Kirjoittaja Aihe: Kulmakarvat  (Luettu 210624 kertaa)

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
Vs: Kulmakarvat
« Vastaus #615 : 25.07.13 - klo:13:29 »
^^Sensaita en ole kokeillut, mutta MACin kulmakyniä on tullut käytettyä jo monta loppuun. Värivalikoima on tosiaan aika laaja ja kynällä saa superhelposti kulmat piirrettyä. Mulla on ollut käytössä kaksi vaaleinta Fling ja Lingering sekä tummemman ruskea Spiked silloin kun tukka oli mustanruskea.

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #616 : 29.07.13 - klo:23:06 »
Suurkiitos vastauksistanne! Aloitetaan tutustuminen MACista.  :ts
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa Monty

• HAIRahtanut
« Vastaus #617 : 01.08.13 - klo:09:22 »
Mä tummana käytän kanssa mustaa luomiväriä/viistoa sutia kulmien korostukseen. Tuntui hassulta kun meikkikaupassa menin hakemaan kulmaväriä, ja mulle tarjottiin sellaista väritrioa... mitä ihmettä niillä kahdella muulla värillä edes tekee, ja tummin värikään ei ollut edes musta. Ostin make-up storen (? eikös tämä ollut se merkki jota Kicksissä myydään?) mustan napin, se riittänee ainakin hetkeksi. Rimmel-halpikseni ei ole vielä loppunut, hirvittää vähän onko sen jälkeen tuo "pigmenttisempi" väri liiankin voimakasta, ettei tule jotain superkulmia. Täytynee painaa toosi kevyesti...

Kulmakynällä en ole koskaan saanut luonnollista tulosta aikaan. Käytän kyllä lumenen jotain vanhempaa meikkikynää "aukkojen" paikkaamiseen luomivärin sutimisen jälkeen, ja kynän toisessa päässä olevalla kumiapplikaattorilla saa värin hyvin häivytettyä. Ilmeisesti ko. kynää ei kuitenkaan enää ole olemassa?  ??? Onko muilla merkeillä mustaa pehmeää kynää semmoisella vaahtomuovitöpöttimellä?
Suosikit: XZ Niittyvilla hoitis, Body Shop Aloe vera putsari & voiteet, Paula's Choice BHA:t

Simppu

• Vieras
« Vastaus #618 : 31.08.13 - klo:09:07 »
Voi. Hyvä. Luoja. Kosmetologin piti vain "hiukan keventää ilmettä" kulmakarvoistani, mutta hän vei vahalla noin 2/3 niistä pois. Jäljelle jäivät tosi ohuet kaaret.

Mulla siis on aika vahvat kulmat, mutta ne ovat säännöllisen ja kauniin muotoiset ja ennen kaikkea minun näköiset. Kulmien seutu on nyt kolmatta päivää turvoksissa, pieniä rupia irtoilee ja näytän NIIN VIERAALTA... enkä ainakaan kauniimmalta.

Koska ne kasvaa takaisin? Sanokaa, että pian? En anna enää ikinä kenenkään muun kuin kampaajani kajota kulmiini, sen verran oli traumaattinen kokemus.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #619 : 31.08.13 - klo:12:53 »
^Onpa ikävä kokemus. Mitähän se ksmetologi on ajatellut tuon tempun tehdessään.
Lohdutukeksi voin kertoa, että jos kulmakarvasi ovat vahvat ja karvankasvu muutenkin voimakasta, niin uutta kasvua alkaa näkyä jo muutaman päivän kuluttua (ei todellakaan mitään "sileä, jopa neljä viikkoa"-tilannetta odotettavissa). Tietenkin siinä menee vielä muutama viikko, ennen kuin ne karvat ovat kasvaneet entiselleen.

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #620 : 31.08.13 - klo:13:34 »
^^ Toi on kyllä niin kamala tilanne. Itsellä oli kerran sama juttu, kosmetologi nyppi ihan liian kapeiksi kulmat, joista olen ollut yleensä ylpeä. Noin kuukausi, puolitoista meni niiden kasvattelussa takaisin. Hassuin vaihe oli, kun alapuolella oli lyhyttä karvan tynkää kun yläpuoliset kulmakarvat olivat normaalin pituisia. Käytin Mavalan ripsi- ja kulmaravinnetta siinä toivossa että se vauhdittaisi kulmien kasvua.

Usein kannattaa katsoa kosmetologin omia kulmia: onko luonnollisemman tyylin kannattaja vai onko ohuet, nypityt kulmat -moni tekee samaa asiakkaalleenkin.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Simppu

• Vieras
« Vastaus #621 : 31.08.13 - klo:15:38 »
Kiitos vertaistuesta! Tänään alkoi tuo vahattu alue kuoriutua pois, siis ihon pinta. Jos vaikka Bepanthenilla koettaisi sitä rauhoitella...

