Kirjoittaja Aihe: Kulmakarvat  (Luettu 210644 kertaa)

Poissa Kalinka

• HAIRahtanut
Vs: Kulmakarvat
« Vastaus #750 : 15.07.15 - klo:14:02 »
Tykkään ite paljon Lily Lolon Eyebrow Duosta, josta onkin tullut mun lempituote kulmakarvoille. En taida muuta enää käyttääkään.

Poissa minny

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #751 : 15.07.15 - klo:15:09 »
Oon aika huono muotoilemaan kulmiani, en saa niistä ikinä saman mallisia joten olisiko kenelläkään kokemusta semmoisista stencilseistä? Onko niistä apua ja onko niitä helppo käyttää?

En ollut ikinä kuullutkaan kulmakarvojen tuuhennuksesta, mutta voisi tulla tarpeeseen!  :D

Poissa Jenny

• HAIRahtanut
« Vastaus #752 : 23.07.15 - klo:08:57 »
Olen nyt tykästynyt kulmakarvojen meikkaamiseen siveltimellä ja kulmavärillä, kun aikaisemmin käytin pelkkää kynää. Osaatteko suositella mitään kylmää kulmasävyä, enemmän harmaata kuin ruskeaa? Lumenen harmaanmusta kynä on sävyltään minulle sopiva. Tällä hetkellä käytössä on Essecen kulmaväri joka on vähän liian lämmin minulle.
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa

Poissa funkylala

• Hiushörhö
« Vastaus #753 : 23.07.15 - klo:17:49 »
^ Mulla on niin onnettomat kulmat, että puolivakavissani olen harkinnut operaatiota. Kokemuksia, kuvia? ;D

Se kosmetologi otti kuvat, linkitän jos ne ilmestyvät joskus sivuille. Itse olin niin järkyttynyt, että pyyhin ne raivokkaasti pois jo hoitolan wc:ssä.  ;D Olin jo myöhässä tapaamisesta ja mua ehkä sitten jotenkin säälitti kun se kosmetologi sai siitä työstä vaan 25 euroa, niin en sitten sanonut mitään kun olin jo kerran kysynyt korjaamaan. Tyyppi oli kyllä alkuun vähän epäystävällisen oloinen, mutta skarppasi siinä loppua kohden.

Mutta siis ne kulmat. Kosmetologi laittoi yhden karvan omieni sekaan ja kysyi, onhan väri hyvä. No kyllähän se yksi karva näytti hyvin sulautuvan niihin kavereihinsa. Mutta kun työ oli valmis, mulle tuli sellainen ensimmäistä kertaa äidin meikkipussilla-olo. Ihan liian tummat ja mulle ei vaan sovi yhtään liian tummat kulmat, menee meikilläkin nopeasti liian överiksi. Ehkä paras tulos olisi tullut, jos ne tekokarvat olisivat olleet vähän erivärisiä. Lisäksi mulla on kevyesti eripariset kulmakarvat, ja ajattelin että tuolla tuuhennuskikalla sen saa fiksattua. Yllättäen saatiin vieläkin epäsymmetriset kulmat! Lisäksi toista puolta tehdessä mun piti kenottaa ihan oudossa asennossa, luulisi kosmetologillekin olevan helpompaa jos olen koko ajan vaan kasvot kohti kattoa, mutta mun piti vääntää pää makuuasennossa ihmeelliseen 45 asteen kulmaan hoitajaa kohden. Ainiin ja kulmia nypittiin mun makuun liian lyhyiksi, eli liikaa edestä ja liikaa "siivestä".

Myönnän, että olen vähän kulmakarvafriikki, mutta en kestä yhtään sellaisia vanhanaikaisia lähiökulmakarvoja, kun nykymuoti on luonnollinen ja tuuhea.

Poissa Kayla

• HAIRahtanut
« Vastaus #754 : 24.07.15 - klo:11:19 »
Sain eilen ikioman Anastasian Dipbrown sävyssä medium brown. Sen käyttö tulee vaatimaan opettelua, ensimmäisellä kerralla nimittäin lipsahti pikkasen liikaa väriä kulmiin ;D Mutta muuten tuote vaikuttaa erinomaisen hyvältä, pysyy mielettömän hyvin!

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #755 : 24.07.15 - klo:11:57 »
Sain eilen ikioman Anastasian Dipbrown sävyssä medium brown. Sen käyttö tulee vaatimaan opettelua, ensimmäisellä kerralla nimittäin lipsahti pikkasen liikaa väriä kulmiin ;D Mutta muuten tuote vaikuttaa erinomaisen hyvältä, pysyy mielettömän hyvin!

Minkälaiset kulmat tuolla tulee? Tuleeko luonnollista jälkeä, vai enemmän sellaista "maalattua"? :D Monet on kehuneet ko. tuotetta, mutta haluan luonnolliset kulmat, enkä sellaisia, joista näkee, että nyt on laitettu paljon! ;D Käytössä puuterimainen kulmakarvaväri, mutta sillä tulee ehkä liian pehmeä look. On tämä vaikeaa. :ts

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #756 : 24.07.15 - klo:13:05 »
Tuolla pomadella saa aikaan ihan luonnollistakin jälkeä, kun käyttää sen kanssa tarkkaa ja jäykkää kulmasivellintä. On minusta siksikin kiva tuote, että taipuu monenlaiseen  :).
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa tnn

• HAIRahtanut
« Vastaus #757 : 24.07.15 - klo:13:28 »
Mäkin ostin Anastasia Dipbrown sävyssä Blonde viime viikolla. Harjoittelua on kyllä vaatinut ;D, mutta tyytyväinen olen kyllä muuten. Nyt vain olen miettinyt, olisiko sittenkin Taupe ollut parempi sävy kun olen kuitenkin mielestäni sävyiltäni viileä. "Harmi" ettei tuo purkki tule varmaan kulumaan kovinkaan äkkiä, en raski kyllä ostaa vielä uutta eri sävyssä. Mutta menee nyt kesällä ihan hyvin kun on vähän päivetystäkin.
1bMii, virallisella huijausmitalla 78 cm pitkä tukka. Vaalea, hieman sekavärinen kuontalo.

