Kirjoittaja Aihe: Kulmakarvat  (Luettu 221906 kertaa)

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
Vs: Kulmakarvat
« Vastaus #705 : 27.12.14 - klo:22:00 »
Ostin tänään Anastasia Brow Wiz -kulmakynän sävyssä Taupe ja järkytyin siitä, minkälaisissa suttukulmissa olenkaan aikaisemmin liikkunut huomaamattani! ;D Tällä nimittäin saa tosi tarkat mutta luonnolliset kulmat. Aluksi suunnittelin hankkivani Dipbrow Pomaden, mutta pelkäsin liian "maalatun" näköisiä kulmia niin en halunnut tuhlata mahdolliseen hukkaostokseen. Tuo NYXin Eyebrow Geliä voisin kokeilla, jos tulee tarvetta superkestäville kulmille.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #706 : 14.01.15 - klo:19:23 »
Onko kenellekään tullut lähiaikoina vastaan punertavia kulmakyniä? Käytän Make Up Storen Duo Brow-kulmaväriä mutta haluaisin myös kynän että kulmakarvoista saa skarpimmat. Toki voisin käyttää jotain lämmintä ruskeaa mutta haluaisin että kulmatkin punertaisi edes vähän tai että kynä olisi ainakin selvästi lämpimänsävyinen, nykyään niin monet on neutraaleja/viileitä.

Poissa funkylala

• Hiushörhö
« Vastaus #707 : 14.01.15 - klo:22:30 »
^ Mulla on sulle täydellinen! Goshin kulmakarva"tussi", saa oikein skarppia jälkeä, ja sävynä Venetian brown tai Mahogany :) Karvatekniikalla kun tekee niin tulee tosi nätit kulmat.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #708 : 15.01.15 - klo:11:46 »
^Oi vitsi, kiitos!! Googlekuvat näyttää mielettömiltä, enpä ois kyllä tuota varmasti itse löytänyt! Oon sopivasti menossa viikonlopuksi emotion-paikkakunnalle, täällä Oulussa ei tietääkseni myydä Goshia missään. Kiitän! :-*
Edit. Ostin Venetian brownin, tää on just hyvä! Ei liian oranssi vaan just sopivan kuparinen ja luonnollinen :)
« Viimeksi muokattu: 16.01.15 - klo:18:41 kirjoittanut Jewely »

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
« Vastaus #709 : 17.01.15 - klo:12:47 »
Nappasin Tanskan-reissulta mukaan putkilon Benefitin Gimme Brow -kulmageeliä, ja pakko sanoa, että nyt taisi löytyä meikäläiselle kunnon HG-tuote kulmameikkiin. Sävy on mukavan intensiivinen muttei taita liikaa lämpimään, kuten esimerkiksi Lumenen ruskea kulmageeli. Kulmista tulee siistin näköiset, ja ne pysyvät ojossa aamusta iltaan. Mutta parasta on pienen pieni harja, jolla saa siistiä ja tarkkaa jälkeä. Useimmilla kulmageeleillä kun taas saa aikaan sotkun kulmien yläpuolelle, vaikka kuinka yrittäisi olla tarkkana.

Nyt vain jo mietityttää, että mistä saa ostettua uuden putkilon, kun nykyisestä aika jättää. Se on toki sen ajan murhe, mutta silti harmittaa ajatus siitä, että pitäisi mahdollisesti palata huonompiin tuotteisiin.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #710 : 17.01.15 - klo:13:28 »
Mullakin lähtee kyllä hankintalistalle tuo Goshin kulmakarvatussi, sen verran hyvältä vaikuttaa kuvien perusteella ja sokoksen nettikaupassakaan hinta ei nyt ollut mikään mahdoton. :)
Pysyyko jälki hyvin koko päivän vai onko tuo tussi kuinka vesiliukoista?