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #622 : 01.09.13 - klo:13:16 »
^ Uuh, tsemppiä. Inhottava tilanne. Mä en anna kosmetologien koskaan kajota kulmiini kun pelkään, että tuloksena olisi just jotkut epämääräiset viivat. (Kuten nyk kosmetologillani itsellään on. Hän aina kysyy kasvohoidon päätteeksi, että saako siistiä kulmani.  ::) )
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #623 : 17.09.13 - klo:16:12 »
Sen jälkeen kun törmäsin vinkkiin trimmata kulmakarvoja pienillä saksilla on kulmakarvani näyttäneet paljon paremmalta! Harjaan karvat suoraan ylöspäin ja saksilla leikkaan pitkät sojottavat karvat. Ero on huikea! Kulmakarvat näyttävät niin paljon tasasemmalta ja laitetummalta. Suosittelen. Vähän tähän tyyliin:

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #624 : 18.09.13 - klo:17:34 »
^
Komppaan kyllä tuota. Meille tummakulmaisille varsinkin ehdoton juttu kun ei kulmakynää hirveästi viitsi käyttää - muuten on ilme aika tuikea  ;D Myös Lumenen väritön kulmageeli on hyvää. Ennen nuo oli kaikki jotenkin tahmaisia ja huonoja, mutta onneksi laatu on parantunut.

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #625 : 18.09.13 - klo:18:40 »
^Mä taas en tykkää Lumenen kulmakarvageelistä. Mulla on siis ihan sitä läpinäkyvää geeliä. Se ei nyt mitenkään erityisen huonoa ole, mutta musta se ei pidä yhtä hyvin kuin esim. e.l.f:in tai ArtDecon geeli. Plus se on hinnaltaan melko kallis, kun 6ml maksaa n.9€, kun taas esim. ArtDecon geeliä on tuubissa 10ml ja BeautyBayssa se maksaa n.11€. Plus ArtDecon geelituubissa on aivan loistava harja! Suosittelen! :)
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa Puf

• HAIRahtanut
« Vastaus #626 : 16.10.13 - klo:20:32 »
Ostin Dermosilin kehutun kulmakynän sävyssä Medium ja se on kyllä ensituntumalta kehujen arvoinen :) Täydellinen harmahtava sävy ja kova piirtojälki. Sävy vastaa kuulemma Lumenen kulmakynää numero 2. Mietin myös Lumenen kulmakynän ostamista, mutta kallistuin sitten Dermosilin kynään kovemman koostumuksen, paremman harjan ja nätimmän pakkauksen takia.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #627 : 21.10.13 - klo:10:31 »
Kiitos Tukkis tuosta kulmakarvojen leikkaamisvinkistä, kokeilin sitä ja tosiaan nämä ärsyttävät sinne tänne rönsyävät pehkot näyttävät nyt huomattavasti siistimmiltä! Tämä kikka jää käyttöön.

Ja hyvä tietää myös tuosta Dermosilin kulmakynästä, kokeilen sitä seuraavan kerran kun tilaan Dermoshopista. Se Lumenen vanha kynä oli tosiaan ihan ässä.

Hyvin samantyyppinen on myös Make Up Storen kynä, vaalein sävy. Se on mun vakkari, johon palaan aina, vaikka välillä tulee kokeiltua muitakin. Eli riittävän kova ja vahamainen, ei rasvainen, ja täydellinen vaaleanharmahtava sävy.

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #628 : 21.10.13 - klo:21:47 »
Kiitos tuosta leikkausvinkistä, menee heti kokeiluun! Kannattaa muuten kokeilla Diego Dalla Palman kulmakyniä, itsellä ollut käytössä nyt kolmisen kuukautta ja on kyllä huippu :)

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #629 : 11.11.13 - klo:16:21 »
Mullakin siistiytyi kulmakarvat kummasti, kun toteutin tuon leikkaamisvinkin, joten kiitos Tukkis vinkistä  :T.

Shiseidon kulmakarvakynä sävyssä light brown vetelee viimeisiään ja pitäis saada jostain uusi vastaava tilanne. Mikähän voisi olla passeli vastine, en nimittäin raaski uutta samanlaista ostaa, kun tuo kului aika nopeaan joka päiväisellä käytöllä. Mulla oli aiemmin mm. Lumenen ilmeisestikin vanha kulmakynäversio ja se oli huomattavan pehmeä verrattuna tohon Shiseidoon ja en tykännyt jäljestä. En kuitenkaan ole mikään super hyvä meikkaamaan ja mieluummin liian kova kynä, ettei pääse humahtamaan liikaa väriä kulmiin  ;D
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann