Kirjoittaja Aihe: Kulmakarvat  (Luettu 227970 kertaa)

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
Vs: Kulmakarvat
« Vastaus #495 : 15.06.12 - klo:23:18 »
Seppälän Lyra -kynät on ihan hyviä kulmakyniä. Aika kovia ja varsinkin se vaalein sävy on ihan nappi mun kulmakarvoille!
Refectocilillä on kulmasävyt ruskea, pähkinä ja punainen. Esim kahdesta sekoittamalla vois saada hyvän sävyn. Itse oon saanut punaiseni kosmetologituttuni kautta joten en oo varma onko sitä kuluttajamyynnissä kuinka. Sekoitan monesti kahta eri sävyä vähän fiiliksen mukaan.. Pelkkä punainen on liian punainen, musta vähän harmaa ja ruskea oudosti vihertävä :D Mulla on luonnostaan vaaleat kulmat.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #496 : 16.06.12 - klo:13:08 »
^Refectocililla on kuluttajille myynnissä (tietääkseni) ainoastaan sinimusta, musta ja ruskea. Ammattikäytössä on muitakin värejä, kannattaa tosiaan kosmetologeilta kysellä jos kaipaa esim. vaaleampaa ruskeaa, harmaata, punaista tai sinistä (ripsiin, tosin siitä tulee kyllä lähinnä harmaa...). Oman kulmavärini teen sekoittamalla ruskeaa ja harmaata, n. suhteessa 3:1. Eipä sillä että pelkällä kestovärillä pärjäisin, mulla on valitettavasti niin onnettoman vähän karvoja kulmissa... :D
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Chronos

• HAIRahtanut
« Vastaus #497 : 17.06.12 - klo:17:16 »
Mä ostin refectocilin Kastanja-sävyn läheisestä kempparista. Mutta se piti tilata erikseen kun on tuote,jolla on vähäinen kysyntä. Mun lisäksi ainoastaan yksi asiakas tilaa sitä punaisen kanssa. Tänään kyllä laitoin hennaa kulmiin kun värjäyksestä jäi sopivasti yli.
1a M ii, classic-pituus. Hennavärjäilyä 14 vuotta. Sydäntä lähellä 70-luku, ruuanlaitto ja kosmetiikka.

Poissa QueenOfWinter

• HAIRahtanut
« Vastaus #498 : 22.06.12 - klo:20:50 »
Onko kukaan kokeillut kulmakarvojen kasvuun vaikuttavia aineita? Ostin Rapidbrow nimistä tököttiä, oli ainakin saannut hyvät arvostelut. Toivottavasti toimii.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #499 : 25.06.12 - klo:09:12 »
Mä en ole ostanut, mutta kiinnostaa tosi paljon. Itsellä kulmakarvat ovat niin harvat, että värjäämisestä ei ole mitään apua. Inhoan käyttää meikkiä kulmissa erityisesti kesällä, mutta on pakko.

Voitko raportoida kokeilusi jälkeen, huomasitko mitään eroa? Pidentääkö tuo vain kulmakarvoja, vai tuuhentaako oikeasti (tavoitteena siis se, että karvojen määrä lisääntyisi, eikä 5 cm pitkät harvassa kasvavat kulmakarvat).  :P

Poissa QueenOfWinter

• HAIRahtanut
« Vastaus #500 : 25.06.12 - klo:13:39 »
Raportoin toki, otin jo aloituskuvatkin jotta näkee edistymisen  :D Mulla on kanssa nimenomaan harvat kulmat, erityisesti tuossa kulmien alkuosassa on vain hyvin vähän karvoja. Jännä nähdä miten tuo Rapidbrow tehoaa.

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #501 : 05.07.12 - klo:22:40 »
Toivoisin neuvoja sopivan vaalean kulmakynän etsintään.  :)

Luonnostaan kulmieni väri on maantienharmaa. Väri on tummahko, muttei kuitenkaan kovin vahva. Etsinkin kulmakynää, millä voisin siistiä kulmien muotoa. Pidän vaaleammista kulmista enkä siksi haluaisi tummentaa omaa väritystäni vaan pitää kulmat mahdollisimman luonnollisen sävyisinä.

Pitkään käytössä ollut We Care Iconin vaalein sävy näyttää kulmillani aavistuksen liian punakalta ja ruskealta. Tulos on liian vahva. Aikoinaan käyttämäni Lumenen harmaanruskea(?) oli myös liian tumma.

Ajatuksena olisi melko hento sävytys tähän tyyliin.
http://i2.mirror.co.uk/incoming/article941374.ece/ALTERNATES/s615/Pixiwoo:+Get+supermodel+Rosie+Huntington+Whiteley's+look

Ylläolevassa kuvassa käytössä on Avonin kulmakynä sävyssä Blonde. Millä kauppojen merkeillä voisi mahdollisesti olla suuntaa antavia vaaleita sävyjä valikoimissaan? En ole aivan varma olisiko noin vaalea sävy minulle sopivin, mutta toivoisin omalta sävyltänikin samanlaista tuhkaisuutta.  :)
« Viimeksi muokattu: 05.07.12 - klo:22:45 kirjoittanut purppura »

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #502 : 05.07.12 - klo:23:16 »
^ IsaDoran Light Brown ja We Care Iconin True Dark Brown ovat tosi hyviä, eivät ainakaan lämpimiä ja niillä ei tule liian tummaa jälkeä :) Erilaisista nimistään huolimatta ovat aika lähellä toisiaan värin tummuudessa. Myös Max Factorin Hazel on aika hyvä, se on vaaleampi.

