Kirjoittaja Aihe: Kulmakarvat  (Luettu 227316 kertaa)

Poissa Kauris

• Tukkaguru
Vs: Kulmakarvat
« Vastaus #510 : 19.07.12 - klo:14:00 »
Siis voiko kulmakarvat alkaa rehottaa ihan ilman mitään syytä? o.O Ja vieläpä vain toinen kulma?

Mulla siis on vasemman kulman ulkopää alkanut rehottaa, vaikka ennen karvat on menneet nätisti samaan suuntaan ja kapeasti ilman käsittelyäkin. Mulla on aina ollut suht kauniit kulmat ilman mitään nyppimistä enkä ole niitä ikänäni nyppinyt, koska pelkään tuota rehottamista. Nyt kuitenkin tuo vasemman kulman ulkopää on jotenkin levinnyt, karvat sojottaa mihin mikäkin ja jotenkin niitä kasvaa leveämmin kuin koskaan ennen. Voiko tämä todella johtua siitä, että olen alkanut käyttää kulmakynää?
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #511 : 20.07.12 - klo:15:49 »
^Minulla ei nyppiminen ole koskaan vaikuttanut kulmiin, mutta kulmakynän käyttö kyllä saa ne joskus harottamaan. Tosi harvoin niitä kyllä meikkaan. Olen pähkäillyt, että johtuisiko sitten siitä, että meikkiä poistaessa niitä tulee hangattua enemmän.
1bMii, vaalennettu.

Poissa Kayla

• HAIRahtanut
« Vastaus #512 : 23.07.12 - klo:18:07 »
Ai että, sain eilen nypittyä kulmat NIIN hyvin  ;D On se vaan ihmeellistä, miten joskus tulee visio siitä, miten kulmia pitää muuttaa ja sen tehtyä on lopputulos ihan mielettömän hyvä. Olen tänään ihaillut itseäni peilistä varmaan 30 kertaa  :O

Varjotar

• Vieras
« Vastaus #513 : 30.07.12 - klo:18:56 »
Nypin harvakarvaiset kulmat muotoonsa ja näytän tosi hassulta :D
No, toivottavasti näistä saa vielä nätit, kunhan tuuheutuvat kunnolla. Tähän mennessä oon aina vaa ajanu ne kaikki pois ja piirtänyt sit päälle, mutta nyt ajattelin kokeilla, pystynkö elämään näiden omieni kanssa...

Poissa SC

• HAIRahtanut
« Vastaus #514 : 14.08.12 - klo:17:48 »
Olisiko Max Factor Eyebrow Pencil sävyssä Hazel 02 lähellä tuota? Kulmakynän väri ei saisi olla yhtään kuvassa näkyvää ruskeaa lämpimämpi, mielellään vähän harmaampi, mutta melko vaalea.

edit. Ainokainen, tein niin tosiaan eilen kun mietin että löytyisikö meiltä jo sopivaa ruskeaa väriä jossain muodossa jo ennestään. Lyijykynää voisin vielä kokeilla, vaikkapa vaalean ruskean puuvärin päälle :).
« Viimeksi muokattu: 15.08.12 - klo:16:57 kirjoittanut SC »
1aFMii, kasvatus käynnissä
<3 TT, vauvashampoo, kookosöljy

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #515 : 15.08.12 - klo:09:10 »
Tuli vaan mieleen, että vaaleakulmaisen kannattaisi kokeilla vaaleanruskeaa puuvärikynää kulmakynäksi. Olen joskus itse kokeillut mustaa tai ruskeaa, ja tämä juttu oikeasti toimii. Myös lyijykynällä saa hyvää jälkeä, tosin siinä lopputulos on selkeästi harmaa. 

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #516 : 16.08.12 - klo:10:50 »
Mitä vaaleanoranssi tukkaiset käytätte kulmakynänä? Minulla on nyt 8/7 asteinen oranssitukka ja tuntuu, että mikään ei käy. Käytän nyt Rimmelin 002 Hazel:ia, mutta sekin näyttää hieman tujulle ja epäsopivalle. Minulla on myös We Care Iconin 003 True Blond blondiajoilta, mutta tuo ainakin on liian tuhkainen.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #517 : 16.08.12 - klo:15:57 »
^Minä käytin Clarinsin kulmakynää sävyssä 03 Soft Blonde. En osaa sanoa minkälainen tuo on verrattuna We Care Iconin kynään, mutta ainakin se on selkeästi lämpimämpi kuin Lumenen joku harmaanruskea. Minulla tuo lojuu sitten tyhjänpanttina pari kertaa teroitettuna, jos tarvetta on.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #518 : 16.08.12 - klo:16:58 »
^Täytyypä käydä ensi viikolla Sokoksella testaamassa  :) We Care Iconin kynää olen käyttänyt silloin kun tukka oli harmaa, joten kyllä se minusta aika kylmä oli.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #519 : 17.08.12 - klo:16:52 »
Olen ollut todella tyytyväinen Logonan meikkikynään, joka on kyllä tarkoitettu silmienrajauskynäksi, mutta menee kyllä ihan hyvin kulmiinkin. Yleensä kaikki kulmakynät ovat olleet aina liian lämpimiä, vaikka niissä olisikin ollut mukana harmaata väriä. Tuo Logonan kynä on ihan rehellisen harmaa ja kerrankin tarpeeksi kylmän värinen, etteivät kulmani näytä ihan punaisilta esim. kuvissa niin kuin joidenkin kulmakynien kanssa kävi.

