Mä olen kasvattanut nyt vuoden suoraa otsista pois, ja harkitsen että leikkaan sen takaisin koska
en vaan osaa tehdä kulmakarvoille mitään järkevää. Otsiksen kanssa kulmakarvoista ei tarvinnut huolehtia, ja kulmat saikin rehottaa 10 vuotta miten halusivat kun eivät otsiksen alta näkyneet.

Suurin ongelma on varmaan se, että kulmat ovat harmaat ja tukka lämpimän punainen. Joudun siis vaalentamaan kulmia, että ne sopisivat tukan sävyyn. "Juurikasvua" tulee aika nopsaan, eli sitten on kivan moniväriset kulmat.

Kaamee näky! Ei mua haittaisi ahkera vaalennus, mutta kun en sitten saa niistä vaalennetuista kulmista meikkaamalla luonnollisen näköisiä. Meikatut kulmat näyttää mulla lähinnä naurettavalta, koska en kauheasti meikkaa normaalisti muutakaan. Meikki ei siis toimi, ja olen testannut puuterimaista väriä, värillistä vahaa, kulmakynää, tussia ja harjalla levitettävää väriä. Millään ei saa luonnollisen näköistä lopputulosta. Lisäksi kulmat on epäsymmetriset, ja mun käsi ja silmä eivät halua tehdä yhteistyötä enkä saa symmetristä lopputulosta.

Hennakaan ei kulmiin tartu, ja ainoa vaihtoehto on kokeilla kulmien vaalennuksen jälkeen niiden kestovärjäystä. Siinäkin tulee taas ongelma pian vastaan juurikasvun muodossa. Kulmakarvat ovat myös aika harvat, ja aikaisempi kestovärjäyskokeilu ei ole osoittautunut kovinkaan onnistuneeksi juuri harvan kasvuston takia. Väri ottaa kiinni vaan joihinkin karvoihin.
Mä oon niin viittä vaille valmis leikkaamaan suoran otsiksen takaisin kulmia piilottamaan! Miksei oo olemassa jotain sellaisia liimattavia kulmakarvatarroja?