Hirvittävä kulmakarvakriisi! Olen tottunut nyppäisemään päivittäin muutaman hajakarvan / kasvua yrittävän uuden jouhen - ja nyt kun pinsetit ovat mäsänä kulmakarvat ovat metsittyneet viikossa
. Tulisivatpa uudet pinsetit tänään!
Kokeile rihmaa. Sillä lähtee sekä paksummat karvat, että haivenet. Sattuu kyllä niin vietävästi verrattuna pinsetteihin, mutta lopputulos on paljon siistimpi. Minäkin olen vannoutunut pinsettien käyttäjä, mutta nuo kulmapuskat tuppaa kasvattamaan myös sellaista valkoista karvaa, joka ei halua tarttua pinseteihin. Rihma toimii parhaiten niihin parhaiten.
Onko täällä muuten noita tussikyniä pidempään käyttäneitä? Onko toiminut?
Itse olen pitkään käyttänyt lähes pelkästään puuterimaisia värejä, suosikkeina aikaisemminkin mainitut MAC Copperplate luonnollisempaan ja Coquette voimakkaampaan lopputulokseen, mutta tussia voisi joskus kokeilla.
Minäkin kuulisin mielelläni kokemuksia. En ole kokeillut tusseja, koska ihoni on rasvoittuva ja käytän meikkivoidetta. Pelkään, että kulmatussi menee tukkoon. Olen joskus saanut rajaustussinkin tukittua, niin miksen sitten kulmatussia. Kulmien alueella on kuitenkin meikatessa enemmän rasvaa tms. kuin silmäluomilla. Nimim. "Pelkäänkö turhaan"