Kirjoittaja Aihe: Kulmakarvat  (Luettu 227319 kertaa)

Poissa Mehiläinen

• Haiven
  • *
Vs: Kulmakarvat
« Vastaus #570 : 18.03.13 - klo:00:32 »
Ah tuo NYX Charcoal sävy näyttää hirmu kivan HARMAALTA :P Kynälle erityisesti olisi tarvetta.  Ihan vähän mietityttää kyllä että miltä se ihan harmaa sävy sitten näyttää kulmissa, mutta toisaalta taas kun mun kulmien luonnollinen väri tosiaan on ihan sellainen tummahko harmaa, ehkä ihan vähän sellanen maantienvärinen, mutta kuitenkin.. että eikai se nyt pahemmaksi voi mennä, hölmömmältä näyttää ne punaruskeat kulmat blondin tukan vieressä.. hrr... Vaaleanruskeat värit on myös usein liian vaaleita, tummemmat niitä punaisia. Luulen että toi ihan rehellinen harmaa vois olla mun juttu myös, viileät sävyt kuuluu myös omaan ulkoasuun.
Suurkiitos Chaos, aion nyt heti etsiä itselleni omani ;D
1cFii, kasvatan kauniitä ja pitkiä hiuksia ja samalla värjättyä  blondia pois.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #571 : 18.03.13 - klo:08:52 »
Mun mielestä kulmavärin pitää ehdottomasti olla mahdollisimman harmaa, ei ruskea.
Kaikkein pöhköimmältä näyttää punaruskea/oranssiin taittava /tiilenpunainen kulmaväri. Bongailen näitä aina välillä ihmisillä.  Näyttää tosi luonnottomalta, erityisesti blondilla jolla on tuhdit kulmakarvat ja sitten niihin on sudittu reippaalla kädellä jotain punertavaa kulmaväriä...  :-X
Kyllä se niin vaan on, että punaruskea näyttää aina epäluonnolliselta, harmaa luonnolliselta.  

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #572 : 18.03.13 - klo:10:09 »
^Olen itse suosinut harmaanruskeita, kun vuosia sitten mulle Stockalla sen sävyinen kynä myytiin, josta tykkäsinkin tosi paljon. Nyt sit tulikin yllätys, kun menin ostamaan samaa käyttämääni kynää taas Stockalta, niin kuulemma mun värjäämättömään tukkaan passaa paremmin hieman lämpimämpi ruskea. Eikä tuo musta paha todellakaan ole, vaikka aluksi epäilyksellä suhtauduinkin.

Ilmeisesti pitää aina päivittää tukan värin mukaan kulmavärikin, ääh onpas turhan hankalaa mulle ::)
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #573 : 18.03.13 - klo:14:05 »
^ Minun mielestäni ei tarvitse päivittää tukanvärin mukaan, ellei muutos ole iso (harmaasta punaiseksi, vaaleasta tummaksi tms.). Lämpimämpi hiusväri antaa mielestäni enemmän liikkumavaraa kulmien värissä, mutta omasta mielestäni kulmat näyttää paremmalta, kun ne on viileämmät kuin hiukset. Kyllä punaisetkin kulmat voi olla ok, jos punainen on kulmien luonnollinen väri tai se sopii muuten käyttäjän lookiin (hiuksien lisäksi meikki ja pukeutuminen). Samalla tavalla tummien hiusten pariksi voi sopia vaaleat kulmat tai vaaleitten hiusten kanssa tummat kulmat.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #574 : 20.03.13 - klo:11:03 »
Pakko vinkata tää loistava kulmakarvatutorial tänne, kannattaa lukaista! http://www.lily.fi/juttu/kulmakarvojen-abc-muotoilu-erilaisilla-tuotteilla

