Kirjoittaja Aihe: Kulmakarvat  (Luettu 210636 kertaa)

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
Vs: Kulmakarvat
« Vastaus #555 : 05.02.13 - klo:21:09 »
Ostin Inglotin paletin kulmille, jossa kaksi puuterista väriä ja yksi vaha. Yritin laittaa sitä vahaa kulmiin mun viistopäisellä vakkarikulmasiveltimellä, mutta se ei ihan toiminut. Miten ihmeessä tuota vahanappia tulisi oikein käyttää? Tai siis oikeastaan millä sitä tulisi käyttää?

Aiempi kulmakarvarutiinini oli: elfin kirkasta kulmageeliä sipaus, jonka annoin kuivahtaa ja sitten H&M:n ikivanhaa kulmakarvaväriä päälle.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #556 : 05.02.13 - klo:21:22 »

^Mistä tilaat harmaata, itselle voisi nykyään olla sopivampi kuin nuo ruskeat.

Tilasin joskus täältä. Toivottavasti toimittavat edelleen myös kuluttajille. Olen siis itsekin ihan tavallinen kuluttaja.

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #557 : 05.02.13 - klo:22:40 »
Mä tilasin oman vaaleanruskeani aikoinaan Nelly.comista. Nyt siellä on vain myynnissä tummansininen, punainen ja violetti  ;D en edes tiennyt, että senkin värisiä kulmavärejä tehdään! :D
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #558 : 13.03.13 - klo:19:59 »
Mä olen menestyksekkäästi käyttänyt kulmakarvoihin MAC luomiväriä Omega, mutta varsinkin puuteroimattomalla iholla väristä tulee julman tumma. Pitkästä aikaa mulla on taas käytössäni lähes ihon värinen Brule ja kokeilin tänään sitä kostealla siveltimellä levitettynä ja oikein hätkähdin kuinka hyvä se oli. Blondien kalpeanaamojen kannattaa kokeilla vaikka ensin vaikuttaakin ettei se tee mitään.
Raitoja käpälään!

Poissa Mehiläinen

• Haiven
  • *
« Vastaus #559 : 14.03.13 - klo:23:00 »
Mä olen värjännyt tuolla Refectocilin harmaalla kulmavärillä, itsellä siis vaaleat hiukset, joissa tykkään pitää melko kylmää ja luonnollista sävyä. Myös omien kulmien ja hiusten luonnollinen väri on enemmänkin harmaa. Välttelen siis viimeiseen asti kaikkia punaisia ja sinertäviä sävyjä, ja tuo grafiitinharmaa toimii mulla loistavasti! En usko että tuolla saa liian tummaksi, tosin itse tykkään melko tummista kulmista.. Mutta vaikutusajalla voi vaikuttaa tummuuteen. Joskus oli tuota vaaleanruskeaa, mutta siinä on kyllä myös sitä lämpimän ruskeaa sävyä. Mitä en halua! >:(

Edelleen näyttää onnistuvan "siviilinä" tilaaminen Hairiumista, linkki;
http://hairium.com/webshop/product_catalog.php?c=38

Osaako kukaan suositella harmaata/ oikeasti kylmän ruskeaa kulmakynää tai väriä? Ihmeen vaikeaa löytää sellainen, aina kun luulee kaupasta napanneensa sen oikean, huomaakin päivänvalossa että juu, kyllä se punainen sieltä vaan puskee esiin..

1cFii, kasvatan kauniitä ja pitkiä hiuksia ja samalla värjättyä  blondia pois.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #560 : 14.03.13 - klo:23:08 »
^ Make Up For Everin kulmakynä sävyssä Taupe (numero 02) on harmaanruskea. Äitini, jolla on helmenharmaat hiukset käyttää juuri tuota kynää, koska se ei ole yhtään lämpimän sävyinen. Huonona puolena korkeahko hinta ja heikohko saatavuus Suomesta.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #561 : 15.03.13 - klo:09:25 »
MACin Copperplate luomiväri on myös mainio kylmä sävy kulmiin.

