Sain jostain päähäni, että näyttäisin asiallisemmalle jos käyttäisin ruskeaa kulmaväriä mustan sijaan. Tukkani on kyllä musta. Se ruskea oli ihan kauhea.

Oli se liian vaaleaakin, sellaista keskiruskeaa, mutta ilmeisesti sävykin oli väärä. Taisi jäädä mun kokeilut ruskeasta ainakin vähäksi aikaa. Näytin kakaralle, joka on käynyt äidin meikkipussilla.
Yleensä sudin kulmat luomivärillä ja kapealla vinopäisellä siveltimellä, sekä kiinnitän HM:n kulmageelillä. Sinne geeliputkiloon on mennyt mustaa väriä ja mietin tulisiko siitä mitään jos laittaisin sitä lisää. Pitäisi varmaan aika paljon laittaa, että saisin mustaa kulmageeliä. Nopeuttaisihan se meikkausta tosi paljon. Olisi mulla kyllä PolyColorin mustaa, jos laittaisi sillä.

Mulla oli joskus kulmien ja ripsien kestoväri, mutta ripsiä en saanut värjättyä kertaakaan saamatta sitä väriä silmiin ja kulmiin se ei muistaakseni tykännyt tarttua. Olisiko ollut maanantaikappale. Tästä ketjusta tuli kyllä himo kokeilla uusiksi. Kunhan nyt ensin saisin nypittyä nuo ojennukseen, sitäkin hommaa vaan siirrän ja siirrän. Yleensä nypin heti kun huomaan jotain nypittävää, mutta opinnäytetyörumban aikana en jaksanut miettiä sellaisia ja kulmat pääsivät rehottamaan. Nyt voisi se kuuluisa viidakkoveitsi tehdä hyvää.