^Olen nyt vähän testaillut, ja on kyllä ihan ok tuote. Karvatekniikkapiirrustus onnistuu hyvin, ja lopputuloksesta saa juuri niin luonnollisen tai epäluonnolisen kuin haluaa.
Mun ihoni on, varsinkin otsasta, aika rasvoittuva, ja se varmasti lyhentää tämän pysyvyyttä. Piirtämisestä seuraavana päivänä, kunnollisen aamupesun jälkeenkin, kulmakarvat ovat hyvät sellaisenaan. Olen silti sutinut vähän puuterimaista päälle, tykkään tosi vahvoista kulmakarvoista, ja yleensäkin käytän sekä kulmakynää, että puuterituotetta. Toisena päivänä kulmakarvat ovat vieläkin selkeästi meikatut, mutta sävy on haalistunut niin lämpimäksi, että tarvitsen jo ehdottomasti uusintakäsittelyn, tai perinteistä kulmakynää päälle.
Suosittelisin tätä dark brown-sävyä erityisesti punahiuksisille, tämän ruskeasävyn ollessa haalistuessaan hyvin lämmin (ei punainen kuitenkaan, mutta tosi lämmin ruskea). Ekapäivänä ruskea sävy on aika neutraali. Vaaleampikin sävy ilmeisesti kuluu todella lämpimäksi. Lisäsuositus aamukiireisille, illalla tehty pohjatyö nopeuttaa aamuhommaa kyllä tuntuvasti, vaikka jotain sipaisisikin päälle vielä aamullakin.
Voisin tietysti kuvata tämän käyttäytymisestä pienen sarjan jossain kohtaa, kertoisi varmaan enemmän kuin muutama sana..