Kirjoittaja Aihe: Kulmakarvat  (Luettu 210626 kertaa)

Poissa hampiainen

• Tukkaguru
Vs: Kulmakarvat
« Vastaus #390 : 16.06.08 - klo:08:57 »
Onko jollakulla sitä Smashboxin kulmaväriä, jossa väri + vaha puoliksi samassa napissa? Erityisesti jos siitä blonde -sävystä on kokemuksia, että kuinka vaalea se on, niin olisin kiinnostunut kuulemaan. :)

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #391 : 27.06.08 - klo:11:37 »
Mulla toimii Wet'N Wild-kulmakynä älyttömän hyvin. Väri on ehkä asteen verran liian tumma eli seuraavaksi ostan vaaleamman. Minä mokoma nypin kulmani kokonaan pois, joten kulmat piirtelen itse. ;)
I wake up, it's a bad dream,

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #392 : 27.06.08 - klo:12:10 »
Mulla on kulmissa pari "vaikeaa" kohtaa minkä vuoksi käytän aina kyniä, tekisi mieli kokeilla noita ihan kulmavärejä, vaikkapa alkuun sitä kehuttua H&M:n palettia mutta katsotaan, katsotaan.. Siistin kulmat yleensä sekä saksilla että pinseteillä ja mulla on myös tuo pisteongelma, en kuitenkaan liikoja sitä stressaa koska kulmani eivät kovin tummat ole vaan sellaiset vaaleanruskeat.

Mun mielestä paras sävy kulmiin tulee kahdella (jopa kolmella) kynällä, nyt pidempään ollut käytössä Lumenen harmaanruskea sekä Rimmelin tummanruskea kynä joita käyttelen siis samaan aikaan, jos on pakko valita vain toinen kallistun tuon Rimmelin puoleen koska on parempi sävyltään mulle, yhteiskäytössä tuo Lumene on kyllä varsin pätevä. Ostin jonkun markettimerkin vaaleanruskean tuohon rinnalle mutta en ollut tyytyväinen sävyyn joten sitä harvemmin käytän, seuraavaksi ostan jonkun toisen merkin vastaavan. Rimmelin vaaleanruskeastakin tykkään, sitä käyttelin joskus enemmänkin ja se on tähän asti yksinään käytettäväksi ehkä paras sävy mitä olen kokeillut. Mulla kestää kynät käytössä pitkään, tuo Lumenekin ollut ainakin 2-3v meikkipussissa ja ei ole juurikaan lyhentynyt, Rimmelin vaaleanruskean ostin joskus 17v ja se loppui tän vuoden puolella joten aktiivisessa (lähes jokapäiväisessä) käytössä sekin kesti noin 4 vuotta. Sen puoleen voisi investoida johonkin selektiivisen merkin kulmakynään jos vaan se täydellinen väri löytyisi..
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

Poissa marketta

• HAIRahtanut
  • I like turtles
« Vastaus #393 : 11.07.08 - klo:03:14 »
Onko jollakulla sitä Smashboxin kulmaväriä, jossa väri + vaha puoliksi samassa napissa? Erityisesti jos siitä blonde -sävystä on kokemuksia, että kuinka vaalea se on, niin olisin kiinnostunut kuulemaan. :)

Mulla on se Smashboxin Brow Tech Quad, eli luottokortin kokoinen lätyskä jossa on 4 pikkunappia: Brown, Taupe, Blonde ja vaha. Brown ja Taupe vastaa aika hyvin H&M:n kulmaväriduon sävyjä, ja Blonde on Taupea vähän vaaleampi ja kellertävämpi. Blondea en ole itse käyttänyt kertaakaan, käyttelen yleensä Taupea ja lisäksi vähän Brownia jos silmämeikki on normaalia tummempi. Tässä kuva jossa on tuo Brow Tech Quad, Blonde-sävy on kolmas alhaalta. Kuva vääristää hieman sillä Taupe (toinen alhaalta) on oikeasti hitusen tummempi ja Blonde on tosiaan selkeästi kellertävämpi.

