Kirjoittaja Aihe: Kulmakarvat  (Luettu 221880 kertaa)

mansikka08

• Vieras
Vs: Kulmakarvat
« Vastaus #285 : 21.09.07 - klo:21:54 »
Tahtoisin siirtyä kulmakynän käytöstä siveltimen+värin käyttöön. Osaisiko joku suositella vaaleille kulmille hyvää luomiväriä siihen tarkoitukseen? Mielellään mahdollisimman halpaa.. Olen useamman kerran katsonut tuota H&M:n kulmaväriduoa, mutta mietin kuinka vaalea väri se vaaleampi puolisko on. Eli lähinnä onko sekin liian tumma  - tummempi puolisko jäisi joka tapauksessa täysin ilman käyttöä. Tällä hetkellä käytössä on Lumenen kulmakynä nro 3 'blond' vaaleanruskea ja sekin tuntuu turhan tummalta.
Oikeastaan ongelmana taitaakin olla liian tummat kulmani, joita tahtoisin siis vaalentaa noin asteen verran, että sopisi paremmin nykyiseen vaalennettuun hiuskuontaloon. Uskaltaisinko vaalentaa kulmia kotikonstein? Kaapista löytyy värinpoistojämä ja PolyBlonde 'extra kirkkaanvaalea'. Neuvoja? Vaalennuspesu kulmiin topsipuikon avulla?  :D
Tahtoisin tämänkaltaisen värin kulmiini:
http://celebrity-pics.movieeye.com/celebrity_pictures/21487_973751.jpg
Hiukseni ja kulmat ovat asteen pari tummemmat kuin kuvassa.

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #286 : 21.09.07 - klo:22:04 »
Kulmien vaalentamisesta en tiedä , mutta en itse lähtisi vaalennusaineella silmien lähelle mitään vaalentelemaan. Sen sijaan kulmakarvavväreistä voisin suositella sinulle The Body Shopin kulmakarvapalettia, löytyy erittäin vaalea sävy. Myös Make Up Storella on vaalea kulmapaletti( tosin mukana on myös tumma sävy) , hintaa molemmilla on noin 20 e, hiukan alle. Periaatteessahan mikä tahansa vaaleanruskea matta luomivärikin käy. Hyvä sivellin on kuitenkin mielestäni ehdoton!
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #287 : 21.09.07 - klo:22:07 »
mansikka08: Älä missään nimessä värjää kulmakarvoja hiusväreillä. Refectocilillä taitaa olla ihan kulmien vaalentamiseen tarkoitettu aine, jos välttämättä haluat siihen ryhtyä. Varmasti turvallisempi ja miedompi, kuin hiusvärit.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #288 : 21.09.07 - klo:22:09 »
^ Niin en minäkään hiusväriä kyllä kulmiin missään nimessä laittaisi.. Toitotetaanhan siitä monessa paikkaa, ettei niin saisi missään nimessä tehdä. Tiedä, mitä ne myrkyt silmillekin tekevät, kun noin lähellä ovat..
Kyllähän kai ammattilaisetkin tekevät noita vaalennuksia, melkein menisin sinuna sinne. En usko, että puuterimaisilla luomi/kulmaväreillä hirveästi saa vaaleampaa jälkeä edes aikaan.

mansikka08

• Vieras
« Vastaus #289 : 21.09.07 - klo:22:28 »
Muistaakseni olen tuota Refectocilin vaalennusta etsinyt joskus Stockalta, mutta ainakaan silloin sitä ei ollut. Täytyy käydä tsekkaamassa uudestaan - ja luopua ajatuksesta käyttää hiustenvaalennusta....

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #290 : 21.09.07 - klo:23:46 »
Tahtoisin siirtyä kulmakynän käytöstä siveltimen+värin käyttöön. Osaisiko joku suositella vaaleille kulmille hyvää luomiväriä siihen tarkoitukseen? Mielellään mahdollisimman halpaa.. Olen useamman kerran katsonut tuota H&M:n kulmaväriduoa, mutta mietin kuinka vaalea väri se vaaleampi puolisko on. Eli lähinnä onko sekin liian tumma  - tummempi puolisko jäisi joka tapauksessa täysin ilman käyttöä. Tällä hetkellä käytössä on Lumenen kulmakynä nro 3 'blond' vaaleanruskea ja sekin tuntuu turhan tummalta.