Poissa funkylala

• Hiushörhö
« Vastaus #711 : 17.01.15 - klo:22:22 »
^Oi vitsi, kiitos!! Googlekuvat näyttää mielettömiltä, enpä ois kyllä tuota varmasti itse löytänyt! Oon sopivasti menossa viikonlopuksi emotion-paikkakunnalle, täällä Oulussa ei tietääkseni myydä Goshia missään. Kiitän! :-*
Edit. Ostin Venetian brownin, tää on just hyvä! Ei liian oranssi vaan just sopivan kuparinen ja luonnollinen :)

Mahtavaa, jos oli apua. Eikä tosiaan ole kallis. :)

Mulla pysyy hyvin koko päivän, ei tarvitse lisätä tai leviä ympäriinsä. Pesussa lähtee sitten.

Poissa mar.ia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #712 : 23.01.15 - klo:14:29 »
Mä olen aina ollut aika avuton kulmakarvojeni kanssa, niitä kun löytyy ihan kiitettävästi mutta ovat sen verran vaaleita että tarvitsevat mielestäni vähän väriä. Olen testannut monien marketti- yms. halpismerkkien kulmakarvatuotteita ja Yves Rocherin kulmakynän (sävy 02. Cendre) kanssa aloin tulla ihan hyvin toimeen, mutta ostin sitten testimielessä Anastasia Brow Powder Duon ihan vaan nähdäkseni onko niinkin kalliissa kulttimerkin tuotteessa jotain erikoista...

Ostin sävyn Taupe joka on mulle sopiva tuhkainen vaalea. Käytän viistopäistä synteettistä sivellintä ja vedän vaaleammalla värillä hennon viivan kulmakarvojen alareunaan jota häivytän vähän kulmaharjalla, sitten täytän hännän ja viimeiseksi paikkaan kolot, isompiin koloihin käytän tuota tummempaa puolta. Aika monta kertaa sain harjoitella että pääsin haluamaani loputulokseen ja meinasinkin ensimmäisien kokeilun jälkeen myydä tuon eteenpäin.

Hyvä tuote ja paras tähän asti kokeilemistani, en silti tiedä onko tuo mielestäni parinkympin arvoinen. Onneksi tuntuu olevan pienestä koostaan huolimatta riittoisaa.
1b/F/ii
iHerb-alekoodi: UTI515

Poissa Jenny

• HAIRahtanut
« Vastaus #713 : 23.01.15 - klo:14:53 »
Mä olen käyttänyt niin kauan kuin vain muistan käyttäneeni kulmakynää Lumenen Blueberry eyebrow penciliä. Tässä kuitenkin on tainnut koostumus muuttua sitten edellisen kynän ostamisen, kun tämä uusi on todella pehmeä eikä yhtään niin hyvä kuin aiempi! Sävy 1 (harmaanmusta) on mun tummille kulmille just passeli, mutta harmittaa tuo muutos. Piirtelen kulmakynällä muutamia aukkoja umpeen ja tuo uusi tuntuu leviävän todella helposti kun vanha pysyi kuin tauti. En oikein raaskisi ostaa nyt uuttakaan, joten pakko kai on mennä tuolla.
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #714 : 25.02.15 - klo:09:12 »
Pieni varoitus tuosta NYXin kulmaväristä. Se on tosiaan kestävämpää, kuin mikään aikaisemmin kokeilemani kulmatuote - ja ehkä siitä johtuen se on myös aivan mahdoton siveltimentappaja. Pilasin sillä jo yhden hyvän luonnonkarvasiveltimen, jankkiintunutta väriä ei saa irti millään (tärpättiä en ole vielä kokeillut  ::)). Etsiskelen nyt mahdollisimman muovista ja kovaa kulmasivellintä tuon kanssa käytettäväksi, Lily Lolon kulmasivellin näyttäisi lupaavimmalta, tosin siveltimen kärjen muoto on sellainen, että varmaan joudun sitä parturoimaan paremmin omaan makuun sopivaksi. Mutta edelleen kyllä suosittelen lämpimästi tätä, jos on ongelmia kulmavärin pysyvyyden kanssa. Hyvin vaalekulmainen tuskin löytää sävyvalikoimasta kovin luonnollista sävyä.