peach

• Vieras
« Vastaus #394 : 17.07.08 - klo:21:41 »
Ostin eilen serkulta tuon samaisen Lumenen harmaanruskean kulmakynän, ja ainakin tällä hetkellä vaikuttaa oikein hyvältä. Aikaisemmin käytin Lumenen muotoiluvahaa ja Wet'n Wild'in kulmakarvasettiä, mutta sävyt siinä ovat aika tummia ja kynällä saa mielestäni siistimpää jälkeä :)

Poissa mussu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #395 : 18.07.08 - klo:11:17 »
Onko joku löytänyt puuterimaista väriä, joka olisi sävyltään Lumenen harmaanruskeaa kynää vastaava tai mielellään vielä aavistuksen vaaleampi? Tuota Lumenen kynää olen käyttänyt jonkun aikaa, mutta nyt kiinnostaisi kokeilla puuterimaisia värejä. Oikeaa sävyä vaan ei tunnu löytyvän ainakaan omasta tai lähikauppojen luomivärivalikoimasta.

Minä ratkaisen pisteongelman niin, että vedän viistopäisten pinsettien kulmalla pisteet pois. Kulma on kuitenkin sen verran terävä, että sillä saa ikäänkuin kaavittua karvan pois eikä ihokaan vahingoitu ainakaan näkyvästi.

Poissa Sis

• HAIRahtanut
« Vastaus #396 : 21.07.08 - klo:20:46 »
Mun rakkaat, äidiltä pihistetyt 70-luvun Pfeilring tweezers automaattipinsetit lahosivat eilen loppulisesti. Nyyh :(. Tänään sitten lähdin metsästämään uusia pinsettejä ja voi sitä riemua, kun löysin Stokkalta samat pinsetit. Niitä siis tehdään edelleenkin, mallikin on täysin sama, M 180. Uudet pinsetit on ehkä hieman kevyemmät ja aavistuksen verran leveämmät kuin vanhat pinsetit, mutta edelleenkin nää on kyllä parhaat pinsetit ikinä. Hintaa oli hitusen yli 17 euroa.

Katselin muitakin automaattipinsettejä, mutta aika surkeilta näyttivät. Esimerkiksi Duroyn muovipinsetit olivat jo valmiiksi rikki ja ehjissäkin kärki meni ihan miten sattuu.

Seppälästä ajattelin vielä hakea kokeiluun 2,95 euroa maksavat tavalliset pinsetit, malliltaan vähän kuten Tweezermanin wide grip slantit. Ne ainakin vaikuttivat suht teräviltä ja asiansa ajavilta.
iHerb -5$ alekoodi ensikertalaiselle DAH903

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #397 : 22.07.08 - klo:09:02 »
Minä kävin Stationaryn kauniiden kulmien innoittamana ostamassa Lumenen kulmavahan ja harmaanruskean kulmakynän. Olen nyt pari päivää käyttänyt ja toimivat oikein mainiosti; kynästä tulee sopivasti väriä ja koostumus on hyvä ja vaha asettaa kulmat ja törröttävät karvat nätisti paikoilleen ja antaa pienen häiväyksen sävyä.

Kaikenkaikkiaan toimivia tuotteita tällaisille tummille hieman rehottaville kulmille jotka tarvitsevat pientä täyttöä paikoittain. :)

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #398 : 22.01.09 - klo:21:20 »
Plääh.. Kosmetologi nyppi tänään hoidon yhteydessä mun kulmakarvat. En oo yhtään tyytyväinen.. Malli on mun mielestä aikaisempaa huonompi ja kulmat on aivan liian ohuet! Kai ne siitä äkkiä kasvaa..mut ärsyttävää kun saa piirrellä niitä nyt joka aamu paremmiks..
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa suhina

• HAIRahtanut
« Vastaus #399 : 23.01.09 - klo:12:46 »
Kuva ongelmakulmistani

Pidän tuosta kuvan vasemman puoleisesta kulmasta, mutta tuo oikea  >:(  Kasvavat ihan eri korkeudella, eri suuntaan ja eri malliin. Joskus on käynyt noita nypityttämässä, mutta tulos on ollut ihan samanlainen, kestovärjäystä olen harkinnut, mutta olisiko siitä apua tähän ongelmaan?  Olen aivan ummikko asian suhteen. Toistaiseksi paras ratkaisu on ollut toispuoleinen kampaus  :-\  Kulmakarvaspesialisteja?

