Kirjoittaja Aihe: Kulmakarvat  (Luettu 227964 kertaa)

Poissa Merial

• HAIRahtanut
Vs: Kulmakarvat
« Vastaus #165 : 12.12.06 - klo:02:20 »
Itse nypin myös yläpuolelta, koska loppuosa siivestä nousee aivan liian ylhäälle muuhun kaareen verrattuna ja kokonaisuus näyttää kummalliselta eikä sitä saa ojennukseen edes kulmageelillä. Lisäksi kulmakarvani ovat myös tolkuttoman pitkälle jatkuvat, joten olen nähnyt parhaaksi nyppäistä muutaman karvan pituudesta pois, näin istuvat paremmin kasvoille eivätkä vain vaikuta kummalliselta leijuvalta lisältä.
Tukka hyvin, kaikki hyvin!

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #166 : 12.12.06 - klo:08:22 »
Joudun myös nyppimään kulmakarvoja niiden yläpuoleltakin, johtuen siitä että yläpuolella on hajakarvoja todella paljon. Itse kulmakarvalinjaan en kuitenkaan yleensä koske kulmakarvojen yläpuolella, sillä se menee ihan nätisti. Nuo hajakarvat olisivat kyllä kamalan näköisiä jos kulmia ei siistisi myös yläpuolelta.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #167 : 13.12.06 - klo:19:33 »
Olen miettinyt, miksihän usein kuulee sanottavan, että kulmakarvoja ei saisi/kannattaisi nyppiä kuin vain niiden alapuolelta? 

Tuolla sanonnalla koitetaan vaan saada ihmiset muistamaan, että varsinaisen muotoon nyppimisen tulisi tapahtua alapuolelta, mutta toki hyvin moni joutuu siistimään myös kulmien yläosaa. Kulmien siistiminen nähdään kuitenkin vähän eri asiana kuin muotoon nyppiminen, eli toki siistiä saa, ja kannattaakin, myös kulmien yläpuolelta. Tosin kyllä tässäkin on poikkeuksia, jotkut varmasti joutuu hakemaan muotoa nyppimillä ihan reippaastikin yläpuolelta eikä pelkkä pieni siistiminen riitä.

Katselin taas Diorin värillisiä kulmakarvageeleja, toisaalta ois kivakin ostaa, mutta en oikein usko että tuis kuitenkaan käytettyä. Shiseidon väritön kulmageeli multa löytyy ja sitäkään en ertyisemmin viitsi käyttää, useimmiten pelkkä kevyt harjaus ja kulmakynän sipaisu on mulle tarpeeksi. Mulla on Chanelin kulmaväripaletti myöskin, mutta taitaa olla aikalailla käyttämätön sekin. Yks kaveri kerran kokeili laittaa mun kulmia Make up storen kulmapaletilla, vaikutti sekin kyllä todella laadukkaalta tuotteelta, iso osa lopputuloksen kannalta on toki myös hyvällä siveltimellä. Hmm, pitääpä testailla huomenna tuota Chanelin palettia, en yhtään muista millaista jälkeä sillä sai.
« Viimeksi muokattu: 13.12.06 - klo:20:29 kirjoittanut Lafanque »

Poissa marien

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #168 : 14.12.06 - klo:13:48 »
Onko kenelläkään ollut Lorealin kulmakarvakynää? Nina Riccin kulmakynäni on loppumassa ja olisi tarkoitus hankkia joku edullisempi mutta todella hyvin pysyvä. Rimmelin kulmakynä minulla on ollut, mutta se ei ollut kovin hyvälaatuinen, ei pysynyt kuosissa koko päivää.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #169 : 14.12.06 - klo:13:53 »
^Lumenella oli ainakin joskus sellainen ruskea kulmakynä, josta joku muukin on täällä tykännyt. Mulla on tuo ollut käytössä jo pitkään, koska siinä on niin täydellinen ja luonnollisen värinen sävy. En muista nyt kynän nimeä, mutta tarkistan illalla ja yritän muistaa laittaa sen sitten tänne. Omani olen kyllä ostanut jo sen verran kauan sitten, etten tiedä onko tuota enää myynnissä. Sävy on sellainen harmaanruskea.

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #170 : 14.12.06 - klo:13:56 »
^ On myynnissä vielä ja siitä löytyy nykysin myös sellainen harjaosa, jolla saa kätevästi viimeisteltyä lopputuloksen. Tuo samainen harmaanruskea sävy on ollut minunkin suosikki jo monen monta vuotta, olisin varmaan ihan hukassa, jos sen valmistus joskus lopetettaisiin.

