Kirjoittaja Aihe: Kulmakarvat  (Luettu 227290 kertaa)

Poissa Miracle

• Tukkaguru
Vs: Kulmakarvat
« Vastaus #180 : 14.12.06 - klo:16:41 »
No niin tarkistin asian ja mun kynässä lukee Eyebrow pencil.Tää on tällainen ruskea kynä, jossa on kirkas korkki. Onko tämä vanha versio tuosta nykyisestä? Kokeilin painaa kovempaa ja kyllä tällä saa näköjään aika tummaakin jälkeä aikaiseksi.. Itse kun vedän sillä tosi kevyesti, niin tulee sellaista vaaleaa jälkeä.

Poissa suhina

• HAIRahtanut
« Vastaus #181 : 15.12.06 - klo:10:36 »
Minulla on tuo harmaanmusta Lumenen kulmakarvakynä ja mustat kulmakarvat omaavana en ole edes ajatellut sitä vaaleampaa, tuo harmaanmusta on just hyvä. En muutenkaan harrasta silmämeikissä ruskean sävyjä, silmät ovat niin tummanruskeat, että mielestäni minusta tulee vain itkeneen näköinen ruskeilla sävyillä.
 Ja se aikaisempi malli taisi olla sellainen kirkaskorkkinen, mutta minä en ainakaan huomannut itse tuotteessa mitään muutosta ulkoasun vaihtuessa

Poissa Supa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #182 : 15.12.06 - klo:11:45 »
Kulmani ovat melkein näkymättömät, joten kestovärjäilen niitä Refectocilin vaaleanruskealla. Tällä värillä kulmiin ei kyllä tule itselleni ollenkaan ruskeaa vivahdetta vaan oma maantienharmaani korostuu vain tummemmaksi. Tulos on erittäin luonnollisen näköinen. Olen myös käyttänyt lumenen eyebrow graphics kulmakynää, olisikohan sävy ollut tuo harmaanruskea, koska väri todellakin oil harmahtava, ehkä liiaksikin. Tällä hetkellä käytössä on hinta/laatu suhteensa vuoksi  Rimmelin 2 sävy Hazel. Tuotetta tulee laitettua kun kestovärjäys alkaa haalistua ja tarvitaan väriä täyttämään tyhjiä kohtia. Väri ei ole niin harmaa kuin lumenella, mutta on itselleni oikein passeli sävy. Käytin tätä Rimmelin sävyä tuhkanvaaleiden hiusteni kansa ja nyt käytän sitä 6.0 asteisten hiusteni kanssa.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #183 : 15.12.06 - klo:11:54 »
Oliko Refectocilillä jotain muitakin ruskeita kuin se vaalea ja luonnonruskea? Ihan kuin muistaisin, että olisi vielä noista tummempaakin olemassa, mutta mistään en sitä ole löytänyt.

Poissa Magda

• HAIRahtanut
« Vastaus #184 : 15.12.06 - klo:12:16 »
Ammattilaiskäyttöön saattaa olla ???, mutta marketeissa en ole havainnut muuta kun nuo kaksi ruskeaa. Itse sekoitan aina vähän mustaa ruskean sekaan.
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #185 : 15.12.06 - klo:18:47 »
Lumenen "vanha" kulmakynä oli kokonaan ruskea/musta/vaaleampi sävynumerosta riippuen ja korkki oli metallinen, hopenvärinen. Uuden kynän koostumus on sama, pakkaus vain uusittu.

Metallinvärinen korkki? Mikäköhän versio tää mun kynä sitten on, kun siinä on kirkas korkki?
« Viimeksi muokattu: 18.12.06 - klo:07:34 kirjoittanut ^Miracle_ »

Poissa Maria

• HAIRahtanut
« Vastaus #186 : 18.12.06 - klo:06:24 »

Mäkin kyllä muistan,että korkki oli metallinen!

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #187 : 18.12.06 - klo:12:45 »
^Kuinkahan vanhaa mallia tää mun kynä sitten mahtaa olla?  ??? Edelleen siis käytössä ja hyvä on. Ja ei tää kuitenkaan voi olla yli viittä vuotta vanha, koska en silloin vielä edes meikannut, eikä mulla tätäkään kynää siis ollut.

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #188 : 19.12.06 - klo:10:00 »
^Mulla on tuo metallikorkillinen lumenen kulmakynä tai itseasiassa kaksi, mutta ne on lähemmäs 10v :o En tarkkaa ikää tiedä ku oon ne teininä "pölliny" äitiltä ;D Noin 8v sitten, ja olivat silloin jo aika kuluneen näköisiä.
« Viimeksi muokattu: 19.12.06 - klo:21:21 kirjoittanut Lilly Missy »

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #189 : 19.12.06 - klo:20:36 »
Luojan kiitos markkinoille on tullut vaaleanruskea kulmien ja ripsien kestoväripaketti niiden ainaisten mustien ja ruskeiden lisäksi. Pitää jossain välissä ostaa kun ei aina jaksaisi meikata kulmia näkyviin...
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #190 : 19.12.06 - klo:21:24 »
^saatko noilla aikaseksi vaaleanruskeaa? Mulla tulee sillä rectocilillä(?) vaaleanruskeallakin ihan mustat kulmat vaikka antaisin olla vaan pari minuuttia ::) Lumenen kulmavaha on mun aamujen pelastus, nopea, sais olla ehkä vähän vaaleampi sävy. Miksiköhän sitä ei muuten oo kun yks sävy? Onkohan jollain muulla merkillä?

Poissa marien

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #191 : 19.12.06 - klo:22:44 »
^saatko noilla aikaseksi vaaleanruskeaa? Mulla tulee sillä rectocilillä(?) vaaleanruskeallakin ihan mustat kulmat vaikka antaisin olla vaan pari minuuttia ::) Lumenen kulmavaha on mun aamujen pelastus, nopea, sais olla ehkä vähän vaaleampi sävy. Miksiköhän sitä ei muuten oo kun yks sävy? Onkohan jollain muulla merkillä?

Onko kulmavaha sama asia kuin kulmageeli? Itselläni on IsaDoran väritön kulmakarvageeli, hyvin toimii ja on ainakin kaiken värisille kulmille toimiva.

Nadia

• Vieras
« Vastaus #192 : 07.02.07 - klo:22:24 »
Minulla on siis Refectocilin ripsien ja kulmien värjäyspaketti, mutta en enää löytänyt sen ohjetta, joten voisiko joku kertoa kuinka paljon värivoidetta ja aktivaattorivoidetta sekoitetaan keskenään?

maikku

• Vieras
« Vastaus #193 : 07.02.07 - klo:22:26 »
Mulla ohjeessa lukee, että 2 cm väriainetta ja 10 tippaa hapetinta.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #194 : 08.02.07 - klo:00:01 »
noin se menee jos nestemäinen hapete, eikä se nyt niin tarkkaa ole, kyllä sen näkee kun tahna on sopivaa mutta ilmeisimmin suhde on jotain 1:1.5
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.