Kirjoittaja Aihe: Kulmakarvat  (Luettu 227083 kertaa)

Poissa salute

• HAIRahtanut
Vs: Kulmakarvat
« Vastaus #225 : 10.03.07 - klo:19:27 »
Ei kulmille tapahdu mitään sen kummempaa, vaikka niihin kestoväriä laittaisikin. Mun mustanruskeat kulmat eivät edes värjäytyneet mitenkään, kun laitoin niihin räikeää punaista puoleksi tunniksi vanupuikolla. Värinpoistoainetta en viitsinyt niiden takia ostaa. :D Tärkeämpää on, ettei simmuihin mene ainetta yhtään.

Edit. Tästä aiheesta on muuten ollut jossain ketjussa juttua enemmänkin.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #226 : 10.03.07 - klo:19:40 »
refectocilillä on ihan oma vaalennusaine kulmille, pelkällä hapetteella vaalennus on hyvin olematonta. Se punainen ei luultavimmin siksi toiminut saluten tapauksessa että ne omat ovat tosiaan tummat eikä sen oletetun 3% hapetteen teho siinä tapauksessa riitä
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa salute

• HAIRahtanut
« Vastaus #227 : 10.03.07 - klo:19:46 »
Hmmph, onko kaupan (tukalle tarkoitetussa) kestoväreissä niin pieni hapete? Olisin luullut paljon suuremmaksi, ainakin 6 % tai jotain.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #228 : 10.03.07 - klo:19:49 »
ai täällä puhuttiinkin niistä kielletyistä aineista ;D no enpä tiedä loppuen lopuksi, kulmat ovat usein karkeammat ja parempikuntoiset kuin hiukset eivätkä siksi välttämättä värjäydy sillä kaupan värillä vaikka hapete olisikin suurempi kuin varsinaisissa kulmaväreissä

refectocilillä on muuten punainen kulmaväri myös tätä nykyä
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa siili

• Tukkaguru
« Vastaus #229 : 10.03.07 - klo:21:35 »
Musta tuntuu, että se on vaan liiottelua, että jos joku sössis ja sitä menis silmiin tai pitäis kulmissakin sen 30 minuuttia tjm  ja siitä tuliskin kauhea haloo  ;D

Pakko kertoo tähän väliin OT:nä et mun duunikaveri oli saanut päähänsä värjätä parran ja viikset mustiksi. Se oli ensin käynyt kysymässä mitä maksaisi kampaajalla, mutta oli kuulemma ollut liian kallista. Tarkan markan mies oli sitten astellut markettiin ja ostanut mustan kestovärin. Allergiatestaukset on akoille ja lapsille, joten herra lätkäisi värin naamaansa sen kummemmin testailematta. Se oli pitänyt sitä naamassaan niin puoli tuntia, kun paketissa niin kerran oli sanottu, vaikka kuulemma kirveli helkutisti. Olisitte nähneet sen turpavärkin! Puolinaamaa oli niin turvoksissa että se näytti hamsterilta jolla on poskipussit täynnä. Ei sitä näkyä kyllä nauramatta katsellut... Naama oli kuulemma kipeä viikon.  ;D

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #230 : 11.03.07 - klo:11:00 »
^ Reps!!! ;D ;D

No oliko tuon jälkeen Mustaparta?? Vai pelkästään punaposki...?

eini

• Vieras
« Vastaus #231 : 11.03.07 - klo:12:16 »
Mä en voisi olla ilman Make up storen trio brow color tuotetta :-*

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #232 : 25.03.07 - klo:10:54 »
Onko kukaan nähnyt muun merkkisiä kulmakarvasabluunoja kuin Tana? Entäs myykö tuota Tanaa sitten muut kuin sokos? Jos joku tietää jonkin nettikaupan mistä saa niin kertoo ihmeessä!

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #233 : 25.03.07 - klo:11:17 »
Itselläni olen huomannut toimivimmaksi tuotteeksi värillisen kulmakarvageelin :) Tällä hetkellä käytössäni on Maybellinen tummanruskea vastaava ja harkitsen joko Lumenen tai Diorin ostoa.

Itse tykkään eniten värillisestä kulmakarvageelistä, sitä ei vain tahdo löytyä yhtään mistään  ??? Onko tuota Maybellinea ihan tavallisissa marketeissa? Olen kyllä etsinyt mutta ilmeisesti tehokkaasti ohittanut geelit. Ai niin, keskiruskeaa Lumenea olen nähnyt, itselläni on vaan melkein mustat kulmakarvat niin tummanruskea olisi ostoslistalla.

