Kirjoittaja Aihe: Kulmakarvat  (Luettu 227307 kertaa)

Poissa Vince

• HAIRahtanut
Vs: Kulmakarvat
« Vastaus #345 : 30.12.07 - klo:20:47 »
^H&M:n kulmaväri on hyvää ja halpaa. Se on puuterimainen. Täälläkin sitä on taidettu kehua muutamaan otteeseen. :)
You spin me right round, baby
Right round like a record, baby

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #346 : 30.12.07 - klo:23:21 »
Voisitteko suositella mulla jotain sopivaa kulmakarvaväri? (ei kynä!)

Mulla on tummat kulmakarvat, ei kuitenkaan mustat, mutta tumman ruskeat.

Mä suosittelisin sulle TBS:n duoa. Siitä löytyy kolmea tai neljää eri sävyä, jopa ihan tummille kulmille, niinkuin omanikin. HM on ihan liian vaaleaa.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

mansikka08

• Vieras
« Vastaus #347 : 01.01.08 - klo:18:40 »

Mua kummastuttaa se, miksei markettimerkeiltä löydy puuterimaisia kulmavärejä?! Luulisi että sellaiselle olisi todellakin tilausta, koska sillä saa kivemman jäljen kulmiin! Ja olisi hyvä rako noin bisnesmielessä tarjota sellaista, mitä ei saa naapurimerkiltä. Kyllä niihin ständeihin pari pientä koteloa mahtuisi....varsinkin esim. Lumenelle.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #348 : 02.01.08 - klo:10:14 »

Mua kummastuttaa se, miksei markettimerkeiltä löydy puuterimaisia kulmavärejä?! Luulisi että sellaiselle olisi todellakin tilausta, koska sillä saa kivemman jäljen kulmiin! Ja olisi hyvä rako noin bisnesmielessä tarjota sellaista, mitä ei saa naapurimerkiltä. Kyllä niihin ständeihin pari pientä koteloa mahtuisi....varsinkin esim. Lumenelle.

Lumenelta löytyy tuollainen, luomiväriduon sävy 11 on tarkoitettu sekä kulmille että silmille (tämä luke pakkauksen takapuolella). Lisäksi tuota voi käyttää myös kostealla siveltimellä, jolloin sillä voi tehdä rajaukset silmiin. Nuo kaksi sävyä ovat siis ruskea ja tumma harmaa, lähes musta ja niitä voi kulmilla käyttää sekaisin tai yhtä vaan tai miten ikinä tahtoo. Mutta siis nimenomaan Lumenelta löytyy juuri tuohon tarkoitukseen oleva tuote.  :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #349 : 02.01.08 - klo:10:43 »
^ Tuohan kuulostaa lupaavalta. Millainen sivellin tuohon kannattaisi hankkia? Täytyy käydä katsomassa kosmetiikkaosastolla noita sävyjä. Mulla on aika vaaleat kulmat ja hiukset, joten usein nuo kulmavärit ovat vähän liian tummia.

mansikka08

• Vieras
« Vastaus #350 : 02.01.08 - klo:18:35 »

Lumenelta löytyy tuollainen, luomiväriduon sävy 11 on tarkoitettu sekä kulmille että silmille (tämä luke pakkauksen takapuolella). Lisäksi tuota voi käyttää myös kostealla siveltimellä, jolloin sillä voi tehdä rajaukset silmiin. Nuo kaksi sävyä ovat siis ruskea ja tumma harmaa, lähes musta ja niitä voi kulmilla käyttää sekaisin tai yhtä vaan tai miten ikinä tahtoo. Mutta siis nimenomaan Lumenelta löytyy juuri tuohon tarkoitukseen oleva tuote.  :)

^ Tuohan kuulostaa lupaavalta. Millainen sivellin tuohon kannattaisi hankkia? Täytyy käydä katsomassa kosmetiikkaosastolla noita sävyjä. Mulla on aika vaaleat kulmat ja hiukset, joten usein nuo kulmavärit ovat vähän liian tummia.

Kävin vilkaisemassa tota Lumenen väriä 11 livenä ja se on tosi tumma! Eli ei mikään eloveenaväri. Tästä osoitteesta saa hieman osviittaa: http://lumene.fi/default.asp?docId=13309&productId=12522&parentProductGroupId=12234&productGroupId=12237&parentDocumentId=13057

Itsellä on se H&M:n duo, josta on vaalein käytössä. Sekin saattaisi olla liian tumma sulle Zubi.
Värin levittämiseen kannattaa hommata vino sivellin. Tässä esimerkki Macin silvuilta:
http://www.maccosmetics.com/templates/products/sp.tmpl?CATEGORY_ID=CATEGORY15083&PRODUCT_ID=PROD6847
Mulla on joku vastaava Lumenen/Duroyn sivellin.

