Kirjoittaja Aihe: Kulmakarvat  (Luettu 221887 kertaa)

Poissa naapio

• Tukkaguru
Vs: Kulmakarvat
« Vastaus #645 : 28.11.13 - klo:11:23 »
Tarpeeksi vaalea luomiväri onkin etsinnässä. Kokeilin tänän yhdistelmää lyijykynästä ja vaalean harmaanruskeasta kulmakynästä jonka levitin harjalla. Aika kiva tulos mutta toisaalta joutuu pelaamaan kahden kynän kanssa.
Raitoja käpälään!

Poissa Linoa

• Tukkaguru
« Vastaus #646 : 01.12.13 - klo:19:25 »
Saako tätä Macin tuotetta vielä jostain, vinkkejä otetaan vastaan :)

Eikö kellään oo oikeasti hajua tästä tuotteesta?  :-\

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #647 : 01.12.13 - klo:19:47 »
^Tuo tuote on lakkautettu jo vuosia sitten (2008, 2009?). Epäilen, ettet löydä tuota enää aitona mistään.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #648 : 03.12.13 - klo:14:23 »
Onko ideoita kohtuuhintaisesta kuparista/punertavasta/ginger kulmakarvaväristä tai kynästä? Ymmärrän kyllä että suomalaisten väritykseen sopivat ne harmaat kynät mutta ne vaan ei millään käy mun kupariseen tukkaan. Tähän mennessä oon käyttänyt Lumenen blondea mutta se on lopussa ja uutta en osta, se on hassun sinappisen värinen ja ihan liian pehmeä. Mun omat kulmat on aika vaaleat, kullanruskeat ja oon niitä välillä hennannut mutta tarvisin kuitenkin kynän tai värin jotta kulmista saa skarpimman näköiset. Tietty huultenrajauskynistä löytyisi oikean värisiä mutta ne on varmaan liian pehmeitä.

Poissa Milly

• HAIRahtanut
« Vastaus #649 : 03.12.13 - klo:16:56 »

Suosittelisin itse tätä. Lopputulos on luonnollisen näköinen ja pysyvyys on hyvä. Kyseessä siis Skinfoodin Choco Eyebrow cake.
http://goo.gl/R0olmw Vitacost 30$+ tilauksesta 10$ alennus.
herb -5usd ekasta tilauksesta: WAX635

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #650 : 03.12.13 - klo:18:50 »
^Alati edullista korvaajaa tBS:n vastaavalle hakevana laitoin myös tuosta tuon no.01:n tilaukseen, ei ollut ainakaan hinnalla pilattu - alle 4 puntaa ebayssä.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #651 : 04.12.13 - klo:20:40 »
^^Kiitos ehdotuksesta! Päädyin tänään ostamaan Make up Storen Duo brow-paletin jossa on punertava sävy sekä vaalea ruskea. Tuntuvat tosi laadukkailta ja tuo kestää mulla varmaan ikuisesti!

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #652 : 10.12.13 - klo:18:51 »
Tuo Skinfoodin kulmakarvapaletti saapui jo (!), ja vaikuttaa ihan loistavalta! Tosi hyvä pigmentti. Jos pysyvys osoittautuu käytössä hyväksi, niin haastaja tBS:n 20 euroa kalliimmalle versiolle on ehdottomasti löytynyt!

Poissa Katariina

• Tukkaguru
« Vastaus #653 : 13.12.13 - klo:10:30 »
Itse tilasin mielenkiinnosta Prettyn alelaarista W7 merkkisen vedenkestävän kulmakarvatussin sävyssä brown. Yllättävän hyvä tuote! Kevyellä kädellä laitettuna todella hyvin saa kolot kulmista piiloon. Sävy on hieman liian punertava, mutta kevyellä jäljellä ja värillisellä kulmavahalla tilanne korjaantuu. Tykkään tussiformaatista todella paljon ja kärki tässä on parempi kuin Goshin vastaavassa.
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me

