Kirjoittaja Aihe: Kulmakarvat  (Luettu 203149 kertaa)

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
Vs: Kulmakarvat
« Vastaus #525 : 06.09.12 - klo:22:50 »
Maybellinelta on tullut uusi Master Shape Brow Pencil. Kokeilin vaaleinta sävyä kädelle ja oli yllättävän kylmä ja luonnollinen sävy. Ajattelin mennä meikkaamattomien kulmien kanssa testaamaan kunnolla... ;D
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #526 : 12.09.12 - klo:08:27 »
Oli muuten ihan huippu vinkki Ainokaiselta toi puuvärikynä! Mä en mitään kulmakyniä enää osta, kun mustalla puuvärillä saa mahtavan tuloksen! Tykkään kovista ja "kuivista" kynistä, jolla väriä ei tule liikaa vaikka vähän väritteliskin. Ja tää T-O-I-M-I-I!

Juuh, kekkasin tämän jo joskus yläasteella ja nykyään korjailen töissä meikkiä aina puukynällä. Tykkään itse myös mustasta, tai sitten ihan tummanruskeasta. Jos iho on kovin rasvainen, väri ei tartu eli kannattaa painella ihoa vessapaperiin ensin, tai puuteroida kulmat.

Poissa kemp

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #527 : 15.10.12 - klo:06:39 »
mulla on pakkomielle kulmakarvoista. tykkään vahvoista kulmakarvoista ja tuuheista sellaisista, sellaiset Audrey Hepburn kulmat on ihan mahtavat! mulle tosin sellaisia ei saa...höh ja mökötys.
lempparein kulmille on lumenen kulmakarvageeli ja tykkään myös lumenen kulmakarvakynästä.

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #528 : 17.10.12 - klo:18:34 »
Viva La Divan kulmakarvatrion vaalein sävy on ihan täydellinen tälläiselle viileälle ja vaalealle. Kyllä lentää kulmakynä roskiin, puuterimaisella värillä saa paljon pehmeämmän ja luonnollisemman lopputuloksen. Tämähän on täysi kopio Make Up Storen kulmapaletista, mutta hintaa on vain vajaa 9 euroa ja vaihtoehtoina blonde ja dark trio, MUS:illa on ilmeisesti vain yksi paletti.

Poissa Shinea

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #529 : 02.12.12 - klo:22:43 »
Lumenen kulmakarvavaha on mun ehdoton suosikki. Oon käyttänyt monta vuotta ja pois en vaihda. 
1b, M/C, iii. Punertavanruskea, hip lengthin ja tailbone lengthin välimaastossa roikkuva kasvusto. Back to Classic Length. Rakkaus neitsytkookosöljy ja avocadonaamio.<br /><br />

Poissa pinkfrank

• HAIRahtanut
« Vastaus #530 : 02.12.12 - klo:22:47 »
Maybellinelta on tullut uusi Master Shape Brow Pencil. Kokeilin vaaleinta sävyä kädelle ja oli yllättävän kylmä ja luonnollinen sävy. Ajattelin mennä meikkaamattomien kulmien kanssa testaamaan kunnolla... ;D

Mäkin innoissani olin siitä sävystä, kunnes... Koostumus on ihan suoraan sieltä itsestään. Tosi pehmeä ja vahamainen, ei tartu tasaisesti ihoon eikä karvoihin, ja lähtee pois jos vahingossa satut kulmakarvoja hipaisemaan. Ihan täyttä kuraa mutta sävy on sentään hyvä!

Poissa elinamainen

• Haiven
  • *
« Vastaus #531 : 09.12.12 - klo:14:31 »
Olen tykännyt käyttää MUS:in luomiväriä deadly kulmakarvavärinä. Sopivan tuhkaisen tummaruskea ja pysyy koko päivän. Tuote on tosin todella pikmenttinen ja vaatii varovaisuutta ettei mene liikaa. Nyt kun homman hallitsee niin tästä en luovu  <3
1cFii

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #532 : 15.01.13 - klo:18:34 »
Nyt olisi juuresten apu kipeästi tarpeen! Minulle on viimeaikoina iskenyt kauhea ahdistus kulmakarvoistani (tai oikeastaan niiden olemattomuudesta). Kulmakarvani ovat todella vaaleat ja harvat, eikä niitä näytä kasvavan tarpeeksi edes muodostamaan kunnollisia kulmakarvoja, vaan kulmani ovat vielä todella ohuet. Lisäksi nuo vähäiset kulmakarvani ovat niin itsepäisiä että sojotavat käytännössäkatsoen suoraan eteenpäin eikä mikään muotoon kampaaminen tule kuuloonkaan. Olen koittanut värjäämistä, mutta kaikilla väreillä on tullut liian harmaat kulmat, ja lisäksi olen kehittänyt jonkun yliherkkyyden kulmien värjäysaineisiin, joten sekään ei sovi  :'( Oman haasteensa asettaa myös kulmieni väri, sillä minulla on kuparinpunaiset hiukset, joten kulmien pitäisi sopia punertavaan, mutta ei tummaan hiustenväriin.

