Mun kulmia on nyppinyt ammattilainen, mutta muitten nyppiessä se vain sattuu niin kamalasti, että teen mieluummin homman itse.
Olen itse määritellyt miten kulmieni kuuluu mennä, eli tasapaksusta karvamadosta olen tehnyt aika tiukkarajaisen siiven. (Olen myös viiva-tyyliä kokeillut, huhuhuh...) Lisäksi parantelen kulmia kestovärillä ja pidennän vielä kynällä aavistuksen verran ohimoilta loppupäätä. Kulmien yläpuolelta nypin muutamat irtokarvat, jotka ei sovi kulmien malliin. Tarkistan tuloksen sillä kynätempulla, eli näin:
http://www.spaformula.com/Eyebrows.gifTietenkin korostan vielä kulmia vaalealla luomivärillä niitten alapuolella.
Mun karvat on saakelin vaikea pitää kurissa, koska ne on pitkiä ja paksuja, eli jostain törröttää jotain yleensä aina. Geelit ja lakat taas tuntuu tosi tönköilltä, kun karvaa on niin paljon.
Jotain kympin luokkaa mun nyppimiset on maksanut, mutta jos kotona nyppii, kannattaa aloittaa ihan pienestä, eli ihan vähän kerrallaa, tuloksen tarkistaminen peilistä (myös muilla, jos mahdollista), kulmaharja messissä. Ja jos meikkaa, niin ehdottomsti nyppii niitä kulmia meikin kanssa. Muuten paljaalla naamalla nypityt kulmat voi näyttää ihan hirveiltä meikin kanssa, nimim. been there.