Edit. täältä löytyy siitä enemmänkin tietoa: http://www.lumene.fi/default.asp?docId=13309&productId=12528&parentProductGroupId=12234&productGroupId=12239&parentDocumentId=13057
« Viimeksi muokattu: 14.12.06 - klo:13:58 kirjoittanut Butterfly »

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #171 : 14.12.06 - klo:13:59 »
Hyvä juttu, pitääkin ostaa se harjaversio seuraavaksi. Tuo kynä kestää kyllä käytössä ihan uskomattoman kauan! Mulla ollu tuo varmaan jo kohta pari vuotta ja ei ole edes puolia vielä mennyt. Tosi riittoisaa kyllä on, vaikka joka päivä sitä olenkin käyttänyt. Pitää ostaa varastoonkin yksi,jos joskus menevät sen lopettamaan, enkä huomaa ajoissa  ;D

Poissa marien

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #172 : 14.12.06 - klo:14:05 »
Tuo Lumenen sävy taitaa sopia parhaiten vaaleakulmakarvaisille ja on varmaan hieman liian vaalea mulle, koska  kulmani ovat tummat..siksi tuosta Lorealista kyselin, kun muistelin että ko. merkillä on ihan tummanruskea kynä. Mutta toisaalta, vaikka kulmakynä olisi suht vaalea niin sillä voisi saada luonnollisen ja huolitellun ilmeen kulmille = ei niin synkkä ilme.
Miracle, luulen kyllä että eivät ole lopettamassa pitkään aikaan tuota sävyä, koska se on varmaan yksi vaaleimmista kulmakynäsävyistä mitä Suomesta löytyy, eli toisin sanoen monen muunkin suomalaisnaisen vakituote  ;)

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #173 : 14.12.06 - klo:14:10 »
^ Toi on kyllä toi harmaanruskeakin jo niin tumma sävy, että sopii omille, melkein mustille kulmilleni paremmin kuin hyvin. Ja sittenhän on vielä tuo harmaanmusta sävy, joka on jo melkein kuin musta. Eli kolme sävyä löytyy yhteensä, varmasti olisi joku sinullekin passeli :)

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #174 : 14.12.06 - klo:14:12 »
^Minusta tuo harmaanruskea ei ole ollenkaan tumma. Mulla on luonnostaan niin vaaleat kulmat, että ne ei paljoa erotu. Ja tuo tuo kivasti niihin väriä, ei kuitenkaan liikaa. Onkohan tuo sitten ihan sama säyv? Jo se kynä on sellainen aika vaalean ruskea, samoin sävy..

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #175 : 14.12.06 - klo:14:16 »
^ Se on tietysti vähän makuasia, mutta mulla on juurikin tosiaan se kakkossävy, eli nimenomaan harmaanruskea (tuossa laittamassani linkissä näkyy tarkemmin se sävy). Ja minä onnistun saamaan sillä todella tummaakin jälkeä. Mutta onhan se tietty siitäkin kiinni, että miten lujaa kynää painaa ja kuinka paljon väriä laittaa ;)

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #176 : 14.12.06 - klo:14:18 »
Tuossa linkissä oleva kynä ei ole samanlainen kuin minun. Sitä ei näkynyt lumenen sivuilla, eli olisko lopetettu  ??? Eih.. Ehkä mä en vaan löydä sitä tuolta, pakko sitä vielä olla.. Tuo harmaanruskea mikä tuossa toisessa kynässä on sävynä näyttää kyllä tosi tummalta..

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #177 : 14.12.06 - klo:14:21 »
^ Sie olet sitten melko monta vuotta sitten ostanut sen omasi ;) Minä nimittäin olen käyttänyt noita Lumenen kyniä jo varmaan 5-6 vuotta. Ja tosiaan aikaisemmin siinä kynässä ei ollut sitä harjaosaa ollenkaan. Mutta tuon uudistuksen yhteydessä sävyt pysyivät mielestäni täsmälleen samoina, ainoastaan kynän ominaisuuksia paranneltiin. Mutta joku viisaampi osaa varmasti varmistaa tuon vielä :)

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #178 : 14.12.06 - klo:14:25 »
En mä muista milloin sen oon ostanu. Minkä näköisiä nuo kynät sitten oli ennen uudistusta? Mä tarkistan tänään sen nimen kun oon kotona, jos se vaan ei ole kulunut siitä kokonaan pois.

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #179 : 14.12.06 - klo:14:27 »
Minulla on luultavasti tuo harmaanruskea sävy, mistä Butterfly puhui ja se on kyllä tosi hyvä. Varsinkin se harjaosa on todella hyvä tällaiselle runsaskulmaiselle (;D) ihmiselle. Minä olen sävyiltäni tosiaan tumma ja tuo kakkossävy (jos se nyt oli se, en löydä kynääni mistään niin en voi tarkistaa) on todella hyvä ja sillä saa tummaakin jälkeä.
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com