Kirjoittaja Aihe: Kulmakarvat  (Luettu 227785 kertaa)

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
Vs: Kulmakarvat
« Vastaus #255 : 28.08.07 - klo:10:58 »
^ Meikällä eriparisuus näkyy välillä selvästi, ihan tummanruskeat kulmat  ::) paljonhan se maksaisi, varmaan jotain kympin luokkaa? Toisaalta pelottaa että sen jälkeen ne vasta hirveältä näyttääkin, jos joku menee pieleen. Jos ja jos  :P

maikku

• Vieras
« Vastaus #256 : 28.08.07 - klo:11:00 »
Mun kulmia on nyppinyt ammattilainen, mutta muitten nyppiessä se vain sattuu niin kamalasti, että teen mieluummin homman itse. 
Olen itse määritellyt miten kulmieni kuuluu mennä, eli tasapaksusta karvamadosta olen tehnyt aika tiukkarajaisen siiven. (Olen myös viiva-tyyliä kokeillut, huhuhuh...) Lisäksi parantelen kulmia kestovärillä ja pidennän vielä kynällä aavistuksen verran ohimoilta loppupäätä. Kulmien yläpuolelta nypin muutamat irtokarvat, jotka ei sovi kulmien malliin. Tarkistan tuloksen sillä kynätempulla, eli näin: http://www.spaformula.com/Eyebrows.gif

Tietenkin korostan vielä kulmia vaalealla luomivärillä niitten alapuolella.

Mun karvat on saakelin vaikea pitää kurissa, koska ne on pitkiä ja paksuja, eli jostain törröttää jotain yleensä aina. Geelit ja lakat taas tuntuu tosi tönköilltä, kun karvaa on niin paljon.

Jotain kympin luokkaa mun nyppimiset on maksanut, mutta jos kotona nyppii, kannattaa aloittaa ihan pienestä, eli ihan vähän kerrallaa, tuloksen tarkistaminen peilistä (myös muilla, jos mahdollista), kulmaharja messissä. Ja jos meikkaa, niin ehdottomsti nyppii niitä kulmia meikin kanssa. Muuten paljaalla naamalla nypityt kulmat voi näyttää ihan hirveiltä meikin kanssa, nimim. been there.

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #257 : 28.08.07 - klo:11:03 »
^ Kiitos linkistä, tuo pitää liimata peilin viereen kynän kanssa ;D jossain näin tuollaisen ennenkin mutta en tajunnut ottaa talteen. Millä karvat saa sitten aisoihin, jos ei geelillä/lakalla? Kun ei ne näissä karvoissa pysy tai tuntuu oudoilta.  :-\

maikku

• Vieras
« Vastaus #258 : 28.08.07 - klo:11:13 »
Ei kai millään. Mä vaar harjaan niitä.  ;D Tuo nyppinen tietysti vie niitä pahimpia sojottajia pois. En voi kuitenkaan suositella kaikille mun tapaa nyppiä, koska mulla on mistä harventaa eikä muutaman itsepäisen karvan nyppiminen aiheuta suurtakaan katoa, mutta joillain voi kaksikin karvaa väärästä paikasta nipsaistuna haitata. Tähän tietysti auttaa kulmakynä.

Mä en ihan taattua tasapainoa ja symmetriaa kulmilta edes kaipaa, koska se ei näytä kovin luonnolliselta. Kuvassa on mun nyppimistuloksen tarkastelua, toinen kaipaa vielä pikkuisen harjausta ja ohennusta alkupäästä. Näissä ei siis ole mitään omaa, ei väri, ei muoto.

Poissa Radish

• Hiushörhö
« Vastaus #259 : 28.08.07 - klo:11:42 »
^ Nuo on mun unelmakulmakarvat!! Aevan mahottoman hienot. Tuollasta muotoa oon epätoivoisesti hakenut, mutta kah kun en sitä vaan mitenkään saavuta. Asiaa saattaisi toki auttaa jos jaksaisin meikata kulmat edes kerran viikossa, voisin edes joskus olla tyytyväinen.. Mutta oon laiska  :)
2c M ii luonnonkiharat, asteittainen siirtyminen omaan väriin käynnissä.The secret of staying young is to live honestly, eat slowly, and lie about your age.

Poissa Chronos

• HAIRahtanut
« Vastaus #260 : 28.08.07 - klo:12:07 »
En tiedä mitä olen kulmakarvoilleni tehnyt mutta tuntuu että muoto on kärsinyt ja ne ovat alkaneet kasvaa enemmän alaspäin,niin kurissapito on vaikeaa.Ohueksi en ole nyppinyt.Täytyy kasvatella ja nyppiä siipimäinen  muoto uudelleen.
1a M ii, classic-pituus. Hennavärjäilyä 14 vuotta. Sydäntä lähellä 70-luku, ruuanlaitto ja kosmetiikka.

