Kirjoittaja Aihe: Kulmakarvat  (Luettu 227962 kertaa)

Poissa irvikissa

• Tukkaguru
Vs: Kulmakarvat
« Vastaus #360 : 06.01.08 - klo:00:15 »
Olen todennut omille, värittömille kulmilleni parhaimmaksi Lancomen Sourcils Design Superfine Automatic Brow Pencilin (jestas mikä nimihirviö :D), joka on Stockmann Beautyn myyjän sanoin vahamainen kynä. Aiemmin käytössä on ollut ikivanha Maybellinen geeli ja Lumenen kulmakynä, mutta tuon Lancomen kynän jälkeen tavallinen kulmakynä tuntuu kädessä aivan jättikokoiselta. Lancomelle plussaa myös siitä, että värivaihtoehtoja oli todella monta ja kynä teroittuu automaattisesti, joten väriä ei mene tippaakaan hukkaan. Tuolla saa todella luonnolliset kulmat ja koska väri on tosiaan hiukan vahamaista, se myös auttaa pitämään kulmat kurissa.

http://www.strawberrynet.com/productDetail.aspx?ProdId=67680&goChar=L

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #361 : 06.01.08 - klo:12:49 »
^ Mulla on kanssa viime aikoina ollut käytössä tuo Lancomen automaattikynä ja olen kanssa tykännyt. Mulla on niin olemattomat, ohuet kulmakarvat että joudun osittain piirtämään iholle ja tuolla kynällä se onnistuu hyvin. Jälki myöskin kestää hyvin koko päivän.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #362 : 07.01.08 - klo:17:33 »
^ Tuohan kuulostaa lupaavalta. Millainen sivellin tuohon kannattaisi hankkia? Täytyy käydä katsomassa kosmetiikkaosastolla noita sävyjä. Mulla on aika vaaleat kulmat ja hiukset, joten usein nuo kulmavärit ovat vähän liian tummia.

Tuo on kyllä melko tumma, ihan vaaleille en suosittelisi välttämättä. Vaalealle ihmiselle voisi melkein mennä luomiväriduo 2 jos vaan sattuu olemaan oikeaa sävymaailmaa. Samaa matskuahan nuo ovat.

Hankin viime viikolla tuon Lumenen luomiväriduon numero 2 kulmakarvaväriksi, kun se sattui olemaan alessa vain 5,90e. Se vaaleampi sävy on aivan liian vaalea eikä itselläni ole sille käyttöä, mutta se tummempi sävy on juuri sopiva kulmakarvoilleni. Saan tällä luonnollisemman lopputuloksen kuin Hennesin kulmaväriduolla, jonka myinkin jo pois. Siveltimenä käytän Duroyn viistopäistä kulmakarvasivellintä.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #363 : 17.01.08 - klo:17:25 »
Suositelkaas mulle jotain ''kuivannäköisen'' lopputuloksen tekevää tuotetta, millä saan kulmakarvat ojennukseen. Saa olla kevytkin tuote, kulmieni oma tahto ei ole kuitenkaan hirveän voimakas. Ärsyttää vaan kaikki kulmakarvageelit, kun niiden lopputulos on helposti kostean oloinen. Sävy saisi olla joko väritön tai harmaanruskea. Ei missään nimessä sais olla punaisen häivähdystäkään. Hiuslakka on ollu tähän mennessä luonnollisin kiinnitäjä, mutta oon vaan jotenkin niin kyllästynyt sen käyttöön.

Poissa leeinsane

• HAIRahtanut
« Vastaus #364 : 17.01.08 - klo:18:20 »
hmm. mitä tehdä sitten ihan olemattoman vaaleille kulmakarvoille jotka paljastaa heti jos niihin lykkää minkään sortin ylimääräistä väriä sekaan?  se vasta näyttääkin tyhmälle. olen punaihoinen ja kulmakarvat ja ripset on hirmuisen haaleat.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #365 : 17.01.08 - klo:18:28 »
^ Osta puuterimainen kulmaväri ja viistopäinen jämäkkä sivellin. Noilla saa luonnollisimman tuloksen. Väritön kulmageeli on myös hyvä idea. Tai värjäys sekä kulmiin että ripsiin.

