Kirjoittaja Aihe: Kulmakarvat  (Luettu 227784 kertaa)

Poissa bubbs

• Tukkaguru
Vs: Kulmakarvat
« Vastaus #735 : 06.04.15 - klo:22:25 »
^Anastasian Dipbrow Pomadet. Geelimäinen tuote, eli ei ainakaan kuiva, ja lopputuloksesta saa äärimmisen tarkan. Pysyvyys on lyömätön. Mulla on jäänyt ihan kaikki muut kulmatuotteet tuohon tutustumisen jälkeen, vaikka aika kavalkadi sinänsä hyviäkin kulmatuotteita oli päässyt kertymään. Millään ei vaan saa yhtä siistiä ja pysyvää jälkeä yhtä vaivattomasti. Beautybayssä n. 12e, Kicksissä jotain 20 ja 30 euron väliltä. Hyvän, ei-lötkön siveltimen vaatii kyllä kaveriksi, mutta esim. H&M:n parin euron kulmasivellin on tarpeeksi jämäkkä.

Poissa janniina

• Hiushörhö
« Vastaus #736 : 06.04.15 - klo:22:55 »
Kiitos! Käynpä Kicksissä kattelemassa sävyjä ja laitan sitten tilaukseen :) Uskon että noi geelimäiset sopiikin mulle hyvin.
Hiukset: 1b M ponnari ympärys 9cm, Liian hyvään hoitoon totutetut lellikkihiukset jotka ottavat itseensä kaikesta mitä tekee ja jättää tekemättä (pl. hysteerinen hoito) http://imgur.com/wVKly98
<3: XZ, EHS, Alba Botanican jätettävä ja Lush R&B

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #737 : 13.05.15 - klo:21:33 »
Ostin Nyx Brow Gelin sävyssä Blonde ja vaikka väri onkin ihan ok, niin tämä ei ole kyllä mun tuote ollenkaan. Tämä jotenkin klimppaa ja kökköönnyttää kulmat. Kuvittelisin tämän sopivan ehkä enemmänkin hennoille kulmille.

Hyvänä hankintana voisin mainita Maybellinen Colour Tattoo -luomivärin sävyssä Permanent Taupe, joka ei sovi mun luomille yhtään mutta on täydellinen kulmaväri. ;D Jostain luin näiden purkkiluomivärien olevan köyhän miehen Dip Brow Pomade ja vaikka mulla ei Anastasian tuotteista kulmakynää lukuunottamatta olekaan kokemusta, niin tykkään kyllä tosi paljon tästä Maybellinesta. Levittyy hyvin ja kestää, ei klimppaa karvoja kasaan tms.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #738 : 14.05.15 - klo:10:30 »
Eikös MAC:llakin ollut näitä dip brow -tyypisiä kulmavärejä? Onko kellään kokemuksia niistä?
Muistaakseni niissäkään ei ollut kovin vaaleita sävyjä, joten ostamatta jäi silloin aikoinaan kun niitä Helsingin Stokkalla näin.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #739 : 08.07.15 - klo:18:15 »
Onko kenelläkään antaa suositusta hyvästä kulmakarvasiveltimestä? Mulla taitaa olla Duroylta ja Ecotoolsilta sellaiset viistopääsiveltimet, mutta ne hapsottavat jotenkin ja tarkkaa jälkeä on vaikea saada. Toki kyseessä voi olla myös osaamattomuusongelma... ::) Olen vasta lähiaikoina alkanut käyttää voidemaisia kulmavärejä, vuosien kynäilyjen jälkeen.
1aMii, punapää

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #740 : 08.07.15 - klo:18:26 »
Minusta kulmasiveltimen pitää olla tooosi napakka. Ostan yleensä jostain askartelu- tai taidetarvikeliikkeestä sellaisen tosi jäykkäkarvaisen öljyvärisiveltimen, ja leikkaan sen vähän viistoksi.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #741 : 08.07.15 - klo:19:48 »
^^Mä ostin jokin aika sitten Kicksin oman sarjan kulmakarvasiveltimen ja se on minusta tosi tarkka! Meinaa tulla välillä liiankin tarkkaa jälkeä mun taidoille :D Se on sellainen tosi jämäkkä ja ohut viistopäinen!

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #742 : 08.07.15 - klo:23:19 »
Jes, pitääkin käydä joku päivä Kicksissä ja askarteluliikkeessä.  :) Kokeilin tuossa jonkin aikaa sitten sellaista vinoa geelikynsisivellintä, mutta se oli ihan liian kova ja tuntui jotenkin hylkivän käyttämääni kulmaväriä. ;D
1aMii, punapää

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #743 : 09.07.15 - klo:11:47 »
Eikös MAC:llakin ollut näitä dip brow -tyypisiä kulmavärejä? Onko kellään kokemuksia niistä?
Muistaakseni niissäkään ei ollut kovin vaaleita sävyjä, joten ostamatta jäi silloin aikoinaan kun niitä Helsingin Stokkalla näin.

