Olen varmaan kehunut aiemminkin Inglotin kulmapalettiani, jonka olen hankkinut jo yli puolitoista vuotta sitten. Kulmavärieni tulee olla kylmän sävyisiä ja tarpeeksi vaaleita, sillä olen vaalea ja hiukseni ovat tuhkanvaaleat. Inglot palettiini valitsin kaksi kulmapuuteria ja yhden kulmavahan (joka oli kyllä niin susi, että sen voisi heittää pois). Sävyt, jotka valitsin ovat 560 ja 566.

560 on tummempi ruskea sävy, jota käytän lähinnä silloin kun haluan kulmieni kaaren olevan dramaattisempi. Sekin on sävyltään viileä ja uskon tämän olevan sellainen universaalisävy, jolla melkeinpä kaikki saavat kulmakarvoistaan luonnollisen näköiset. 566 on vaaleampi, todella viileänsävyinen ruskeanharmaa. Tietyssä valossa se näyttäisi taittavan melkeinpä lilaan, mutta tällä saan aikaan kaikista luonnollisimmat kulmat. Tuota käytän siis arkisin.
Kuvahan on paletista, kun olen sen juuri saanut. 566 sävy on nykyään ihan kuopallaan, mutta pohja ei vielä paista

560 sävyyn olen saanut käytön jälkiä, mutta kuoppaa en. Pitänee varmaan jossakin vaiheessa ostaa 566 sävystä nappi varastoon, sillä tuo on rakastetuin palettini ikinä

Tuo paletti maksoi blogini mukaan silloin ostaessani 27€ ja ollut joka sentin arvoinen, vaikka tuo turha kulmavaha tulikin ostettua mukaan.
EDIT: nykyään nuo kulmakarvasävyt ovat neliönmuotoisia. Ihan vain tiedoksi, jos joku ihmettelee.