Kirjoittaja Aihe: Kulmakarvat  (Luettu 221909 kertaa)

Poissa Monty

• HAIRahtanut
Vs: Kulmakarvat
« Vastaus #660 : 06.03.14 - klo:08:51 »
Mitä kulmakarvageelejä käytätte? Itselläni on ollut vuosia Lumenen kulmakarvavaha, mutta en saa sillä enää kesytettyä kulmakarvojani, koska olen päästänyt kasvamaan ne hieman paksumpina,sillä en jaksa nyppiä kahta kertaa viikossa niitä...

Apua, mun on pakko tsekata pinsetillä joka aamu (uudet) mustat haivenet ja piikit, jos jätän päivän-kaks väliin niin karva-apina kurkkii peilistä  ;D
Suosikit: XZ Niittyvilla hoitis, Body Shop Aloe vera putsari & voiteet, Paula's Choice BHA:t

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #661 : 06.03.14 - klo:14:34 »
^Tässä asiassa on kerrankin mitättämästä värityisestä iloa, itse yritän muistaa nyppiä tiheämmin, mutta kun vaaleita karvoja ei juuri näe, ne unohtuvat ja nyppäsen jokusen hajakarvan ehkä kerran kuukaudessa, jos sitäkään.. Toki tämä tarkoittaa sitten sitä, että joudun värjätä kulmakarvani viikon-parin välein ja lisäksi vahvistan niitä kulmakynillä ja -puutereilla päivittäin, että ei tässä ihan laiskottelemaan pääse kuitenkaan.

Mua muuten alkaa aina aivastuttamaan hirveästi, kun nypin kulmakarvoja. Onko tuttu ilmiö?

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #662 : 06.03.14 - klo:15:05 »
^ Mä aivastelin myös joskus nyppimishistorian alkutaipaleella! Se on ihan mahdollinen reaktio. Enää en muista pitkään aikaan tapahtuneen, mutta saattahan se joskus harvakseltaan varmaan vieläkin yllättää. Sama reaktio kuin kirkkaasta auringonvalosta joskus!  :)
1cFii, oma väri.

Poissa Punatulkku

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #663 : 06.03.14 - klo:17:15 »
^^^ voi kiitos Lila  :D omat hiukset kyllä kuvassa , mutta valitettavasti väri saatu aikaan vaalentamisella... Tyvestä pukkaa sitä maantienharmaata  :-\

Ja hyviä neuvoja, pitänee nyt kunnolla panostaa tuohon kulmavärin etsimiseen. Harmaanruskeita sävyjä tosiaan metsästän, useimmat sellaisetkin vaan tuntuvat olevan liian oransseja. Mulla on kerran ollut semmoinen joku kicksin halpispaletti, mutta sekin oli vähän väärän sävyistä. Täytyykin  katsella noita duroyn ja maybellinen valikoimia jos sieltä lopulta tärppäisi  :D

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #664 : 06.03.14 - klo:19:00 »
Mua muuten alkaa aina aivastuttamaan hirveästi, kun nypin kulmakarvoja. Onko tuttu ilmiö?

Mä pärskin aina, kun nypin :D Varsinkin jos nypin kulmakarvojen alkupäästä. Nypin tosin äärimmäisen harvoin, kun ole niin vaalea ja vähä-kulmakarvainen otus, ettei nuo pari ylimääräistä hahtuvaa juuri menoa haittaa.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #665 : 06.03.14 - klo:21:37 »
Kiitos Tukkis tuosta kulmakarvojen leikkaamisvinkistä, kokeilin sitä ja tosiaan nämä ärsyttävät sinne tänne rönsyävät pehkot näyttävät nyt huomattavasti siistimmiltä! Tämä kikka jää käyttöön.

Eipä mitään! Ja tämä kannattaa tosiaan tehdä suihkun jälkeen / kun kulmakarvat ovat märät niin pysyvät (ainakin minulla) helpommin pystyssä jolloin ne on helpompi siistiä.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #666 : 06.03.14 - klo:21:46 »
Täytyykin  katsella noita duroyn ja maybellinen valikoimia jos sieltä lopulta tärppäisi  :D

Inglotin värit kannattaa tsekata myös, jos pääset myyntipisteelle.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #667 : 09.03.14 - klo:13:07 »
^^^ voi kiitos Lila  :D omat hiukset kyllä kuvassa , mutta valitettavasti väri saatu aikaan vaalentamisella... Tyvestä pukkaa sitä maantienharmaata  :-\

Ja hyviä neuvoja, pitänee nyt kunnolla panostaa tuohon kulmavärin etsimiseen. Harmaanruskeita sävyjä tosiaan metsästän, useimmat sellaisetkin vaan tuntuvat olevan liian oransseja. Mulla on kerran ollut semmoinen joku kicksin halpispaletti, mutta sekin oli vähän väärän sävyistä. Täytyykin  katsella noita duroyn ja maybellinen valikoimia jos sieltä lopulta tärppäisi  :D

Goshin Brow Kit olisi sulle aivan täydellinen paletti. Riittoisuuteensa nähden se on tosi halpa, ja sävyt ovat harmahtavia eivätkä yhtään oranssisia. Puutereissa ei ole liikaa pigmenttiäkään, joten sävyjä on helppo levittää maltillisesti. Mun ehdoton HG, käytän sitä myös muita meikatessa.
« Viimeksi muokattu: 07.04.14 - klo:08:44 kirjoittanut Mirju »

Poissa Punatulkku

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #668 : 12.03.14 - klo:10:59 »
^ Kävin jo kaupoilla katselemassa ja itseasiassa sattumalta päädyin lopulta juurikin tuohon goshin kulmaväripalettiin  :D Pidän goshin tuotteita ihan laadukkaina vaikka sopuhintaisia ovatkin, ja nuo sävyt on tosiaan täydellisen harmaita. Hyvältä tuotteeta vaikutaa!

