Nyt olisi juuresten apu kipeästi tarpeen! Minulle on viimeaikoina iskenyt kauhea ahdistus kulmakarvoistani (tai oikeastaan niiden olemattomuudesta). Kulmakarvani ovat todella vaaleat ja harvat, eikä niitä näytä kasvavan tarpeeksi edes muodostamaan kunnollisia kulmakarvoja, vaan kulmani ovat vielä todella ohuet. Lisäksi nuo vähäiset kulmakarvani ovat niin itsepäisiä että sojotavat käytännössäkatsoen suoraan eteenpäin eikä mikään muotoon kampaaminen tule kuuloonkaan. Olen koittanut värjäämistä, mutta kaikilla väreillä on tullut liian harmaat kulmat, ja lisäksi olen kehittänyt jonkun yliherkkyyden kulmien värjäysaineisiin, joten sekään ei sovi

Oman haasteensa asettaa myös kulmieni väri, sillä minulla on kuparinpunaiset hiukset, joten kulmien pitäisi sopia punertavaan, mutta ei tummaan hiustenväriin.
Olen tähän asti käyttänyt Rimmelin kulmakynää ja "täyttänyt" ja tuuheuttanut kulmia, mutta ihoni on niin rasvoittuva, että jos kulmia vahingossa vähänkään pyyhkäisee, on väri tipotiessään.

Lisäksi olen laittanut kulmiin kulmakarvageeliä, joka auttaa vähän tuon karvojen joka suuntaan sojottamisen kanssa. Nyt kaipaisinkin siis tuotesuosituksia ja yleisiä vinkkejä siihen, mitä näiden haituvien kanssa pitäisi tehdä!