Olen tähän asti käyttänyt Rimmelin kulmakynää ja "täyttänyt" ja tuuheuttanut kulmia, mutta ihoni on niin rasvoittuva, että jos kulmia vahingossa vähänkään pyyhkäisee, on väri tipotiessään.  :-\ Lisäksi olen laittanut kulmiin kulmakarvageeliä, joka auttaa vähän tuon karvojen joka suuntaan sojottamisen kanssa. Nyt kaipaisinkin siis tuotesuosituksia ja yleisiä vinkkejä siihen, mitä näiden haituvien kanssa pitäisi tehdä!
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #533 : 24.01.13 - klo:19:23 »
Millä ilveellä saan kulmakarvoista oranssin? Uskaltaako niitä tuusata hiusvärillä?  ::) Kulmakynä olisi myös hyvä, koska minulla on niin harvat kulmakarvat. Kulmakarvakynäosastolta ei ainakaan löydy ihan oranssia ja tällä hetkellä olen tyytynyt Rimmelin 002 Hazeliin, joka on vaalea lämminruskea. Sekin on liian ruskea makuuni eli haussa olisi oranssiin tukkaan sopiva  :3

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #534 : 24.01.13 - klo:19:29 »
^ Huultenrajauskynä? Sitä mulle on ainakin useasti tyrkytetty kosmetiikkaosastoilla kun olen kysynyt punaiseen tukkaan sopivaa kulmakynää. On se tietysti vähän erilainen koostumukseltaan kuin kova kulmakynä, mutta ajaa ihan asiansa. Kulmakarvojen pitäisi kyllä valmiiksi olla aika saman väriset, muuten värjääntyy vaan pelkkä iho oranssiksi.

Itselläni on hennattu tukka ja pähkäilen saman kulmakarvaongelman kanssa. Kulmia on vaikea hennata (kokeiltu epäonnekkaasti...) ja omat kulmat on harmahtavat, joten huultenrajauskynä värjää vaan ihon eikä karvoja laisinkaan.
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #535 : 24.01.13 - klo:19:32 »
^Milläs saan ne itse karvat värjätty?  ??? Uskaltaako niitä hiusvärillä? Koska marketissahan ei myydä oranssia kulmakarvaväriä.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #536 : 24.01.13 - klo:22:05 »
Millä ilveellä saan kulmakarvoista oranssin? Uskaltaako niitä tuusata hiusvärillä?  ::) Kulmakynä olisi myös hyvä, koska minulla on niin harvat kulmakarvat. Kulmakarvakynäosastolta ei ainakaan löydy ihan oranssia ja tällä hetkellä olen tyytynyt Rimmelin 002 Hazeliin, joka on vaalea lämminruskea. Sekin on liian ruskea makuuni eli haussa olisi oranssiin tukkaan sopiva  :3

Olisko oranssista suoraväristä/sävytteestä mitään apua, mahtaakohan tarttua? Jos värjäät kulmat vaaleiksi ja sävyttelet sitten oranssiksi?  ;D

Edit: Ja siis ihan kulmakarvojen värjäykseen tarkoitettua väriä tarkoitin, niissähän lopputulosta voi säädellä melko paljon kauanko pitää väriä kulmissa, eli pitäisit itse kulmaväriä vain vähän aikaa ja sen jälkeen lätkäiset suoravärin tmv.  :)

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #537 : 24.01.13 - klo:22:15 »
^Milläs saan ne itse karvat värjätty?  ??? Uskaltaako niitä hiusvärillä? Koska marketissahan ei myydä oranssia kulmakarvaväriä.

En ole itse kokeillut hiusväriä, kun pelkään värin joutumista silmiin. Refectocililla on punainen kulmille tarkoitettu väri, mutta en ole sitäkään vielä itse kokeillut. Pitäisi ensin blondata omat kulmat ja sitten vetää punaisella jälkeenpäin. Mietityttää vähän se, että mitäs sitten kun kulmakarvat kasvaa. Tulee juurikasvua.  ;D Mutta jos sulla on vaaleat kulmat niin punainen väri voi olla kokeilemisen arvoinen. Jos pitää vaan ihan vähän aikaa, niin ehkä siitä tulee oranssisempi/haaleampi? Tai sitten vaaleanpunainen.  ;D
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa Milly

• HAIRahtanut
« Vastaus #538 : 24.01.13 - klo:22:27 »
Ajattelin tähän vaan tulla toteamaan, että olen omat kulmani hiusväreillä värjännyt vuosia. Topsilla levitän n.10min ennen hiusten pesua. Koskaan ei ole valunut silmille  :)
http://goo.gl/R0olmw Vitacost 30$+ tilauksesta 10$ alennus.
herb -5usd ekasta tilauksesta: WAX635

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #539 : 25.01.13 - klo:07:52 »
^^Haa pitääpä tutustua  ;D En ole ainakaan ennen tuota nähnyt, vaikka olen juuri noita värejä katsellut.

^Mietin, että uskallanko kokeilla, jos laimentaisi sitä hapetetta. Ainakin olisi samanväriset kuin tukka.