Kirjoittaja Aihe: Kulmakarvat  (Luettu 215764 kertaa)

Poissa leeinsane

• HAIRahtanut
Vs: Kulmakarvat
« Vastaus #375 : 23.01.08 - klo:15:33 »
aika jännä. Mulla on kyllä pysynyt kulmissa hyvinkun ostin sen ja kyllä rajauksenakin on pysynyt hyvin tahraamatta yhtään saati ei edes ole levinnyt. Ehkä se on jotenkin ihokohtaista....

Lainaus käyttäjältä: Elisa
Tässä tämä oma suosikkini kulmien meikkaukseen; Make Up Storen Tri Brow Color. (Hinta 16 € muistaakseni)

Tuolla saa meikattua myös vaaleat kulmat, enimmäkseen käytänkin vain tuota vaaleinta sävyä kulmiini, kun olen sen verran vaalea omilta väreiltäni. Tuolla saa todella luonnollisen tuloksen, ei tartu ihoon näkyvästi. Kestää hyvin.

Tuota mustaa sävyä ei omille kulmille voi käyttää, mutta sillä saa eyelineria pehmeämmän silmänrajauksen veteen kostutetulla siveltimellä levitettynä.

juuri tätä viestiä hain ja tuossahan se tosiaan sanotaan että joku on käyttänyt eyelinerina, ja se oli juuri se mitä yritin kysyäkkin mutta sekoilin vaihteeksi omiani.
« Viimeksi muokattu: 23.01.08 - klo:16:20 kirjoittanut Kikka »

Poissa Ellamari

• Hiushörhö
« Vastaus #376 : 19.04.08 - klo:11:11 »
Kulmien nyppimisestä kysymys;miten ihmeessä saatte nuo lyhimmätkin karvanketaleet irti?? Ärsyttää kun muuten siistit kulmat niin en saa terävilläkään pinseteilläni lyhimpiä irti ja sitten siihen jä sellaiset tummat pisteet  >:(

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #377 : 19.04.08 - klo:11:18 »
Kulmien nyppimisestä kysymys;miten ihmeessä saatte nuo lyhimmätkin karvanketaleet irti?? Ärsyttää kun muuten siistit kulmat niin en saa terävilläkään pinseteilläni lyhimpiä irti ja sitten siihen jä sellaiset tummat pisteet  >:(

Tähän minäkin haluaisin saada vastauksen. Ainoa keino mikä minusta vähän auttaa, on sen kulmakarva-alueen hellävarainen kuoriminen. Silloin minusta ne mustat pisteet lähtevät ainakin vähän, tai sitten vain kuvittelen.
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #378 : 19.04.08 - klo:11:19 »
^^ Osta siihen käyttöön pienemmät pinsetit tai ota jollain höylällä, ellei kohta ole lähellä ei-ajettavia karvoja. Onhan niitä jotain sellaisia kulmakarvaveitsiäkin, minulla ei ole kokemusta. Muutenkin yleensä nypin kulmani sellaisilla tosi pienillä pinseteillä, jotka ovat olleet jossain linkkarissa mukana. ;D Ne ovat kätevämmät kuin isot.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #379 : 19.04.08 - klo:13:32 »
Minä olen saanut lyhimmät karvat irti Tweezermanin Point Tweezer -mallilla, vähän se välillä tuntuu raiskaamiselta kun jo lyhyen karvan tähtääminen tuottaa vaikeuksia vaan pätevästi se irrottaakin.

Ainakin Duroylla on kulmahöylä, pienen partaveitsen näköinen vekotin ja sileäähän se tekeekin, ikävin kohta on sen sängen nyppiminen irti pysyväempien tuloksien toivossa :) Vehje on myös pari senttiä liian leveä, joutuu kikkailemaan että sen saa mahtumaan tarvittaviin asentoihin.
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #380 : 20.04.08 - klo:19:43 »
--- Muutenkin yleensä nypin kulmani sellaisilla tosi pienillä pinseteillä, jotka ovat olleet jossain linkkarissa mukana. ;D Ne ovat kätevämmät kuin isot.

Heh, mullakin poikaystävän Leathermanista nyysityt pikkupinsetit käytössä normipinsettien rinnalla. :) Ovat yllättävän hyvät ja tarkat juuri lyhyempien karvojen kiskomiseen.

Poissa Minako

• HAIRahtanut
« Vastaus #381 : 21.04.08 - klo:23:00 »
Täytyypä kehaista Tweezermanin Slant -pinsettejä! Tilasin nämä juuri Mansikkalasta (farkun sävyssä, Sky) ja oon tosi tyytyväinen ekan testauksen jälkeen. Näillä ei tarvinnut haroa monta kertaa yhtä karvaa, vaan sai kerralla tiukan otteen myös ihan lyhyistä kulmakarvoista samoin kuin ohuemmista värittömistä hajakarvoista. Tweezermanit tuntuvat tosi jämäköiltä ja nyppimisterät on terävät. Eroa vanhoihin Duroyn pinsetteihin on kyllä kuin yöllä ja päivällä, tosin nuo Duroyt on olleet mulla käytössä useamman vuoden joten ovat varmasti tylsyneet alkuperäisestä terästään. Jos jollakin on pinsettien hankinta edessä niin suosittelen kyllä näitä, hintakaan ei ihan hirveä ole olettaen että näillä nyppii taas useamman vuoden.