Mä käytin aiemmin tuota samaa kulmakynää ja se oli mulle hiukan liian tumma. Sitten siirryin käyttämään HM:n duoa ja se vaaleampi sävy on juuri sopiva. Mun mielestä mun kulmat on aika tuon postaamasi kuvan sävyiset kulmavärin jälkeen, ehkä ihanihan vähän tummemmat.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #291 : 21.09.07 - klo:23:53 »
Mä oon ihastunut MSCHIC:n kulmaväriin, sävy blonde. Todellakin on vaalea. Mulla itselläni on niin vaaleat kulmat, että tuolla saa kivasti sävyä niihin, ilman että näyttäisi liian värjätyiltä tai piirretyiltä. Oikein tyytyväinen olen. Ostin Make Up Storen kulmasiveltimenkin sitä varten.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa -ellis-

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #292 : 22.09.07 - klo:10:44 »
Yritin kiireellä töiden seassa selata ketjua läpi, mutten löytänyt etsimääni...
Eli millainen on tuo kulmakarvasivellin? Osaisiko joku ihan vääntää rautalangasta tai jopa laittaa kuvan?

Kiitos, sillä näille  viiruille on ruvettava jotain tekemään :o

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #293 : 22.09.07 - klo:11:03 »
^ Sellainen jämäkkä ja viistopäinen. Tässä kuva: http://www.ninaorell.fi/UserFiles/ninaorell/Image/sivellin/7.jpg Googlen haulla löytyy lisää. ;)

Poissa -ellis-

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #294 : 22.09.07 - klo:11:28 »
^ Sellainen jämäkkä ja viistopäinen. Tässä kuva: http://www.ninaorell.fi/UserFiles/ninaorell/Image/sivellin/7.jpg Googlen haulla löytyy lisää. ;)

Thänks! Mullahan on jo tuollainen:)

Kumma kun se Googlen olemassaolo usein unohtuu, liekö syynä, että on aloitussivunani... ;)

Poissa Jessie

• Tukkaguru
« Vastaus #295 : 22.09.07 - klo:12:23 »
Onko teillä kulmavärille siveltimet erikseen? Itse olen käyttänyt tuollaista rajausten tekemiseen Pure Luxeilla ja ajaisihan toi samalla kulmienkin värittelyn.

Poissa Lingon

• HAIRahtanut
« Vastaus #296 : 26.09.07 - klo:19:25 »
Löysimpäs viimein ratkaisun kulmakarvaongelmaani. Kulmakarvat on aina sojottaneet "persoonallisesti" vähän minne sattuu, aikaisemmin kokeilemistani kulmageeleistä ym ei ole ollut käytännössä minkäänlaista apua. Nyt sitten ostin Dependin ripsi- ja kulmakarvaravinteen ja uskomatonta mutta totta, kulmani pysyvät nätisti ojennuksessa. Ja ovat varmaan hyvin ravitutkin.  ;D

Muuten kulmien laittoon kuuluu nyppiminen, kestovärjäys kerran viikossa ja jos jaksan, pienten aukkokohtien täyttäminen kulmakynällä.

Poissa Sheppa

• Tukkaguru
« Vastaus #297 : 11.10.07 - klo:23:39 »
Muistaakseni olen tuota Refectocilin vaalennusta etsinyt joskus Stockalta, mutta ainakaan silloin sitä ei ollut. Täytyy käydä tsekkaamassa uudestaan - ja luopua ajatuksesta käyttää hiustenvaalennusta....

Muakin kiinnostaisi tää kulmien vaalennusaine. Tukka on hyvin vaalea (vaalennettu) ja niin on ihokin, joten haluaisin kulmatkin vaaleaksi, koska koko olemukseni on vaalea. Olen kateellinen yhdelle rinnakkaisluokkalaiselle, sillä on ihan värittömät kulmat, tahtoo ;D Tosin sitten täytyisi lisätä edes ihan vähän jotain väriä, joten ehkei sentään. Siitä vaalennuksesta pitäisi tulla kylmänsävyinen, vois näyttää aika hassulta jos on kellertävät kulmat ja kylmänvaalea tukka. Kattelenpa ensi viikolla Hesasta, kiinnostaa niin kokeilla koska olen ihan vakuuttunut että vaaleammat kulmat sopisi mulle. :) Ei nää nykyiset mitkään pahat ole (maantienharmaat) mut mut.
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #298 : 13.10.07 - klo:10:28 »
Refectocilin kulmienblondausainetta saa ainakin haarshop.nl:stä, samoin kun himoilemaani punaista kulmaväriä..
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Axamit

• Tukkaguru
« Vastaus #299 : 16.10.07 - klo:17:58 »
Onko kukaan trimmaillut kulmakarvojaan saksilla?
Specktrasta löytyi tälläinen http://specktra.net/showthread.php?t=42015 (näkyy vain rekkautuneille) ja vaikutti ihan hyvältä, mutta siis onko kukaan juuris harrastanut tätä?