtais mennä minnekään sellasilla viidakkokulmilla kuin ennen nyppimishowta oli  ;D

Poissa Magda

• HAIRahtanut
« Vastaus #160 : 10.12.06 - klo:00:51 »
Mun kulmat on päässy rehottamaan kun nypin ne liian ohuiks ja oon nyt sitten kasvatellut takaisin. Tiistaille on aika kosmetologille värjäykseen ja muotoiluun. Mulla on vaaleat kulmakarvat ja joudun värjäämään niitä parin viikon välein.
Värjäyksestä huolimatta kulmissa on aukkoja, joita täyttelen Grimasin harmaan ruskealla luomivärillä (883).
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena

E.Lo

• Vieras
« Vastaus #161 : 10.12.06 - klo:02:01 »
Mulla on luonnostaan aika vaaleat kulmakarvat ja käytän Rimmelin mustaa kulmakynää, siitä saa suht luonnollisen näköisen kun kevyesti vaan laittaa. Mulla on se ongelma että kulmakarvat on luonnostaan typerän muotoiset (vetävät hirveästi alaspäin) joten nypin koko häntä-osan pois ja piirrän uudestaan vähän korkeammaksi.  :-\

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #162 : 10.12.06 - klo:23:46 »
Olen miettinyt, miksihän usein kuulee sanottavan, että kulmakarvoja ei saisi/kannattaisi nyppiä kuin vain niiden alapuolelta?  ??? Jotenkin se kai siihen kulmakarvojen luonnolliseen muotoon liittyy. Itse kuitenkin olen nyppinyt sekä kulmien ylä- että alapuolelta, sillä olen todennut siten saavani kaikkein kauneimman lopputuloksen ja sellaisen linnunsiipimuodon.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #163 : 11.12.06 - klo:13:53 »
Minäkin nypin kummaltakin puolelta. En ymmärrä, miksei sieltä yläpuoleltakin saisi nyppiä. Mulla ainakin alkaa kulmat rehotaa hirveesti, jos nypin vaan alapuolelta. Ehkä ajatellaan, että se on sitten epäsiisti, kun alkaa yläpuolelta ne karvat kasvaa takaisin. Kyllähän ne siellä näkyy paremmin kuin kulmakarvojen alapuolella.

Poissa suhina

• HAIRahtanut
« Vastaus #164 : 12.12.06 - klo:02:05 »
Mä olen myös kummastellut tuota ohjetta nyppiä vain alapuolelta, ainakin minun kulmani jäisivät epäsiisteiksi jos vain alapuolelta nyppisin. Ja myös itseasiassa kampaajani, joka aina siistii kulmani hiustenpesun yhteydessä, nyppii myös yläpuolelta. Mutta nää mun kulmat onkin luonnollisessa tilassa mallia Brezhnev..