Kirjoittaja Aihe: Kulmakarvat  (Luettu 227074 kertaa)

Poissa bubbs

• Tukkaguru
Vs: Kulmakarvat
« Vastaus #720 : 28.02.15 - klo:14:03 »
^Tuo olisi varmaan mullekin se oikea. Jos löydät tolkun hinnalla jostain, vinkkaatko :)

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #721 : 28.02.15 - klo:19:20 »
Olen tässä jonkin aikaa harkinnut muun kuin kynämuotoisen kulmatuotteen kokeilua, vaikka kynä mulle ihan kivasti riittääkin, mutta useimmissa kohtuuhintaisissa värit näyttävät olevan ihan liian tummia ja kylmiä. (Ja vaaleat sävyt nyt ihan yleisesti ovat kulmatuotteissa lähes aina vääriä nekin.) En ole tämän kohdalla valmis maksamaan trendimerkkien hintoja tai tilailemaan mistään. Bongasin mainoslehdestä Lorkun Brow Artist Genius Kitin ja googlauksen perusteella harkitsen kyllä vakavasti tuollaisen hankkimista. Kerrankin sopivan näköisiä sävyjä, ei harmaita, muttei punaisiakaan, ja riittävän haaleita myös. Ainakin tämän postauksen kuvista sain tällaisen vaikutelman.
1cFii, oma väri.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #722 : 01.03.15 - klo:00:15 »
Tämä on varmasti ihan tyhmä kysymys, mutta miksi kulmavärin haluaa saada pestyä pois? Eikö ole vaan hyvä jos se pysyy pitkään? (edellyttäen tietty et väri on sopiva ja malli onnistut)

Muun meikin poistamisen ymmärrän kyllä, mutta itse melko haaleakulmaisena toivoisin värin joka pysyisi kunnolla  ;D
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #723 : 01.03.15 - klo:00:42 »
^ Mä ainakin haluan saada ihan kaiken pestyä pois värittömyydestäni huolimatta. Yksi keskeinen syy on se, ettei tökötti jää (yöksi) tukkimaan tai ärsyttämään ihoa, mitä meikkituotteilla on kovasti tapana tehdä. On mulle silti senkin ulkopuolella tärkeää ihan vain se tieto ja tunne siitä, ettei mussa ole mitään ylimääräistä kiinni. Kyllä minustakin olisi kiva, jos kulmat olisivat siistityn näköiset aina, mutta meikkituotteen jämät iholla tuntuisi musta aina "likaiselta", toisin kuin vaikka kestovärjäys. En siis koe tätä mitenkään eri asiaksi kuin muutkaan meikit. :)
1cFii, oma väri.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #724 : 01.03.15 - klo:01:04 »
Aaa, aivan. Tuo on kyllä ihan totta, en ole koskaan tullut ajatelleeksi et kyllähän kulmakarvojenkin alla on ihoa joka voi tukkeentua :) Nyt olen viisaampi.
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #725 : 01.03.15 - klo:08:39 »
Mä olen joskus laiskotellut kulmavärin poistamisen kanssa, eli en ole pyyhkinyt kulmia silmämeikinpoistoaineella vaan huithapelisti huljauttanut vedellä muun naamanpesun yhteydessä. Näppyjähän tuo aiheuttaa ja kerran mulle on tullut antibioottikuurin vaativa paisekin. Tietenkään en voi sanoa varmasti, että tuo paise johtui huonosti poistetusta kulmakynästä, mutta kokemuksena se oli sen verran ikävä että haluan nykyään varmasti poistaa kaiken mahdollisesti tukkivan kasvoista!
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #726 : 08.03.15 - klo:20:57 »
Mä menin ostamaan sen L'Oréalin Brow Artiste Genius Kitin, vaaleammassa sävyssään (light/medium). Eka kokeilu oli jonkinlainen katastrofi, jauheet poskilla. Olen siis ihan noviisi tässä, kun mun kulmat ovat vaaleat ja hennot ja suht hyvin ruodussaan pysyvät, joten en ole kynää kummempia tuotteita ikinä kokenut tarvitsevani. Vahvat kulmat eivät myöskään sovi ulkonäköön, joten ei ole syytä tähän suuresti panostaa. Ajattelin nyt kuitenkin kokeilla puuterimaista, kun kynillä on tapana pehmetä ja tehdä vähän turhan raskasta jälkeä. No joo, erinomaista tässä on sävy, kerrankin neutraalia hiekanruskeaa harmaan tai punertavan sijaan! Hyvää on myös se, ettei tässä ole turhaan kahta ihan erilaista sävyä, kuten Lumenella, vaan vaha + väri. Nyt vaan tarttis osata käyttää... :-[
1cFii, oma väri.

