Kirjoittaja Aihe: Kulmakarvat  (Luettu 221890 kertaa)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
Vs: Kulmakarvat
« Vastaus #240 : 03.06.07 - klo:23:10 »
Te, jotka kaipailette Lumenea tummempaa kulmageeliä (Lumenella tuo on muuten nykyään vaha): Kicksissä on IsaDoran kulmageelejen koko kirjo (olisiko ainakin viisi sävyä?), joten sietä löytyy myös tummaa. Muilla halvemmilla merkeillä noita ei enää ole kuin No7:lla ja Makeup storella noiden kahden lisäksi.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #241 : 03.06.07 - klo:23:30 »
Te, jotka kaipailette Lumenea tummempaa kulmageeliä (Lumenella tuo on muuten nykyään vaha)

Onko tuossa siis muuttunut koostumus vai nimi? Toivottavasti ei koostumus, koska oli hyvää just tuollaisena mitä oli.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #242 : 03.06.07 - klo:23:38 »
Te, jotka kaipailette Lumenea tummempaa kulmageeliä (Lumenella tuo on muuten nykyään vaha)

Onko tuossa siis muuttunut koostumus vai nimi? Toivottavasti ei koostumus, koska oli hyvää just tuollaisena mitä oli.

Tuo on ollut vaha siitä lähtien, kun on ollut vain tuo yksi sävy. Silloin kun oli läpinäkyvää ja kahta eri ruskeaa tuo oli geeli, nykyään vaha. Tämä vaha on mielestäni parempi, sillä geeli kovettaa kulmat, tämä ei.
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #243 : 04.06.07 - klo:09:51 »

Tuo on ollut vaha siitä lähtien, kun on ollut vain tuo yksi sävy. Silloin kun oli läpinäkyvää ja kahta eri ruskeaa tuo oli geeli, nykyään vaha. Tämä vaha on mielestäni parempi, sillä geeli kovettaa kulmat, tämä ei.

Ai niinpä tuossa tosiaan lukeekin. Sitten ei mitään aihetta huoleen. Tuo vaha vaan kuulosti jotenkin oudolta, ihan niin kuin siitä olisi tehty vielä paksumpi koostumus.

Poissa LadyRaven

• HAIRahtanut
« Vastaus #244 : 04.06.07 - klo:11:05 »
Sain jostain päähäni, että näyttäisin asiallisemmalle jos käyttäisin ruskeaa kulmaväriä mustan sijaan. Tukkani on kyllä musta. Se ruskea oli ihan kauhea.  ;D Oli se liian vaaleaakin, sellaista keskiruskeaa, mutta ilmeisesti sävykin oli väärä. Taisi jäädä mun kokeilut ruskeasta ainakin vähäksi aikaa. Näytin kakaralle, joka on käynyt äidin meikkipussilla.

Yleensä sudin kulmat luomivärillä ja kapealla vinopäisellä siveltimellä, sekä kiinnitän HM:n kulmageelillä. Sinne geeliputkiloon on mennyt mustaa väriä ja mietin tulisiko siitä mitään jos laittaisin sitä lisää. Pitäisi varmaan aika paljon laittaa, että saisin mustaa kulmageeliä. Nopeuttaisihan se meikkausta tosi paljon. Olisi mulla kyllä PolyColorin mustaa, jos laittaisi sillä.  ;D

Mulla oli joskus kulmien ja ripsien kestoväri, mutta ripsiä en saanut värjättyä kertaakaan saamatta sitä väriä silmiin ja kulmiin se ei muistaakseni tykännyt tarttua. Olisiko ollut maanantaikappale. Tästä ketjusta tuli kyllä himo kokeilla uusiksi. Kunhan nyt ensin saisin nypittyä nuo ojennukseen, sitäkin hommaa vaan siirrän ja siirrän. Yleensä nypin heti kun huomaan jotain nypittävää, mutta opinnäytetyörumban aikana en jaksanut miettiä sellaisia ja kulmat pääsivät rehottamaan. Nyt voisi se kuuluisa viidakkoveitsi tehdä hyvää.
Only death is real.

Poissa Jessie

• Tukkaguru
« Vastaus #245 : 05.06.07 - klo:21:04 »

Itse en taas ole yhtään tykännyt tuosta vahasta. Purkista saan tuskin koskaan tulemaan riittävästi vahaa ja värjäävyysaste on aivan liian heikko. Tosin kontrasti hiusten (tumma puna/violetinruskea) ja kulmakarvojen (vaaleat ja näkymättömät) välillä on suuri.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #246 : 05.06.07 - klo:23:10 »
^Minä taas tykkään tästä vahasya paljon enemmän, sillä tällä tulee paljon enemmän väriä kuin geelillä. Geelini loppui juuri vähän aikaa sitten (sävy 2) ja otin innolla käyttöön tämän, sillä tarvitsee vedellä paljon vähemmän vetoja. :)

Ja tämän koostumus on tosiaankin paksumpaa kuin sen geelin.

