Onhan tuossa ihan selvä ero, eli näkyy aine vaikuttavan. Kellään ei varmaan ole niin kamalia kulmakarvoja kuin minulla. Ei niitä oikeastaan voi edes kulmakarvoiksi kutsua, vaaleita karvoja vaan kasvaa laajalla alueella siellätäällä, ei mitään kulmakarvojen muotoa, mutta eihän ne vaaleat karvat mihinkään näkyneetkään. Teini-iästä lähtien olen käyttänyt kulmakynää (esim. ajokortin kuvassa aivan karmeat, itse piirretyt kulmat, hävettää ajokorttia näyttäkään), ruskeaa ripsiväriä, värillistä ripsigeeliä, kestoväriä ja vaikka mitä. Aamulla kouluun ja töihin lähtö vei tosi kauan aikaa, kun piti saada kulmat päähän. Muutama vuosi sitten rohkaistuin varaamaan ajan kestopigmentointiin ja se oli kyllä elämän paras teko! Kun ammattilainen teki minulle kulmat päähän, muuttui ulkonäkö parempaan suuntaan kerralla! Ensi viikolla olen menossa jo toista kertaa vahvistuttamaan pigmentointeja, en voi enää kuvitellakaan eläväni ilman niitä. Oikeanmalliset- ja väriset kulmakarvat vaikuttavat ulkonäköön tosi paljon. Ja se aika, mikä säästyy, kun ei tarvitse aamuisin kulmiaan laitella...