Kirjoittaja Aihe: Kulmakarvat  (Luettu 227789 kertaa)

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
Vs: Kulmakarvat
« Vastaus #585 : 29.03.13 - klo:15:51 »
^Olen nähnyt noita ainakin sokoksella ja stockmannilla. Hintaa en muista, kun en ollut ostoaikeissa.

Poissa SC

• HAIRahtanut
« Vastaus #586 : 29.03.13 - klo:17:14 »
Okei, pitääpi käydä katsomassa. Omin käsin kulmakarvojen piirtäminen on omasta mielestäni todella hankalaa, symmetrisyydestä puhumattakaan. Kyllä kai siihenkin oppii jos vaan jaksaa yrittää.
1aFMii, kasvatus käynnissä
<3 TT, vauvashampoo, kookosöljy

Poissa funkylala

• Hiushörhö
« Vastaus #587 : 13.05.13 - klo:10:03 »
Pitkästä aikaa ostin Lumenen kulmakynän ja koska se on ollut toimiva vakkarituote teininä en vaivautunut edes kokeilemaan testeriä kaupassa. Kotona huomasin että koostumus on älyttömän pehmeä, niin kuin jossain eyelinerissä. :-\ Ehkä mun muistissa on vikaa koska luulin tämä  olevan ihan normaali kovahko kulmakynä.

Poissa helka

• HAIRahtanut
  • As long as god isn't involved and there's beer
« Vastaus #588 : 13.05.13 - klo:10:53 »
^ Lumenen kulmakynän koostumus oli tosiaan aiemmin paljon kovempi kuin nykyään, menivät lurjukset muuttamaan sitä huonompaan suuntaan.
The only thing we have to fear is fear itself.
FDR

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #589 : 13.05.13 - klo:13:01 »
Mulla taitaa olla käytössä Rimmelin kulmakynä sävyssä Dark Brown ja se on just hyvä kylmä, pikkuisen harmaa ruskea. Mietityttää kuitenkin onkohan tuo sittenkin vähän turhan tumma, kun mun kulmat on luonnostaankin tosi tummat, niin tuleeko helposti liian tummat kulmat. (Etenkin arkimeikin kannalta liian tummat.) Olisikohan jollain vinkata samanlaista sävyä hieman vaaleampana?
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #590 : 13.05.13 - klo:13:27 »
Pitkästä aikaa ostin Lumenen kulmakynän ja koska se on ollut toimiva vakkarituote teininä en vaivautunut edes kokeilemaan testeriä kaupassa. Kotona huomasin että koostumus on älyttömän pehmeä, niin kuin jossain eyelinerissä.

Mulla on sellainen Lumenen vanhemman mallinen kulmakynä (Arctic Definition) ja se taas on mun mielestäni ihan liiankin kova. Eli sinänsä mua kiinnostaa tuo uusi, jos kerta koostumusta on muutettu pehmeämmäksi. Liian pehmeät kulmakynät tosin on kamalia, mutta jospa tuo olisi kuitenkin enemmän mun makuuni. Pitäisi varmaan käydä testaamassa. :)

Vielä kun tekisivät ihan oikeasti mustan sävyn, niin olisin tyytyväinen. Nykyinen harmaanmusta kun on enemmän harmaa kuin musta.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa vilmalotta

• HAIRahtanut
« Vastaus #591 : 13.05.13 - klo:20:12 »
Mäkin inhoan pehmeitä kulmakyniä, siksi käytän puuvärikynää  :D

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #592 : 14.05.13 - klo:20:13 »
Mä olen täysin siirtynyt käyttämään lyijykynää, se ei sula kuumassakaan ja saan helposti piirrettyä tarpeeksi vaaleat mutta selkeät kulmat.
Raitoja käpälään!

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #593 : 14.05.13 - klo:21:32 »
Onks toi puu- ja lyijykynät iholle ihan ok pitemmällä aikavälillä? Lisäksi, eikö lyijykynästä jää vähän kiiltävä jälki? Mulla on jotenkin sellainen muistikuva, että jäis.
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #594 : 14.05.13 - klo:23:44 »
^ Minäkin olen miettinyt tuota lyijykynän vaikutusta. Jotenkin sellainen kuva, että lyijykynä ei ehkä sopisi iholle. Tämä vain lähinnä tuntuma asiasta.