Poissa Livia

• Tukkaguru
« Vastaus #382 : 26.04.08 - klo:15:48 »
Ainakin Twinkley on kehunut TBS:n kulmaväriduoa. Kävin tänään katsomassa sitä, mutta niitähän oli kahdenlaisia. Kumpaa Twinkley käyttää? Ja kumpaa väriä siitä duosta? Meillä on varmaan aika samansävyiset kulmakarvat. Luulen, että se tummempi duo on se oikea, mutta se tummempi väri siinä oli hirmuisen tumma. Mietin, että tuleeko liian tuima ilme.

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #383 : 26.04.08 - klo:21:04 »
Livia, käytän tosissaan sitä tummempaa duoa ja siitä sitten useimmiten sitä vaaleampaa sävyä. :) Joihinkin vaaleampiin kohtiin sopii se tummempi tai riippuen siitä, olenko esim. juuri värjännyt tukan (tukka tummempi, kulmat tummemmat) jne. Mutta minusta se on tosi hyvä!
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Miiu

• HAIRahtanut
« Vastaus #384 : 28.04.08 - klo:15:22 »
Mulla on ollu käytössä TBSn kulmaväri siitä asti kun aloin meikkaamaan. Oon siis ollu hyvinkin tyytyväinen kun en ole vaihtanut. Laitan kulmaväriä aina kun mekkaan, eli melkein joka päivä, eikä se kulu millään! Duon ostin kun entinen oli niin vanha vaikkei lopussa ollutkaan. Tuossa duossa on se hyvä puoli, että värejä saa helposti miksattua jos ei osaa päättää kumpaa käyttää :) Mulla on tosi harvoin käytössä pelkkä tumma sävy siitä tummemmasta duosta. Luonnostaan mulla on jo tosi tummat kulmat, mutta silti se tummempi on liian tumma mun vaalealle iholle.

Odotan malttamattomana postin kantavan mulle Tweezermanin Slantit. Oli pakko tilata ne pinkit  ;D Ainakin erottuu meikkilaatikosta.
"Nainen ei koskaan tiedä millaista mekkoa hän ei tarvitse, ennen kuin on ostanut sen."

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #385 : 29.04.08 - klo:14:05 »
Minulla on käytössä TBS:n kulmakarvaväri duo 02. Todella hyvä, se harjakin on hyvä. Käytän yleensä vain sitä vaaleampaa sävyä. Kannattaa kastaa sitä harjaa, niin pysyy kulmat hyvin kuosissaan päivän ajan.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #386 : 15.06.08 - klo:22:31 »
Vaikee löytää semmosta sopivan sävystä ruskeeta kulmakynää... ysl nro 5 hyvä, mut ehkäpä lumenen harmaanruskea vastaisi sitä jollain tapaa. Siitä vissiin on jossain täällä puhuttukin mutten nyt jaksa alkaa selaa.. Mulla on nyt joku pihtailukausi menossa, nii oon mietiskelly tota ku nyt on vika varastoissa ollut ysl 5 käytössä ku eihän se ikuisesti kestä  ;)
Mites muut merkit... en tosiaan ookaan älynny käydä kattoo yves rocherii... tuli vaa mielee ku selailin näitä kulmasivuja kujoku oli maininnu niitten kynän  ::)
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #387 : 15.06.08 - klo:22:37 »
^ Lumenen kulmakynä on kyllä tosi hyvä. Itselläni on tuo 2 Harmaanruskea. On sopivan kova ja kuiva, että pitää, mutta toisaalta tarpeeksi pehmeä, jotta väriä tarttuu. Värin intensiteettiä myös helppo hallita. Ja edullinen  :) .

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #388 : 15.06.08 - klo:22:43 »
Joo, mä kokeilinkin tänään kulmiini sitä testeriä ku olin nii tohelo et unohdin laittaa kulmakarvakynää aamulla, ja sit töissä ihmettelin ku olin nii hassun näköinen  ;D nii ku pääsin nii marssin sitte matkanvarrella olevaan anttilaan ja meikkasin kulmani sillä testerillä  ::) tosiaan vaikutti ihan hyvältä sävyltä, ei liian ruskea...
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #389 : 15.06.08 - klo:22:46 »
OT, mutta ite unohdan aina välillä laittaa poskipunan, kun laitan sen vasta ihan viimeseks paljon muiden meikkien jälkeen (sitten kun hiukset on laitettu). Myöhemmin päivällä sitten usein ihastelen muiden poskipunia ja tajuan, että oma on unohtunu  ::) .