Kirjoittaja Aihe: Kulmakarvat  (Luettu 221879 kertaa)

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
Vs: Kulmakarvat
« Vastaus #75 : 14.05.06 - klo:13:42 »
Mitä luulette, näyttääkö kulmakarvat ihan idiootilta jos niitä leikkaa lyhyemmiksi? Mulla on vissiin sentin pituiset kulmakarvat ja ne tietenkin alkaa sojottaa aina alaspäin jos vähänkin liikauttaa kulmia. Ei sekään hienolta näytä.  ::)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #76 : 14.05.06 - klo:13:44 »
Mitä luulette, näyttääkö kulmakarvat ihan idiootilta jos niitä leikkaa lyhyemmiksi? Mulla on vissiin sentin pituiset kulmakarvat ja ne tietenkin alkaa sojottaa aina alaspäin jos vähänkin liikauttaa kulmia. Ei sekään hienolta näytä.  ::)

Minä lyhennän usein. Kannattaa ripsikammalla kammata alaspäin/ylöspäin ja leikata saksien kärjillä pikkuisen kerrallaan ja taas kammata suoraan ja kurkata. Jos menee kerralla liikaa, tulee kulmiin koloja.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #77 : 14.05.06 - klo:14:45 »
Ehkäpä kokeilen sitten kohta nipsauttaa niitä. Onneksi kasvavat niin hemmetin nopeasti että ei hirveästi haittaa vaikka menisi pieleen.

Poissa emi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #78 : 16.05.06 - klo:21:19 »
Milläkähän merkillä olisi vaaleanharmaa tai tummanharmaa kulmakynä? Voisin ostaa molemmat, toinen päivä ja toinen iltakäyttöön.
Ennen käytin ISA DORAN vaaleinta sävyä, joka oli täydellinen harmaa, mutta sitä ei enää saa koko ISA DORAA mistään meidän kaupungissa, saakohan koko Suomesta ???

"Halpis merkeistä" ei ole löytynyt sopivaa sävyä.
« Viimeksi muokattu: 16.05.06 - klo:21:21 kirjoittanut emi »
Hiukset: 2cFii, Olkapäille ylettyvät ohuehkot ja tuuheat kerrostetut luonnonkiharat. Väri kupari, tummuusaste 7

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #79 : 16.05.06 - klo:21:48 »
Emi, tarkoititko siis, ettei kupungissanne myydä koko IsaDora kosmetiikkasarjaa vai vaan kyseistä tuotetta?
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa emi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #80 : 16.05.06 - klo:22:08 »
ISA DORA kosmetiikkasarjaa ei myydä enää koko kaupungissa :-\

Voisiko joku vinkata jos jossain päin Suomea vielä ISADORAA saa? Ja nimenomaan kulmakynää nimeltään cashimer(?)   :)
« Viimeksi muokattu: 16.05.06 - klo:22:30 kirjoittanut emi »
Hiukset: 2cFii, Olkapäille ylettyvät ohuehkot ja tuuheat kerrostetut luonnonkiharat. Väri kupari, tummuusaste 7

maikku

• Vieras
« Vastaus #81 : 17.05.06 - klo:00:16 »
IsaDoraa on mielestäni ainakin Vantaan Jumbon Anttilassa. Mutta tuosta kulmakynästä en mene takuuseen.
Harmaita (eri sävyjä, muistaakseni) kulmakyniä on Clarinsilla.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #82 : 17.05.06 - klo:09:27 »

Voisiko joku vinkata jos jossain päin Suomea vielä ISADORAA saa? Ja nimenomaan kulmakynää nimeltään cashimer(?)   :)

Yleensä IsaDoraa myydään Sokoksilla ja Anttilassa sekä Stokkalla, poikkeuksia voi tietysti olla.

