Kirjoittaja Aihe: Kulmakarvat  (Luettu 227325 kertaa)

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
Vs: Kulmakarvat
« Vastaus #765 : 22.09.15 - klo:14:48 »
^Voi kun saiskin kasvatettua noin ihanat kulmakarvat, mutta eihän nää mun harvat karvat tosta mihinkään kasva. En siis nypi kulmia ollenkaan, paitsi satunnaisen hajakarvan jos se kasvaa selkeästi "irti" kulmakarvasta; mun kulmat ei luonnostaan kasva tuota ilman meikkiä -kuvaa tuuheammiksi... :-\ Olishan sellaiset Cara Delevingne -kulma tietty ihan kivat jos vaan kasvaisi. :P
« Viimeksi muokattu: 22.09.15 - klo:14:50 kirjoittanut scoundrel »
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa anannas

• Tukkaguru
« Vastaus #766 : 22.09.15 - klo:19:37 »
Haksahtiko kukaan muu Grouponin kulmakarvojen tuuhennus -diiliin Helsingissä? Oli mielenkiintoinen kosmetologikokemus ainakin mulla. Ois kiva tietää onko joku ollut tyytyväinen tulokseen.  ;D

Kuinka kauan tällainen kulmakarvatuuhennos pysyy hyvänä? Olettaen siis, että lopputulos on onnistunut.  ;D

Poissa Monty

• HAIRahtanut
« Vastaus #767 : 06.10.15 - klo:08:50 »
Pitkästä aikaa taas muistin"lankauksen" olemassaolon, oi että on kyllä näppärää. Koordinaatiota pitää vielä harjoittaa että saa "kierteen" menemään juuri sinne minne haluaa, mutta toimii tosiaan kulmakarvojen hajakarvoihin ja muuhun naamaristoon mainiosti  ::)

Otinkin lankarullan meikkikoriini.

Tässä löytyi myös hyvä video tekniikasta https://www.youtube.com/watch?v=3DRXsCOZZSQ
Suosikit: XZ Niittyvilla hoitis, Body Shop Aloe vera putsari & voiteet, Paula's Choice BHA:t

Poissa Maria

• HAIRahtanut
« Vastaus #768 : 16.10.15 - klo:11:52 »
 Käyttääkö kukaan 6pros. Hapetetta värjätessä kulmia? Pysyykö väri teistä siten pidempään?mietin onkohan mulla nyt ollu liian vahva hapete? On kulmapigmetointi myös. Ei kai se hapete voi vaan vaalentaa pigmettiä siitä? 0_0 :P pitää varmaan siirtyä siihen miedompaan

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #769 : 16.10.15 - klo:12:26 »
^Mä olen käyttänyt aikoinani jopa 9% hapetetta, kun yritin mustatukkaisena saada mahdollisimman mustat kulmat. Miedommalla hapetteella kulmat tuntuivat jäävän liian haaleiksi. Väri tarttui paremmin lyhyelläkin vaikutusajalla, mutta ei mielestäni pysynyt yhtään sen paremmin kuin vaikka 3% hapetteella ja pidemmällä vaikutusajalla.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #770 : 16.10.15 - klo:16:11 »
^^^ Mä en oo kokeillut lankausta koskaan aiemmin, mutta tuon videon katsottuani kokeilin ja perskules, sehän todella toimii! Haparoivaa tekniikkaani en uskalla vielä viedä kovin lähelle kulmakarvoja, mutta esimerkiksi viiksinukka lähti tällä tavalla kätevämmin kuin pinseteillä. Vaikuttaa sopivan ihan mahtavasti sellaisille vaaleille ja hentosille karvoille, joita on vähän vaikea eliminoida pinseteillä. Ehdottomasti treenaamisen arvoinen tekniikka!

Poissa korkkiruuvi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #771 : 18.12.15 - klo:23:39 »
^^^^ & ^ Olipa helppo tekniikka! :o En ole ennen kuullutkaan, mutta äkkiä idean tajusi. Mulla on tosi tuuheat ja laajalle levittäytyvät kulmakarvat. Hentojen hajakarvojen nyppiminen on tuskaa, kun otetta on vaikea saada. Muutenkin kulmien kasvu on niin nopeaa ja runsasta, että koko ajan saisi nyppiä.