En ollut tuollaisista MUFE:n kulmakarvageeliväreistä aiemmin kuullutkaan ja tietenkin kiinnostuin. Itse käytän puuterimaista NYXin väriä, se on ainoa josta olen löytänyt tarpeeksi punaisia sävyjä matchaamaan hiustenvärini kanssa. Tuossa MUFEn tuotteessa näköjään on ruskean eri sävyjä vaan, harmi. http://www.makeupforever.com/products/eyes/aqua-brow.html#.UUl7Dze8DTo
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #575 : 20.03.13 - klo:16:09 »
^Minulla on tuollainen MUFEn kulmavärigeeli. Välillä olen käyttänyt sitä ahkerammin, mutta nyt en edes tiedä missä se on (tuon saman postauksen innoittamana aloin sitä taas etsiskellä). Minulla on tuo vaalein geeli ja sen sävy on omaan makuuni vähän liikaa keltaiseen taittava (sävy näkyy kuvista hyvin). Muuten geeli on ihan kelpo tuote ja sitä on helppo annostella ohutkärkisestä tuubista vaikka suoraan siveltimeen.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #576 : 22.03.13 - klo:15:52 »
Mehiläinen, tuota NYX:iä ei kaupoissa myydä, mutta pretty.fi:stä saattaa löyty tai jos tilaa ulkomailta (tai niin kuin itse eBaystä), mutta muistin juuri, että kaupasta löytyy ihan täysin harmaata kulmakynää myös Maybellinelta ja se on myös hyvä, suosittelen!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #577 : 27.03.13 - klo:08:22 »
Mikä olisi hyvä vaalea harmaanruskea kulmakynä? Mulla on nyt käytössä Lumenen harmaanruskea kulmakynä, mutta kaipaisin toisinaan vähän vaaleampaa kulmakynää.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #578 : 27.03.13 - klo:11:21 »
Kokeile pehmeää lyijykynää!  ;)

Poissa Mehiläinen

• Haiven
  • *
« Vastaus #579 : 28.03.13 - klo:00:20 »
Ebaysta tilasin sen NYXin harmaan kynän, ihanaa että tää on sellainen "pyöritettävä" eli ei tarvitse teroittaa! Vihaan meikkikynien teroittamista yli kaiken, siitä ei ikinä tule yhtään mitään >:(  Mutta sävy on mahtava, aluksi ehkä ihmetytti vähän omaan silmään, mutta kyllä se vaan on hyvä se harmaa. Varsinkin jos ei muuten ole meikkiä, mutta haluaa vähän huolitella, niin ei tule sellaista puolimeikatun näköistä tulosta, ihan kyllä sointuu omien karvojen väriin täydellisesti :)
1cFii, kasvatan kauniitä ja pitkiä hiuksia ja samalla värjättyä  blondia pois.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #580 : 28.03.13 - klo:09:42 »
Arkailin kokeilla lyijykynää kulmakarvoihin koska se on niin kylmäsävyinen harmaa, mutta tulos olikin aika jännän luonnollinen. Hiukan harmaa kyllä mutta ei loppujen lopuksi ollenkaan silmiinpistävästi. Hyvä vinkki, kiitos!
Raitoja käpälään!

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #581 : 28.03.13 - klo:09:53 »
Lyijäri menee kyllä liian harmaaksi, koska mun hiustensävy (oma luonnollinen) on melko lämmin. Neutraali vaaleanruskeakin sopii, mutta mitään punertavia kulmakarvoja en halua.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #582 : 28.03.13 - klo:12:12 »
Minäkin pelkäsin että lyijäri on liian harmaa, lämminsävyinen kun olen itsekin. Kevyellä kädellä kulmat eivät ole kuitenkaan harmaat, vaan harmaanruskeat.
Raitoja käpälään!

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #583 : 28.03.13 - klo:12:47 »
Kulmakarvoihin käy kyllä yllättävät sävyt. Monesti olen katsonut, että "kellä muka on tämän väriset kulmakarvat" mutta ne ovatkin käytössä muuntuneet aivan loistaviksi. Itse käytän aina puuterimaista kulmaväriä ja tähän tarkoitukseen olen löytänyt mielestäni itselleni oikein mainiosti sopivat luonnolliset sävyt Inglotilta.

566 käytän päivittäin ja se taittaa jännästi violettiin ja harmaaseen. Se sopii mielestäni hyvin nopeaan arkimeikkiin. 560 on tummempi, hieman lämpimämpi (muttei siltikään lämmin) sävy, jota sekoitan 566 kanssa kun haluan hieman vahvemmat kulmat. Minulla on luonnostaa aika vaaleat ja harvat kulmakarvat ja aiemmin olen hieman täyttänyt kulmiani jollakin haalealla värillä. Näillä sävyillä olen kuitenkin huomannut, että minullekin käy ns. vahvat ja selkeät kulmakarvat, kun sävyt ovat oikeat. Aiemmin sävy on ollut ilmeisesti ihan väärä, kun vahvat kulmat on näyttäneet omituisilta minun naamataulussani.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa SC

• HAIRahtanut
« Vastaus #584 : 29.03.13 - klo:15:40 »
Saako suomesta jostain ostettua "eyebrow stencils" kulmakarvamuotteja vai kannattaako suosiolla tilata ulkomailta?
1aFMii, kasvatus käynnissä
<3 TT, vauvashampoo, kookosöljy