2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #562 : 15.03.13 - klo:12:03 »
^^^MACin Flingissä ei ole punaista sävyä, samoin mulla on Isadoran vaaleanruskea kulmakynä, joka ei ole punertava (tämä on tosin jo vuosia vanha, joten en tiedä onko sävy muuttunut).
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
« Vastaus #563 : 15.03.13 - klo:12:40 »
Osaatteko neuvoa kylmänsävyistä, suhteellisen tummaa kulmakynää/-geeliä? Tässä kuva kulmista luonnollisessa asussaan. Tällä hetkellä on käytössä Lumenen kulmageeli, ja täytän aukkoja Lumenen kulmakynällä (sävy 2, harmaanruskea). Noilla tulee minun makuuni liian lämpimän sävyiset kulmat verrattuna hiusten väriin. Lisäksi tuossa kynässä on liian vahamainen koostumus, joten kulmista tulee omaan silmään helposti todella feikin näköiset.

Olen kokeillut luomivärityyppisiä kulmavärejä, mutta ne eivät oikein pysy ihollani, ja niiden käyttö on liian hankalaa. Siksi paras vaihtoehto olisi ehkä geeli tai kynä.

Poissa Leleth

• HAIRahtanut
    • My Poupee
« Vastaus #564 : 15.03.13 - klo:15:48 »
^ Miten olisi Max Factorin kulmakynä? Mulla oli pitkän aikaa käytössä sävy ebony, joka on ainakin omaan silmääni viileä todella tumma ruskea, ei kuitenkaan kokonaan musta vaikka nimi niin antaakin ymmärtää. Sulla on upeat tummat kulmat luonnostaan, joten uskoisin tuon sävyn olevan passeli ja näyttävän luonnolliselta :).

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #565 : 15.03.13 - klo:15:51 »
Itselläni on käytössä harmaa kulmakynä eli NYX Auto Eyebrow Pencil sävyssä Charcoal ja tästä en vaihda, on ihan täydellinen <3 Ensiksi ajattelin, että harmaa kulmavärinä näyttäis hullulta, mutta ei lainkaan! Sopii hyvin viileänsävyisille ja mulla on lisäksi mustat hiukset, niin sopii tähänkin. En ole koskaan tykännyt käyttää mustaa kulmissa eikä tosiaankaan saa olla punertava. Ennen käytin harmaanruskeaa, mutta tämä harmaa on vielä parempi, sopii sävyihini paljon paremmin!

Kannattaa googlettaa tuo, löytää paljon kuvia ja vertailuja muihin sävyihin!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #566 : 15.03.13 - klo:16:23 »
Harmaa tai harmaanruskea ovat kullä pukevimmat kulmakarvojen värit lähes kaikille.

Minusta on kiva käyttää erilaisia tuotteita kulmien korostamiseen. Omat suosikkini ovat luomiväreistä MAC Omega ja Restless (lähes sama väri kuin Copperplate, mutta satin-koostumus), kynistä MAC Lingerin (pitäisi kokeilla myös Flingia) ja geeleistä MAC Beguile. Lisäksi olen tykännyt tästä MACin videosta (n. 2:30 eteenpäin) oppimastani kikasta kustomoida itselle sopiva harmaa sekoittamalla mustaa ja valkoista rajausväriä.

referenssinä: minulla on luonnostaan noin 8 asteiset maantien harmaat kulmat ja  hiukset. Hiuksia olen vaalentanut n. 9-10 asteisiksi. Kasvonpiirteisiini sopii kuitenkin paremmin vähän tummemmat kulmat (myös tapaamieni ammattilaisten mielestä).

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
« Vastaus #567 : 15.03.13 - klo:16:25 »
Leleth, voi kiitos :) Pitää harkita tuota. Googlen kuvahaun perusteella tuo näyttää hurjan tummalta, mutta sitten taas sävy hazel näyttää turhan hennolta. Pitää mennä kauppaa kokeilemaan!

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #568 : 16.03.13 - klo:12:45 »
Tässä Youtube-tutoriaalissa on mielestäni hyvänvärisiä kyniä, luomivärejä ym. kulmaarvojen siistimiseksi. Tuo Suqqun vihreä kulmakynä on mielenkiintoinen. Ilmeisesti tuo väri toimii hyvin, koska olen useammassakin videossa nähnyt sitä kehuttavan. Harmi, että sen saatavuus on niin huono ja hinta korkea. Myös Shu Uemuran Hard Pencil-kynät kiinnostaisi.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #569 : 16.03.13 - klo:18:24 »
Jos haluaa kokeilla hieman vihreään taittavaa sävyä kulmissa, niin MACin Coquette on tummemmille kulmille ihan mahtava. Käytän sitä aina kun haluan vähän dramaattisempaa jälkeä.

2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.