Tällä hetkellä käyttelen NYXiä kun on enemmän aikaa meikkiin - ja kiireessä sitten tuota Etude Housen sword-mallista kynää. Tuon muotoinen kynänterä on kyllä todella hyvä keksintö kulmien muotoiluun, aivan älyttömän helppo ja kiva käyttää, siistit kulmat saa hetkessä! Eikä värin laadussakaan ole moittimista - ja harmaanruskea sävy sopii minulle hyvin. Muillakin koreamerkeillä on näitä samanmallisia kyniä - ja värivalikoimaa eri merkeillä on minusta yllättävän laajasti, myös punapää ja vaaleakulmainen löytävät todennäköisesti sopivia sävyjä.

Nyt on sitten kolmaskin uusi kulmatuote. Kun tilasin Beautybaysta harmaanruskean ripsarin, panin samaan pakettiin Anastasian kulmageelin sävyssä Taupe. Meinaan käyttää tuota kyllä aika paljon arkirajauksissa, mutta täytyyhän sitä kulmillekin kokeilla! Ehkä jo myöhemmin tänään (vielä en ole jaksanut meikata).
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #715 : 25.02.15 - klo:09:23 »
Mä tykkään tuosta Anastasian dipbrown pomadesta tosi paljon. Mulla on käytössä just toi taupe sävy. Ei tarvitse huolehtia, että väri karkaa mihinkään. Ihana ihana tuote.

Eipä ole tullut mieleen, että sitä voisi käyttää myös rajauksissa! :)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #716 : 25.02.15 - klo:20:08 »
No on tämä tosiaan mahtava tuote - ja sävy on minulle ihan nappi. Törmäsin tuohon rajausjuttuun kun taas kerran etsin harmaanruskeaa geelirajausta - aika monet nettikaupat mainitsevat tuon Dipbrow Pomaden rajauskäyttömahdollisuuden - törmäsin siihen siis googlessa. Koostumus on kivan pehmeää ja liukuvaa. Toimii tosiaan myös rajauksissa, suosittelen kokeilemaan!

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #717 : 25.02.15 - klo:21:34 »
Lyijykynä on saanut haastajan! Kun olen tehnyt silmien rajaukset Bobbin geelivärillä niin pyyhkäisen sivellintä kämmenselkään pari kertaa ja sitten harjaksiin jääneellä värin lopulla piirrän kulmakarvat. Useimmiten käytän väriä Sepia Ink rajauksiin ja se on juuri sopivan neutraali harmaanruskeamyös blondeille kulmille. Matkoille multitasking, yay!
Raitoja käpälään!

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #718 : 26.02.15 - klo:00:42 »
Mullakin kyllä Dipbrow Pomade on syrjäyttänyt kaikki muut kulmatuotteet. Kulmageeliä sipaisen päälle vielä lukitsemaan, mutta puuterimaiset ja kynät ovat saaneet jäädä kokonaan. Kun tätä on tottunut käyttämään tämä on tosi nopea ja kätevä, ja lopputuloksesta tulee varsin siisti. Sävy, Dark Brown, on mulle hiukan väärä, mutta tilasin jo oheen Medium Brownin - netin swatcheissa se ei kyllä näytä lainkaan vaaleammalta, mutta jos kuitenkin olisi mulle vähän oikeampi. Taupe näyttää mulle liian vaalealta, siihen sen ja Medium Brownin välille jää kyllä kylmän/neutraalin sävyn mentävä aukko.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #719 : 26.02.15 - klo:08:22 »
Minäkin jo katselin noita swatcheja - tilaan varmaan Medium brownin tuolle kaveriksi jossain vaiheessa. Anastasian omilla sivuilla on joku mystinen sävy Ash brown, jota ei tunnu olevan näytillä oilkein missään muualla.

Muoksis - löytyipä swatch. Tämän mukaan tuo Ash brown olisi juuri himpun vaaleampi kuin Medium Brown - ja tosiaan niimensä mukaisesti tuhkainen. Se on siis saatava kakkossävyksi! http://emilyfierce.blogspot.fi/2015/01/anastasia-beverly-hills-dipbrow-pomade.html
« Viimeksi muokattu: 26.02.15 - klo:08:26 kirjoittanut Lila »