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #400 : 23.01.09 - klo:13:26 »
^ Auttaa en osaa, mutta OT:nä täytyy sanoa, että suhina sinulla on aivan mielettömän kauniit silmät! Malli on kaunis ja ripset ovat ihanat. Oih ja voih!  :-*

Asiaan: Olen aivan ihastunut Diorin värilliseen kulmageeliin. Itselläni on tummempi ruskea ja tuo on kyllä aivan ihana. Aluksi vierastin tuota enkä edes uskaltanut kulmiini kokeilla, sillä tuon massa näyttää ihan pronssiseltä glitterilainerilta, mutta miten kauniilta se kulmissa näyttikään! Teki kivasti eloisuutta ja atoi hyvin väriä plus vieläpä piti kulmat hyvin kurissa. Tähän asti olen käyttänyt Lumenen kulmavahaa, mutta tuo Diorin kulmageeli (värillinen nimenomaan, sävyttömästä ei kokemuksia) meni nyt kyllä sen ohitse.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #401 : 23.01.09 - klo:14:21 »
Minulla on (rumat) suorat kulmat mutta nyt menin uudelle kosmetologille ja hän suositteli värjäystä. Ja voi tätä onnea, nämähän saatiin kaareviksi  ;D. Nyt haaveilen kestopigmentoinnista, jolla saisi tuota kaarta tehtyä hiukan lisää, en ole vielä arviossa käynyt mutta kysyn joskus ehtiessäni ja pyydän "tatuoinnin" vaikka synttärilahjaksi mieheltä  :D. Omat kulmani ovat tummat, joten  värjäys oli ensimmäiseni.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #402 : 23.01.09 - klo:15:47 »
Oletko, suhina, kokeillut vain maltillisesti nypityttää kulmia ja sitten korjaillut tuota oikean puoleista peilaamaan enemmän tuota vasemmanpuoleista esim. kulmakynällä tai kulmakarvavärillä. (Nypittäessäkin voisi ottaa huomioon tuon korjailun tarpeen.) Omasta melestäni kynällä saa parhaiten ja hallituiten korjailtua muotoa. Itselläni on hieman samantyyppinen tilanne epäsymmetrisyyden suhteen, vaikka kulmat muuten ovatkin aivan erilaiset kuin sulla. Hassumman muotoinen on myös kitukasvuisempi ja tuntuu kärsivän karvasadosta huomattavsti useammin kuin se kaikin puolin kauniimpi. Mutta ihan Lumenen kulmakynä on ollut muotoiluun tosi hyvä ja sillä on saanut ihan kivasti tasattua eroa  :) .

Poissa octagon

• HAIRahtanut
« Vastaus #403 : 23.01.09 - klo:15:58 »
Mä teen kulmilleni aina sen hiusväripaketeissa täysin kielletyn kauhistuksen, että värjään kulmat samalla hiusvärillä kuin hiuksetkin. Näyttää hyvin luonnolliselta. Tällä hetkellä on L'Oreal Excellencen kultakupariset kulmat  ;) Toisin kuin useimmat  minä siis yleensä haluan kulmat vaaleammaksi, koska vaalennan hiuksia ja omat kulmani ovat aika tummat. Käytän kyllä lisäksi punertavanruskeaa luomiväriä kulmavärinä kun on vähän harvat kulmakarvat muten. 

Poissa suhina

• HAIRahtanut
« Vastaus #404 : 23.01.09 - klo:18:48 »
Oletko, suhina, kokeillut vain maltillisesti nypityttää kulmia ja sitten korjaillut tuota oikean puoleista peilaamaan enemmän tuota vasemmanpuoleista esim. kulmakynällä tai kulmakarvavärillä.

Tähän pyrin, olen pyrkinyt jo monta vuotta, mutta tuloksen näet edellisellä sivulla  :-\ Nyt olen miettinyt, että päästän kulmani "repsahtamaan" ja menen sitten spesialistin käsittelyyn. On sitten ainakin materiaalia, mistä muokata.

^ Auttaa en osaa, mutta OT:nä täytyy sanoa, että suhina sinulla on aivan mielettömän kauniit silmät! Malli on kaunis ja ripset ovat ihanat. Oih ja voih!  :-*

Kiitos  :) Jäävät vaan aina tehokkaasti miinuslasien taakse.