Tristy

• Vieras
« Vastaus #351 : 02.01.08 - klo:19:12 »
Mulla oli tuo kulmakarvoihinkin käyvä duo, mutta muistaakseni heitin sen pois vuosien käyttämättömyyden jälkeen. Värit - tai siis lähinnä se ruskea - oli mulle hitusen liian tummia, tosin olenkin melkoisen vaalea. Tykkään kyllä enemmän käyttää kynää kulmiin, tulee tarkempi (ja mielestäni siistimpi) tulos.

Poissa aini

• HAIRahtanut
« Vastaus #352 : 02.01.08 - klo:20:17 »
onko kokemuksia diorin diorshow brow fixing gelistä? onko hyvä harja, levittyvyys, pysyvyys yms.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #353 : 02.01.08 - klo:20:54 »
Mä tykkään kovasti tuosta Diorin kulmageelistä. Käytän sitä kulmakynän jälkeen kiinnittämään kulmat paikoilleen. Tuosta löytyy väritön, lämmin vaaleanruskea ja kylmä tummanruskea. Harja on kaksipuolinen, toisella puolella pitkät, toisella lyhyet harjakset, voi itse valita kumpi sopii omille kulmille paremmin. Pitää hyvin ja levittyy hyvin.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa aini

• HAIRahtanut
« Vastaus #354 : 02.01.08 - klo:21:11 »
Mä tykkään kovasti tuosta Diorin kulmageelistä. Käytän sitä kulmakynän jälkeen kiinnittämään kulmat paikoilleen. Tuosta löytyy väritön, lämmin vaaleanruskea ja kylmä tummanruskea. Harja on kaksipuolinen, toisella puolella pitkät, toisella lyhyet harjakset, voi itse valita kumpi sopii omille kulmille paremmin. Pitää hyvin ja levittyy hyvin.

kiitos! taidan tilata sen sitten strawberrynetistä.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #355 : 02.01.08 - klo:23:09 »

Tuo on kyllä melko tumma, ihan vaaleille en suosittelisi välttämättä. Vaalealle ihmiselle voisi melkein mennä luomiväriduo 2 jos vaan sattuu olemaan oikeaa sävymaailmaa. Samaa matskuahan nuo ovat.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #356 : 05.01.08 - klo:19:35 »
Todella hyvää mulle tuo TBS:n kulmakarvaväri! Kiitos sitä suositelleelle.  :)

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #357 : 05.01.08 - klo:20:11 »
^Olepas hyvä, minähän sitä suosittelin ;) Olen aina puhumassa tuon puolesta, koska on mielestäni parasta, mitä olen kokeillut. HM oli ihan liian vaaleaa ja MUS muuten vaan huonoa. Kynät tekevät liian kovan tuloksen. TBS on yksinkertiasesti paras minulle ja tummille kulmilleni. Ja lisää plussaa tuo se, että voi käyttää myös rajausvärinä.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #358 : 05.01.08 - klo:20:51 »
Minulla on käytössä Make Up Foreverin värillistä kulmageeliä pikku tuubissa. Tulee ilmeisesti muutamassa eri sävyssä ja pakkaukseen kuluu vinopäinen sivellin joka on ihan toimiva, itse tosin vaihdoin sen pitenpivartiseen versioon joka on mielestäni helpompi käyttää.
Tuo on tähän mennessä parasta mitä olen kokeillut ja aivan mielettömän riittoisaa tavaraa.
Tällä siis mennään kunnes parempaa löytyy! :)

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #359 : 05.01.08 - klo:23:24 »
^Olepas hyvä, minähän sitä suosittelin ;) Olen aina puhumassa tuon puolesta, koska on mielestäni parasta, mitä olen kokeillut. HM oli ihan liian vaaleaa ja MUS muuten vaan huonoa. Kynät tekevät liian kovan tuloksen. TBS on yksinkertiasesti paras minulle ja tummille kulmilleni. Ja lisää plussaa tuo se, että voi käyttää myös rajausvärinä.

Tuli tuosta mieleen, mulla on käytössä Make Up Storen Tri Brow Color -kulmaväripaletti ja olen siihen loppujen lopuksi vähän pettynyt. Sävyt ovat erinomaisia ja pigmenttiäkin on sopivasti, mutta koostumus on jotenkin liian kuiva - väri ei kunnolla tartu ihoon ja kuluu jollain ihme tavalla melkein saman tien pois. Sen avulla ei saa sellaisia tarkkoja karvamaisia vetoja ollenkaan. Olen sitä ainakin kuukauden päivät käyttänyt enkä vaan saa sitä sittenkään toimimaan.