Kirjoittaja Aihe: Kulmakarvat  (Luettu 221883 kertaa)

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
Vs: Kulmakarvat
« Vastaus #405 : 24.01.09 - klo:01:05 »
^Suhina mun mielestä eri korkeudella olevia kulmia on hyvä tasoittaa siten, että nypit alempana olevaa kulmaa alapuolelta ja ylempänä olevaa yläpuolelta. Väkisinkin ne siitä kyllä ohenee, muttä symmetrisyyttä vois saada näin. Sit vaan kynällä/luomivärillä korjaat hieman tuon toisen muotoa.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #406 : 24.01.09 - klo:04:28 »
Mä vahingossa "tapoin" mun kulmakarvat eli niistä tuli aivan liian ohuet :( halusin vaan freesata mallia ja kokeilla himpun erilaista josko toinen kulma olisi pysynyt sitten tahdissa mukana paremmin, kulmat siis vähän eriparia. No, nyt ne näyttää suht samanlaisilta malliltaan (lukuunottamatta pikku lovia toisessa ja samassa on pari ylipitkää leikattavaa karvaakin joita ei voi nyppiä, mutta ne on siis normaaleja pikkuvikoja) mutta ovat siis aivan liian ohuet. Ehkei ne niin ohuet ole kuin monilla on, mutta itse olen tottunut hieman leveämpään malliin vaikkei mulla kovinkaan kulmaisat kasvot yleensäkään taida olla. Ei auta siis kuin kasvattaa ja toivoa että saan ne nypittyä seuraavan kerran vielä samaan malliin enkä palaa vanhaan, malli on siis tosi kiva sinänsä ja silmät näyttää avoimemmilta. Kulmankasvatuskikkoja, anyone? ;)

edit: Munkin kulmat on eri tasolla, mutten itse välttämättä niitä ihan samalle korkeudelle edes tahdo kun mielestäni ne tuo kasvoihin ikäänkuin vähän särmää. Oikea taitaa olla alempana.
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

Poissa Nanette

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #407 : 27.01.09 - klo:20:06 »
Minulla kasvaa kulmakarvoja yhtä runsaasti kuin muitakin karvoja. Hiukset erittäin paksut, jalkoikin ja kainaloihin tulee aivan älyttömästi karvoja jos ei heti ajele niitä pois. Ongelmana ei siis ole, että karvoja olisi liian vähän.
Minun kulmakarvat vaan on jotenkin niin alhaalla. Melkein heti luomen yläpuolella ja siksi katseeni ei näytä jotenkin niin kuin avaralta. Olen oikeastaan muotoillut niitä vasta noin 2- vuotta sillä ennen en kiinnittänyt huomitota mihinkään kulmakarvoihin. Nyt pidän aika ohuina ja värjään itse. Nouseeko kulmakarvat ylemmäs kun niitä on nyppinyt vuosia alapuolelta?  Miten saan nämä ylemmäs? En viitsisi kaikkia kuitenkaan poistaa ja piirtää uusia sillä ne ei ole kovin luonnollisia. Onko siis mitään tehtävissä? Minusta kyllä tuntuu, että kulmakarvat ovat ylempänä kuin ennen kun en nyppinyt laisinkaan.
Parturi-kampaaja opiskelija jolla on ainainen ongelma omien hiusten kanssa.

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #408 : 28.01.09 - klo:01:57 »
^ Eihän se karvankasvu ylemmäksi otsalle siirry, vaikka sieltä alapuolelta nyppisikin  :) . Silmiin saattaa vaan näyttää siltä, kun alapuolelle tulee enemmän tilaa. Kulmakarvoja saa kohotettua kirurgisesti, mutta muuten ei. Kaikki voi tietty varmaan nyppiä ja piirtää esim. kynällä uudet tai hankkia kestopigmentointi/tatuointi, mutta jos karvoja kasvaa yhtään reippaasti on ehkä aikamoinen työ pitää suurempi koko (ex-)kulmien alue karvattomana. Oletko kokeillut korostaa kulmaluun ja yleensäkin kulmakarvojen alapuolista aluetta esim. muuhun silmämeikkiin sopivasti vaalealla luomivärillä, hohdejutuilla tms.?

domino

• Vieras
« Vastaus #409 : 28.01.09 - klo:21:58 »
Erehdyin ostamaan Ranskan Sephorasta Stilan Brow Polishin sävyssä Fair. Se oli virhe, sillä rakastuin siihen ja nyt en saa sitä mistään lisää, sillä nettikaupat, jotka myyvät Brow Polishia, myyvät vain tummempia sävyjä ja sivut, jotka myyvät juuri tuota täydellistä sävyä, eivät toimita Suomeen.  :( Osaisiko kukaan auttaa, a)jos olisi kokeillut tuotetta ja tietäisi vastaavan tai b)tietäisi paikan, mistä tuota toimitetaan Suomeen?

Poissa slala

• HAIRahtanut
« Vastaus #410 : 28.01.09 - klo:22:36 »
^ Googlasin ja löysin tällaisen jenkkikaupan, joka toimittaa tuota Suomeen: http://www.beautyrose.com/stbrpo.html. Postikuluineen tulee kyllä maksamaan, enkä tiiä mimmonen kauppa on, mutta ainakin teoriassa ois siis saatavilla. :)

domino

• Vieras
« Vastaus #411 : 28.01.09 - klo:22:40 »
Kiitos hirmuisesti slala, pitäähän tuolta tilata makso mitä makso  ;) onkohan toi luotettava pulju?

EDIT. Oli tai ei, nyt lähti tilaus  ;) pitää toivoa parasta
Edit2. Toimittivat väärää sävyä. Ja tilasin vielä kaksi. Olisi se pitänyt arvata. Lisäksi asiakaspalvelusta en saanut minkäänlaista vastausta vaikka kovasti koitin sinne päin huudella.  >:(
« Viimeksi muokattu: 22.05.09 - klo:15:18 kirjoittanut domino »

Poissa lip_eh

• Hiushörhö
« Vastaus #412 : 29.01.09 - klo:23:22 »
Mun tarvis löytää tarpeeksi vaalea kulmakynä, joka ei ole liian kova, sillä esimerkiksi Oriflamen kulmakynän (vaalein sävy) koostumus on sen verran kova, ettei sillä saa piirrettyä tarkkoja viivoja, vaan se tekee sellaista möhnäjälkeä. Sen sävykin on hiukan liian tumma, kuten myös suurimman osan kokeilemistani kulmareista. Ehdotuksia? :)
Kasvain sanoi kasvain ja kasvoi vain. Toimispa myös hiuksiin.

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #413 : 30.01.09 - klo:00:30 »
Mun ehdotus olisi MACin kulmakynä sävyssä Fling, on vaalea ja sopivan pehmeä plus sitä ei tarvii terottaa kun on sitä kierrettävää mallia. Itse oon tykännyt todella paljon.

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #414 : 30.01.09 - klo:18:52 »
Minustakin tuo Fling saattaisi olla hyvä. Itse käytän sitä. Sävyltään kynä on sellainen harmaanruskea, kylmä. Sävyä saa vähän ja paljon.

Poissa lip_eh

• Hiushörhö
« Vastaus #415 : 30.01.09 - klo:23:53 »
^ ja ^^ Kiitos hyvästä vinkistä. Täytyy alkaa metsästää kyseistä kulmaria. En ole ennen kokeillutkaan kierrettävää kulmakynää :P
Kasvain sanoi kasvain ja kasvoi vain. Toimispa myös hiuksiin.

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #416 : 01.02.09 - klo:14:22 »
Mulla olis hakusessa uusi kulmakynä, tai siis lähinnä uusi sävy. Tucan väri vaihtui blondista punaiseen joten tuon Lingerin ei enää sävyltää ole paras mahdollinen mulle, jotain hieman lämpimämpää sävyä kaipailisin, mutta ei niin tummaa kuin MACin Strut koska muuten olen väritykseltäni kuitenkin aika vaalea.

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #417 : 21.03.09 - klo:20:48 »
Onko kenelläkään kokemuksia sellaisesta sarjasta kuin Anastasia beverly hills? Katselin äsken Sephoran sivuilta kulmajuttuja sarjalta (en tiedä onko muita?) Kiinnostaisi kokemukset lähinnä tuosta Brow Fixistä. En ole koskaan mitään sen kaltaista käyttänyt, mutta ajattelin kokeilla. Käytättekö te?

http://www.sephora.com/browse/section.jhtml?categoryId=S10515

« Viimeksi muokattu: 21.03.09 - klo:20:52 kirjoittanut kiwi »

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #418 : 21.03.09 - klo:21:09 »
^ Ok, mutta laitetaanko siis tuota MACiakin tavallaan kulmien ympärille? Ymmärsin, että tuota Brow fixiä laitetaan. Minulla on kulmien kanssa ongelmana juuri paikallaan pysyminen. Osa karvoista lähtee päivän mittaan paikoiltaan. Olisiko tuosta brow fixistä apua vai onko muita ehdotuksia? Mietin sitä H&M:n geeliäkin?

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #419 : 21.03.09 - klo:21:17 »
Mulla ainakin toimii tollaiset geelit tosi hyvin vaikka mulla on tosi paksut kulmakarvat (sojottavat ties minne suuntaan ilman kulmakarvageeliä). Kokemusta on No7:n ja MAC:in geeleistä, mielestäni näissä ei ole mitään eroa, joten ostaisin suosiolla kaikista halvimman minkä vaan löytää. Noi geelit laitetaan ihan kulmiin (väritön geeli on kuivuttuaan täysin huomaamaton), en kyllä edes tajua miten tollanen kulmien alle laitettava tuote voi auttaa tilannetta mitenkään jos ne kulmat eivät satu justiinsa sojottamaan sinne alaspäin... ???
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.