Kirjoittaja Aihe: Kulmakarvat  (Luettu 227335 kertaa)

Poissa octagon

• HAIRahtanut
Vs: Kulmakarvat
« Vastaus #450 : 23.04.10 - klo:11:08 »
Nyt kun olen värjännyt hiukset tummaksi, joudun sekä värjäämään kulmakarvoja noin kerran kuussa että päivittäin vielä käyttämään meikkiä kulmissa - tällä hetkellä erittäin toimivalta tuntuu L'Orealin luomi+kulmaväripaletin "Dark Brunettes" kulmaväri. Pigmentointia en ole harkinnut koska joutuisin joka tapauksessa sen lisäksi värjäämään kulmakarvat säännöllisesti: tummahko pigmentointi alla iholla ja päällä tuuheat vaaleankeltaiset  ::) kulmakarvat voisi olla aika eksoottinen näky  ;D Värjäykseen olen käyttänyt ihan RefectoCilin klassista ruskeaa sävyä mutta ei kyllä ota ihan täydellisesti kiinni aina.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #451 : 23.04.10 - klo:11:21 »
Mulla on ollut tosi toimiva W'n'W kulmapaletti. Siinä on kaksi tummanruskean sävyä; toinen kastanjaisempi ja toinen viileä todella tummanruskea. Lisäksi siinä on jonkinlainen kiinnitysvaha, jota en kyllä niin paljon käytä. Kiva lisä pakkauksessa on sisältä esiin liukuva reilun kokoinen peili. Harjakin on oikein passeli.
Eli tuota käyttelen sinänsä hyvällä mielellä, mutta kun en haluaisi joutua käyttämään mitään. Varsinkin taas näin kesän tullessa haluan päästä mahdollisimman vähällä meikkaamisen suhteen. Siksi toi pidempikestoinen värjäys on kyllä must juttu mulle nyt!
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Tuikku

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #452 : 25.04.10 - klo:09:35 »
Kiitos linkistä funky chicken!

Poissa Mindy

• Hiushörhö
  • Kauneus tulee sisältäpäin, päästä ;)
« Vastaus #453 : 10.05.10 - klo:10:07 »
^^ Yhdyn tuoh WnW kulmapaletin loistavuuteen. Toimii ja sen vahakin menee jos hiukan laittaa sitä ennen värinlevitystä. Toisinpäin kun tekee tuli sotkua vaan.
ja kulmakarvat oon värjänny aina samalla semi-hiusvärillä kun hiuksetkin (casting greme gloss)   :P  kulmakarvasivelimellä varovasti ja 5-10 min ja pois ihorasvalla.
Hiukset t-ruskeat, luokitus: 2bCiii Mid-Back,  Hyväkuntoiset.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #454 : 26.06.11 - klo:12:59 »
Sattuisiko kenelläkään olemaan kokemusta Ardellin kulmaväreistä tai paleteista? Eli näistä:

http://www.madamemadeline.com/online_shoppe/proddetail.asp?prod=ardbpmb
http://www.madamemadeline.com/online_shoppe/proddetail.asp?prod=ardbpl

Onkohan noissa viileänruskeaa sävyä (vrt. esim. Lumenen kulmakynä 2 Harmaanruskea)? Noista kuvista on aika hankala sanoa. :-\
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa iina

• Haiven
  • *
« Vastaus #455 : 26.06.11 - klo:13:36 »
Mun "automaattipinsetit", vai mikä niiden oikea nimi onkaan, ovat ilmeisesti tulleet tiensä päähän, joku jousikin niistä lensi jemma -nimiseen paikkaan  :(. Suosituksia mistä löytyisi toimivat pinsetit kulmakarvojen nyppimiseen?

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #456 : 28.06.11 - klo:12:25 »
^Tästä ketjusta voisi löytyä jotain vinkkejä:  http://www.juurikasvu.org/smf/index.php?topic=3167.0
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa iina

• Haiven
  • *
« Vastaus #457 : 28.06.11 - klo:13:41 »
^Kiitos, suuntaan sinne  :)

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #458 : 13.10.11 - klo:21:20 »
Mä käytin loppuun Lumenen harmaanmustan kulmakynän (se ykkössävy siis). Ostin sitten uuden, mutta nuo tuotteet olivat uudistuneet ja kulmakynän koostumus on mennyt ihan uusiksi. Sävy on sama, mutta koostumus uudessa kynässä on todella pehmeä, miltei kajalimainen 0_0 Olen ollut kulmakarvat pitkin naamoja vahingossa jo useammankin kerran, kun yhdistelmä hiki + päivän aikana rasvoittuva otsa + otsahiukset eivät oikein toimi tuon pehmeän värin kanssa.

Tietääkö kukaan, löytyisikö joltain muulta merkiltä mitään vastaavaa tai edes läheltä liippaavaa kulmakynää? Harmaanmustaa, tuhkaan taittavaa tummanruskeaa tai edes tummanruskeaa, joka EI olisi punainen?
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #459 : 13.10.11 - klo:21:31 »
^ Maybellinen Expression eyebrown tummanruskea (03) kulmakynä ei ole punainen eikä pehmeä.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #460 : 13.10.11 - klo:21:40 »
^ Maybellinen Expression eyebrown tummanruskea (03) kulmakynä ei ole punainen eikä pehmeä.
Olen käyttänyt tuota aiemmin, ja mulle se oli kyllä jotenkin väärän värinen. :/
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #461 : 13.10.11 - klo:22:09 »
^Oletko Isadoran kyniä kokeillut? Valitettavasti en sävyn numeroa tiedä kun itselläni ei kyseistä ole, mutta muistaakseni sarjalla on tuhkainen tumma sävy. Kynien laatu on myös minusta todella hyvä.
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #462 : 13.10.11 - klo:22:47 »
^Minäkin suosittelen tuota Isadoraa, sävyn nimi on muistaakseni Cashmere ja numero 23. Jos hintavampi merkki käy niin YSL:n kulmakynissä on myös tuhkainen ruskea, muistaakseni sävynro 4.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #463 : 14.10.11 - klo:07:58 »
Kiitos Antur ja Hunajapupu! Vilkaisen tänään nuo kynät. :)

// Edit: Päädyin ostamaan kulmakynän Rimmeliltä, sävy on Brown Black. Ei identtinen tuon Lumenen kanssa, mutta tarpeeksi lähellä ja tarpeeksi tuhkainen :)
« Viimeksi muokattu: 14.10.11 - klo:19:17 kirjoittanut Sagu »

chai

• Vieras
« Vastaus #464 : 30.11.11 - klo:22:07 »
Minä löysin tänään IsaDoralta hyvän korvikkeen värittömälle kulmageelille, Clear Conditioning Mascaran. Pakkaus näyttää aivan ripsiväriputkilolta, mutta on nimensä mukaisesti väritöntä. Se on tarkoitettu ripsien hoitamiseen, mutta käy varsin mainiosti kulmageeliksi. Tykkään!  <3