Kirjoittaja Aihe: Kulmakarvat  (Luettu 203148 kertaa)

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
Vs: Kulmakarvat
« Vastaus #210 : 23.02.07 - klo:23:35 »
HM:llä oli ainakin ennen myynnissä tosi hyvä kulmakarvaväri, vähän niinkuin kaksi luomiväriä paletissa. Mun kulmille ne oli tosi loistavat sävyt, sekoittamalla löys just hyvän sävyn. Pysy myös koko päivän, oli oikeasti hyvä tuote, vaikka merkki henkkamaukka ei välttämättä kuulosta kovin lupaavalta :)

Mutta ehdoton suosikkini on lumenen harmaanruskea kulmakynä. SEuraavaksi aion testata Chanelin kulmakarvapaletin.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #211 : 24.02.07 - klo:20:23 »
Mulla muotoiltiin/siistittiin tänään kulmakarvat sokeroimalla. Toimenpide ei tuntunut sen kummemmalta kuin vahalla poistaminen, mutta kulmakarvoja ympäröivä alue oli tosi kosketusherkkä vielä monta tuntia operaation jälkeen. Toivottavasti kulmakarvat pysyvät siistinä monta viikkoa tämän jälkeen, oli nimittäin sen verran arvokas operaatio  ::)
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Riia

• HAIRahtanut
« Vastaus #212 : 24.02.07 - klo:20:34 »
Mä olen miettinyt monesti tuota sokerointia, mutta ei ole vielä tullut kokeiltua. Lähinnä oon vähän pelännyt sitä miltä se tuntuu. Mun kulmat on sellaiset Breshnev-pöheiköt, että niitä saa olla jatkuvasti 'repimässä'. Meinasin maanantaisella kosmetologikäynnillä pyytää tuota sokerointia, mutta jostain syystä huomasin kosmetologin lähestyvän pinsetit ojossa ja olin hiljaa ;D
Kutrit: Alaselkään ulottuvat, tummat ja muutamalla punaisella raidalla tehostetut, kuivat, karkeat ja luonnonkiharat.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #213 : 24.02.07 - klo:20:45 »
Olen kyllä niiiin tyytyväinen MUSin kulmapalettiini ettei tosikaan. En ole koskaan hirveästi piitannut kulmakynistä ja tuolla paletilla saakin luonnollisemman näköiset kulmat. Ennen tuota palettia kestovärjäsin melko kauan kulmia ja käytin Lumenen muotoiluvahaa. Nyt käytän tuota vahaa enää harvakseltaan värin päälle, koska karvat pysyy muutenkin aloillaan ihan hyvin. Mutta tuo MUSin paletti pysyy kyllä käytössä pienen ikuisuuden, on vieläpä todellinen monikäyttöpakkaus, koska sävyjä voi ihan hyvin käyttää luomivärinä tai rajauksessa. :)
Se on totta, että yksi sävy voisi olla vielä vaaleampi, niin palettia voisivat ostaa kaikensävyiset ihmiset. Tämänvärisenä paletti ei sovi kaikista vaaleakulmaisimmille, joilla väri on enemmän vaaleanharmaa kuin ruskea.

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #214 : 24.02.07 - klo:22:37 »
Hankin eilen No7:n kulmakynän ja olen ehkä pikkuisen pettynyt. Ei kyllä vastaa Lumenen kulmakynän tasoa. Tuo No7 on paljon pehmeämpi, melkein kuin silmänrajauskynää vastaava, joten luonnollista ei-kynämäistä lopputulosta on paljon vaikeampi saada aikaan. Tosin se toisessa päässä oleva kampa/harja on todella loistava ja sillä saa kyllä kauniisti tasoitettua värin luonnolliseksi. Aika kauan mulla meni tänään kun meikkasin kulmat, tuntui jotenkin hankalalta tuon käyttö. Mutta voihan se olla että ensimmäinen kerta on aina vaikea, ja opin tuotteen tavoille myöhemmin - ainakin toivottavasti.

Ostin sävyn "blond" ja se on kyllä tosi kaunis ja juuri passeli sävy mulle! Ihan blondeille taitais olla liian tumma.

Tuo lootan hehkuttama MUSin kulmapaletti on kyllä joskus vielä pakko kokea. Millainen tuote tuo siis on ulkonäöltään?

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #215 : 24.02.07 - klo:23:06 »
Zubi, se on samankokoinen kuin MUSin poskipunatkin, sisältö on vaan jaettu kolmeen eri osaan ihan niin kuin se peitepalettikin.

Löytyi siitä kuvakin, en viitsi liittää kuvaa suoraan kun on aika iso :)
http://www.makeupstore.se/fifi/products/eyes/browcolor/tribrow
« Viimeksi muokattu: 24.02.07 - klo:23:10 kirjoittanut loota »

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #216 : 24.02.07 - klo:23:19 »
Kiitos loota!  :)

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #217 : 25.02.07 - klo:13:40 »
^ Tuo MUSin paletti näyttää tosi hyvältä, täytyypä hankkia.

