Kirjoittaja Aihe: Kulmakarvat  (Luettu 221908 kertaa)

Nadia

• Vieras
Vs: Kulmakarvat
« Vastaus #195 : 08.02.07 - klo:00:09 »
Kyse on siis voidemaisesta hapetteesta.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #196 : 08.02.07 - klo:00:56 »
ilmeisimmin suhde on jotain 1:1.5

pätee samaan tahtiin siis voidemaisessa :) paitsi että se on ennemminkin 1:1, kun tässä taas järkeään käyttää, niinhän nuo on yleensäkin
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #197 : 08.02.07 - klo:07:27 »
Minulla on siis Refectocilin ripsien ja kulmien värjäyspaketti, mutta en enää löytänyt sen ohjetta, joten voisiko joku kertoa kuinka paljon värivoidetta ja aktivaattorivoidetta sekoitetaan keskenään?

Mulla lukee ohjeissa, että 2cm kumpaakin ainetta ja sitten sekaisin ne :)

Poissa Karamelli

• HAIRahtanut
« Vastaus #198 : 08.02.07 - klo:14:05 »
Suunnilleen siis tosiaan se 1:1. Kyllä sen sitten silmällä näkee, kun on sopivaa.
Luopumaan ei suostuta edes tyhmyydestämme

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #199 : 08.02.07 - klo:19:43 »
Täällä yksi, joka Refectocilaa tyyliin: 'jonninverran sitä voidetta ja kuusi eiku tulikin kahdeksan tippaa vetyperoksidia'. Hyvin mä olen onnistunut ohittamaan kaupassa kaikki voidemaiset hapetteet - tietääkö joku onko sellainen myynnissä ainoastaan siinä Nadian mainitsemassa paketissa, vai saako sitä ostaa jostain erikseen?
"I think I am, therefore, I am. I think."

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #200 : 09.02.07 - klo:07:51 »
^Mun mielestä sitä on erikseenkin myynnissä, tosin se on aika paljon kalliimpaa. Mulla on se paketti, missä tuli mukana voidemainen hapete ja se on kyllä helppo sekoittaa oikeanlainen seos. Mutta ripsiin ostin sitten erikseen sinimustan värin ja nestemäisen hapetteen. Melko varmasti Stockmannilla oli myynnissä myös voidemaista hapetetta.

Poissa Silver

• HAIRahtanut
« Vastaus #201 : 09.02.07 - klo:18:38 »
Mä aina sekottelen sitä oman mielen mukaan jonkun verran vaan tahnaa ja sitten jokunen tippa.
Sopiva seos tulee ihan silmämääräisesti.
Kulmiin ruskeeta silmiin mustaa.
Sometimes
The sound of goodbye
Is louder
Than any drumbeat

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #202 : 09.02.07 - klo:20:30 »
Kiitos Miracle! Voisinkin seuraavaksi käydä katsomassa sitä voidemaista versiota, jos osaisin sen avulla olla vähän tarkempi sekoitussuhteen kanssa.

Aiheuttaako Refectocil muuten kenellekään ihoärsytystä? Mulla on kulmakarvojen iho helposti punainen ja kutiseva pari päivää värjäyksen jälkeen. Olen kokeillut jos jonkinlaista pesuainetta ja ainoa viritys, jonka olen saanut toimimaan on Skin Doctorsin Ingrow go. Ei tule ongelmia, kunhan jaksan pyyhkiä Ingrow:lla kostutetulla vanulapulla kulmia tarpeeksi huolellisesti. Toinen juttu onkin se, mitä ihmeen tärpättiä tuo Ingrow on, ainakin haisee todella hurjalta (itse asiassa juurikin siltä tärpätiltä). Enpä ole uskaltanut ripsiä värjätä sen jälkeen kun kulmat herkistyivät.

Ja sitten vielä (kysyy hän, joka ei ole paketin ohjelappua näköjään lukenut  ::)  ), mikä sen valkoisen muovitikun funktio oikein on? Olen sitten paremman puuttessa sekoitellut tikulla tahnaa, mutta aika onnettomasti se mielestäni toimii. Vai onkohan ongelmana se, että mun sekoituskuppina toimii vanha piilolinssikotelo? Ei kai sillä tikulla sentään levitetä väriä kulmiin?

