Kirjoittaja Aihe: Kulmakarvat  (Luettu 221894 kertaa)

Poissa Luna

• Tukkaguru
Vs: Kulmakarvat
« Vastaus #330 : 10.12.07 - klo:20:02 »
^Tattista! Miten tuo Smashboxin nappivaha oikein toimii?  ??? Näyttää ihan tavalliselta puristetulta jauheelta. Miten se on tarkoitus levittää?

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #331 : 10.12.07 - klo:20:07 »
^Tattista! Miten tuo Smashboxin nappivaha oikein toimii?  ??? Näyttää ihan tavalliselta puristetulta jauheelta. Miten se on tarkoitus levittää?

Ruskea nappi on siis puuterimainen väri ja vaalea on sellaista läpikuultavaa vahamaista ainetta (ei siis tuo väriä kulmiin), jota levitetään esim. kulmakarvasiveltimellä (pienellä jäykällä viistopäisellä synteettisellä siveltimellä). :)

Ainiin ja Body Shopillakin on oma puuterimainen kulmavärinsä. Oliko sekin duo ja sisälsi vaaleamman ja tummemman sävyn...? :)
« Viimeksi muokattu: 10.12.07 - klo:20:30 kirjoittanut Emi-lyn »
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #332 : 10.12.07 - klo:20:39 »
^Mun mielestä TBS:n väri on paras  :-* Olen kokeillut monia, mm. MUS, siskolta lainannut MAC:ia ja vain TBS on tarpeeksi hyvää. Siinä on tosiaan tumma ja vaaleampi, kuitenkin ovat lähellä toisiaan. En ole löytänyt muualta tarpeeksi tummaa duoa, joka ei olisi punainen, mutta tämä tumma on kyllä ihan nappisävy. Ja toimii myös rajauksena!
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #333 : 10.12.07 - klo:20:44 »
^Mulla on itsellä käytössä kans tuo TBS:n duo ja oon tykännyt kyllä tosi paljon. En nyt tiedä mitä ostaisin, pitää pähkäillä  :D

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #334 : 10.12.07 - klo:20:52 »
Nämä eivät kaikki varsinaisesti ole nappeja, eivätkä edes selektiivisiä, mutta heitän kuitenkin esille ;D:
Clinique Brow Shaper
Elizabeth Arden Dual Perfection Brow Shaper & Eye Liner
MSCHIC Brow Powder
1c M ii BSL

Denial

• Vieras
« Vastaus #335 : 12.12.07 - klo:01:24 »
Ongelmani ovat hyvin tummat kulmakarvat. Oikea hiusvärini on vaalea, ja kulmakarvani ovat luonnostaan _aivan mustat_, ja väriero on aivan järkyttävä. Saisiko näitä vaalennettua mitenkään turvallisesti? ???

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #336 : 12.12.07 - klo:01:35 »
^Kyllä kulmakarvoja voi vaalentaa, kosmetologit ainakin vaalentavat kulmia. :)

Tuolla ripsien ja kulmien kestovärjäys -ketjussa on muuten juuri ollut myös puhetta kulmien vaalennuksesta, aiheesta voi jatkaa siellä, tässä linkki: http://juurikasvu.org/smf/index.php?topic=193.msg379564#msg379564
« Viimeksi muokattu: 12.12.07 - klo:01:38 kirjoittanut Hunajapupu »
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #337 : 13.12.07 - klo:09:46 »
Minä värjäytän kulmakarvani säännöllisesti kestovärillä joten värilliselle kulmatuotteelle ei ole käyttöä. Olen käyttänyt vuosia Talikan ripsihoidetta pitämään kulmat ojennuksessa vaikka se ei sinänsä mitään geeliä sisälläkään. Siinä on suolainen hinta ja putkilo on todella pieni joten uusi aine olisi etsinnässä.

Olen kytännyt MACin geeliä kohta kuukausikaupalla mutta sitä on aina "tulossa" ja viimeisin tieto on eiliseltä eli menee ensi vuoden puolelle.... Yves Rocherilla oli aikoinaan joku ruiskaunokki-ripsihoide mutta eipä näyttänyt kuuluvan enää valikoimiin. Osaako kukaan vinkata mistä voisi metsästää väritöntä kulmakarvageeliä tai vahaa tms ? Kaikki hintaluokat käy, voin myös tarvittaessa tilata ulkomailta.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #338 : 13.12.07 - klo:10:35 »
^Väritöntä kulmakarvageeliä saa esimerkiksi H&M:stä sekä H&M:n nettikaupasta. Purnukassa on 10 ml tavaraa. Tuota ovat täällä jotkut kehuneetkin.

iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #339 : 13.12.07 - klo:10:50 »
Ei ole totta ! Miten mulla ei tullut mieleenkään H&M  ??? Mahtava juttu, paljon paljon kiitoksia Hunis !!
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #340 : 13.12.07 - klo:11:01 »
Nämä eivät kaikki varsinaisesti ole nappeja, eivätkä edes selektiivisiä, mutta heitän kuitenkin esille ;D:
Clinique Brow Shaper
Elizabeth Arden Dual Perfection Brow Shaper & Eye Liner
MSCHIC Brow Powder

Oi kiitos noista linkeistä! Nyt mulla on hurjasti varaa valita, ihastuin tuohon Cliniquen rasiaan näin ensi silmäyksellä  :)

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #341 : 13.12.07 - klo:11:36 »
Mun makuun MACin väritön geeli on vähän turhan tuhtia liimaa. Siinä on muistaakseni denaturoitua alkoholia aika reippaasti, mikä tuskin on kovin hyväksi karvoille. Tweezermanin kulmageelistä oon tykännyt enemmän. Strawberryssä hinta n. 7€, pito on riittävä (mun kulmat ei onneksi ole kovin karkeat ja itsepäiset) eikä karvat kärsi ja koppuroidu niin kuin MACillä.
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #342 : 13.12.07 - klo:12:48 »
^Tuota ei taida olla tällä hetkellä Strawberryssä? Olisin ostanut sen samalla mutta en löydä tuotetta  :(

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #343 : 13.12.07 - klo:14:25 »
Juu, näyttäis olevan tällä hetkellä loppu.  :-\
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #344 : 30.12.07 - klo:20:38 »
Voisitteko suositella mulla jotain sopivaa kulmakarvaväri? (ei kynä!)

Mulla on tummat kulmakarvat, ei kuitenkaan mustat, mutta tumman ruskeat.