Kirjoittaja Aihe: Kulmakarvat  (Luettu 227081 kertaa)

Poissa salute

• HAIRahtanut
Vs: Kulmakarvat
« Vastaus #60 : 07.05.06 - klo:13:36 »
Toisinaan oikein harmittaa, kun on tullut nypittyä kulmia. Joskus 12-kesäisenä otetuissa kuvissa kulmani ovat luonnontilassa juuri passelit. Sellaiset todella tummanruskeat, hieman kaartuvat ja sopivan paksut. Sitten joku ( ;D) meni murrosiässä ohentamaan niitä viivamaisiksi, eivätkä karvat ole kasvaneet täydellisesti takaisin.
Nykyisin tummennan karvoja vielä hieman lisää, ja nypin ehkä joskus, ainoastaan keskikohdasta. Luonnollisen tummuuden vuoksi voin hätätilassa korjailla niitä vaikka mustalla kajalilla, eikä tulos ole kaamea vaan ainoastaan erilainen normilookiin verrattuna.

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #61 : 08.05.06 - klo:03:15 »
Kulmakarvani ovat luonnostaan aika paksut ja tummat ja niistä puuttuu muoto aivan täydellisesti! ::)
Nyppimällä saan ne näyttämään ihan siedettäviltä ja pienet kolot täytän Blascon nappivärillä.
Ostin itse asiassa tässä vähän aikaa sitten "kulmakarvasabluunat" Sokokselta ja ne toimivat ihan hyvänä apuna kulmia muotoiltaessa.
Kadehdin ihmisiä joilla on luonnostaan täydellisen muotoiset kulmat...

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #62 : 08.05.06 - klo:15:59 »
Lyx, onko sinullakin Tanan sabluunat? Itsekin ostin joskus reilu vuosi sitten, mutta ovat liian isoja omille kasvoilleni.  :-\
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #63 : 08.05.06 - klo:22:10 »
Juuri ne!
Ne toimii ihan kivasti kun haluaa korostaa kulmien muotoa.
Osaisiko joku suositella jotain hyvää kulmaväriä jolla saisi mahdollisimman luonnollisen lopputuloksen? En tykkää jos kulmat näyttävät "maalatuilta"...

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #64 : 08.05.06 - klo:22:41 »
Mä laitan ihan ruskeaa luomiväriä kulmiin. Varmasti löytää sävyn miljoonien värien joukosta. Samaa kamaahan ne kulmaväritkin ovat. Eli Lyx luomiväreistä valitsemaan. Ja tosiaan jos haluaa mahdollisimman luonnollisen tuloksen niin vähäpigmenttiset (lue:halpikset) kehiin.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #65 : 09.05.06 - klo:02:16 »
Kiitos vinkistä!
Tuo Blancon värinappi mikä nyt on käytössä on ihan ok, mutta sitä saa kyllä käyttää varoen ettei näytä "maalatulta".
Taidan käydä katselemassa noita halpoja luomareita, eipä ainakaan ole hinnan puolesta suuri menetys ellei toimisikaan!  ;)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #66 : 12.05.06 - klo:21:42 »
Lyx, ovatko nuo sablunat sinulle mittasuhteiltaan sitten ihan sopivia?

Itsekäytän myösjoskus ihan vaan ruskeaaluomiväriä, varsinkin se on kätevä tuollaisten sablunoiden kanssa.
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa si3nna

• HAIRahtanut
« Vastaus #67 : 13.05.06 - klo:12:33 »
Toi Hennesin kulmakarvaväri on kyl tosi hyvää ollut.

Myydäänkö tota muuten edes Suomessa, kun Lontoon H&M:stä bongasin enkä muista nähneeni Suomessa (siks pitikin ostaa heti kun tuli eteen)?

Mä olen ainakin saman ihan Suomesta ostanut, Jkl:n Henkalta löytyi.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #68 : 13.05.06 - klo:13:00 »
Minä ostin tuon Hennesin kulmakarvavärin (sen duon) myös ihan Suomesta. Omani on Helsingin Kämp Gallerian H&M:stä, olen nähnyt noita myös ainakin Forumin Hennesissä.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #69 : 13.05.06 - klo:19:08 »
Nyt alkoi kyllä kiinnostaa tuo Hennesin kulmaväri, pitää varmaan käydä katselemassa. Muistaako joku hintaa?

Poissa si3nna

• HAIRahtanut
« Vastaus #70 : 13.05.06 - klo:22:51 »
Nyt alkoi kyllä kiinnostaa tuo Hennesin kulmaväri, pitää varmaan käydä katselemassa. Muistaako joku hintaa?

En nyt ihan varma ole kun ostamisesta jonkin verran aikaa, mutta taisi olla 3,90. Ei ainakaan tuosta paljoa pitäisi heittää. Tosi edullinen siis, varsinkin siihen nähden että oikeasti hoitaa hommansa hyvin. ;)

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #71 : 14.05.06 - klo:07:19 »
Lyx, ovatko nuo sablunat sinulle mittasuhteiltaan sitten ihan sopivia?

Itsekäytän myösjoskus ihan vaan ruskeaaluomiväriä, varsinkin se on kätevä tuollaisten sablunoiden kanssa.

Hieman isoja ovat kyllä, mutta niitä voi sitten soveltaa niin että niillä korjaa kulman muotoa, muttei seuraa muottia ihan 100 %:sti, muuten voi näyttää hieman luonnottomalta.
Tykkään kyllä käyttää apuna, koska olen itse kulmien muotoilussa yäysin toivoton... ::)

Poissa pinkfrank

• HAIRahtanut
« Vastaus #72 : 14.05.06 - klo:08:44 »
Salute, mulla on ihan sama ongelma   :( 
Joskus ala-asteen viimeisimmillä luokilla kun innostuttiin tyttökavereiden kanssa "kauneuden"hoidosta, ajelin kulmakarvani sheiverilla, kun nyppiminen sattui liikaa!  :o Ja sitä sheivausta vielä kesti jonnekkin 7. luokalle... Sen johdosta mun kulmakarvat on vähän kitukasvuiset ja täynnä koloja joihin ei koskaan kasva karvaa. Tämä väkisinkin pakottaa mut käyttämään kulmavärejä, kun ilman niitä näytän ihan älyttömän tyhmältä  ;D

Mulla on semmosia kausia, että joskus tykkään käyttää Lumenen kulmakynää, ja joskus sudin kulmille Lumenen ruskeaa luomiväriä. Niillä täyttää kolot ihan kivasti, mutta silti mulla on harkinnassa ostaa ihan oikee kulmakarvoille tarkotettu värinappi. Heti kun oon vaan kaikki himoitsemani hiushärpättimet hommannu  ;D

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #73 : 14.05.06 - klo:12:50 »
Eikai nyt mikään sheivaus (pelkkä karvan katkaisu) sentään vaikuta karvan kasvun, eihän se karvan juuri tiedä, mitä siellä ihon pinnassa tapahtuu?

Itselläni on eripari kulmat, toinen hieman toista ylenmpänä ja muutenkaan en saa niitä koskaan näyttämään hyvältä, täytyy varmaan ottaa taas nuo sablunat avuksi ja katsoa, josko nyt osaisin hyödyntää niitä paremmin kuin ennen.  :)

Poissa pinkfrank

• HAIRahtanut
« Vastaus #74 : 14.05.06 - klo:13:08 »
^ En mä oikein muutakaan syytä keksi, miksi mun kulmakarvat olis nyt tämmöset kun on. Lapsena ne kuitenkin valokuvista päätellen oli ihan kolottomat ja paksut...