^ Mulla on niin onnettomat kulmat, että puolivakavissani olen harkinnut operaatiota. Kokemuksia, kuvia? 
Se kosmetologi otti kuvat, linkitän jos ne ilmestyvät joskus sivuille. Itse olin niin järkyttynyt, että pyyhin ne raivokkaasti pois jo hoitolan wc:ssä.

Olin jo myöhässä tapaamisesta ja mua ehkä sitten jotenkin säälitti kun se kosmetologi sai siitä työstä vaan 25 euroa, niin en sitten sanonut mitään kun olin jo kerran kysynyt korjaamaan. Tyyppi oli kyllä alkuun vähän epäystävällisen oloinen, mutta skarppasi siinä loppua kohden.
Mutta siis ne kulmat. Kosmetologi laittoi yhden karvan omieni sekaan ja kysyi, onhan väri hyvä. No kyllähän se yksi karva näytti hyvin sulautuvan niihin kavereihinsa. Mutta kun työ oli valmis, mulle tuli sellainen ensimmäistä kertaa äidin meikkipussilla-olo. Ihan liian tummat ja mulle ei vaan sovi yhtään liian tummat kulmat, menee meikilläkin nopeasti liian överiksi. Ehkä paras tulos olisi tullut, jos ne tekokarvat olisivat olleet vähän erivärisiä. Lisäksi mulla on kevyesti eripariset kulmakarvat, ja ajattelin että tuolla tuuhennuskikalla sen saa fiksattua. Yllättäen saatiin vieläkin epäsymmetriset kulmat! Lisäksi toista puolta tehdessä mun piti kenottaa ihan oudossa asennossa, luulisi kosmetologillekin olevan helpompaa jos olen koko ajan vaan kasvot kohti kattoa, mutta mun piti vääntää pää makuuasennossa ihmeelliseen 45 asteen kulmaan hoitajaa kohden. Ainiin ja kulmia nypittiin mun makuun liian lyhyiksi, eli liikaa edestä ja liikaa "siivestä".
Myönnän, että olen vähän kulmakarvafriikki, mutta en kestä yhtään sellaisia vanhanaikaisia lähiökulmakarvoja, kun nykymuoti on luonnollinen ja tuuhea.