Kirjoittaja Aihe: Kulmakarvat  (Luettu 221900 kertaa)

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
Vs: Kulmakarvat
« Vastaus #480 : 11.03.12 - klo:21:18 »
^ Hakusessa olisi tosiaan sellainen kynä, joka mielellään ei olisi kovin vahamainen. Vahamaisista kynistä kun tahtoo aina jäädä sellasia ikäviä väripaakkuja laitettaessa ja niistä usein irtoaa liikaa väriä minun makuuni.

Ainakaan mun kokemuksen mukaan noista MUSeista ei lähtenyt mitenkään hirmuisesti väriä, mun makuun liian vähän. Musta se oli vahamainen, mutta kova. Eli jos pääset jossain livenä hipelöimaan kannattaa käydä ehkä tsekkaamassa :)

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #481 : 12.03.12 - klo:08:20 »
Myös Max Factorin kulmakynissä on melko kova koostumus, itse tykkään paljon. :) Sävyasiaan en kyllä osaa sanoa mitään.
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #482 : 12.03.12 - klo:16:44 »
Kiitos paljon kaikille vinkeistä, pitääpä lähteä testailemaan. Mutta jos jollain sattuu olemaan tuo vanhanmallinen Lumenen kulmakynä kakkossävyssä joutilaana, niin voin ostaa pois :) Otan myös mielelläni vastaan vinkkejä, jos kynää sattuisi vielä esim. jostain verkkokaupasta löytymään.
« Viimeksi muokattu: 12.03.12 - klo:17:02 kirjoittanut Butterfly »

Poissa MerviMaria

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #483 : 09.05.12 - klo:12:58 »
Ilmankos.. en olekkaan luulotautinen, kun ostin sen Lumenen nro 2 kulmakynän ja saan todellakin ihan luonnottomat kulmat tuolla uudella kynällä aikaan  :-\ Onneksi on kaksi jämää vanhaa vielä olemassa, mutta mullakin siis hakusessa tuollainen vaaleanruskea/harmaa kynä, riittävän kova tosiaan, ettei leviä pitkin päivän mittaan. Miks kaikki hyvä pitää aina muuttaa joksikin muuksi, justiinsa, kun löytää itselleen sopivan tuoteen. Hmph.
Ei mitään väliä - kuha tukka on hyvin!

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #484 : 11.06.12 - klo:19:50 »
Mä olen päättänyt käydä värjäyttämässä kulmat ekaa kertaa elämässäni. Mä olen tosin erittäin kriittinen ja haluan mennä paikkaan jossa voin täysin luotta tekijään. Siispä pyydän suosituksia paikoista Helsingissä jossa osataan taidokkaasti muotoilla ja värjätä kulmia!

Poissa Moriem

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
    • Moriem
« Vastaus #485 : 13.06.12 - klo:06:19 »
^ Hakusessa olisi tosiaan sellainen kynä, joka mielellään ei olisi kovin vahamainen. Vahamaisista kynistä kun tahtoo aina jäädä sellasia ikäviä väripaakkuja laitettaessa ja niistä usein irtoaa liikaa väriä minun makuuni.
Ostolakossa-blogissa tais olla joskus joku Shiseidon tms kulmakynä, bloggaaja tykkäs ite siitä just sen kovuuden takia! Niin ja muistaakseni Viva La Divn kynät on kanssa aikas kovia, niistä kun ei tosiaan turhan helposti sitä väriä irtoa:D

Itse n. 4 vuotta etsittyäni, 6 turhaan ostettua kulmakynää myöhemmin löysin sopivan yksilön 2 euron pilkkahintaan H&M'ltä, en voi muuta kuin kehua! Sai minkälaista jälkeä tahansa, sävykin oli sopivan kylmä. Kadotin tosin sen mun tyngän ja päätin saman tien siirtyä käyttämään pelkkää kulmavahaa. (Tämäkin H&M, aiempi oli Lumenelta. H&M huomattavasti "märempää", siinä on tosin parempi pito kuin Lumenessa) Ja ihan hyvä niin, säästyypähän aikaa + että tykkään meikittömistä kulmista ehkä (ainakin tällä hetkellä!) jopa enemmän. Onneksi mulla on sen verran väriä kulmissa omasta takaa ettei tarvi värjäillä. Vaaleet kulmat on kyllä musta tosi nättejä, älkää ihmiset värjäilkö!
Tummanruskea keskipitkä 2b M iii.
http://moriemblog.blogspot.fi/

