Kirjoittaja Aihe: Kulmakarvat  (Luettu 221882 kertaa)

Poissa Spritz

• HAIRahtanut
Vs: Kulmakarvat
« Vastaus #30 : 09.02.06 - klo:22:39 »
Mä suosittelen myös tuota Lumenen kulmakynää. Mulle ainakin löytyi tosi hyvä, luonnollinen sävy. Taitaa olla joku harmaanruskea. Ja olin tosi yllättynyt miten hyvä se oli muutenkin. En oo muista Lumenen meikeistä ollu niin kovinkaan otettu, mutta onneksi kaveri suositteli tätä. Mun mielestä väriä tulee hyvin, ja on silti sopivan kovaa. Paras tulos tulee juuri teroitetulla kynällä

Nyt tosin tekis mieli testata myös tuota TBS:n kulmavärijuttua.. Onneksi olen luvannut itselleni, että huomisesta seminaarista selvittyäni saan shopata itselle jotain kivaa.  :D
Olisiko mitään kalliimpaa? :)

Poissa Lonka

• Tukkaguru
« Vastaus #31 : 10.02.06 - klo:00:09 »
Mä kestovärjään kulmiani, mutta kerkiihän ne jo välissä vaalentua kun en jaksa värjätä kovin usein... (1-2 kk:n välein). Mulla on tosi ongelmalliset kulmakarvat, kun karvoja ei ole paljoa ja ne on turkasen pitkiä. sit ne sojottelee vaikka mihin suuntaan. Aukkoja on kovasti, alku on tosi harvaa molemmpin puolin ja kulmakarvat alkaakin tavallaan sitten liian myöhään. Mä en onnistu saamaan kulmakynällä kyllä (omasta mielestäni) luonnollista lopputulosta aikaan. Käytössä on Rimmelin kulmakynä, sävy Hazel. Ehkä se sävy on sitten väärä... Joskus tarvii panostaa kyllä vaikka siihen TBS:n kulmaväriin että saisi edes juhliin nätit kulmat.

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #32 : 10.02.06 - klo:06:39 »
Minä en ole kokenut kulmakarvoja koskaan ongelmaksi. Ne on luonnostaan tummat, melko paksut mutta silti hyvän malliset. Koskaan en ole nyppinyt niitä edes! Olen kai tässä asiassa melko onnekas  :)
Joitain "irtokarvoja" välillä on jotka ei oikein sovi kuvaan mutta annan silti niiden olla  :D
Siskollani on taas ihan värittömät kulmat, mutta hänenkään ei tarvi nyppiä niitä. Riittää kun laittaa jotain kulmaväriä.
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #33 : 10.02.06 - klo:18:23 »

Onkos kellään kuvia naisista joiden kulmat on veetty veke? Mielenkiintonen ehotus ;D

Etsi Saimi Nousiaisen kuvia, hän on ainakin (ollut?) täysin kulmakarvaton.
this too shall pass.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #34 : 10.02.06 - klo:18:36 »
Mä vetelen aina MUSin kulmaväriä kulmiin. Mun kulmat on loppupäästä liian lyhyet ja värillä ihoon jatkan niitä ja ei sitä todellakaan huomaa jos ei ihan tosi läheltä katso.
Mä laitan lopuksi kulmakarvaharjalla tai vanhalla ripsiharjalla hiuslakkaa kulmiin. Taatusti pysyy ja ei sojota :D
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Henriikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Peace, a fragile lover, left us fantasising war
« Vastaus #35 : 10.02.06 - klo:18:47 »
Itse kestovärjäilen ja nypin kulmia. oVat muuten ihan harmaat ja muodottomat, raah.

Tykkään pitää aika ohuina nuo, mutta on tosi vaikea nyppiä niitä tuolta alkupäästä tarpeeksi ohuiksi.. Siellä kun sitä karvaa on ja paljon.
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #36 : 11.02.06 - klo:17:50 »
Päädyin nyt ostamaan Rimmelin kulmakynän, se tummin sävy näytti parhaimmalta. Kokeilin myös Lumenen versiota. Noi molemmat lähtee kyllä ihan iisisti iholta pois kun vähän pyyhkäisi..
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa tukutuku

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #37 : 11.02.06 - klo:18:19 »
Mä nypin ja kestovärjäilen kulmia ja lisäksi mulla on käytössä Cliniquen eyebrow sculpting duo, jonka valmistus on kai nyt sitten lopetettu. Siinä on 2 nappia, joista toinen on mattaväri ja toinen sävytetty geeli. Ihan loistotuote. Toivottavasti tulis joku vastaava tilallekin.