MACilta tosiaan löytyy vastaava tuote. Itselläni on tuo sävyssä Redhead, jota voin suositella kaikille hennapäille. Tosi harvinaista, että löytyy näin hyvä kuparisävy! MACin tuote on nimeltään Fluidline Brow Gelcreme ja vastaa koostumukseltaan mielestäni täysin Anastasian Dip Browta (joka minulla löytyy sävyssä Caramel). En ole käytössä huomannut mitään eroja, molemmat levittyy ja pysyy hyvin. MAC on päässyt hieman kuivahtamaan kokoon purkkiinsa, olen ostanut tuotteen viime lokakuussa. Anastasia on uudempi, joten en osaa verrata tuota kuivumista.
So it goes.

Poissa Jenny

• HAIRahtanut
« Vastaus #744 : 09.07.15 - klo:12:47 »
Tarvisin jonkun kunnon kädestäpitäen opetuksen kulmakarvojen meikkaamiseen  ;D Mulla on todella tummat kulmat, mutta välillä olen vähän innostunut nyppimään ja ovat keskenään eri paria. Olen käyttänyt kynää puuttuvien karvojen paikkaamiseen, mutta tuntuu että siitä tulee todella sottaisen näköinen, jos vähänkään suuremmalle alueelle joutuu piirtämään. Kulmakarvani ovat myös todella typerän malliset, joten malliakin joutuu vähän piirtämään  ::) Jauhemainen väri taas tuntuu sottaavan. Sävyltään tuo Lumenen vanhan mallinen kulmakynä (mustanruskeana) on ihan nappivalinta, mutta en osaa tehdä sillä nättejä kulmia!
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #745 : 09.07.15 - klo:13:50 »
^Stockallahan ainakin kosmetiikkaneuvojat tekevät meikinopastuksia, varmaan Sokoksella ja Kicksissä myös. Kysäise jostain? Muistaakseni Stockalla ainakin tuollainen yksittäisen jutun opastus on ilmainen. :)

edit. Kulmakarvojen meikkaaminen on kyllä usein meikin hankalin vaihe, varsinkin kun kulmien mallia joutuu piirtämään, kuten itselläni myös.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #746 : 09.07.15 - klo:15:03 »
Kulmat on kyllä vaikeat! Itsekin piirrän kulmat paikalleen lähes kokonaan, ja tulos on välillä sen mukainen. ;D Kannattaa joo kysäistä opastusta ja katsoa YouTube-ohjeita. Omat vinkkini siisteihin kulmiin ovat liioitellunkin kevyt värin lisääminen sekä lopuksi kulmien reunojen siistiminen tarkan siveltimen sekä peitevärin kera. Ja kynän jatkuva teroittaminen.
So it goes.

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #747 : 09.07.15 - klo:16:29 »
Mä olen kasvattanut nyt vuoden suoraa otsista pois, ja harkitsen että leikkaan sen takaisin koska en vaan osaa tehdä kulmakarvoille mitään järkevää. Otsiksen kanssa kulmakarvoista ei tarvinnut huolehtia, ja kulmat saikin rehottaa 10 vuotta miten halusivat kun eivät otsiksen alta näkyneet.  :P

Suurin ongelma on varmaan se, että kulmat ovat harmaat ja tukka lämpimän punainen. Joudun siis vaalentamaan kulmia, että ne sopisivat tukan sävyyn. "Juurikasvua" tulee aika nopsaan, eli sitten on kivan moniväriset kulmat.  :3 Kaamee näky! Ei mua haittaisi ahkera vaalennus, mutta kun en sitten saa niistä vaalennetuista kulmista meikkaamalla luonnollisen näköisiä. Meikatut kulmat näyttää mulla lähinnä naurettavalta, koska en kauheasti meikkaa normaalisti muutakaan. Meikki ei siis toimi, ja olen testannut puuterimaista väriä, värillistä vahaa, kulmakynää, tussia ja harjalla levitettävää väriä. Millään ei saa luonnollisen näköistä lopputulosta. Lisäksi kulmat on epäsymmetriset, ja mun käsi ja silmä eivät halua tehdä yhteistyötä enkä saa symmetristä lopputulosta.  :P

Hennakaan ei kulmiin tartu, ja ainoa vaihtoehto on kokeilla kulmien vaalennuksen jälkeen niiden kestovärjäystä. Siinäkin tulee taas ongelma pian vastaan juurikasvun muodossa. Kulmakarvat ovat myös aika harvat, ja aikaisempi kestovärjäyskokeilu ei ole osoittautunut kovinkaan onnistuneeksi juuri harvan kasvuston takia. Väri ottaa kiinni vaan joihinkin karvoihin.

Mä oon niin viittä vaille valmis leikkaamaan suoran otsiksen takaisin kulmia piilottamaan! Miksei oo olemassa jotain sellaisia liimattavia kulmakarvatarroja?  ;D
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa funkylala

• Hiushörhö
« Vastaus #748 : 12.07.15 - klo:14:54 »
Haksahtiko kukaan muu Grouponin kulmakarvojen tuuhennus -diiliin Helsingissä? Oli mielenkiintoinen kosmetologikokemus ainakin mulla. Ois kiva tietää onko joku ollut tyytyväinen tulokseen.  ;D

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #749 : 15.07.15 - klo:12:02 »
^ Mulla on niin onnettomat kulmat, että puolivakavissani olen harkinnut operaatiota. Kokemuksia, kuvia? ;D
So it goes.