Kirjoittaja Aihe: Kulmakarvat  (Luettu 227293 kertaa)

minde

• Vieras
Vs: Kulmakarvat
« Vastaus #270 : 02.09.07 - klo:22:25 »
En ymmärrä, mistä johtuu, mutta aina kun nypin kulmakarvoja, aivastelen aivan hillittömästi!  ;D ja tämä ei ole mitään pientä aivastelua vaan voi jatkua helposti neljännestunnin.. poikaystävä sa kyllä hyvät naurut, mutta itseäni häiritsee. Haluaisin käydä siistimässä kulmani ammattilaisella mutta kohtauksen pelossa en uskalla mennä. Kulmani ovat muutenkin katastrofaaliset; pitkät (jopa 1,5cm), harvassa ja siipimäisestä muodosta voin vain haaveilla.

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #271 : 03.09.07 - klo:08:33 »
^ Mulla oli ennen sama, aivastelin kuin mielipuoli, mutta se on loppunut/vähentynyt paljon.

Poissa Jaade

• Haiven
  • *
« Vastaus #272 : 04.09.07 - klo:16:34 »
Kiitos vinkistä Dudum! Täytyy kokeilla sopivan sävyistä ruskeaa luomiväriä kulmiin, jos tulisi vähän pehmeämpi look kuin kynällä.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #273 : 04.09.07 - klo:19:17 »
^ Kulma/luomiväri + kunnollinen kulmasivellin tekee paljonpaljon luonnollisempaa jälkeä, itse käytin pitkään pelkästään kulmakynää ja sitten kerran ostin kulmavärin ja siveltimen ja sen jälkeen ei oo tehnyt mieli edes koskea kynään koska jälki on niin erilaista ja todella luonnollista :)
Tällä hetkellä on käytössä H&M:n kulmaväriduo jossa on tummempi ja vaaleampi sävy, sekä pieni sivellin (joka on tosin täysin surkea). Tummempi on jäänyt kokonaan käyttämättä mutta vaaleampi on just passeli ja pysyy koko päivän, tosi hyvä verrattuna halpaan hintaan (n.3 euroa muistaakseni).

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #274 : 04.09.07 - klo:20:10 »
^Täytyy sanoa, että minunkin mielestä kulmaväri ja sivellin tekee paljon kauniimpaa, luonnollisempaa ja tasaisempaa jälkeä kuin mikään kulmakynä. Tosin joskus kiireessä täytyy turvautua kulmakynään ja lisäksi kynä kulkee kätevämmin mukana jos meikkiä tarvitsee korjailla päivän aikana.
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #275 : 20.09.07 - klo:20:47 »
Ajattelin hankkia jossain vaiheessa itselleni Tweezermanin pinsetit. Jos vaikka innostuisin nyppimään kulmakarvoja ahkerammin, niin saisin niihinkin kauniimman muodon. Tän hetkiset pinsetit on meinaan aivan tajuttoman surkeat, yh!

Mutta mutta, Tweezermanilla on pinsetti malleja joka lähtöön ja olen aivan sekaisin. Mikä näistä on paras malli, kun nyppii omia kulmia muotoon? En edes tiedä onko kaikki kulmien nyppimiseen tarkoitettu. ;D

Vaihtoehto 1:
http://us.strawberrynet.com/images/products/04080630009.jpg

Vaihtoehto 2:
http://us.strawberrynet.com/images/products/04080730009.jpg

Vaihtoehto 3:
http://us.strawberrynet.com/images/products/04202730009.jpg

Vaihtoehto 4 (myös kolmosta oli terävä kärkisenä):
http://us.strawberrynet.com/images/products/04080530009.jpg

Vaihtoehto 5:
http://us.strawberrynet.com/images/products/04927730009.jpg

Anteeksi kuvien suuri määrä, mutta voin vaihtaa kuvat jossain vaiheessa linkeiksi. Mutta nyt helpottaa vertailua, kun näkee kaikki kerralla. :)

Mitäs mieltä olette?

Edit: Kuvat muutettu linkeiksi.
« Viimeksi muokattu: 21.09.07 - klo:19:36 kirjoittanut Emi-lyn »
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #276 : 20.09.07 - klo:20:52 »
Minusta tuo kolmosvaihtoehto on paras kulmien nyppimiseen. Siitä saa hyvän otteen, käsi ei väsy ja muutenkin tosi kätevä. En enää muun mallisia käytäkään! Minä tykkään tuollaisesta suorasta terävästä pinsettikulmasta, en tiedä mitä varten nuo "piikkipäät" on tehty, mutta itse en saisi niillä varmasti karvan karvaa irti...

