Kirjoittaja Aihe: Kulmakarvat  (Luettu 221889 kertaa)

Poissa arianna

• Haiven
  • *
Vs: Kulmakarvat
« Vastaus #690 : 25.08.14 - klo:19:56 »
Kulmakarvani ovat harvat, mutta yksittäiset karvat ovat suht. tummia ja ne tuntuvat kasvavan väärässä kohtaa tai väärään suuntaan... Käytän Lumenen kulmakynää, niiden sävyt ovat mielestäni luonnolliset. esim Rimmelillä on mielestäni liian vaaleita tai tummia.

Pyrin vetämään viivoja kynällä mutta usein (kiireessä!) suttaan vain kynällä hieman kulmia ja sitten tasoitan väriä kulmaharjalla ja sormin. Oikein luonnollisen lopputuloksen saavuttamisessa kestää aikaa, itse sorrun helposti piirtämään kulmista liian tummat ja paksut, kun olen aina lisäilemässä väriä jos tulos ei ole tasainen. Se vielä häiritsee, kun toinen kulma on toista ohuempi ja pitäisi yrittää tasata eroa... Joskus olen nyppinyt kulmat paljon ohuemmiksi, nyt luonnollisen paksut kulmat ovat (kai) muotia ja teen mieluummin kulmista hieman paksummat ja tummemmat.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #691 : 25.08.14 - klo:23:35 »
Onko kellään kokemusta Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomaden väreistä? Mun kulmissa toimii ehdottomasti parhaiten sellainen viileä medium taupe, osaako joku sanoa onko joku noista sellainen? Tai saman merkin Brow Powder Duoista?
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa naturalhair

• Haiven
  • *
« Vastaus #692 : 19.09.14 - klo:17:01 »
Itse olen huomannut, että matta luomivärit toimii todella hyvin kulmien laitossa. Itse omistan todella tummat kulmat, joten niihin sopii hyvin musta matta luomiväri. Kun laittaa sitä vähän ja maltillisesti, tulos on täydellinen. Luonnollinen lopputulos, kulmakynissä on usein se ongelma että väri tarttuu ihoon. Luomiväriä kun laittaa kulmiin ja sen jälkeen levittää värin ammattilaisten käyttämällä siveltimellä joka on tarkoitettu kulmakarvojen laittamiseen, niin ei kyllä yhtään huomaa että kulmia olisi piirretty. Sen jälkeen laitan yleensä geeliä, jotta väri pysyy.  :) ihan vaan vinkiksi muillekkin. Tulee myös halvemmaksi, jos ei pysty ostamaan kulmille tarkoitettuja värillisiä vahoja.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #693 : 06.10.14 - klo:20:29 »
Onko kukaan kokeillut niitä uusia Kicksissä myytäviä Anastasian kulmakarvatuotteita?

Vilkaisin niitä pikaisesti ja näytti helkkarin hyvältä sävyvalikoimalta. Tuolta jos ei sopivan sävyistä kulmakynää löydy, niin sitten ei mistään. Harmi vaan että ostin juuri uuden kulmakynän, ei ole heti tarvetta uudelle, mutta seuraavan aion ehdottomasti ostaa tuosta sarjasta. Minkähänlainen koostumus noissa on?

SSpiegel

• Vieras
« Vastaus #694 : 06.10.14 - klo:22:57 »
^ Jos puhutaan samoista Anastasioista, se Brow Wiz on ainakin esim. Pixiwoon naisten HG. Ainakin muistan heidän monesti tuota käyttäneen ja maininneen. Muuallakin niitä on kehuttu kovasti. Meinasin nyt seuraavaksi kokeilla puuterimaisia kulmavärejä, mutta jos ne ei nappaa, testaan varmaan tuota Brow Wiziä.

Mitä nuo Anastasiat muuten maksoivat Kicksissä? Beautybayssakin niitä näin, mutta vois tsekata ne ihan livenä.
« Viimeksi muokattu: 06.10.14 - klo:23:02 kirjoittanut SSpiegel »

Poissa Firestarter

• HAIRahtanut
« Vastaus #695 : 09.11.14 - klo:19:19 »
Itselläni on Anastasia beverly hillsin brow bowder duo sävyssä golden blond enkä ole mitenkään supervaikuttunut koska tuote ei ole tarpeeksi pigmenttinen ylinypityille kulmilleni.Varmaan ihan kiva jos kulmat ovat melko hyvät ja tuuheat.