Olen muutamia vuosia värjännyt itse kulmia Refectocilillä kunnes yllättäen sain allergisen reaktion, iho kulmien alla kutisi ja punoitti. Kokeilin vielä uudelleen värjäystä, mutta sama reaktio toistui, joten se siitä aineesta.
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa siili

• Tukkaguru
« Vastaus #218 : 25.02.07 - klo:14:30 »
Kertokaa mulle miksi noissa paleteissa on 3 erilaista sävyä, onko ne tarkoitettu alunperin vain ammatti meikkaajille? Mulla musta kulmaisena jäisi noista 2 vaaleinta käyttämättä kokonaan ja tuskin kovin vaalea ihminen tuota mustaa naamaansa taas sutisi. Chanelin paletti oli samanlainen, eli sisälsi 2 mulle aivan turhaa väriä. Saako yhden värin nappeja mistään vai kannattaako suoraan turvautua mattaisiin luomiväreihin?

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #219 : 25.02.07 - klo:14:51 »
No MUShan on ammattisarja. Mutta mä esimerkiksi käytän sekä tuota vaaleampaa että tummaa, yhdessä tai erikseen. Noita sävyjä voi myös käyttää luomiväreinä ja raujauksessa, niin kuin jo tuossa aiemmin sanoin, joten mulla ei jää mikään sävy käyttämättä.
Jotkut ihmiset käyttävät kyllä ihan luomiväriä kulmavärinä joten ihan hyvin sekin onnisttuu, turhaahan se on ostaa kolmen värin palettia jos ei tarvitse kuin yhtä tummaa väriä :)

Poissa Marge

• HAIRahtanut
« Vastaus #220 : 25.02.07 - klo:16:06 »
Mutta tuo MUSin paletti pysyy kyllä käytössä pienen ikuisuuden, on vieläpä todellinen monikäyttöpakkaus, koska sävyjä voi ihan hyvin käyttää luomivärinä tai rajauksessa. :)

Mulla on toi ollu päivittäisessä käytössä toi yli kaksi vuotta, eikä oo loppunut vieläkään  :) Ja just rajauksiin käytän kans. Ihan loistava tuote!

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #221 : 10.03.07 - klo:16:44 »
Oon varmaan täällä ennenkin tästä inissyt mutta pistetäänpä uudelleen.

Mua on alkanu himottamaan alkaa värkkäilemään kulmakarvoja tän tukkakasvuston kanssa saman sävyieksi, eli tällästä punapäälookia haetaan. Mulla on luonnostaan ruskeat kulmakarvat. Voiko näitä jotenkin vaalentaa ja pistää punertavaa päälle? Tiedän, hölmöjä kysymyksia mutta kun en tiiä ;D Kaupoissa on vaan mustaa ja ruskeeta kulmienvärjäysainetta, olisko kosmetologilla tälläsiä "erikoisempia" värejä? Onko kukaan nähnyt koskaan mitään punertavaa kulmakynää/väriä? Yks vaihtoehtohan olis ehkä laittaa luomiväriä kulmaväriksi, olis suurempi todennäköisyys löytää punertavaa sävyä..
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Karamelli

• HAIRahtanut
« Vastaus #222 : 10.03.07 - klo:17:07 »
^ Kyllä voi vaalentaa ja laittaa punertavaa päälle. Refectocililtä tuli joku aika sitten kastanjan värinen väri. Eli siitä vaan kokeilemaan  ;D
Luopumaan ei suostuta edes tyhmyydestämme

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #223 : 10.03.07 - klo:18:58 »
^ Kyllä voi vaalentaa ja laittaa punertavaa päälle. Refectocililtä tuli joku aika sitten kastanjan värinen väri. Eli siitä vaan kokeilemaan  ;D
Milläs vaalentelis :P Kaikissa tukkaväreissä lukee että ei kulmiin tai ripsiin. Vai onko ne vaan liiotteluita vai tippuuko multa sit kulmakarvat ihan oikeesti ;D Kun siis kulmat on nyt tummemman sävyiset kuin miksi niitä haluisin. Pitää katella joo jos näkyis jotain kastanjan väristä jossain..
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Karamelli

• HAIRahtanut
« Vastaus #224 : 10.03.07 - klo:19:03 »
^ Sillä hapetteella voi vaalentaa, mitä käytetään kulmien värjäyksessäkin. En tiedä myydäänkö sitä kastanjan väristä ihan kaupassa, mutta kosmetologilta / kampaamosta varmasti löytyy  :)

Musta tuntuu, että se on vaan liiottelua, että jos joku sössis ja sitä menis silmiin tai pitäis kulmissakin sen 30 minuuttia tjm  ja siitä tuliskin kauhea haloo  ;D
Luopumaan ei suostuta edes tyhmyydestämme