Poissa minny

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #727 : 11.03.15 - klo:07:15 »
Onkohan tuo Anastasian dipbrow pomade sävyltä taupe liian vaalea jos brow witzeistä käy parhaiten medium brown? Kulmasävyn pitäisi olla ennemmin kylmä kuin lämmin ja sävyvalikoimat joka puolella näyttää aika vähäisiltä.
Olen jo monta kertaa yrittänyt kicksistä ostaa tuota brow wiziä, mutta aina ne on vaan loppu.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #728 : 11.03.15 - klo:18:36 »
Mua kiinnostaisi kokeilla Anastasian Brow Wiziä, mutta en osaa päättää, kannattaisiko tilata Taupe vai Medium Brown. Tällä hetkellä käytän Yves Rocherin kynää sävyssä 02 Cendre ja se on aika tarkalleen juuri mun kulmakarvojen värinen. Ennen koostumuksen pehmenemistä käytin Lumenen vaaleanruskeaa kynää, joka oli myös hyvä. Osaisiko kukaan tällä perusteella vinkata, kumpi kannattaisi tilata?

Poissa minny

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #729 : 11.03.15 - klo:21:59 »
^Musta tuntuu, että nuo molemmat sävyt olisivat löytyneet brow wizistä kicksin valikoimista eli jos sellainen sattuu löytymään lähistöltä niin kannattaa käydä katsastamassa paikan päällä.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #730 : 03.04.15 - klo:17:13 »
Tulipa taas havaittua, miten kulmakarvakato alkaa, kun käyttää kynää tai muuta vastaavaa lyhyenkään aikaa yhtäjaksoisesti. Heti on isoja, täysin tyhjiä aukkoja. Luulin joskus etteivät aikoinaan ylinypityt kulmat vain kasva enää takaisin, mutta kyllä ne vaan kasvoivat (joskin toki vain hentoon normaalitilaansa), kun pysyi riittävän pitkään erossa rasvoja tai vahoja sisältävistä kulmaväreistä. Mitä nyt olen viime aikoina yrittänyt kulmiani ehostaa, niin joka kerta alkaa hetken päästä iho tukkeutua ja karvat harveta. Ei enää, kiitos. Olkoot sitten hennot ja näkymättömät, jos on pakko, ovat ne silti siistimmät sellaisina kuin rasvasta mähmäisinä ja täynnä aukkoja.

Vähän jaksoin tuossa erilaisten tuotteiden incejä vilkuilla, ja esim. Anastasian Dipbrow Pomadessa näyttää olevan lähennä silikoneja ja synteettistä vahaa (ozokerite), jotka eivät ihollani ole normaalisti tukkineet. En silti oikein luota tuohonkaan. Paula's Choicella oli joskus LE kulmaväri, jossa olisi ollut rasvaton koostumus, mutta en ehtinyt sitä tilata. Hmph. En hirveästi jaksaisi tuotetta metsästää tai kovaa hintaa pulittaa, kun kulmat eivät ole mulle erityinen juttu, kunhan nyt vähän tykkäisin muotoa tasoittaa. Vinkkejä?
1cFii, oma väri.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #731 : 03.04.15 - klo:19:50 »
Puuterimaiset värit? Pysyvyys ei ole samaa luokkaa kuin vahapohjaisilla, mutta kauniit kulmat niillä saa.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #732 : 03.04.15 - klo:21:30 »
^ Joo siis olen mä sellaistakin tässä kokeillut, mutta niissäkin on usein rasvoja ja ainakin talkkia, joka sekin on paha. Jos siis on kyse kiinteistä kuitenkin. Vai saako ihan irtonaista jauhetta? Irtonainen mineraaliluomiväri tms on ainoa turvallinen vaihtoehto, joka mulle on tullut mieleen, mutta en jaksaisi sitä sotkua.
1cFii, oma väri.

Poissa Polina

• HAIRahtanut
« Vastaus #733 : 03.04.15 - klo:21:51 »
^ Jos ei löydy mitään sopivaa kiinteää väriä, niin ainakin Silk Naturalsilla on aika hyvä valikoima jauhemaisia kulmavärejä.

NYXillä on tuubimuodossa oleva geelimäinen kulmaväri, mutta näyttää siinäkin olevan karnaubavahaa mukana.
Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey

Poissa janniina

• Hiushörhö
« Vastaus #734 : 05.04.15 - klo:23:30 »
Voisi olla pikkuhiljaa aika ostaa joku uusi kulmakarvameikkituoteasia, kun olen käyttänyt tuota Diorin silmämeikkipaletin vahamaista väriä nyt suunnilleen 2,5 vuotta  ;D Kaipaisin siis tälläistä: tumma- ja tuuheakulmaiselle sopiva, sellainen tarkka lopputulos ja ei mitään kuivaa mikä ei tartu...

Joskus n. vuosi sitten mulle kaupiteltiin Kicksissä Diorin kulmakynä, jota en oo kyllä hirveästi käyttänyt kun se on aika huono ainakin omaan makuun. Mutta osaisko kukaan suositella mitään, max 30€?
Hiukset: 1b M ponnari ympärys 9cm, Liian hyvään hoitoon totutetut lellikkihiukset jotka ottavat itseensä kaikesta mitä tekee ja jättää tekemättä (pl. hysteerinen hoito) http://imgur.com/wVKly98
<3: XZ, EHS, Alba Botanican jätettävä ja Lush R&B