Täsät päästäänkin sopivasti seuraavaan aiheeseen:oletteko kokeilleet kulmakarvoille tarkoitettuja kasvuseerumeja/löytäneet oikeasti toimivaa? Yritän tehdä vähän taustatutkimusta ennen kuin haaskaan rahojani mihinkään :) Olen joskus vuosia sitten nyppinyt kulmiani liikaa eivätkä ne enää vaan kasva takaisin tiettyjä harvoja alueita lukuunottamatta. Ärsyttää kun joutuu aina meikkaamaan kulmakarvat itselleen,haluaisin edes vähän luonnollisemman lookin ::)

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #696 : 09.11.14 - klo:22:40 »
Mulla on kulmakarvaseerumi käytössä, mutta käytän sitä oikeastaan lähinnä kulmakarvageelinä, en ole huomannut sen vaikuttavan kulmakarvojeni massaan millään tavalla. Tuote on Enormous Lashin Brow Doctor, ostin sen Emotionista jostain -70% alepöydästä. Toimii kulmageelinä ihan ok, lukitsee kulmakynät ja muut kulmatuotteet paikoilleen tosi kiitettävästi,  mutta en kyllä tähän normaalihintaa investoisi, kun kelpoja kulmageelejä saa kyllä tolkullisemmillakin hinnoilla.

Poissa QueenOfWinter

• HAIRahtanut
« Vastaus #697 : 17.11.14 - klo:13:09 »
Mä olen kokeillut kahta seerumia ja molemmat tehosivat, toinen mielestäni paremmin. Mulla on nytkin toinen niistä käytössä, nimeltään Eye Candy XLR8 Lash & Brow Serum ja kyllä tuo on mulla toiminut. Omat kulmani ovat myöskin liian nypityt, eikä alkuosassa ollut juurikaan ollenkaan karvoja. Nyt ne ovat kyllä tulleet takaisin.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #698 : 17.11.14 - klo:19:07 »
Tein viikonloppuna pientä kulmavärien vertailua. Joukossa on pari luomiväriä, jotka omasta mielestäni sopivat hyvin kulmien muotoiluun. Näitä on päässyt kertymään, mutta paria tuotetta lukuunottamatta kaikki on käytössä. Toivottavasti tästä on joillekin apua sopivan värin etsimisessä.

Kuvassa viivojen yläosa on puhtaalla iholla ja alaosassa on pohjustuksena Dior Star 010 meikkivoide.

Kuvan tuotteet on
1. MAC e/s Omega
2. MAC e/s Restless (vanhasta LE-paletista)
3. Illamasqua Eye Brow Cake Motto
4. Anastasia Brow Wiz Medium Brown
5. MAC Veluxe Brow Liner Brunette
6. MAC Eye Brows Brunette
7. ELF Eyebrow Lifter & Filler Ivory/Light
8. We Care Icon Magnetic Eyes Smooth Wear Eyebrow definer 3 True Blond
9. Anastasia Brow Wiz Taupe
10. MAC Brow Set Bequile
11. MAC Brow Set Mink

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #699 : 01.12.14 - klo:00:58 »
Piti tulla kertomaan, että beautybayssä on muutamia sävyjä viime aikoina paljon blogihuomiota saaneita, Anastasian Dipbrow Pomadeita alehintaan 9 euroa. Mielestäni näiden hinnat ovat aina olleet 25-30 euroa.

Sävyistä vaaleammat vaikuttivat ainakin olevan selkeästi lämpimiä, itse tilasin sävyn Dark Brown, joka ilmeisesti myös on lämmin, toivottavasti ei kuitenkaan liian. Tähän hintaan otan kuitenkin suht reippaasti riskin hiukan epätäydellisestä sävystäkin, pääseepähän testaamaan tuotteen toimivuutta varsin kohtuulliseen hintaan.

Poissa mar.ia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #700 : 09.12.14 - klo:15:57 »
Onko kukaan kokeillut niitä uusia Kicksissä myytäviä Anastasian kulmakarvatuotteita?