Poissa blendermiss

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #261 : 28.08.07 - klo:19:34 »
Mä en ole koskaan tyytyväinen mun kulmakarvoihin. Onkohan täällä ketjua jossa voisi "arvosteluttaa" omat karvansa  :D Samaan tyyliin olen siis jämähtänyt ja tuon kynätestin mukaan ok, mutta... ei vaan näytä mun silmään hyvältä. Ehkä se on väri? Mitä väri mustien hiusten kanssa suositellaan?
2a F i/ii
Omistamat

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #262 : 29.08.07 - klo:10:28 »
Mä ainakin suosittelisin ihan mustien hiusten kanssa mustanharmaata kulmaväriä - varovaisella kädellä käytettynä.

Mulla alkaa hyväksi todettu Tweezermanin kulmageeli loppumaan, ja mietin kuumeisesti, ostanko seuraavaksi geeliä vai vahaa. Tweezermanin geeli on ollut loistavaa sikäli, että pito on mainio, koostumus todella ohutta ja lopputulos hyvin luonnollinen, ei yhtään klimppinen eikä liian kiiltävä. Mä en nyt vaan yhtään tiedä, mistä saisin tähän hätään uuden putkilon.

Värittämisen aion hoitaa jatkossakin kynällä, mutta kumpaa suosittelisitte mieluummin kiinnitykseen? Vahaa vai geeliä?
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa Ellamari

• Hiushörhö
« Vastaus #263 : 30.08.07 - klo:12:29 »
Depend kulmarimmeri,jolla kulla kokemuksia?Oli Anttilassa 9,90e hintaan.Saako tällä nuo juuri uloskasvaneet lyhyet  inhottavat karvat pois?

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #264 : 30.08.07 - klo:13:41 »
Shi Shi, ei kai siinä mielessä ole niin väliä onko tuote vaha- vai geelipohjainen, jos tuote toimii. :D Itse olen käyttänyt vain geelejä ja niistä olen pitänyt. Tämän hetkinen suosikki on MACin kulmakarvageeli (17e), toimii tosi kivasti, pitää karvat ojennuksessa, ei kiillä ja mukana tulee hyvä harja. :)
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #265 : 30.08.07 - klo:21:38 »
Rupesin justiinsa kelaamaan että ehkä ne geelit toimis mullekin paremmin. Tarviin kumminkin aika tiukan pidon, ja muistelisin, että vahoista ois ollut vähän huonompia kokemuksia. Kävin hypläämässä tänään tota MACin kulmageeliä. Muuten ois ollut oikein hyvä vaihtoehto, mutta on hurjan voimakkaasti hajustettua. Mansikkanetistä kattelin Paula Dorfin geeliä, mutta jotenkin ei just nyt vaan huvittais ruveta yhtä pientä putiloa tilaamaan toiselta puolelta palloa. Ehkä mä sitten hommaan sen MACin.  :P
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #266 : 30.08.07 - klo:22:10 »
Minäkin suosittelisin sitä geeliä. Yksilöllistähän se on, mutta ainakin mun kulmakarvani asettuvat paremmin geelillä kuin vahalla. Vahalla käy helposti niin, että kaikki karvat jäävät jotenkin hassusti kiinni ihoon ja makaavat siinä silmän päällä mitä syvimmässä REM-unessa. Tulee vähän sellainen brylcreem-muotoiltu olo.  :P
"I think I am, therefore, I am. I think."

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #267 : 01.09.07 - klo:12:47 »
Depend kulmarimmeri,jolla kulla kokemuksia?Oli Anttilassa 9,90e hintaan.Saako tällä nuo juuri uloskasvaneet lyhyet  inhottavat karvat pois?

Omistan tuon ja käytän sitä pitkien karvojen trimmaamisen lyhemmäksi kampapään avulla ja toimii siinä mainiosti.

Poissa Jaade

• Haiven
  • *
« Vastaus #268 : 02.09.07 - klo:19:16 »
Itselläni on tummat kulmakarvat ja sen takia hieman välttelenkin kulmavärien käyttöä. Tulee helposti tosi julman näköinen jos on mitään ylimääräistä väriä kulmissa. Kulmien muotoiluun käytän No7 läpinäkyvää kulmakarvageeliä. Se on tosi hyvää ja pysyy nätisti koko päivän paikoillaan.

Kerran meikkiammattilainen taiteili mun kasvot yhtä videoesiintymistä varten. Teki kulmakarvoista aivan älyttämän hienot! Väriä ja mittaa oli enemmän kuin mulla yleensä ja kulmat jotenkin rajasivat kasvot napakammin kuin ihan ilman väriä. Täytyis varmaan opetella meikkaan kulmakarvatkin, etenkin sellaisia tilaisuuksia varten, joissa saa näyttää raskaamminkin meikatulta.

Poissa Jessie

• Tukkaguru
« Vastaus #269 : 02.09.07 - klo:20:30 »
^ Jaade, oletko käyttänyt kulmien värittämiseen rajauskyniä, kun lopputuloksesta on tullut kovan näköinen? Ajattelin nimittäin suositella väritykseen myös luomivärejä, koska niillä saa pehmeämpää jälkeä kuin pelkästään kynillä. Optimaalisin tulos tulee itselle jotenkin molempia yhdistelemällä.