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #247 : 06.06.07 - klo:09:07 »
^^mun mielestä toi vaha taas on tosi tummaa, mutta oon aika vaalea. Onneksi ei näytä niin pahalta kun annostelee kohtuudella. Tosta on kuitenkin tullut mun lemppari kulmatuote, en vois kuvitellakkaan enää käyttäväni kynää, se jälki vaan on :-X Tai sit mä en vaan osaa ;D

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #248 : 06.06.07 - klo:09:12 »
Minä käytän yleensä kynää tuon alla koloja täyttämässä ja tuolla sitten vedän kaikkiin karvoihin värin ja pidon. Lumenen kulmakynä on suosikkini, mutta kiinnostaisi kyllä ihan vertailun vuoksi kokeilla Max Factorikin noista edullisemmista.

Lilja

• Vieras
« Vastaus #249 : 11.08.07 - klo:14:02 »
Nypin eilen elämäni ensimmäisen kerran kulmakarvani. Karvani ovat ihan siististi jo muutenkin mutta yllätyin siitä, kuinka paljon ryhdikkäämmältä ne kuitenkin näyttävät nyppäisemällä noin kahdeksan karvaa alareunasta per kulmakarva. No, ehkä innostuksissani nypin jopa kymmenen karvaa, mutta muistuttelin itseäni koko operaation ajan siitä, että tässä ei olla nyppimässä kaikkia karvoja... ;)

En ollut lukenut tätä ketjua mutta jotenkin vaistomaisesti ajattelin Juurikasvua nyppiessäni. ;D

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #250 : 11.08.07 - klo:16:46 »
Minä olen itse aivan ihastunut Everyday Mineralsin kulmaväriin. Saan sillä aivan älyttömän luonnollisen tuloksen. :-*
Mulla on yleensä hirveä ongelma saada vaaleat kulmakarvani näkyviin ilman etteivät näytä luonnottoman tummilta ja meikatuilta. Tällä vaaleanruskeall onnistuu aivan mielettömän hyvin, saan luultavasti vielä paremman tuloksen kunhan saan kulmasiveltimeni. :) Tietäisikö kukaan muuten hyvää väritöntä  kulmageeliä tms. joka pitäisi karvat asennossaan? Tarvetta olisi.
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #251 : 11.08.07 - klo:17:46 »
Minä olen itse aivan ihastunut Everyday Mineralsin kulmaväriin. Saan sillä aivan älyttömän luonnollisen tuloksen. :-*
Mulla on yleensä hirveä ongelma saada vaaleat kulmakarvani näkyviin ilman etteivät näytä luonnottoman tummilta ja meikatuilta. Tällä vaaleanruskeall onnistuu aivan mielettömän hyvin, saan luultavasti vielä paremman tuloksen kunhan saan kulmasiveltimeni. :) Tietäisikö kukaan muuten hyvää väritöntä  kulmageeliä tms. joka pitäisi karvat asennossaan? Tarvetta olisi.

Lancomen väritön kulmakarvageeli on toiminut ihan hyvin, mutta luulen että H&M:n väritönkulmageeli on aivan yhtä hyvää ja paljon edullisempaa.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #252 : 27.08.07 - klo:22:54 »
Täältäkin kannatusta suositulle Lumenen kulmakynälle. Se pysyy älyttömän hyvin. Vaaleanruskea oli sopiva sävy, kun mulla oli omanvärinen vaaleahko tukka. Nyt tummanruskealla tukalla harmaanruskea sopii.

En voi enää mennä oikein minnekään ilman meikkiä, kun näytän kulmakarvattomalta pönönä. En kyllä vaaleanakaan kauheasti näyttäytynyt ilman kulmien meikkaamista, koska mulla on tosi vaaleat kulmat. Tykkään vielä pitää ne aika ohuina, joten ne ei meikkaamattomina erotu kunnolla. Mun ongelma on se, että oon vahingossa nyppinyt ulkonurkasta liikaa (eli kulmat loppuu kesken ja pitää piirtää lisää) ja niitä on vaikea kasvattaa takaisin, kun aina tulee uudestaan nyppäistyä väärästä kohdasta.

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #253 : 28.08.07 - klo:10:25 »
Saako ammattilaisella nypityttäessä kuinka hyvän tuloksen..? Jonkun verran olen itse repinyt karvoja irti, mutta jokin silti vielä mättää. En vain itse osaa sanoa että mikä.

Poissa Radish

• Hiushörhö
« Vastaus #254 : 28.08.07 - klo:10:47 »
^ Mulla mättää myös. Jokin. Oon aatellu kans turvautua ammattinyppijöihin, mutta en tiedä saako näistä karvatoukista enää kunnollisia.. Ne on keskenään ihan eri muotosia, ja vaikka kuinka yritän niitä muokata niin ei onnistu. Onneks mun kulmakarvat on sentään niin vaaleet, ettei toi erilaisuus korostu niin paljoa kuin se tekisi tummissa kulmissa. Tekis mieli vahauttaa mokomat kokonaan pois ja antaa uusien kasvaa tilalle. Se kasvatusvaihe saattaisi vain olla turhankin mielenkiintoisen näköinen..  ::)
2c M ii luonnonkiharat, asteittainen siirtyminen omaan väriin käynnissä.The secret of staying young is to live honestly, eat slowly, and lie about your age.