Mulla on kans aika harvat kulmat ja lisäksi erimuotoiset. Niitä ei saa oikein millään ihan samanlaisiksi, mutta en kyllä jaksa stressata siitä.  :)
"Oh my dog. Oh Long John. Oh Long Johnson. Oh Don Piano. Why I eyes ya, all the live long day?"

Poissa Zippo

• HAIRahtanut
« Vastaus #38 : 11.02.06 - klo:18:23 »
Mä olen nyppinyt kulmiani noin 10 vuotta jo, ja olen muuten iki-kiitollinen päätöksestä aloittaa se aikoinaan  ;). Kamalat leveät, mutta harvat kulmat, kasvaisivat viellä keskeltä yhteen, jos en nyppisi. Olen huomannut Chanelin ja Guerlainin kulmakynät parhaimmiksi, sopivan "tahmea" koostumus et on helppo levittää ja pysyvät hyvin. Myös sävyt ovat tarpeeksi tummia ja ruskeita. Rubinsteinin ja Riccin kynät olivat taas liian kuivia ja kovia mulle. (jos joku on kiinnostunut ostamaan ne tai toisen niistä, niin saapi ottaa yhteyttä)

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #39 : 11.02.06 - klo:18:38 »
Mä käytän myös Body Shopin kulmaväriä, mutta sitä vanha Colourings-sarjassa ollutta. On kyllä tosi hyvä ja kestänyt mulla monta vuotta (pakkaus meni rikki ajat sitten) Tuo pysyy tosi hyvin, vaikka mulla on rasvoittuva iho. Olen kyllä ajatellut ostavani tuon BS uuden kulmaväriduon. Paketissa tulevat siveltimet ovat kyllä mulle yleensä liian leveitä, joten laitan erillisellä siveltimellä.

Kynistä en ole oikein ikinä perustanut, kulmaväri käy paremmin mun kulmiin, jotka on olemattomat.
« Viimeksi muokattu: 11.02.06 - klo:18:40 kirjoittanut Ulpu »
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #40 : 11.02.06 - klo:20:06 »
Hei, milläs merkillä olis mahdollisimman vaalea kulmakynä? Kun se Rimmelin 001 ei ole enää näköjään saatavissa ja se ainakin oli tarpeeksi vaalea mulle, kun pitää vaaleita hiuksia kerran ja on omat kulmat tosi vaaleet.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #41 : 12.02.06 - klo:14:51 »
Minun kulmakarvat on ongelmalliset. Ne on tosi ohuet, värittömät ja niitä on vähän. Ja kun on mustanruskea tukka niin näytän ihan kulmakarvattomalta. Olen yrittäny värjäillä, mutta tulos on epämääränen ku niitä karvoja on niin vähän. Olen nyt käyttäny luomiväriä kulmien tekemiseen, mutta se ei ole luonnollisen näkönen kun se väri on kulmakarvojen ihossa, eikä karvoissa.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa Elisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #42 : 12.02.06 - klo:20:46 »

Tässä tämä oma suosikkini kulmien meikkaukseen; Make Up Storen Tri Brow Color. (Hinta 16 € muistaakseni)

Tuolla saa meikattua myös vaaleat kulmat, enimmäkseen käytänkin vain tuota vaaleinta sävyä kulmiini, kun olen sen verran vaalea omilta väreiltäni. Tuolla saa todella luonnollisen tuloksen, ei tartu ihoon näkyvästi. Kestää hyvin.

Tuota mustaa sävyä ei omille kulmille voi käyttää, mutta sillä saa eyelineria pehmeämmän silmänrajauksen veteen kostutetulla siveltimellä levitettynä.

Poissa michelangelo

• Hiushörhö
« Vastaus #43 : 14.02.06 - klo:17:36 »
Tuli Mustikan kirjotuksesta mieleen asia, mikä itseänikin vaivaa nykyään, eli kulmakarvojen vähyys. Niitä irtoilee, mistähän on kyse? Mielestäni en ole hirmusen kovakourainen, kun pesen esim. kasvoja, mutta muutama aina irtoaa, vai olenko? Miten niiden karvojen lähtemistä voisi estää, muuten kuin olemalla varovaisempi, ettei kovakouraisesti käsiään liikuttele kulmien lähellä?
  Tommonen asia tuli nyt mieleen.  :)

Poissa Riiggis

• HAIRahtanut
« Vastaus #44 : 14.02.06 - klo:18:47 »
Mulla on melko tummat kulmakarvat luonnostaan, mutta tyhjiä aukkoja täytän ruskealla luomivärillä ja päälle Lumenen kulmavahaa. Hyvin toimii... ;)

1c F ii