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #486 : 14.06.12 - klo:23:06 »
Vaaleat ovat minustakin kauniit, tällaiset värittömät kuin itselläni taas... no niitä ei näe ollenkaan, yhtä viehättävää kuin jos ajelisi kulmakarvansa pois kokonaan. Mun kulmiin on pakko saada väriä jotta naamaan tulee edes hiukan ryhtiä, ripsiväri (mulla on myös näkymättömät ripset) ja kulmaväri on mun meikkini selkäranka. Tällä hetkellä tykkään MACin kulmakynästä fling, se tosin loppuu liian nopeasti koska on niin pehmeää.
« Viimeksi muokattu: 14.06.12 - klo:23:10 kirjoittanut naapio »
Raitoja käpälään!

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #487 : 14.06.12 - klo:23:11 »
Minkä ihmeen väriset kulmakarvat pitäisi olla kun iho on kalpea, pisamainen ja tukka tummanpunainen? Oranssi näyttää hölmöltä ja kylmät ruskeat ei sovellu yhtään...

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #488 : 15.06.12 - klo:10:17 »
Minkä ihmeen väriset kulmakarvat pitäisi olla kun iho on kalpea, pisamainen ja tukka tummanpunainen? Oranssi näyttää hölmöltä ja kylmät ruskeat ei sovellu yhtään...

No minkavariset sinulla on luonnostaan? Eiko se sovi?  ???
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Kayla

• HAIRahtanut
« Vastaus #489 : 15.06.12 - klo:10:21 »
Tällä hetkellä tykkään MACin kulmakynästä fling, se tosin loppuu liian nopeasti koska on niin pehmeää.

Mullakin on Fling ja se on aivan loistavan värinen, mutta jumaleisson, että se kuluu! Koko ajan saa olla rullaamassa lisää väriä, musta tuntuu että se on jo parin viikon käytön jälkeen ihan finaalissa  >:( Pakko sitä kai on ostaa kuitenkin lisää, sillä en ole parempaakaan löytänyt.

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #490 : 15.06.12 - klo:12:32 »

No minkavariset sinulla on luonnostaan? Eiko se sovi?  ???

Omat kulmakarvat vaalean maantienväriset :-\ Harvinaisen pliisut, jotain väriä pitäisi olla.

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #491 : 15.06.12 - klo:12:53 »
Mullakin on maantienväriset, eikä mulla ole käynyt edes mielessä koskaan värjätä näitä. Nyt hiuksissa on oma väri vaaleilla raidoilla, mutta mulla on ollut myös punainen tukka ja kulmakarvojen oma väri sopi aivan hyvin silloinkin. Mun mielestä useimmille (kaikille?) sopii parhaiten se oma väri, silloin kulmat "sulautuvat" kasvoihin eivätkä pomppaa sieltä esille, eikä huomio kiinnity liikaa/pelkästään niihin. Tai mä ainakin huomaan ensimmäisenä sen jos jollain on jotenkin omituiset tai epäluonnollisen näköiset kulmat.

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #492 : 15.06.12 - klo:14:44 »
Mulla ainakin on ongelmana, että kulmakarvoja on niin vähän, että ne eivät näy mihinkään. Niitä on yksinkertaisesti pakko vahvistaa, jotta kasvoille saisi jotain ryhtiä. Värjääminenkään ei auta, vaan pakko käyttää meikkiä.

Poissa Elna H

• Haiven
  • *
« Vastaus #493 : 15.06.12 - klo:17:33 »
Tintu: Miten kävisi lämmin/lämpimähkö ruskea?  :)

Itselläni on myös aivan näkymättömät kulmat luonnostaan. Karvoja on kuitenkin reilusti, joten värjäys sopii niille hyvin. Ainut ongelma on vain se, että väri kuluu aika nopeasti ja öljyjen käytön myötä tämä on nopeutunut. Viimeisinä päivinä ennen värjäystä käytinkin Lumenen kulmakynää, mutta nyt hukkasin sen enkä halunnut ostaa sitä uudistettua versiota, joten olen käyttänyt vain jotain nimetöntä ruskeaa luomiväriä :P
« Viimeksi muokattu: 15.06.12 - klo:17:42 kirjoittanut Elna H »

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #494 : 15.06.12 - klo:17:39 »
^se olisi varteenotettavin vaihtoehto, jos joku osaisi suositella sopivaa sävyä joltain merkiltä!