Mulla on kulmissa pari "vaikeaa" kohtaa minkä vuoksi käytän aina kyniä, tekisi mieli kokeilla noita ihan kulmavärejä, vaikkapa alkuun sitä kehuttua H&M:n palettia mutta katsotaan, katsotaan.. Siistin kulmat yleensä sekä saksilla että pinseteillä ja mulla on myös tuo pisteongelma, en kuitenkaan liikoja sitä stressaa koska kulmani eivät kovin tummat ole vaan sellaiset vaaleanruskeat.
Mun mielestä paras sävy kulmiin tulee kahdella (jopa kolmella) kynällä, nyt pidempään ollut käytössä Lumenen harmaanruskea sekä Rimmelin tummanruskea kynä joita käyttelen siis samaan aikaan, jos on pakko valita vain toinen kallistun tuon Rimmelin puoleen koska on parempi sävyltään mulle, yhteiskäytössä tuo Lumene on kyllä varsin pätevä. Ostin jonkun markettimerkin vaaleanruskean tuohon rinnalle mutta en ollut tyytyväinen sävyyn joten sitä harvemmin käytän, seuraavaksi ostan jonkun toisen merkin vastaavan. Rimmelin vaaleanruskeastakin tykkään, sitä käyttelin joskus enemmänkin ja se on tähän asti yksinään käytettäväksi ehkä paras sävy mitä olen kokeillut. Mulla kestää kynät käytössä pitkään, tuo Lumenekin ollut ainakin 2-3v meikkipussissa ja ei ole juurikaan lyhentynyt, Rimmelin vaaleanruskean ostin joskus 17v ja se loppui tän vuoden puolella joten aktiivisessa (lähes jokapäiväisessä) käytössä sekin kesti noin 4 vuotta. Sen puoleen voisi investoida johonkin selektiivisen merkin kulmakynään jos vaan se täydellinen väri löytyisi..