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #595 : 15.05.13 - klo:08:05 »
^Eikös lyijykynä ole lähinnä grafiittia(hiiltä) ja savea? Ei sinänsä pitäisi pidemmässäkään käytössä olla vaarallista ainakaan omasta mielestäni - enkä ole ikinä kuullut että siitä olisi mitään terveyshaittoja kenellekään aiheutunut.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #596 : 15.05.13 - klo:09:42 »
Joo lyijäreissä ei ole nykyään enä lyijyä eli en ole sen enempää huolissani sen käyttämisestä kuin muutenkaan meikkikynistä. Mulla väri ei myöskään ole kiiltävä vaan tosi luonnollisen vaalean harmahtava. Liian tummia kulmia en ole saanut tällä aikaiseksi mutta kun kokeilin paria eri ruskeaa puuväriä viikonloppuna niin niissä olikin paljon pehmeämpi koostumus eikä väri ollut lainkaan niin hyvä.
Raitoja käpälään!

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #597 : 16.05.13 - klo:08:12 »
Hirvittävä kulmakarvakriisi! Olen tottunut nyppäisemään päivittäin muutaman hajakarvan / kasvua yrittävän uuden jouhen - ja nyt kun pinsetit ovat mäsänä kulmakarvat ovat metsittyneet viikossa  ;D. Tulisivatpa uudet pinsetit tänään!

Onko täällä muuten noita tussikyniä pidempään käyttäneitä? Onko toiminut?

Itse olen pitkään käyttänyt lähes pelkästään puuterimaisia värejä, suosikkeina aikaisemminkin mainitut MAC Copperplate luonnollisempaan ja Coquette voimakkaampaan lopputulokseen, mutta tussia voisi joskus kokeilla.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa tnn

• HAIRahtanut
« Vastaus #598 : 16.05.13 - klo:08:22 »
Mä tilasin nyt Dermosililta pari kulmakynää kun Karkkipäivä-blogissa oli niistä juttua, vaaleimman kynän ja mediumin. Toivottavasti jompi kumpi olisi hyvä. Nyt on ollut käytössä sekalaisesti Lumenen vanha harmaanruskea -kulmakynä joka on jo niin nysä ettei voi edes terottaa, Lumenen uusi vaaleanruskea kynä joka on ihan liian punertava ja joku Kicksistä ostettu kulmaväripaletti jonka nimeä en muista. En saa noilla ollenkaan sellaisia kulmia kuin haluaisin :/
1bMii, virallisella huijausmitalla 78 cm pitkä tukka. Vaalea, hieman sekavärinen kuontalo.

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #599 : 16.05.13 - klo:20:22 »
^ Hih! Mulle tuli juuri Dermolta kaksi kulmakynää, medium ja dark. Tilaus oli juuri lähtenyt, kun juttu ilmestyi. Onneksi arvio oli pelkästään positiivinen, niin ei harmittanut odotella.

Dermon kynät on sopivan kovia, toivottavasti kestävät myös teroittamista. Viimeksi ostamani kynä on Maybellinen joku Master, ja ihan hirveä! Väri on ok viileä ruskea, mutta kynä on pehmeä, vahamainen (kulmavaha samassa). Ihan kätevä idea, mutta kynä on liian pehmeä teroitettavaksi, ja siksi kuluu järkyttävää vauhtia. Parin kuukauden käytön jälkeen on enää nysä jäljellä. Käytän kynää kolojen täyttämiseen, ja tämä kynä on koko ajan kärjestä pyöreä, joten ei yhtään sovi tähän tarkoitukseen.

Dermon värit vaikuttaa oikein päteviltä. Medium on tummille piirteille sopivan huomaamaton arkiväri, ja tummempi sitten voimakkaseen meikkiin!

edit. Kappas! Pari sivua aiemmin olikin mainintaa Maybellinen kynästä, eli Master Shape Brow Pencilistä on kyse.
« Viimeksi muokattu: 16.05.13 - klo:20:27 kirjoittanut Hermione »
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.