Ainoa huono puoli kynässä on sen pehmeys, eli täytyy olla varovainen, kun sillä värjää kulmia, ettei tule liian tummia kulmia. Tietenkin jos haluaa pehmeän kulmakynän, jolla voi tehdä vaaleampaa tai tummempaa lopputulosta, niin sitten tuo Logonan kynä on oiva. Lisäksi kynässä on toinenkin väri, violetti, kynän toisessa päässä, joka mulla jää käyttämättä, mutta ei se käyttöä kuitenkaan häiritse.

Poissa QueenOfWinter

• HAIRahtanut
« Vastaus #520 : 18.08.12 - klo:17:07 »
Kirjoittelin tänne tuossa kesäkuussa tuosta Rapidbrowsta. Olen nyt sitä käytellyt ja aluksi tuntui ettei ole mitään eroa, mutta kyllä taitaa olla muutosta tullut. Otin tänään vertailukuvan ja... No katsokaa itse:

Lähtötilanne, kulmissa ei mitään väriä:

Nykyinen tilanne, kulmat kestovärjätty ja alkuosassa hieman kulmakynää:

Poissa silikooni

• Hiushörhö
« Vastaus #521 : 18.08.12 - klo:20:25 »
Onhan tuossa ihan selvä ero, eli näkyy aine vaikuttavan. Kellään ei varmaan ole niin kamalia kulmakarvoja kuin minulla. Ei niitä oikeastaan voi edes kulmakarvoiksi kutsua, vaaleita karvoja vaan kasvaa laajalla alueella siellätäällä, ei mitään kulmakarvojen muotoa, mutta eihän ne vaaleat karvat mihinkään näkyneetkään. Teini-iästä lähtien olen käyttänyt kulmakynää (esim. ajokortin kuvassa aivan karmeat, itse piirretyt kulmat, hävettää ajokorttia näyttäkään), ruskeaa ripsiväriä, värillistä ripsigeeliä, kestoväriä ja vaikka mitä. Aamulla kouluun ja töihin lähtö vei tosi kauan aikaa, kun piti saada kulmat päähän. Muutama vuosi sitten rohkaistuin varaamaan ajan kestopigmentointiin ja se oli kyllä elämän paras teko! Kun ammattilainen teki minulle kulmat päähän, muuttui ulkonäkö parempaan suuntaan kerralla! Ensi viikolla olen menossa jo toista kertaa vahvistuttamaan pigmentointeja, en voi enää kuvitellakaan eläväni ilman niitä. Oikeanmalliset- ja väriset kulmakarvat vaikuttavat ulkonäköön tosi paljon. Ja se aika, mikä säästyy, kun ei tarvitse aamuisin kulmiaan laitella...
Koodilla JIB015 $10 alennus iHerbin ensitilaajille.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #522 : 20.08.12 - klo:08:57 »
Kiitos kuvista, Queen of Winter! Kyllähän tuossa ihan selvästi eroa näkyy. Mistä ostit RapidBrow'ta, ja paljonko maksoi?

Poissa QueenOfWinter

• HAIRahtanut
« Vastaus #523 : 20.08.12 - klo:13:12 »
Ainokainen, ostin Bootsista, maksoi muistaakseni £36. Ihan hyvinhän tuo on toiminut, en olisi ilman noita vertailukuvia huomannut mitään, onneksi otin kuvat  ;D

Poissa vilmalotta

• HAIRahtanut
« Vastaus #524 : 25.08.12 - klo:17:55 »
Oli muuten ihan huippu vinkki Ainokaiselta toi puuvärikynä! Mä en mitään kulmakyniä enää osta, kun mustalla puuvärillä saa mahtavan tuloksen! Tykkään kovista ja "kuivista" kynistä, jolla väriä ei tule liikaa vaikka vähän väritteliskin. Ja tää T-O-I-M-I-I!