sus-su

• Vieras
« Vastaus #83 : 17.05.06 - klo:10:45 »
Lumenen kulmakarvavaha on kyllä ihan huippu! Mulla ongelmana on liian tummat kulmat, olin pienenä ihan tummatukkainen, tyyliin 5-aste ja siitä sitten pikkuhiljaa tukka vaaleni 8-asteiseksi, mutta kulmakarvat on edelleen 5-6-tasoa. Vaalentamalla niistä saa helposti kellertävät ja sitä en missään nimessä halua! Tuntuu, että tummemmaksi värjäys olisi paljon helpompaa, kuin tää pähkäily liian tummien kanssa  :(

Poissa Annika

• HAIRahtanut
« Vastaus #84 : 17.05.06 - klo:15:23 »
Mä en osaa enää nykyään käyttää tuota kulmakarvavahaa ollenkaan. Tuntuu että se peittää liiaksi kulmien omaa väriä, ja se geelimäinen koostumuskin on vähän häiritsevä. Silloin jos haluan tummentaa kulmia käytän sitä, muuten se peittää liiaksi mun vähän punertavaa väriä kulmissa. Jotenkin outo se sävy, typerää että muuttivat vahan myytäväksi ainoastaan sinä ruskeana värinä.

Ainoa missä käytän sitä nykyään on jos laitan hiukset kiinni, niin kulmakarvan loppupäästä saa hyvin sitä ihan pikkuisen laittamalla pysymään tuon ohimoa kohti menevän ohuemman osan mallissaan, kun mullakin yksittäiset karvat on sitä sentin luokkaa. Ripsiin ripsivärin asemesta olen kanssa käyttänyt silloin tällöin, jos ei ole huvittanut pestä niin tarkasti illalla pois.
The greatest battles are fought within oneself.

Poissa emi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #85 : 17.05.06 - klo:19:06 »

Yleensä IsaDoraa myydään Sokoksilla ja Anttilassa sekä Stokkalla, poikkeuksia voi tietysti olla.

Otin maahantuojaan yhteyttä ja asia selvisi :)  Tästä kaupungista sitä ei enää saa, mutta hän kertoi lähimmän kaupungin mistä saa ja luultavasti Helsingin Stockalta voisi myös tilata.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #86 : 19.05.06 - klo:12:37 »
Osaisiko kukaan neuvoa, miltä merkiltä löytyisi jonkin sortin punaruskea kulmaväri? En vain ole onnistunut sellaista löytämään... Olen vuosikäydet käyttänyt Lumenen harmaanruskeaa, mutta se aina tuntuu jotenkin liian tummalta ja vaaleampi sävy on myös aivan väärä.

Kannattaa kurkkia huultenrajauskynien puoleta, löytyy helposti punaruskeaa sävyä. Pitkäkestoiset kynät vastaavat usein laadultaan kulmakynien kestoa.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #87 : 19.05.06 - klo:14:38 »
Kiitos vinkistä! En tullut tuollaista edes ajatelleeksi... luomiväreihin en uskalla koskea, koska olen niin tottunut kyniin.

Mutta kannattaa tosiaan kiinnittää huomita siihen kynän kovuuteen. Juuri sen vuoksi noista pitkäkestoisista kannattaa varmaan etsiskellä. Pehmeä voi levähtää ja näyttää huonommalta.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #88 : 20.05.06 - klo:13:39 »
Osaisiko kukaan neuvoa, miltä merkiltä löytyisi jonkin sortin punaruskea kulmaväri? En vain ole onnistunut sellaista löytämään... Olen vuosikäydet käyttänyt Lumenen harmaanruskeaa, mutta se aina tuntuu jotenkin liian tummalta ja vaaleampi sävy on myös aivan väärä.

Kannattaa kurkkia huultenrajauskynien puoleta, löytyy helposti punaruskeaa sävyä. Pitkäkestoiset kynät vastaavat usein laadultaan kulmakynien kestoa.
Mä voisin kanssa koklata tollasta kun tukkakin on punainen. Hyvä vinkki :)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #89 : 20.05.06 - klo:13:51 »
Mulla on luonnostas melkein mustat kulmat ja tooooosi paksut.Pakko nyppiä tai näytän mustalaiselta.Nypittyinä näyttävät todella hyviltä vaikka itse sanonkin eivätkä kasva enään niin reippaasti ahkeran nyppimisen takia.