Poissa Inotti

• HAIRahtanut
« Vastaus #234 : 04.04.07 - klo:13:15 »
Aikasemmin olen käynyt ihan värjäyttämässä kulmakarvat vaikka rahaa siihen menee ihan liikaa ja sitten on kaikenlaiset kulmakynät testattu, mutta niistä tulee väkisinkin minulla sellaiset just piirretyn näköiset ja ei hyvä. Onneksi tein Turun länsikeskuksen Citymarketista löydön poistohyllyltä RefectoCil light brown kulmakarvakestoväriä 2e tuubi ja vielä oikean väristä! Ostin niitä kaksi ja huomasin bussissa että, hitto vie nämähän tarttee jotain hapetetta toimiakseen, joten käytin värjäyksistä ylijäänyttä vetyperoksidia ja jee, toimii. Mukana tuli vielä sellainen pieni muovinen tikku jolla on helppo levittää suht tarkasti väriä, niin että minäkin osaan. Yhteen värjäykseen kuluu niin vähän tuota ainetta, että yksi 15ml tuubi tuntuu kestävän ikuisesti.  :D (en muuten oikeasti uskonut, että osaisin itse värjätä kulmat yhtä nätisti kuin kosmetologilla...)

Jeejee, mulla onkin kulmakarvat nahnah nah nah naa naa!!
hiukset: 1bFii Hiuskriisi<br />Hiusmittauksia

Poissa Kissatukka

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #235 : 06.04.07 - klo:15:10 »
Mäkin käytin ennen väritöntä kulmageeliä, mutta nyt olisi haussa juuri nimenomaan tummanruskea sellainen. Lumen näyttää ainakin purkissa liian vaalealta tummille kulmilleni, mutta ostan varmaankin seuraavaksi sitä, ellen löydä mistään tummempaa ja kohtuuhintaista. Vinkkejä saa antaa...

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #236 : 06.04.07 - klo:15:47 »
^Diorilla on valikoimissaan Diorshow Brow Brow fixing gel jota saa läpinäkyvänä, vaaleanruskeana ja tummanruskeana, tummanruskea sävy on nimeltään Shiny Brown ja sävynumero 781. En kylläkään ole katsonut Diorin valikoimista tuota joten en ole varma myydäänkö tuota Suomessa, mutta luulisi että myydään koska kuuluu ihan normivalikoimaan. Jos etsii tumamnruskeaa geeliä niin kannattaa varalta käydä siis tsekkaamassa Diorin hyllyt. Tuosta sävystä löytyy kuva Diorin sivuilta: www.dior.com --> international sivut englanninkielisinä --> tuotevalikoimasta kulmakarvojen kohdalta löytyy. Itseänikin on käynyt pitkästä aikaa kulmakarvageelit kiinnostamaan ja voisi joskus hankkia taas sellaisen.

Edit. Tuota muuten saa tilattua Sasasta, hinta vajaa 16 euroa.
« Viimeksi muokattu: 06.04.07 - klo:15:56 kirjoittanut Hunajapupu »
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #237 : 06.04.07 - klo:19:18 »
Laitoinpa muuten tukan värjäyksen yhteydessä vanhalla maskaraharjalla Lorealin punasta kestoväriä kulmiinkin. Kyllä siitä vähän vivahdetta jäi, ihme kyllä. Annoin vaikuttaa ehkä vartin.

Polina mistä noita NYXin kyniä saa? Olen koittanut huultenrajauskynistäkin katsella oranssin sävyistä kynää, mutten ole löytänyt.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #238 : 03.06.07 - klo:19:12 »
^ Sillä hapetteella voi vaalentaa, mitä käytetään kulmien värjäyksessäkin. En tiedä myydäänkö sitä kastanjan väristä ihan kaupassa, mutta kosmetologilta / kampaamosta varmasti löytyy  :)

Hokasin että tuolla haarshop.nl:ssä löytyy Refectocilin ripsi/kulmavärejä useissa eri sävyissä. Myös punainen löytyy, jee! :D
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #239 : 03.06.07 - klo:22:52 »
Tuon Refectocilin punaisen sävyn hankkisin kyllä heti jos sitä jostain löytäisin.

Ootko kokeillut Refectocilin normi ruskeaa väriä? kun mun mielestä se on hieman punertavaruskea, siitä syystä itse sekoitankin aina ruskeaa ja mustaa sekaisin. (itseasiassa se musta on sit taas yksinään mun mielestä vähän vihertävä  :o )
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...