Joo, pihalla ollaan värjäysasioissa.   :P

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #203 : 09.02.07 - klo:21:15 »
sillä tikulla sekoitetaan värimassa ja levitetään väri kulmiin. Toisinsanoen se poltetaan/muu varma hävitystapa heti kun laatikko saadaan auki ;D

itse sekoitan appelsiinipuutikulla ja levitän sellaisella jollain kulmaharjalla ja pienellä jäykällä pensselillä

se suhde ei ole kovin tarkka, paitsi jos värimassaa enemmän se jää ikäänkuin suoraväriksi pinnalle (verraten hiusvärin ns. harjassekoitus) eli ei sentakia kannata kalliimpaan hapetteeseen vaihtaa. Itse käytän voidemaista normaalia 3% hapetetta litran pullosta, ne pullot ostan kolmella eurolla ;D massaan ei vaikuta huomattavasti se, onko voidemaisempi vai nestemäinen hapete, sitä ihmettelin
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #204 : 09.02.07 - klo:22:39 »
Mä levitän kulmakarvoihin värin vanhalla ripsiväri harjalla. Toimii siinä oikein hyvin! Samalla tavalla hoidan myös ripsien värjäämisen jos värjään omia ripsiä.  :)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #205 : 10.02.07 - klo:19:04 »
sillä tikulla sekoitetaan värimassa ja levitetään väri kulmiin. Toisinsanoen se poltetaan/muu varma hävitystapa heti kun laatikko saadaan auki ;D

itse sekoitan appelsiinipuutikulla ja levitän sellaisella jollain kulmaharjalla ja pienellä jäykällä pensselillä

se suhde ei ole kovin tarkka, paitsi jos värimassaa enemmän se jää ikäänkuin suoraväriksi pinnalle (verraten hiusvärin ns. harjassekoitus) eli ei sentakia kannata kalliimpaan hapetteeseen vaihtaa. Itse käytän voidemaista normaalia 3% hapetetta litran pullosta, ne pullot ostan kolmella eurolla ;D massaan ei vaikuta huomattavasti se, onko voidemaisempi vai nestemäinen hapete, sitä ihmettelin

Noniin, synninpäästö!  ;D  Mun sekoitussuhde ei ole tarkkaa nähnytkään. Ja onnittelut vaan sille, joka osaa pakkauksen muovitikulla levittää väriä niin, että suurin osa on siellä missä pitää. (Mulla käytössä ikivanha Arcancilin kakkumaskaran harja.) Muuten, miten ihmeessä sä saat kulumaan litran pullon hapetetta kulmiin/ripsiin vai meneekö sitä johonkin muuhunkin? Mulla on sellainen Refectocilin 50 ml:n vetyperoksidipullo, joka on kestänyt jo ainakin kaksi vuotta.

Poissa Puhina

• HAIRahtanut
« Vastaus #206 : 10.02.07 - klo:19:11 »
Ja onnittelut vaan sille, joka osaa pakkauksen muovitikulla levittää väriä niin, että suurin osa on siellä missä pitää.

Kiitos onnitteluista  ;D. Mie olen sillä levitellyt kulmiin värit nyt yli vuoden, siitä asti siis kun kestovärjäyksen aloitin. Ja hyvin toimii, aikaa menee yhteensä minuutin verran ja loistotulos. Kait se on vähän mihin tottuu, minä en ole muuta ikinä edes kokeillut, enkä meinaakkaan  :)

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #207 : 21.02.07 - klo:08:34 »
^ Tuo kulmavaha on nimensä mukaisesti hieman vahamaisempaa, eikä tee karvoista sellaisia kiiltäväpintaisia, kuten jotkut geelit. Mutta käyttötapa ja -tarkoitus ovat kyllä ihan samat. Lumenenhan vaihtoi aikoinaan geelinsä vahaksi, enkä ainakaan itse huomannut tuotteessa radikaalia muutosta. Tuo Lumenen vaha on kyllä munkin luottotuotteiden joukossa ehdottomasti, loistotuote.

Onko kellään kokemusta No7:n kulmakynistä? En onnistunut haulla ainakaan löytämään kokemuksia, mutta kyllähän joku ihan varmasti on käyttänyt...? Olen käyttänyt ikuisuuden Lumenen vaaleanruskeaa kulmakynää ja haluaisin kokeilla jotain uutta, vaikka olenkin tuohon Lumeneen ihan tyytyväinen.

Poissa Sandaali

• HAIRahtanut
« Vastaus #208 : 21.02.07 - klo:16:10 »
^Mulla on mustanruskea No7:n kulmakynä. Käytin sitä kovasti teininä ja silloin ainakin tykkäsin. Nykyään en noin tummaa käytä, enkä muutenkaan enää tykkää kynistä. Ei muistaakseni ollut liian kova.

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #209 : 23.02.07 - klo:22:42 »
Heh heh.. Lumenen huultenrajauskynä onkin oiva apuväline kun haluaa vähän punaista sävyä kulmiin!  ::) liikaa sävyä ei tarvitse pelätä, sillä omat kulmat ovat lähes mustat.