Poissa Shinea

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #654 : 03.03.14 - klo:01:10 »
Mitä kulmakarvageelejä käytätte? Itselläni on ollut vuosia Lumenen kulmakarvavaha, mutta en saa sillä enää kesytettyä kulmakarvojani, koska olen päästänyt kasvamaan ne hieman paksumpina,sillä en jaksa nyppiä kahta kertaa viikossa niitä... Kulmani ovat tummat, ja aina jossakin on pilkistämässä musta kulmakarvanpiikki.  :-X Hiuslakkaa olen kokeillut harjalla sutia niihin. Pitää toki paremmin, mutta iho tykkää kyttyrää.
1b, M/C, iii. Punertavanruskea, hip lengthin ja tailbone lengthin välimaastossa roikkuva kasvusto. Back to Classic Length. Rakkaus neitsytkookosöljy ja avocadonaamio.<br /><br />

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #655 : 03.03.14 - klo:12:59 »
MACin kirkas Brow Set on täällä jokapäiväisessä käytössä, vielä ei ole pettänyt ja purkkeja olen kuluttanut tyhjäksi varmaan jo kuutisen kappaletta. Tätä saa myös värillisenä, mutta koska mulla on mustat kulmakarvat jo ihan luonnostaan niin en ole noihin värillisiin tutustunut.
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #656 : 03.03.14 - klo:15:33 »
Make Up Store väritön kulmakarvageeli oli käytössä vaikka kuinka pitkään. Tehokas tuote, piti kulmakarvat kauniisti ojennuksessa. Helppo tehdä kulmakarvat muotoonsa. Tuo kesti käytössä varmaan vuoden. Sittemmin olen siirtynyt hiuslakkaan kulmien muotoilussa, mutta käytän edelleen siihen tuon kulmakarvageelin harjaa. :)

Poissa Shinea

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #657 : 06.03.14 - klo:00:00 »
Kiitos vinkeistä! :) Varmasti molemmat ovat hyviä geelejä! Minkä hintaisia ne ovat? Voi olla, että hinta ratkaisee, kumpi lähtee mun meikkipussiin. :D
1b, M/C, iii. Punertavanruskea, hip lengthin ja tailbone lengthin välimaastossa roikkuva kasvusto. Back to Classic Length. Rakkaus neitsytkookosöljy ja avocadonaamio.<br /><br />

Poissa Punatulkku

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #658 : 06.03.14 - klo:01:42 »
Pitäisi varmaan kokeilla munkin tuollaisia paletteja, mun kulmat on äärimmäisen hankalat tapaukset  :D ovat suhteellisen tummat ja tuuheahkotkin ottaen huomioon että mulla on mm. Perus suomalaisen värinen maantietukka ja varsin vaalea iho. Kaukaa katsottuna näyttävätkin ihan kivoiltakin kun kasvavat linnunsiipimuotoon, mutta läheltä katsoen epäsymmetriset ja huolittelemattomat. En vaan osaa tehdä oikein mitään! Pienikin määrä kulmakynää(en "väritä", yritän vaan lisätä vähän tehdäkseni kulmista symmetriset) aiheuttaa liian tummat/överit kulmat mun naamaan ja inhoan piirretyn näköisiä kulmia. Monia lapsuksia on käynyt kulmien kanssa, joten nykyisellään en juuri mitään siistimistä lukuunottamatta viitsi tehdä. Pitäis varmaan käydä jollain meikkauskurssilla missä opetettaisi meikkaamaan rumat kulmat, kulmakarvat ovat mielestäni varsin tärkeä osa naamaa ja omien huolittelemattomuua häiritsee.
« Viimeksi muokattu: 06.03.14 - klo:01:43 kirjoittanut Punatulkku »

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #659 : 06.03.14 - klo:08:05 »
^Punatulkku, jos tuo ihana hiuspilvi on omasi, niin et todellakaan ole maantienvärinen. Miten kauniit  :l.

Kokeile ihmeessä puuterimaista kulmapalettia, jossa on useampi sävy - ja minusta paras kulmakarvasivellin niille on pieni, jämäkkä ja viistopäinen. Omani taitaa olla Duroyn valikoimasta ja on oikein toimiva. Jos sinulla on mattaluomivärejä, niin niitä kannattaa testailla myös. Oma arvaukseni on se, että monet kulmavärit ovat sinun väritykseesi liian ruskeita. Kokeilepa hyvin harmahtavilla sävyillä - ja kulmakarvaa astetta vaaleammilla.

Tajusin juuri, että Maybellinen Color Tattoossa on (ainakin ollut) sävy, joka voisi toimia kulmillekin hyvin: Tough as Taupe. Kestävää geeliväriä kaipaaville varmaan ihan metsästämisen arvoinen.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.