^ Toinen myöhäisherännäinen ilmoittautuu

Mä olen nyt vihdoinkin onnistuneesti alkanut värjäilemään mun kulmia. Aikasemmilla kerroilla väri ei ollut tarttunut vaikka pidin kuinka yliaikaa sitä väriä. Nyt on takana kolme kotikulmakarvavärjäystä ja pikkuhiljaa alan päästä oikeaan malliin näiden kanssa

Omat kulmakarvat on siis luonnostaan sellaiset albiinokarvat, ja ennen värjäystä nypin ne niin ohueksi ettei niitä juurikaan ollut. Piirsin niiden hajakarvojen päälle sitten kulmakynällä/ja tai luomivärillä kulmat itselleni.
Nyt alan siis pikkuhiljaa päästä halutunmalliseen malliiin näiden kanssa, yksi kalju läntti vielä löytyy vasemmasta kulmasta mutta muuten on hyvät ! Sitten kun näyttää siltä että nää on justihinsa hyvät niin pistän varmaan tummemmalla värillä. Nyt on ollut käytössä vaaleanruskea. Toive ja tavoite on kesäksi että saa juurikin vain sipaista sitä puuteria vähän nenänpäähän ja sillä olisi kesänaama hyvä.
Mun kulmakarvojen muotoilu ja värjäysrutiinit on mielestäni yksinkertaisemmat kuin postaamassasi pätkässä, mutta eri ihmisillä on tietenkin erilaisia tapoja.
Eli itse puhdistan kokonaan kasvot, etenkin kulmien alueen hyvin. Levitän värin kulmakarvoille ja annan vaikuttaa niin kauan että väri muuttuu tummaksi. ( eli joku 5 min )En tiedä kuinka tummemmissa sävyissä tuota aikaa voi arvioida, oli siinä paketissa joku vaikutusaikakin eli siitä voi myös katsoa.
Pesen aineen pois ja kuivaan kulmat hyvin. Piirrän vanhalla valkoisella silmänrajauskynällä kulmat sen muotoisiksi kuin haluan. Rajaan siis kulmien ulkoreunat ympäriinsä sellaiksi millaisiksi ne aion nyppiä. Sitten vain nypitään, lopuksi olen vielä putsannut kasvot/kulmien alueen uudestaan.
Suosittelen lämpimästi kulmakarvojen värjäystä jos siltä tuntuu

Mulla ei itsellänikään olisi varallisuuksia mihinkään kosmetologilla käyntiin ja tää on siksi oikein hyvä keino värjätä kulmia.
Ripsipermanentista en ole koskaan kuullutkaan, ties mikä sekin on