Kirjoittaja Aihe: Kulmakarvat  (Luettu 227963 kertaa)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
Vs: Kulmakarvat
« Vastaus #45 : 14.02.06 - klo:22:31 »
Äh hankalaa. Toi kynä on sinänsä ihan mun kulmien värinen, mutta jos täytän sillä vaan ton kohdan mikä tarvii lisäystä, eli toi kulmakarvojen sisäosa, niin kauempaa näyttää ihan ok, mutta vähänkään jos läheltä katsoo niin näyttää oudolta kun sitä väriä on ihossa siinä yhdessä kohtaa ja sen rajan huomaa että sitä väriä ei ole muualla kulmakarvojen ihossa. Jos väritän muualtakin ja vaikka koitan hinkata sitä vaaleaksi, tulee kulmista ihan liian tummat eikä kivannäköiset. Onks vinkkejä? Värittää karvattoman alueen tummalla ja muualta vaalealla? Joo ja on tosi epäselvä selostus, toivottavasti tajusitte :)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa emi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #46 : 15.02.06 - klo:12:06 »
Kulmakarvani ovat värittömät ja yksittäinen karva on suht ohut, joita kestovärjäilen (ei pysy kuin muutaman päivän :( ). Nypin säännöllisesti  siipimäiseen muotoon.

Käytän kulmakynänä MAX FACTORIN 2 hazel (vaalein), olen kyllä tykästynyt vaikken ole kerennyt käyttää tätä kuin muutaman kerran vasta :)
Aikaisemmin käytin LUMENEN  blond/vaalenruskea 3, mutten tykännyt koska on väriltään liian lämmin ja ehkä hiukan oranssihtava, kun taas MAX FACTORIN kynä on viileän värinen vaaleahko.
Hiukset: 2cFii, Olkapäille ylettyvät ohuehkot ja tuuheat kerrostetut luonnonkiharat. Väri kupari, tummuusaste 7

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #47 : 15.02.06 - klo:14:31 »
Mulla on luonnostaan suhkot tummat kulmakarvat. Aika samantyyppiset ja malliset kuin tuolla avattarellani. Lumenen kulmakynää käytän aina silloin kun muistan. Haluaisin, että kulmakarvani olisivat hieman pidemmät sivusuunnassa. Myös muutamat yksittäiset karvat haluasin saada hallintaan, sillä ne töröttävät mihin sattuu. Täytyykin kokeilla josko hiuslakka tehoaisi niihin.

Hieman OT, kiinnitän ihmisissä melkeinpä ensimmäisenä huomiota kulmakarvoihin. Painajaiseni on jos jollakin ihmisellä on liian ohuet, piirretyn näköiset ja kaarevat kulmakarvat. Sellaiset kulmat pilaavat minusta kauniitkin kasvot.

Poissa Emmi

• Hiushörhö
« Vastaus #48 : 15.02.06 - klo:21:56 »
Pakko lisätä vielä yksi ylistys Lumenen kulmakynälle, joka on mielestäni koko Lumenen meikkikokoelman (lähes ainoa) helmi! Olen kulmiini itse asiassa suht tyytyväinen; ne ovat mukavasti linnunsiiven muotoiset ja riittävän tummat. Yleensä en jaksa tehdä niille yhtään mitään, mutta silloin tällöin, kun haluan näyttää kunnolla huolitellulta, jatkan kulmia hieman Lumenen kynällä. Väri harmaanruskea on aivan täydellisen luonnollinen! Väriä voisi ehkä kuvailla hieman.. ...eh... ..maantienväriseksi, mikä ei loppujenlopuksi ole kulmissa hullumpi väri -ainakaan tällaiselle perussuomalaiselle maantieblondille.  ;)

rolla

• Vieras
« Vastaus #49 : 06.05.06 - klo:17:27 »
Mun mielestä kestovärjäys on paras tapa ja varmaan edullisinkin. Eikä tarvitse niitä ajatella kuin parin viikon välein kun värjää.

Poissa Neiem

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #50 : 06.05.06 - klo:18:32 »
Lumenen kulmakynään olin kovin tyytyväinen kunnes ostin TBS:n kulmavärin. Ihana tuote :-* Tulos on paljonkin Lumenea luonnollisempi.
| 1b/c M iii |

Luonnostaan punaruskeat paksuhkot hiukset, pituutta on yli lapaluiden alaosan. Mallista ulos kasvanut otsatukka, jota kasvattelen (kenties?) pois. Latvoissa kerrostusta.

Poissa Lorena

• HAIRahtanut
« Vastaus #51 : 06.05.06 - klo:20:19 »
Olin unohtanut kokonaan koko kumien kestovärjäysrumban ja tajusin, etten ole varmaan joulun jälkeen värjännyt niitä. Nyt kun värjäsin, annoin vaikuttaa vain n. 3 minuuttia ja väri tarttui kiinni todella runsaasti. Ensimmäisen päivän olin ransu ja kaikille piti selitellä miksi minulla on tosi tummat kulmakarvat. Nyt väri on lähtenyt hieman, mutta silti liian tummat. prkl... Noh, parin päivän jälkeen ovat varmasti jo normaalit.

rolla

• Vieras
« Vastaus #52 : 06.05.06 - klo:20:28 »
Maiden: Mitä väriä käytät?

