^ Hakusessa olisi tosiaan sellainen kynä, joka mielellään ei olisi kovin vahamainen. Vahamaisista kynistä kun tahtoo aina jäädä sellasia ikäviä väripaakkuja laitettaessa ja niistä usein irtoaa liikaa väriä minun makuuni.
Ostolakossa-blogissa tais olla joskus joku Shiseidon tms kulmakynä, bloggaaja tykkäs ite siitä just sen kovuuden takia! Niin ja muistaakseni Viva La Divn kynät on kanssa aikas kovia, niistä kun ei tosiaan turhan helposti sitä väriä irtoa:D
Itse n. 4 vuotta etsittyäni, 6 turhaan ostettua kulmakynää myöhemmin löysin sopivan yksilön 2 euron pilkkahintaan H&M'ltä, en voi muuta kuin kehua! Sai minkälaista jälkeä tahansa, sävykin oli sopivan kylmä. Kadotin tosin sen mun tyngän ja päätin saman tien siirtyä käyttämään pelkkää kulmavahaa. (Tämäkin H&M, aiempi oli Lumenelta. H&M huomattavasti "märempää", siinä on tosin parempi pito kuin Lumenessa) Ja ihan hyvä niin, säästyypähän aikaa + että tykkään meikittömistä kulmista ehkä (ainakin tällä hetkellä!) jopa enemmän. Onneksi mulla on sen verran väriä kulmissa omasta takaa ettei tarvi värjäillä. Vaaleet kulmat on kyllä musta tosi nättejä, älkää ihmiset värjäilkö!