Mitä noista Anastasian tuotteista on saatavilla Kicksistä ja minkälaisilla hinnoilla suurinpiirtein?
1b/F/ii
iHerb-alekoodi: UTI515

Poissa billabong

• Hiushörhö
« Vastaus #701 : 10.12.14 - klo:15:55 »
Painted Ladylle kiitokset tosta sävyvertailusta, pystyin muutaman mietityttäneen tuotteen samantien hylkäämään!

Ja bubbsille kiitos alevinkistä, lähti joululahja tilaukseen sävyssä blonde :).

Mulla on kyllä kovat odotukset tuon dipbrown suhteen, tuntuu että oikeasti hg kulmatuotetta en ole vielä löytänytkään vaikka muutamia ihan kelpoja on tullut kokeiltua.
The difference between who you are and who you want to be, is what you do

Hiukset: 1b M ii. Vaaleat ja itsepäiset

Poissa Sassy

• HAIRahtanut
« Vastaus #702 : 10.12.14 - klo:17:47 »
Mulla on ollut jo vuosia käytössä Anastasian Brow Powder Duo. Voin suositella lämpimästi. Omat kulmani eivät tosin kaipaa niinkään muotoilua, vaan lähinnä täydennän kulman yläosan värillä. Mikäli siis kulmat eivät ole tasaisen tuuheat toimii puuteri loistavasti. Ohuiden kulmien kanssa puuteri saattaa olla hieman haasteellinen käyttää, eikä varmaankaan näytä kovin luonnolliselta.
1c M ii, BSL-pituudesta kasvattelua vyötärölle

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #703 : 11.12.14 - klo:23:16 »
Oon nyt kaksi päivää testannut tuota Dipbrow Pomadea, ja kieltämättä hyvä tuote on kyseessä. Käyttöä pitää vähän treenata, eilen ekakokeilulla otin väriä siveltimeen ihan liikaa, ja lopputulos näytti samalla tavalla sottaiselta ja tunkkaiselta, kuin joskus teini-ikäisenä, kun väritin kulmakarvat pehmeällä silmänrajauskynällä. Väri kuitenkin kesti paikallaan hyvin rasvaisesta ihosta ja hikisestä siivouspäivästä huolimatta. Tänään ymmärsin, että tämän tuotteen kanssa kannattaa vain hipaista väriä siveltimeen ja rakentaa tummuusastetta vähitellen, ja sainkin aika hienot kulmat aikaiseksi. Tänään nämä ovat kestäneet pyöräilyn vesisateessa ja lisää siivoamista, ja kulmat näyttävät vielä myöhäisillassa tosi hyvältä. Hipaisin tosin hiukan kulmageeliä päälle, mutta tuntuu siltä, että tämän kesto on heittämällä parempi kuin vaikkapa yhdessäkään kokeilemassani kulmakynässä.

Sävy ei ole mulle ihan oikea, mutta kevyellä annostelulla aivan käyttökelpoinen kuitenkin. Tällä kokemuksella suosittelen ehdottomasti.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #704 : 17.12.14 - klo:08:19 »
Hei, nyt sain kaverilta ihan mahtavan kulmakarvatuotteen matkatuliaisina. NYXin tuubissa oleva kulmakarvaväri Eyebrow Gel. Tämä on todella helppo käyttää ja kestää kuin TAUTI. Kämmenselässä on eilisestä ensikokeilusta vieläkin jälki, vaikka olen pessyt käsiä tavallista enemmän siivoushommien takia. Kulmat olivat päässä nätisti koko päivän, vaikka iho on menossa selvästi rasvaisempaan suuntaan nyt kun AHA puree tukkeumiini niin käsittämättömän hyvin.

Minulla on tuo vaalein sävy Blonde - ja on kyllä luonnossa tummempi kuin mitä noista NYXin omista sivuista voisi päätellä. Erinomainen taupesävy, sopii ainakin tummanvaalealle ihmiselle kuin nappi. Hyvin vaaleille kulmakarvoille ja vaalealle iholle tämä saattaa olla luonnolliseen lopputulokseen liikaa, mutta saattaa hyvin mennä dramaattisemman meikin osana. Oli mielestäni myös helppo käyttää, väri on mukavan notkeaa ja leviävän häivytettävää ennen jämähtämistään. Tässä on HG:n ainesta.

En tosin enää purista kämmenselälle  ::) - vaan johonkin paletin kanteen...
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.