Kun otteen oppi ottamaan langan päistä, johan karvat lähti. Pitää vaan keskittyä ohjailemaan sen kierteen liikeratoja, jotta lähtevät vain ne karvat, joista eroon haluaa. Nyppimiseen tottuneella luomien ja kulmakavojen välin alueella tuo ei sattunut, ja pisimipiä viiksihaituviakin otin pois eikä tuntunut ollenkaan niin tuskaisalta kuin nyppiminen pinseteillä, ja lankaaminen kävi huomattavasti nopeammin jo ensimmäisellä kerralla verrattuna pinsetteihin. :ts

Poissa tipson

• Tukkaguru
« Vastaus #772 : 19.12.15 - klo:00:11 »
Mulla just viiksihaituviin sattui ihan kauheesti  :D kulmien alueella ekalla kerralla sattui enemmän kuin nyppiessä. Nykyään siistin kulmat lankaamalla ehkä kahdesti viikossa ja näppärästi hoituu. Tosi punaseksi menee vaan iho. En tiedä johtuuko kömpelyydestä vai kasvojen muodosta, mutten mitenkään saa kulmakarvojen väliä siistittyä. En saa vietyä lankaa ihoon kiinni kunnolla. Harjoittelin tosiaan säärikarvoilla alkuun tuota tekniikkaa. ;D
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #773 : 03.01.16 - klo:20:45 »
Millä merkillä olisi hyvä harmaa kulmakynä? Olen käyttänyt Logonan harmaata silmänrajauskynää paremman puutteessa, sillä se on oikeasti harmaa. Tässä ketjussa on kehuttu ainakin Yves Rocherin kulmakyniä, mutta kumpi väreistä on harmaampi: väri 01 Blond vai 02 Cendré? Entä millainen INCI niissä on, sillä haluaisin mahdollisimman luonnonmukaisen tuotteen?

Poissa salute

• HAIRahtanut
« Vastaus #774 : 03.01.16 - klo:21:50 »
En tiedä luonnonmukaisesta, mutta Nyxin Automatic eye brow penciliä saa ainakin sävyssä charcoal. :) Muistan testailleeni tätä lyijykynämäistä sävyä jossain ulkomailla.

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #775 : 04.01.16 - klo:23:09 »
Mulla on käytössä Tonymoly Lovely Eyebrow Pencil sävy 02 Gray, ja se on oikeasti ihan harmaa. Hintaakin vain joku kolme euroa Koreasta tilattuna. :)

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #776 : 05.01.16 - klo:10:18 »
^Onko tuo perus keskiharmaa vai harmaanmusta? Mulla on Etude Houselta kaksi harmaansävyistä kulmakynää (Drawing Eye Brow, harmaana ja mustanharmaana), mutta en oikein pidä kynän mallista, kun se on sellainen lätyskäinen. Pitää varmaan tilata tuo Tonymoly, kun siinä on tuollainen pieni pää! :)
1aMii, punapää

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #777 : 05.01.16 - klo:11:48 »
Otin tuosta swatchit auringonvalossa ja luonnonvalossa joka ei ollut suorassa auringonpaisteessa, ja näyttää kuvissa jotenkin kauheen tummilta! 0_0 Melkein kuin mustanharmaa, mutta kulmakarvoihin laitettaessa on minusta kyllä enemmän harmaan näköinen :D

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #778 : 05.01.16 - klo:12:35 »
^Kiitos tosi paljon kuvista! Tilasin tuon testiin, kun hintakaan ei ollut kamalan paha. ;D
1aMii, punapää

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #779 : 03.02.16 - klo:15:55 »
Pitäisi taas kulmia kotivärjäillä ja mietin, että tuleeko kaupan mustilla väreillä kuinka tumma lopputulos? Olen yleensä sekoittanut tummanruskeaa ja mustaa keskenään, sillä tummanruskealla ei tule tarpeeksi tumma lopputulos mutta nyt en millään raaskisi ostaa kahta väripakkausta.. Mustalla värillä saisi vedettyä myös ripset, mutta en kuitenkaan halua että kulmat menee ihan luonnottoman värisiksi liian tummasta väristä.