Poissa Mermaid

• HAIRahtanut
« Vastaus #758 : 24.07.15 - klo:20:05 »
Oon aika huono muotoilemaan kulmiani, en saa niistä ikinä saman mallisia joten olisiko kenelläkään kokemusta semmoisista stencilseistä? Onko niistä apua ja onko niitä helppo käyttää?
Tilasin noita stencileitä ebaystä muutamalla eurolla paketin, jossa oli lajitelma eri muotoisia kulmakarvamalleja. Suurin osa niistä oli ainakin omaan naamaani ihan liian isoja, enkä muutenkaan onnistunut saamaan niillä aikaan mitään järkevää lopputulosta. Mutta muutama euro siitä kokeilusta ei ollut paha hinta. Ehkä pitäisi joskus kokeilla/harjoitella vielä uudestaan, kun nuo muotit tuolla laatikossa kerran pyörii.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #759 : 25.07.15 - klo:10:34 »
Mäkin ostin Anastasia Dipbrown sävyssä Blonde viime viikolla. Harjoittelua on kyllä vaatinut ;D, mutta tyytyväinen olen kyllä muuten. Nyt vain olen miettinyt, olisiko sittenkin Taupe ollut parempi sävy kun olen kuitenkin mielestäni sävyiltäni viileä. "Harmi" ettei tuo purkki tule varmaan kulumaan kovinkaan äkkiä, en raski kyllä ostaa vielä uutta eri sävyssä. Mutta menee nyt kesällä ihan hyvin kun on vähän päivetystäkin.

Joo, oikean sävyn valintaa olen miettinyt myös. Kuulostaa siltä, että se on haastavaa. Tietenkin voi etsiä kuvahaulla sävyjä miltä ne näyttävät.

Onko Anastasia dipbrown tummempi kulmissa, mitä voisi olettaa? Menisikö sävy oikeaan todennäköisemmin, jos valitsee astetta vaaleamman?

Poissa Kayla

• HAIRahtanut
« Vastaus #760 : 27.07.15 - klo:09:10 »
Minkälaiset kulmat tuolla tulee? Tuleeko luonnollista jälkeä, vai enemmän sellaista "maalattua"?

Kuten Lila kirjoittelikin, niin tällä saa monenlaista lopputulosta aikaan riippuen siveltimestä ja sen käyttäjästä. Jos dippailee sivellintä reilusti purkkiin, niin lopputulos on hyvin maalattu ja tumma. Mä olen yleensä ottanut tuotetta siveltimeen ja sen jälkeen taputellut liiat aineet kämmenselkään tms., ja sitten alkanut erittäin kevyellä kädellä työstämään kulmia ulkonurkasta alkaen ja siinä vaiheessa, kun siveltimestä on melkein tuote jo loppu, alan sutia kulmien sisänurkkia. Itse tykkään, että kulmakarvat ovat tuosta sisänurkasta vaaleammat ja se onnistuu oikein hienosti tällä tuotteella.

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #761 : 20.09.15 - klo:18:28 »
Äitini ihmetteli miksi jaksan obsessoitua kulmakarvoistani, tai siis miksi mulla on koko ajan menossa "täydellisen kulmavärin metsästys" ja miksen vaan "anna kulmieni näyttää luonnollisilta"... ::) No, päätin sitten demonstroida ihan kuvien kera että miksi...  ;D te ehkä ymmärrätte ja huomaatte eron ;)

1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #762 : 21.09.15 - klo:09:56 »
Oho, oletpa taitava meikkaaja, Scroundel! Tosi hyvältä näyttää tuossa jälkimmäisessä kuvassa, ihan kuin sulla ei olisi meikkiä yhtään! Mitä tuotteita käytät?

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #763 : 21.09.15 - klo:16:29 »
Kiitos :D Nuo kulmakarvojen "yksittäiset karvat" alkupäässä on piirretty MAC Penultimate Brow Marker kulmatussilla, kulmakarvojen häntäpäät taas on väritetty TonyMolyn Lovely Eyebrow Pencil -kynällä (värinä 03 harmaanruskea). Piirtämisen jälkeen olen harjannut kulmat pehmeällä kulmaharjalla luonnollisemman näköisiksi, tuputellut päälle ihan pikkuisen väritöntä puuteria ettei värit lähde leviämään, ja sitten lopuksi sutinut harvat karvani ojennukseen jollain värittömällä kulmageelillä, tällä hetkellä taitaa olla L'Oreal käytössä.
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #764 : 21.09.15 - klo:17:57 »
Ihan älyttömän luonnolliset kulmakarvat. Katsoin aluksi ennen kuin ehdin lukemaan tekstiä, että tässä on ennen ja jälkeen -kuvat kulmakarvojen takaisinkasvatusoperaatiosta.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)