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #669 : 07.04.14 - klo:02:27 »
Tilasin kokeiluun jännältä kuulostavan kulmakarvatuotteen, josta arvostelua esim. tässä:  http://www.yozellynj.com/2013/12/tony-moly-7-days-tatoo-eyebrow.html Mulla on kulmakarvoissa pari aukkokohtaa, ja niissä ei tahdo pysyä kovin pitkään mikään kokeilemani kulmakarvatuote, tämä nyt lupaa pisintä kestoa, mitä olen kuullut kenenkään lupaavan toistaiseksi.. Ja aamu-unisen kannalta on aika mahtavaa, että tämän voi levittää ihan luvan kanssa jo illalla! Kärkikin näyttää hyvältä ja tarkalta. Toivottavasti tämä lunastaisi jo tosi korkeiksi nousseet odotukseni. Tilasin sävyn Dark Brown harmaasävyjen puutteessa, maksoi ebayssä n. 8 euroa.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #670 : 08.04.14 - klo:11:49 »
H&M puuterimainen kulmakarvaväri tuli myyntiin takaisin (täältä sain vinkin siihen). Ja pitihän se heti ostaa.. Tuo on kyllä hyvä tuote. Värisävyjä on 3, tummasta hiekanvaaleaan ruskeaan. Sekoittaminen on helppoa hiustenvärin mukaan sävyä sekoitellessa. Riittoisaakin tuo on, ei kannata liikaa ottaa väriä kerralla. Hintaa oli muistaakseni 3,95 €, ja pakkauksen mukana tulee pieni viistopäinen sivellin.

Poissa funkylala

• Hiushörhö
« Vastaus #671 : 08.04.14 - klo:12:09 »
Tilasin kokeiluun jännältä kuulostavan kulmakarvatuotteen, josta arvostelua esim. tässä:  http://www.yozellynj.com/2013/12/tony-moly-7-days-tatoo-eyebrow.html Mulla on kulmakarvoissa pari aukkokohtaa, ja niissä ei tahdo pysyä kovin pitkään mikään kokeilemani kulmakarvatuote, tämä nyt lupaa pisintä kestoa, mitä olen kuullut kenenkään lupaavan toistaiseksi.. Ja aamu-unisen kannalta on aika mahtavaa, että tämän voi levittää ihan luvan kanssa jo illalla! Kärkikin näyttää hyvältä ja tarkalta. Toivottavasti tämä lunastaisi jo tosi korkeiksi nousseet odotukseni. Tilasin sävyn Dark Brown harmaasävyjen puutteessa, maksoi ebayssä n. 8 euroa.

Juuri eilen katsoin tatuointikulmakarvojen hintoja ja harmittelin, ettei mulla ole varaa niihin. Tämä näyttäisi kuitenkin hyvältä, terävä kärki mahdollistaisi myös "karvatekniikalla" piirtämisen? Pistä ihmeessä arviota kun saat tuon :)

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #672 : 24.04.14 - klo:02:11 »
^Olen nyt vähän testaillut, ja on kyllä ihan ok tuote. Karvatekniikkapiirrustus onnistuu hyvin, ja lopputuloksesta saa juuri niin luonnollisen tai epäluonnolisen kuin haluaa.

Mun ihoni on, varsinkin otsasta, aika rasvoittuva, ja se varmasti lyhentää tämän pysyvyyttä. Piirtämisestä seuraavana päivänä, kunnollisen aamupesun jälkeenkin, kulmakarvat ovat hyvät sellaisenaan. Olen silti sutinut vähän puuterimaista päälle, tykkään tosi vahvoista kulmakarvoista, ja yleensäkin käytän sekä kulmakynää, että puuterituotetta. Toisena päivänä kulmakarvat ovat vieläkin selkeästi meikatut, mutta sävy on haalistunut niin lämpimäksi, että tarvitsen jo ehdottomasti uusintakäsittelyn, tai perinteistä kulmakynää päälle.

Suosittelisin tätä dark brown-sävyä erityisesti punahiuksisille, tämän ruskeasävyn ollessa haalistuessaan hyvin lämmin (ei punainen kuitenkaan, mutta tosi lämmin ruskea). Ekapäivänä ruskea sävy on aika neutraali. Vaaleampikin sävy ilmeisesti kuluu todella lämpimäksi. Lisäsuositus aamukiireisille, illalla tehty pohjatyö nopeuttaa aamuhommaa kyllä tuntuvasti, vaikka jotain sipaisisikin päälle vielä aamullakin.

Voisin tietysti kuvata tämän käyttäytymisestä pienen sarjan jossain kohtaa, kertoisi varmaan enemmän kuin muutama sana..

Poissa funkylala

• Hiushörhö
« Vastaus #673 : 26.04.14 - klo:14:55 »
^ Laita ihmeessä, minua ainakin kiinnostaisi kovasti!

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #674 : 26.04.14 - klo:15:04 »
^^ Mua kans kiinnostaa tosi paljon, rasvaisen ihon omistajan ei tunnu kynät pysyvän millään ja kestoväri hiipuu parissa pesussa.
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett