Olen miettinyt, miksihän usein kuulee sanottavan, että kulmakarvoja ei saisi/kannattaisi nyppiä kuin vain niiden alapuolelta?
Tuolla sanonnalla koitetaan vaan saada ihmiset muistamaan, että varsinaisen muotoon nyppimisen tulisi tapahtua alapuolelta, mutta toki hyvin moni joutuu siistimään myös kulmien yläosaa. Kulmien siistiminen nähdään kuitenkin vähän eri asiana kuin muotoon nyppiminen, eli toki siistiä saa, ja kannattaakin, myös kulmien yläpuolelta. Tosin kyllä tässäkin on poikkeuksia, jotkut varmasti joutuu hakemaan muotoa nyppimillä ihan reippaastikin yläpuolelta eikä pelkkä pieni siistiminen riitä.
Katselin taas Diorin värillisiä kulmakarvageeleja, toisaalta ois kivakin ostaa, mutta en oikein usko että tuis kuitenkaan käytettyä. Shiseidon väritön kulmageeli multa löytyy ja sitäkään en ertyisemmin viitsi käyttää, useimmiten pelkkä kevyt harjaus ja kulmakynän sipaisu on mulle tarpeeksi. Mulla on Chanelin kulmaväripaletti myöskin, mutta taitaa olla aikalailla käyttämätön sekin. Yks kaveri kerran kokeili laittaa mun kulmia Make up storen kulmapaletilla, vaikutti sekin kyllä todella laadukkaalta tuotteelta, iso osa lopputuloksen kannalta on toki myös hyvällä siveltimellä. Hmm, pitääpä testailla huomenna tuota Chanelin palettia, en yhtään muista millaista jälkeä sillä sai.