Mutta suosittelen lämpimästi kolmosta. :)
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #277 : 20.09.07 - klo:20:52 »
^^ Minä uskoisin, että 1, 2 ja 3 olisivat toimivimmat. Tuo piikikäs kärki näyttää suorastaan vaaralliselta. ;D Muistelen, että se kehuttu malli oli juuri tuo 3 ja noista olisi myös pinkki versio saatavilla.. (?)

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #278 : 20.09.07 - klo:20:56 »
Minusta tuo kolmosvaihtoehto on paras kulmien nyppimiseen. Siitä saa hyvän otteen, käsi ei väsy ja muutenkin tosi kätevä. En enää muun mallisia käytäkään! Minä tykkään tuollaisesta suorasta terävästä pinsettikulmasta, en tiedä mitä varten nuo "piikkipäät" on tehty, mutta itse en saisi niillä varmasti karvan karvaa irti...

Muistelinkin, että kolmonen on suosittu malli. Kuitenkin mua houkuttelee myös vitos vaihtoehto, enkä edes tiedä miksi. Kärki vaan näyttää niin hyvältä. Uskon kuitenkin, että kolmonen on käden kannalta parempi. Tyhmä kysymys, mutta tuleeko tuohon reijän kohtaan sormi, vai miten käsi asetellaan?

Harmi, kun kolmosta on mansikkanetissä vain punaisena, mustana ja metallin värisenä. Haluan Magian mainitsemat pinkit pinsetit! :D
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #279 : 20.09.07 - klo:20:57 »
Ykkösen kärki näyttää jotenkin tosi terävältä ja enemmänkin siltä kuin se leikkais karvan jos kauheesti puristaa.. Kakkosessa taas saattaa olla liian tylppä kärki. Nelosessa taas jotenkin liian terävä ;D mutta sopii toki tarkkaan työskentelyyn jos haluaa juuri tietyn karvan isosta laumasta nyppästä :D Vitoset taas näyttää jotenkin isoilta..
Kolmosesta sais varmaan tukevan otteen kun siinä on tuo pyöreä keskiosa ja myös kärki näyttää hyvältä, tykkään kun se on tommonen vino eli pystyy kärjellä tarkempaan jälkeen tai koko kärjellä vaikka useampi karva samaan aikaan. Eli kolmonen ois mun suosikki :)

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #280 : 20.09.07 - klo:22:06 »
Mulla on ykkösvaihtoehdon mukaiset Tweezermanit pinkkinä. Jotkut karvat vaan eivät tahdo lähteä. Anttilasta ostin lilan väriset, viitosvaihtoehto malliset, ja ne ovat aivan loistavat. Todella napakasti saa otteen.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #281 : 21.09.07 - klo:08:33 »
Mulla on noi viimeisen kuvan slant tweezerit. Tosi hyvät ja toimivat. On sitten varmaan makuasia, tykkääkö noista leveäkahvaisista vai pyöreäkärkisestä. Pyöreässä päässä on se hyvä puoli, että niillä nyt ei ainakaan vahingossa nypi ihoa (väsyneenä tai huononäköisillä tätäkin voi sattua  ;) ). Pyöreäpäiset hommasinkin äidilleni. Terävät ovat korvaamattomat mm. lasinsirujen, tikkujen ja sisäänkasvaneiden karvojen näpräämiseen. Kulmien muotoiluun eivät ole hyvä valinta, sillä herkästi vain katkovat karvoja.
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #282 : 21.09.07 - klo:17:45 »
Kohta ajattelin tilata pinsetit mansikkanetistä, mutta en tiedä otanko vaihtoehto 5 vai vaihtoehto 3?. Molemmista on näköjään tykätty. Tulkaa nyt joku vielä antamaan kehuja ja haukkuja noista, jotta osaan valita. ;)

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #283 : 21.09.07 - klo:17:49 »
Tämä tyttö värjäsi kulmansa Refectolin vaaleanruskealla kulmavärillä ja tulos on aika hyvä. Olen kyllä tottunut vaaleamman ruskean värisiin kulmiin (silloin kun olen laittanut kulmaväriä siveltimellä) mutta kyllä tähän on silmä tottunut. Aluksi tuntui ihan järjettömän tummilta mutta kokonaisuus näyttää hyvältä. :)
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #284 : 21.09.07 - klo:18:46 »
Kohta ajattelin tilata pinsetit mansikkanetistä, mutta en tiedä otanko vaihtoehto 5 vai vaihtoehto 3?. Molemmista on näköjään tykätty. Tulkaa nyt joku vielä antamaan kehuja ja haukkuja noista, jotta osaan valita. ;)

Terähän noissa on ihan samanlainen, eli mitään eroa ei muuten pitäisi olla, paitsi että minusta tuo 3 on malliltaan ehdottomasti hellempi kädelle ja miellyttävämpi käyttää. Nyppimistehokkuudessa tai tarkkuudessa ei liene eroa. :)
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com