Multa loppui joku aika sitten Lumenen vanhanmallinen kynä sävyssä 2 Harmaanruskea, enkä edes vaivautunut ostamaan uudistunutta versiota kun kaikki ovat haukkuneet sen liian pehmeäksi. Sävy oli kuitenkin mulle juuri passeli.. Loppuvuonna ostin korvikkeiksi Cliniquen Instant Lift for Brows sävyssä 02 Soft Brown ja Shiseidon Natural Eyebrow Pencilin sävyssä Deep Brown. Kummassakin sävy muistuttaa hyvin paljon tuota Lumenen harmaanruskeaa - eli vinkiksi muillekkin harmaanruskea-kulmaisille..!
Cliniquen "kynä" on siis tuollainen kaksipäinen hylsy, jossa toisessa päässä on esiinpyöritettävä (itsestäänteroittuva?) kulmaväri, ja toisessa päässä puikkomainen highlighter. Kulmaväri on tosi pehmeää ja kuluu erittäin nopeasti - päivittäisessä käytössä tuskin kestäisi pariakaan kuukautta! Pysyy kuitenkin pehmeyteen nähden suhteellisen hyvin mutta väri muuttuu päivän myötä vähän liiankin tuhkaiseksi

Sävy on myös ehkä vähän tummempi kuin Lumenen kynässä.. Puikkomainen highlighter on musta tosi turha enkä osaa sitä oikein käyttää ainakaan kulmien meikkauksen yhteydessä..
Shiseidon kynä tuntui taas alkuun tosi kovalta ja melkein puuvärimäiseltä, mutta käytössä pehmentynyt tosi sopivaksi, kuitenkin ehkä hiukan kovempi kuin Lumenen vanhanmallinen kynä. Sävy on tosi vastaava kuin Lumenen harmaanruskeassa! Tän mä olen itse ottanut vakkarikäyttöön Lumenen korvikkeeksi eikä ole mitään moitteita, kynäkin kestää varmaan taas pienen ikuisuuden!