Mullakin ovat siis omat kulmat sellaiset aika tummat maantiet, ja nuo kulmakynät olen kokenut käytössä hyviksi. Mulla on kauhean kovat kriteerit kulmakynien suhteen, olen testannut melkein kaikki kauppojen valikoimissa olevat järkevän hintaiset yksilöt ;D
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa amelié

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #503 : 06.07.12 - klo:12:28 »
^^^Mä käytin Rapidbrowta pari vuotta sitten, muistaakseni täällä on jossain kulmien kasvatukselle oma ketju, jossa silloin kirjottelin kokemuksiani.

Olen siis aikoinani itse nyppinyt kulmat liian ohuiksi, kai jonkinlaisena vastaiskuna alkuperäisiä breshneveitä vastaan. Ajan myötä ymmärsin vähän paksumpien kulmien sopii omiin kasvoihini paremmin ja annoin kulmien kasvaa jonkin aikaa, mutta uusi kasvusto oli epätasaista ja joihinkin kohtiin ei tuntunut kasvavan ollenkaan uusia karvoja.

Noin vuoden kasvatuksen jälkeen kokeilin seerumeista vuorollaan Mavalaa, Blinciä ja Rapidlashiä, joista Rapidlash toimi ylivoimaisesti parhaiten (muilla ei ollut mainittavaa vaikutusta). Rapidlashia käytin kaksi putkiloa, eli noin puolisen vuotta, jonka aikana kasvu kiihtyi selvästi, myös niillä aiemmin kaljuiksi jääneillä alueilla.  :-*

Ihan mun toivomaan paksuuteen en päässyt, luulen että karvatupet on vaan niin vahingoittuneet ettei lisäkasvu ole mahdollista, mutta olen todella tyytyväinen että mulla on oikeet kulmakarvat taas. Nykyään käytän Talikan kulmaravinnetta ylläpitona ja tulos on pysynyt hyvin.

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #504 : 06.07.12 - klo:14:07 »
^^ Kiitos Sagu vinkeistä! Googlettelin sävyt ja saattaisin jopa toivoa, että minullekin noista joku voisi sopia. Kirjoitan vain nimet ylös, jotta muistan mistä lähden etsimään kaupasta.  :D

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #505 : 08.07.12 - klo:10:50 »
Mulla on ^purppuran tapaan haussa vaalea kulmakynä, mutta kaikki ehdotetut kävin tsekkaamassa, ja ovat liian tummia. Olisiko juureksilla ehdottaa vielä vaaleampia kulmakyniä tai -värejä? Nyt käytössä Lumenen ikivanha kolmossävy, joka kans liian tumma (kynä on ulkoasultaan hopea, eikä sininen kuten nykyään :) )

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #506 : 08.07.12 - klo:11:13 »
^ Jos en ihan omiani muista, niin ainakin Rimmeliltä löytyy vaalea. :)
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #507 : 08.07.12 - klo:15:10 »
We Care Iconillakin on muistaakseni aika vaalea sävy. Luomiväreistä löytyy varmasti sopivan vaaleita sävyjä kulmakarvoillekin. Tietty laittaminen ei ole ehkä niiin helppoa kuin kynällä :)
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #508 : 08.07.12 - klo:17:29 »
Kiitti vinkeistä! :) Pitää tuo Rimmel käydä katsomassa. We Care Iconin vaaleinta kulmakynää ei varmaan sitten ollut Sokoksella viimeksi kun kävin siellä keskellä ale-hässäkkää. Aika jännä kun Sokoksen verkkokaupassa sanotaan että tuota kulmakynää on kolmea sävyä, mutta siellä on tarjolla kans vain kahta.

Poissa Villis

• HAIRahtanut
« Vastaus #509 : 09.07.12 - klo:11:47 »
^Refectocililla on kuluttajille myynnissä (tietääkseni) ainoastaan sinimusta, musta ja ruskea. Ammattikäytössä on muitakin värejä, kannattaa tosiaan kosmetologeilta kysellä jos kaipaa esim. vaaleampaa ruskeaa, harmaata, punaista tai sinistä (ripsiin, tosin siitä tulee kyllä lähinnä harmaa...). Oman kulmavärini teen sekoittamalla ruskeaa ja harmaata, n. suhteessa 3:1.

Vaaleanruskeaa on kyllä kuluttajamyynnissä. Se on ilman muuta se tavallisen suomiblondin kulmakarvasävy noista eri vaihtoehdoista. Lopputulos on aavistuksen vihertävä, mutta kumminkin ok. Kaipa ne siellä Refectocilillä ovat ajatelleet jotain sinne päin, että kun lisätään vihreää, niin ei tule ainakaan punertavia kulmakarvoja. En tiedä, paranisiko tuo vaaleanruskeakin ripauksella harmaata niin kuin tummempi ruskea vai olisiko lopputulos harmaanvihreä.
« Viimeksi muokattu: 09.07.12 - klo:11:59 kirjoittanut Villis »
Perfektionistinen väkertäjä, jolla on keskivaikea atopia.