Poissa Lorena

• HAIRahtanut
« Vastaus #53 : 06.05.06 - klo:20:34 »
Refectociliä. Yleensä annan olla juuri vain pari minuuttia, niin tulos pysyy vaaleana, mutta nyt kun kulmat olivat olleet vaaleana niin pitkään niin varmaan väri nappasi enemmän, tai tiedä häntä. Tai ehkä vain huomaamattani annoin olla tavallista pidemmän aikaa.

rolla

• Vieras
« Vastaus #54 : 06.05.06 - klo:20:48 »
Mä käytän samaa väriä, mutta mulla 15 min tekee vasta tummanvärin. Luonnollinen väri on siis vaalea ja väriaine on tummanruskea. Näköjään eritavoin paljonkin käyttäytyy sama väri.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #55 : 06.05.06 - klo:21:09 »
Toi Hennesin kulmakarvaväri on kyl tosi hyvää ollut. En usko että paljoakaan laadullisesti häviää TBS:lle, joka on monta kertaa kalliimpi (4€ vs. 16€). Tulos on luonnollisempi kuin kynällä, tosin levittämiseen menee hiukan enemmän aikaa kun piirtämiseen mutta ei siinä mitään iäisyyksiä siltikään mene. Me likes! :-* Myydäänkö tota muuten edes Suomessa, kun Lontoon H&M:stä bongasin enkä muista nähneeni Suomessa (siks pitikin ostaa heti kun tuli eteen)?
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #56 : 06.05.06 - klo:21:18 »
Mä käytän H&M:n kulmakarvageeliä, joka on hyvä ja edullinen myös.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #57 : 06.05.06 - klo:21:20 »
Rolla ja Maiden: täällä on ketju kulmien ja ripsien kestovärjäilystä http://juurikasvu.org/smf/index.php?topic=193.0
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #58 : 06.05.06 - klo:21:30 »
Mulla on tosi vaaleat ja olemattomat kulmakarvat, tosin on niitä suht tiheästi. Muttei ne silti värinsä puolesta mihinkään näy :-\ Mulla on aina ollut ongelmia kulmieni kanssa, en osaa meikata niitä hyvin.

Tästä ongelmasta selvisin, kun ostin Refecto Ciliä. Ensiksi kokeilin tummanruskeaa, mutten sävystä pitänyt. Ostin sitten mustaa ja tykkäsin kovasti tuloksesta! Ei tule liian mustat, näyttää silti  luonnolliselta :)  Ja kun kerran hiuksetkin on mustat, niin voi olla kulmatkin. Olin kyllä aika yllättynyt, koska  pelkäsin, että näytän liian kovalta.

Nyppimistä vihaan. Se tuntuu inhottavalta ja tuntuu, etten koskaan ole tulokseen tyytyväinen. Eilenkin nypin aivan liikaa näitä ja nyt on liian ohuet :'( Mutta onneksi kasvaa nopsaan takas, niin näyttää sitten taas paremmalta.

Eipähän tartte enää kulmakynää/väriä enää käyttää. Jihuu!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Annika

• HAIRahtanut
« Vastaus #59 : 07.05.06 - klo:01:17 »
Itse en ole taas koskaan oppinut pitämään tuosta Lumenen kulmakynästä, harmaanruskea väri mullakin on. Vaaleampi ei näy, ja tumma on täysin epäluonnollinen, eli noista vaihtoehdoista sävykin on oikea. En kyllä pahemmin koskaan väritäkään kulmiani, hieman koitan vain peitellä niiden massiivista eroavaisuutta, joka on oikeastaan mun kulmien ainoa ongelma.

Kummatkin kulmat on ihan kauniit, mutta ikävä kyllä aika eri tavoin. Toinen kaartuu todella voimakkaasti jo ihan luonnostaan, toinen taas on korkeammalla eikä taitu niin selvästi, joten mulla on vähän sellainen toinen kulma koholla-ilme koko ajan. Tutut kuitenkin sanovat, ettei eroa juurikaan luonnossa huomaa, että osaksi syytän myös kaksoispeilejä ja niiden kautta katsomista.

Muutama kiva gettorakokin löytyy. Toinen mun kulmista myös kasvaa harvempikarvaisena, ja sattuu kuitenkin olemaan se, jota joudun enemmän nyppimään muotoon. Nytkin on hieman liian nypityt, saisivat olla vähän lähempänä kasvojen keskikohtaa, näyttävät mun silmään luonnollisemmalta niin. Kääntöpuolena kuitenkin, että saavat mut näyttämään kiukkuisemmalta ja vähän enemmän joltain haukkalinnulta. Huoh.
The greatest battles are fought within oneself.