Poissa Kalinka

• HAIRahtanut
« Vastaus #366 : 17.01.08 - klo:19:57 »
Mä haluaisin kernaasti jonkin luomukulmakarvageelin. Nuorempana käytin Maybellinen ruskeaa kulmakarvageeliä ja sillä sai kyllä tosi helposti ja nopeasti laitettua kulmat. Nykyään pistän näihin Everyday Mineralsin tummanruskeaa luomiväriä siveltimellä. Se tuntuu vain olevan vähän turhan tummaa... pitäisi löytää jostain vähän vaaleampi mattasävy. Mulla on kuitenkin aika ruskeat hiukset että mikään liian vaalea ei taas toisaalta käy.

Poissa leeinsane

• HAIRahtanut
« Vastaus #367 : 17.01.08 - klo:21:37 »
väritön geeli kyllä on mutta kun se on nimenomaan väritön. jos laittaa luomivärillä niin ne muuttuu aina liian punaisiksi.. kummaa???

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #368 : 18.01.08 - klo:00:20 »
^Kokeile viileämpisävyistä kulmaväriä tai luomiväriä kulmiisi, jos nykyinen kerta saa kulmakarvasi näyttämään punaisilta. Sävy jota käytät on varmaan liian punaruskea. Hyvin vaaleanruskeita viileäsävyisiä tai neutraalisävyisiä kulmavärejä ei ehkä ole kauheasti tarjolla, mutta luomiväreistä löytyy ehkä helpommin sopiva sävy.  :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #369 : 18.01.08 - klo:08:31 »
Todella hyvää mulle tuo TBS:n kulmakarvaväri!
Mulla on myös tuo käytössä, se vaalein paletti. Olen vaan huomannut, että ajoittain se näyttää liian punertavalla kulmissani (käytän paletista sitä vähemmän punertavaa, vasemmanpuoleista väriä). Äh, aina sama ongelma...

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #370 : 18.01.08 - klo:09:44 »
MACin Brow Shader paletti Porcelaine/ Browning on ainakin melko vaalea kylmänsävyinen ruskea. Paletissa on vaalea korostusväri jota on ilmeisesti tarkotus käyttää kulmien alla ja kulmaväri. Itse olen ainakin tykännyt.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Ursula

• Vieras
« Vastaus #371 : 18.01.08 - klo:09:57 »
Mä en yleensä käytä kulmaväriä, tosi harvoin tulee laitettua. Vaikka omat kulmakarvat ovat suht vaaleat ja niiden muotokin on aika tylsä, en jostain syystä jaksa joka aamu vaivautua laittamaan kulmaväriä, nyppimistä ja muuta kulmien siistimistä harrastan kuitenkin aika usein. Juhlavampiin tilaisuuksiin yleensä sitten laitan kulmaväriä ja käytössä onkin täällä jo aiemmin mainittu TBS:n kulmaväri, muistaakseni mullakin on se vaalein paketti. Mielestäni se koostumus on aika miellyttävä, etenkin jos vertaa esimerkiksi sellaiseen kulmaväriin, joka on tyyliltään samanlainen kuin ripsiväri eli nestemäisempää kamaa ja harjalla levitettävä -  sellaista olen joskus kokeillut enkä tykännyt yhtään.

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #372 : 18.01.08 - klo:11:58 »
MACin Brow Shader paletti Porcelaine/ Browning on ainakin melko vaalea kylmänsävyinen ruskea.
Täytyykin tutustua, kiitti vinkistä!

Poissa leeinsane

• HAIRahtanut
« Vastaus #373 : 22.01.08 - klo:16:12 »
niin siis sitä MUS:in kolmen värin kulmavärejä voi käyttää myös kajalina kun laittaa kostealla siveltimellä? olenko ymmärtänyt oikein?

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #374 : 22.01.08 - klo:22:30 »
niin siis sitä MUS:in kolmen värin kulmavärejä voi käyttää myös kajalina kun laittaa kostealla siveltimellä? olenko ymmärtänyt oikein?

Kannattaa kokeilla, ei siitä haittaa ole. Olen itse laittanut kulmiini trion sävyjä hieman kostealla siveltimellä, mutta se ei paranna kyllä ton MUSin kulmatrion pysyvyysongelmaa. En sitten tiedä onko tiedossa kauhean siistiä jälkeä kajalinakaan, veikkaan, että suttaantuu helposti päivän aikana.