Kiitos Miracle! Voisinkin seuraavaksi käydä katsomassa sitä voidemaista versiota, jos osaisin sen avulla olla vähän tarkempi sekoitussuhteen kanssa.
Aiheuttaako Refectocil muuten kenellekään ihoärsytystä? Mulla on kulmakarvojen iho helposti punainen ja kutiseva pari päivää värjäyksen jälkeen. Olen kokeillut jos jonkinlaista pesuainetta ja ainoa viritys, jonka olen saanut toimimaan on Skin Doctorsin Ingrow go. Ei tule ongelmia, kunhan jaksan pyyhkiä Ingrow:lla kostutetulla vanulapulla kulmia tarpeeksi huolellisesti. Toinen juttu onkin se, mitä ihmeen tärpättiä tuo Ingrow on, ainakin haisee todella hurjalta (itse asiassa juurikin siltä tärpätiltä). Enpä ole uskaltanut ripsiä värjätä sen jälkeen kun kulmat herkistyivät.
Ja sitten vielä (kysyy hän, joka ei ole paketin ohjelappua näköjään lukenut

), mikä sen valkoisen muovitikun funktio oikein on? Olen sitten paremman puuttessa sekoitellut tikulla tahnaa, mutta aika onnettomasti se mielestäni toimii. Vai onkohan ongelmana se, että mun sekoituskuppina toimii vanha piilolinssikotelo? Ei kai sillä tikulla sentään levitetä väriä kulmiin?
Joo, pihalla ollaan värjäysasioissa.